το Νηπιαγωγείο πρέπει να έχει ένα πρόγραμμα ανοιχτό, βιωματικό και ευέλικτο, που τοποθετεί το παιδί στο κέντρο των εξελίξεων και προωθεί την ενεργητική κατάκτηση της γνώσης. Κυρίαρχο διδακτικό μέσο δεν θα μπορούσε παρά να είναι το παιχνίδι με τον τόσο καθοριστικό ρόλο στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού και τη μαθησιακή διαδικασία.
“Σχήματα και ιστορίες!”
Από την αρχή της χρονιάς είχαμε πολλές ευκαιρίες στην καθημερινότητά μας για να ασχοληθούμε με τα σχήματα. Τα εξερευνήσαμε στο χώρο μας, τα παρατηρήσαμε, τα ονομάσαμε…
Τα περπατήσαμε…Κάναμε ομαδοποιήσεις, ταξινομήσεις με βάση το σχήμα τους, το χρώμα τους, το μέγεθός τους…Αναρωτηθήκαμε γιατί το παραλληλόγραμμο δεν έχει το ίδιο όνομα με το τετράγωνο αφού και αυτό έχει 4 πλευρές και 4 γωνίες, μετρήσαμε με μεζούρα και βρήκαμε τις διάφορες τους…
Έπειτα χρησιμοποιήσαμε τη γνώση μας σε άλλους τομείς…
Παρατηρήσαμε τα σχήματα των ηρώων στο αγαπημένο μας παραμύθι…Προχωρήσαμε στην κατασκευή του αγαπημένου μας ήρωα…πρώτα σχεδιάσαμε το σχήμα της μορφής του, έπειτα τα χαρακτηριστικά του και το κόψαμε για να γίνει μια κουκλίτσα.Παίξαμε στο χειροποίητης κατασκευής κουκλοθέατρο που μας δώρισε η Μελίνα μας…Συζητήσαμε για τους χαρακτήρες των ηρώων, τα συναισθήματά τους και αντιστοιχίσαμε τη μορφή με το όνομά τους.Ψηφίσαμε για το τέλος της ιστορίας και αυτό μας έδωσε το έναυσμα για τη βδομάδα που έρχεται και την επέτειο του Πολυτεχνείου.
Τέλος τα παιδιά εργάστηκαν ομαδικά με την κυρία Σωτηρία και έμαθαν τα ονόματα των σχημάτων στα Αγγλικά.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή