Αυτήν την εβδομάδα, με αφορμή την άνοιξη και τις πεταλούδες, ασχοληθήκαμε στο νηπιαγωγείο μας με τη συμμετρία.
Αρχικά παρατηρήσαμε τη συμμετρία στη φύση.
Στην συνέχεια ορίσαμε τι ονομάζουμε συμμετρικό και τί όχι, παρατηρήσαμε τους χώρους του σχολείου εσωτερικά κι εξωτερικά και κατόπιν παίξαμε με τη συμμετρία της πεταλούδας.
Φυσικά μελετήσαμε και τη συμμετρία μέσα από την τέχνη, αναζητώντας στο διαδίκτυο έργα τέχνης με χαρακτηριστικό τους τη συμμετρία:
Επίσης, διερωτηθήκαμε πως να βρούμε το μισό μέρος ενός ολόκληρου σχήματος. Ακούστηκαν διαφορετικές απόψεις, το βρήκαμε, το σχεδιάσαμε και το αποτυπώσαμε στον πίνακα.
Τέλος, διαβάσαμε το βιβλίο “Ο βυθός και οι ωκεανοί” και περιηγηθήκαμε στον κόσμο της θάλασσας. Έτσι αποφασίσαμε να αποτυπώσομε σε μία ομαδική ζωγραφιά τον δικό μας βυθό.
Τμήμα 2ο:
Κολοβός Λάμπρος
Μορφονιού Κατερίνα