Τσικνοπέμπτη 2025
Η Τσικνοπέμπτη είναι γιορτή της ορθόδοξης παράδοσης στην οποία καταναλώνονται μεγάλες ποσότητες κρέατος. Η Πέμπτη της δεύτερης εβδομάδας του Τριωδίου (Κρεατινής) ονομάζεται Τσικνοπέμπτη , επειδή την ημέρα αυτή όλα τα σπίτια ψήνουν κρέας ή λειώνουν το λίπος από τα χοιρινά και ο μυρωδάτος καπνός (τσίκνα) είναι διάχυτος παντού. Η λέξη “τσικνοπέμπτη” προέρχεται από την λέξη “τσίκνα” (η μυρωδιά του ψημένου κρέατος) και από την λέξη “Πέμπτη”.
Στο Νηπιαγωγείο μας τηρήσαμε και φέτος το έθιμο της Τσικνοπέμπτης!
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου, πρόσφερε σήμερα Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2025 σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες σουβλάκια και γκόγκες, το παραδοσιακό ζυμαρικό της Αργολίδας και στήσαμε γιορτινό τραπέζι με κέφι! Διασκεδάσαμε και χορέψαμε στους καρναβαλικούς ρυθμούς!
Κατασκευάσαμε “αρλεκίνους” με διάφορα χρώματα, αφού είχαμε διαβάσει την ιστορία του “Αρλεκίνου” της Ζωρζ Σαρή.
Δημιουργήσαμε και φορέσαμε καπέλα αρλεκίνου και βαφτήκαμε!!
Ευχαριστούμε θερμά τα Μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας !
Σας ευχόμαστε Καλές Απόκριες και του χρόνου με υγεία!!
Εορτασμός Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2025
“Όλοι μαζί για ένα ασφαλέστερο και καλύτερο διαδίκτυο!” Με αυτό το ισχυρό μήνυμα γιορτάστηκε η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025, ενώνοντας εκατομμύρια ανθρώπους από περισσότερες από 200 χώρες στον κόσμο. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025 είναι μια αφορμή για ενημέρωση, προβληματισμό και ενδυνάμωση των παιδιών και των νέων ώστε να γίνουν ενεργοί και υπεύθυνοι πολίτες του ψηφιακού κόσμου. Ο δρόμος προς ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο περνά από τη γνώση, τη συνεργασία και τη συνειδητή χρήση της τεχνολογίας!
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο Διαδικτυακό Σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2025 που οργάνωσε το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου υπό την αιγίδα του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ). Θίχτηκαν θέματα όπως η προστασία των προσωπικών δεδομένων, η υπερβολική ενασχόληση, το ασφαλές online gaming, ο διαδικτυακός εκφοβισμός, η θετική αλληλεπίδραση με φίλους στο διαδίκτυο κ.α. Διαβάστηκε το παραμύθι “Ο @Παπάκης Σώζει την Κατάσταση”.
Τα παιδιά ενημερώθηκαν πως να χρησιμοποιούν σωστά το διαδίκτυο και ότι πρέπει πάντα να συμβουλευόμαστε έναν μεγαλύτερο σε περίπτωση που κάτι μας τρομάξει ή μας προβληματίσει. Ζωγράφισαν τι τους αρέσει να βλέπουν ή να κάνουν στον υπολογιστή με τη χρήση του διαδικτύου.
Φτιάξαμε κανόνες για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου.
Ένα βίντεο με απλά λόγια για την ασφάλεια των παιδιών στο internet. Παρακολουθήστε το με τα παιδιά σας!
Μαζί μπορούμε να κάνουμε το διαδίκτυο ένα καλύτερο μέρος για όλους!
Μέσω της ιστοσελίδας SaferInternet4Kids.gr μπορεί κανείς να ενημερωθεί και να αντλήσει υλικό σχετικό με την ασφαλή χρήση του Ίντερνετ και τη χρήση των κοινωνικών δικτύων με το οποίο μπορεί με τη σειρά του να ενημερώσει διαδραστικά παιδιά και νέους κάθε ηλικίας.
Πραγματοποίηση 3ης Ενδοσχολικής Επιμορφωτικής συνάντησης από το Κέντρο Πρόληψης “Ελπίδα Ζωής”
Τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο χώρο του νηπιαγωγείου μας η 3η ενδοσχολική επιμόρφωση- ανοιχτή συζήτηση για γονείς και εκπαιδευτικούς από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αργολίδας “ΕΛΠΙΔΑ ΖΩΗΣ” σε συνεργασία με τον Ο.Κ.Α.Ν.Α. με θέμα: “Διαχείριση δύσκολων συμπεριφορών στα παιδιά μας: θυμός, στρες κ.α…”.
Στόχος της συνάντησης, διάρκειας δύο (2) ωρών ήταν η επεξεργασία θεμάτων που σχετίζονται με την κατανόηση και την διαχείριση δύσκολων συμπεριφορών των παιδιών. Οι συμπεριφορές των παιδιών μπορεί να έχουν ως αποδέκτες άλλους μαθητές ή ενήλικες (γονείς, εκπαιδευτικούς). Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε τα αίτια που τις προκαλούν, οριοθετώντας παράλληλα το πλαίσιο και να χρησιμοποιούνται αποτελεσματικές πρακτικές, που θα μπορούν να λειτουργήσουν ενισχυτικά στην ωρίμανση και υπευθυνότητα των παιδιών.
Τη συζήτηση συντόνιζαν τα στελέχη του κέντρου κ. Αγγελική Μπαβέλλα, Ψυχολόγος και κ. Ιωάννα Καββεζού, Κοινωνική Λειτουργός, τις οποίες ευχαριστούμε θερμά για την εξαιρετική συνεργασία τους με το σχολείο μας.
ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 4ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025
Δράση Ενεργού Πολίτη
Τη Δευτέρα 03/02/2025 οι μαθητές και μαθήτριες του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου πραγματοποίησαν Δράση Ενεργού Πολίτη, συμμετέχοντας στο Πρόγραμμα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης του Δήμου Ναυπλιέων σε συνεργασία με τους μαθητές του 3ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου και την Ομάδα Ανακύκλωσης Αργολίδας.
Σκοπός της “Δράσης Ενεργού Πολίτη” είναι να προετοιμάσει πολίτες με δεξιότητες κριτικής σκέψης, συνεργασίας και κοινωνικής υπευθυνότητας οι οποίοι συμβάλλουν στη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας, βασισμένης στην αειφορία, την κοινωνική δικαιοσύνη και την περιβαλλοντική προστασία (ΦΕΚ 6048/2024, Τ. Β’).
Τα παιδιά με τους γονείς τους συμμετείχαν ενεργά, συγκεντρώνοντας πλαστικά μπουκάλια νερού και πλαστικά καπάκια για να ευαισθητοποιηθούν και να αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση. Η δράση ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της κοινότητας-γειτονιάς στην οποία ανήκει η κάθε σχολική μονάδα, όπως η στήριξη ευπαθών ομάδων που χρειάζονται την υποστήριξη της κοινωνίας (το Γηροκομείο Ναυπλίου και ο Σύλλογος ΑΜΕΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑ).
Στο σπιτάκι Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης Δήμου Ναυπλιέων μας υποδέχτηκαν τα μέλη της Ομάδας Ανακύκλωσης Αργολίδας οι κ. Χαράλαμπος Αντωνιάδης και Παναγιώτης Καρούμπας όπου μίλησαν για τη σημασία της ανακύκλωσης για το περιβάλλον.
Όλα τα παιδιά συμμετέχουν στην ανακύκλωση των πλαστικών με χαρούμενη διάθεση.
Οι μαθητές και μαθήτριες των δύο νηπιαγωγείων αντάλλαξαν αναμνηστικά δώρα!
Ευχαριστούμε πολύ όλα τα παιδιά, τους γονείς τους, τους εκπαιδευτικούς και των δύο Νηπιαγωγείων για την μεγάλη προσφορά τους και την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε στη δράση αυτή για την προστασία του περιβάλλοντος, καθώς και την Ομάδα Ανακύκλωσης Αργολίδας.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Β’ θεματικός κύκλος, “Φροντίζω το Περιβάλλον”
Ολοκληρώθηκε ο Β’ θεματικός κύκλος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που εντάσσεται στη θεματική ενότητα: “Φροντίζω το Περιβάλλον”, και στην Υποενότητα: “ Οικολογία-Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά” με τίτλο: «Το σχολείο μου στολίζω και τη φύση χρωματίζω» που υλοποιήθηκε το διάστημα Δεκεμβρίου 2024 -Ιανουαρίου 2025.
Ο σχολικός κήπος είναι ένα θέμα αγαπητό στα παιδιά, γιατί προσφέρεται για βιωματική μάθηση και προσφέρεται για επαφή των παιδιών με το χώμα και το νερό, για γνωριμία με την βιοποικιλότητα και τους νόμους της ζωής, για ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, για δημιουργία και ικανοποίηση από τα αποτελέσματά της.
Οι στόχοι του προγράμματος ήταν:
-να εμπλακούν οι μαθητές ενεργά στη διαδικασία
-να μάθουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα χώρο πρασίνου
-να πειραματιστούν με τα υλικά
-να δουν την ανάπτυξη των σπόρων και των φυτών
-να κατανοήσουν την αναγκαιότητα και τη χρησιμότητά τους
-να οδηγηθούν στην αυτάρκεια.
Το σχολείο δεν είχε έναν ήδη οργανωμένο κήπο και έτσι δόθηκε η ευκαιρία να γίνει η αρχή για τη δημιουργία ενός κήπου που θα ήταν δικό τους δημιούργημα, μέσα σε αυτό θα δρουν και θα πειραματίζονται, θα αντιμετωπίζουν προβλήματα και θα δοκιμάζουν τις λύσεις τους.
Δημιουργήθηκε λοιπόν στον εσωτερικό προαύλιο χώρο του νηπιαγωγείου μας ένας μικρός κήπος με γλαστράκια τα οποία θα τους δώσουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν είδη της χλωρίδας, να πειραματιστούν με τους σπόρους και τα σπορόφυτα, να παράγουν προϊόντα ακόμα και για τη διατροφή τους, όπως πολλοί άνθρωποι σε αστικές περιοχές παράγουν σε ταράτσες και μπαλκόνια.
1ο Εργαστήριο : ” Εισαγωγή στο θέμα -Ιδεοθύελλα”
Η εκπαιδευτικός ενημερώνει τους μαθητές ότι για τα επόμενα επτά (7) Εργαστήρια Δεξιοτήτων θα μάθουν να φροντίζουν το περιβάλλον μέσα από τον σχολικό τους κήπο. Θα προσπαθήσουν όλοι μαζί να ανακαλύψουν τις αξίες που κρύβει ο κήπος για το περιβάλλον και για την ίδια τους τη ζωή. Η εκπαιδευτικός καταγράφει σε χαρτόνι τις ιδέες των μαθητών. Στόχος είναι να αναδειχτούν τα βιώματα των μαθητών σχετικά με την έννοια. Τους προτρέπει να θυμηθούν πώς έχουν βιώσει την έννοια με τις αισθήσεις τους, αλλά και τις γνώσεις που έχουν για το θέμα. Στη συνέχεια τα παιδιά οργανώνουν τις λέξεις σε κατηγορίες και τις ονομάζουν. Στόχος είναι να ενεργοποιηθεί η οργανωσιακή σκέψη των μαθητών.
2ο Εργαστήριο: “Γιατί να δημιουργήσουμε έναν κήπο στο σχολείο;”
Θέτουμε ερωτήματα στα παιδιά: Πώς θα ήθελα να είναι η αυλή του σχολείου μου; Πού υπάρχει πράσινο στη γειτονιά μας; Γιατί υπάρχει πράσινο; Πού θα φυτέψουμε; Τι θα φυτέψουμε; Πώς μεγαλώνει ένα φυτό; Τι ζει στον κήπο μας;
Τα παιδιά απαντούν για το πώς θα ήθελαν να είναι η αυλή του σχολείου τους με ζωγραφική.
Μέσα από συζήτηση προέκυψε η ανάγκη δημιουργίας κήπου με λουλούδια, με στόχο την αισθητική αναβάθμιση του χώρου αλλά και με λαχανικά και αρωματικά φυτά, με στόχο την προώθηση ενός υγιεινού διατροφικού τρόπου ζωής. Αποφασίσαμε το μέρος που θα δημιουργηθεί ο κήπος μας.
3ο Εργαστήριο: “Τι θέλουμε να περιλαμβάνει ο κήπος μας;”
Συζητήσαμε με τα παιδιά τι θέλουμε να περιλαμβάνει ο κήπος του σχολείου μας και σκέφτηκαν να φέρει το κάθε παιδί το λουλούδι της αρεσκείας του είτε αρωματικό φυτό είτε καλλωπιστικό.
Διαβάσαμε το μύθο της θεάς Δήμητρας, η οποία είναι η προστάτιδα της γεωργίας των καλλιεργειών γενικότερα και της βλάστησης και της κόρης της Περσεφόνης. την οποία άρπαξε ο θεός του Άδη, ο Πλούτωνας για να γίνει βασίλισσα του Άδη. Έκτοτε τους έξι μήνες που η Περσεφόνη βρισκόταν στον Άδη, η Δήμητρα πενθούσε και μαζί της πενθούσε και η φύση. Τα δέντρα έχαναν το φύλλωμά τους, οι καλλιέργειες ασθενούσαν και βαρύς χειμώνας έπεφτε στη γη. Όταν η Περσεφόνη επέστρεφε στη μητέρα της, η χαρά της Δήμητρας πρασίνιζε τη γη, άνθιζε τα φυτά και καρποφορούσε τα δέντρα. Μετά είδαν το βίντεο του μύθου της Περσεφόνης στον υπολογιστή.
Φυτέψαμε στην τάξη σπόρους από φακή και παρακολουθήσαμε την ανάπτυξή τους, μέρα με τη μέρα. Μέσα από τη βιωματική μάθηση, παρατηρήσαμε τα στάδια ανάπτυξης ενός σπόρου.
Αναζητήσαμε βιβλία σχετικά με τα φυτά, την ανάπτυξή τους και τα διαβάσαμε στην τάξη λύνοντας απορίες.
Έγινε αναζήτηση πληροφοριακού υλικού από το διαδίκτυο και τα παιδιά παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο με τη ζωή των λουλουδιών και πως μεγαλώνουν.
Μάθαμε τι χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει, τα μέρη του φυτού, τα στάδια ανάπτυξής του.
4ο Εργαστήριο: “Πού και πώς θα κατασκευάσουμε τον κήπο μας; Ποιος θα μας βοηθήσει;”
Φυτεύοντας καλλωπιστικά λουλούδια
Τοποθέτησαν τα φυτά, τα καλύψαν με χώμα και τα πότισαν
Φυτεύοντας λαχανικά
Ενημερώθηκαν οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών για το πρόγραμμα και συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο για τις απόψεις τους για τη δημιουργία σχολικού μας κήπου. Ελέγξαμε το χώρο του εσωτερικού προαύλιου χώρου και αποφασίσαμε μετά από συζήτηση για το χώρο που θα φτιάξουμε και θα τοποθετήσουμε τις γλάστρες μας με την ενεργό εμπλοκή των παιδιών. Παρατηρήσαμε και μικρά έμβια όντα, σαλιγκάρι, σκουλήκια που μπορεί να ζήσουν στον κήπο μας.
5ο Εργαστήριο: “ Πώς θα ενεργοποιήσουμε τη δημιουργικότητά μας;”
Τα παιδιά έφτιαξαν ομαδικά ένα πανό ζωγραφίζοντας χρωματιστά λουλούδια για να στολίσουμε τη γωνιά του σχολικού μας κήπου και το σπιτάκι του κηπουρού. Ζωγράφισαν το κάθε παιδί ατομικά τον κήπο τους.
6ο Εργαστήριο: “Τι θα μάθουμε μέσα από τον κήπο μας; Πρόσκληση γεωπόνου στο σχολείο μας”
Καλέσαμε τον γεωπόνο του Δήμου Ναυπλιέων κ. Λιάκη Τάσο που μας παρουσίασε αρχικά το επάγγελμα του, με τι ασχολείται ένας γεωπόνος και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί. Έδωσε πληροφορίες για τα μέρη του φυτού, την ανάπτυξή του, τις κατηγορίες των φυτών, την φροντίδα που χρειάζονται, τους τρόπους καλλιέργειας. Έφερε στα παιδιά ένα αρωματικό φυτό, τη λεβάντα και τους έδωσε να κόψουν ένα φύλλο για να μυρίσουν το άρωμά της. Μας έδωσε οδηγίες και συμβουλές για το πώς μεταφυτεύεται ο πανσές σε μεγαλύτερη γλάστρα.
Μάθαμε ότι τα λουλούδια και το πράσινο μπορούν να επηρεάσουν θετικά τη συνολική υγεία και ευεξία ενός ατόμου. Βελτιώνουν τη διάθεσή μας, αισθανόμαστε πιο χαρούμενοι και λιγότερο αγχωμένοι.
70 Εργαστήριο: “Αξιολόγηση-αναστοχασμός”
Κατά την αξιολόγηση του προγράμματος εξετάστηκε:
- Ο σχεδιασμός και η οργάνωση του προγράμματος
- Η επίτευξη των προκαθορισμένων στόχων
- Η αποτελεσματικότητα των μεθόδων που χρησιμοποιήθηκαν
- Η ανάπτυξη της ατομικής εργασίας και της εργασίας σε ομάδες
- Η ανάπτυξη θετικών στάσεων για το περιβάλλον και η ανίχνευση πιθανής αλλαγής σε στάσεις και συμπεριφορές
Οι μαθητές σε κύκλο αναστοχάζονται όλα όσα έμαθαν, ένιωσαν και έζησαν κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων. Διατυπώνουν σκέψεις για το τι τους άρεσε, τι τους προβλημάτισε, τι τους δυσκόλεψε, τι θα ήθελαν να αλλάξει. Γνωρίζουν πλέον ότι είναι υπεύθυνοι για τη φροντίδα του κήπου και την καλλιέργεια των δικών τους προϊόντων!
Ο σχολικός μας κήπος είναι ένα στολίδι για το σχολείο μας και μας θυμίζει καθημερινά ότι μέσα από τη συνεργασία μπορούμε να πετυχαίνουμε τους στόχους μας, να δημιουργούμε, να μαθαίνουμε, να αγαπάμε το περιβάλλον.
Σχέδιο Δράσης-Επίσκεψη γεωπόνου στο νηπιαγωγείο μας
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης της φετινής σχολικής χρονιάς με τίτλο: “Χρωματίζοντας πράσινο το σχολείο μου” και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Β’ Θεματικού κύκλου “Φροντίζω το Περιβάλλον” με τίτλο: «Το σχολείο μου στολίζω και τη φύση χρωματίζω» την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025 επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας, έπειτα από πρόσκληση μας ο γεωπόνος του Δήμου Ναυπλιέων κ. Τάσος Λιάκης.
Μας παρουσίασε αρχικά το επάγγελμα του, με τι ασχολείται ένας γεωπόνος και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί. Έδωσε πληροφορίες για τα μέρη του φυτού, την ανάπτυξή του, τις κατηγορίες των φυτών, την φροντίδα που χρειάζονται, τους τρόπους καλλιέργειας. Έφερε στα παιδιά ένα αρωματικό φυτό, τη λεβάντα και τους έδωσε να κόψουν ένα φύλλο για να μυρίσουν το άρωμά της. Τους εξήγησε ότι το αιθέριο έλαιο που περιέχουν τα φύλλα της λεβάντας χρησιμοποιείται στην αρωματοποιία και τη φαρμακευτική.
Έλυσε τις απορίες των παιδιών για τα φυτά και τόνισε τη χρησιμότητα και ωφελιμότητα τους για τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Έπειτα μας έδωσε οδηγίες και συμβουλές για τη μεταφύτευση του πανσέ που μας δώρισε στο σχολείο μας.
Η αυλή μας ομόρφυνε με χρώματα και αρώματα. Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Τάσο Λιάκη για την παρουσία του στο σχολείο μας και τις συμβουλές του για τη φροντίδα των φυτών.
Κοπή πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας 2025
Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025, ημέρα του εορτασμού των Τριών Ιεραρχών, Προστατών της Παιδείας, ο Πρεσβύτερος π. Βασίλειος Γκολέμης του ιερού Ναού Αγίου Νεκταρίου Εργατικών Κατοικιών μας προσκάλεσε στην κοπή της βασιλόπιτας, μετά το τέλος του εκκλησιασμού μας.
Στο σχολείο μας οι μαθητές και μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας και το εκπαιδευτικό προσωπικό κόψαμε την βασιλόπιτα για τη φετινή χρονιά.
Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου για την προσφορά της βασιλόπιτας και το δώρο στην τυχερή μαθήτρια της χρονιάς.
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές και τους γονείς τους μία δημιουργική χρονιά με υγεία και ευημερία!
Βράβευση σχολικών μονάδων Δικτύου “Μαθαίνω για τα Οικοσυστήματα και τα Δάση”
Στους εκπαιδευτικούς του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου απονεμήθηκε Βραβείο για την επιτυχημένη συμμετοχή τους στο Διεθνές Θεματικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης τη σχολική χρονιά 2023-2024 από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, “ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΣΗ” και τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας.
Στους μαθητές και μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας απονεμήθηκε έπαινος για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.
Συγχαρητήρια για τη βράβευση του σχολείου μας και σε όλους τους συμμετέχοντες!









































































































