Φτιάξαμε χειμωνιάτικο τοπίο με την τεχνική του κολλάζ και τέμπερες.
Παίξαμε παιχνίδι με τον χιονάνθρωπο που φτιάξαμε ομαδικά.
Τα παιδιά χρησιμοποιούσαν κάθε φορά τόσες χιονόμπαλες όσες υποδείκνυε ο αριθμός στην κάρτα.
Μιλήσαμε για τη χειμερία νάρκη.
Κατασκευάσαμε πίνακα αναφοράς με τα ζωάκια και τις φωλιές τους.
Επιλέξαμε και φτιάξαμε ατομικά ένα σκιουράκι σε χαρτί κάνσον.
Καλωσορίσαμε τον Φεβρουάριο με τους μύθους και τις παραδόσεις που αναζητήσαμε για αυτόν στο διαδίκτυο.
Πιο πολύ μας άρεσε η ιστορία που με χιούμορ εξηγεί γιατί ο Φεβρουάριος έχει λιγότερες μέρες.
Εικονογραφήσαμε την ιστορία.
και τη δέσαμε να γίνει βιβλιαράκι ώστε τα παιδιά να διηγούνται το μύθο “διαβάζοντας” τις δικές τους εικόνες και τηρώντας τη χρονική διαδοχή της πλοκής της ιστορίας.
Παίξαμε με το όνομα του Φεβρουαρίου.
Δημιουργήσαμε με στεφάνια διαδρομή, τοποθετώντας σε κάθε στεφάνι κι από ένα γράμμα ώστε να σχηματιστεί το όνομα “Φεβρουάριος”. Στη συνέχεια τα παιδιά διέσχιζαν τη διαδρομή, ρίχνοντας ζάρι και πηδώντας τόσα στεφάνια όσα τους υποδείκνυε το ζάρι. Σε κάθε σταθμό ωστόσο τους περίμενε μια μικρή δοκιμασία, να βρουν λέξη από τη φωνούλα που υπήρχε μέσα στο στεφάνι που βρίσκονταν.
Τέλος, παίξαμε την αγαπημενη μας παπουτσοσαλάτα. Ανακατέψαμε τα παπούτσια μας και κάναμε ομαδοποιήσεις κατά χρώμα και μέγεθος. Φτιάξαμε ζευγάρια, τα μετρήσαμε και κατανοήσαμε την έννοια του ζευγαριού και της ποσότητας που αντιπροσωπεύει.
Και η κυρία Σωτηρία μας έμαθε τα ρούχα του Χειμώνα στα Αγγλικά.
Τμήμα 1ο:
Αλευρά Γεωργία
Μπαρμπούνης Φάνης