το Νηπιαγωγείο πρέπει να έχει ένα πρόγραμμα ανοιχτό, βιωματικό και ευέλικτο, που τοποθετεί το παιδί στο κέντρο των εξελίξεων και προωθεί την ενεργητική κατάκτηση της γνώσης. Κυρίαρχο διδακτικό μέσο δεν θα μπορούσε παρά να είναι το παιχνίδι με τον τόσο καθοριστικό ρόλο στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού και τη μαθησιακή διαδικασία.
“Ζω καλύτερα – Ευ Ζην Υγεία και Διατροφή, 1ο και 2ο εργαστήριο”
Τη βδομάδα που πέρασε κάναμε μια εισαγωγή για τα οφέλη της υγιεινής διατροφής στη ζωή μας.
Το θέμα αναδύθηκε μέσα από την ιστορία του ωραίου Δαρείου, του γάτου που συνήθως τρεφόταν με σπιτικό υγιεινό φαγητό.
Καταγράψαμε το καθημερινό διαιτολόγιο που έκανε τον Γατοήρωα δυνατό και υγιή.
Κατατάξαμε τις τροφές που έτρωγε στο σπίτι του και εκείνες που έτυχε να φάει στο δρόμο σε ωφέλιμες και βλαβερές αντίστοιχα για το σώμα και μάθαμε τις λέξεις “υγιεινός-ή, ανθυγιεινός-ή”.Φτιάξαμε τη δική μας γατούλα που τρέφεται υγιεινά.
Μιλήσαμε για τις τροφές που βλάπτουν την υγεία των δοντιών…και για τη φροντίδα των δοντιών ειδικότερα.
Διαβάσαμε την ιστορία και παίξαμε το παιχνίδι των 10 ερωτήσεων. Τμήμα 1ο: Αλευρά Γεωργία Μπαρμπούνης Φάνης
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή