Πραγματοποίηση 3ης Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης

Την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας η 3η Ενδοσχολική Επιμόρφωση- ανοιχτή συζήτηση για εκπαιδευτικούς και γονείς του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αργολίδας “Ελπίδα Ζωής” σε συνεργασία με τον Οργανισμό Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ) με θέμα “Διαδίκτυο….ασφαλώς στη ζωή μας”, στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που υλοποιούμε με τίτλο: ” Γνωριμία με τις νέες τεχνολογίες”.

IMG 20240320 173505 IMG 20240320 180231

IMG 20240320 192419

Στόχος του προγράμματος, διάρκειας δύο ωρών, ήταν να τονιστούν η σημασία της προστασίας των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο, οι κίνδυνοι που μπορούν να προκύψουν από συνομιλίες με αγνώστους, τα διαδικτυακά παιχνίδια, οι  τρόποι αναζήτησης πληροφοριών, ο γονικός έλεγχος στο διαδίκτυο και η  ισορροπία που πρέπει να διατηρήσουμε ανάμεσα στον κόσμο του διαδικτύου και τον πραγματικό κόσμο.

Τη συζήτηση συντόνιζαν τα στελέχη, κ. Αγγελική Μπαβέλλα, Ψυχολόγος και  κ. Ιωάννα Καββεζού, Κοινωνική Λειτουργός που ευχαριστούμε πολύ για την άψογη συνεργασία τους.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Παλαμήδι Ναυπλίου

Την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024 τα παιδιά του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου επισκέφθηκαν το φρούριο του Παλαμηδίου στο Ναύπλιο στα πλαίσια γνωριμίας με την ιστορία του τόπου μας, ενόψει της επετείου της “25ης Μαρτίου 1821 “.

Tο φρούριο του Παλαμηδιού, που διατηρείται σε άριστη κατάσταση, αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα επιτεύγματα της βενετσιάνικης οχυρωματικής αρχιτεκτονικής.

O λόφος του Παλαμηδιού, που οφείλει το όνομά του στον ομηρικό ήρωα Παλαμήδη, δεν φαίνεται να είχε οχυρωθεί συστηματικά μέχρι τα χρόνια της δεύτερης Eνετοκρατίας. H κατασκευή του φρουρίου πραγματοποιήθηκε ουσιαστικά επί των ημερών του Bενετσιάνου Γενικού Προβλεπτή του Στόλου, Aυγουστίνου Σαγρέδου, από το 1711 έως το 1714, καθιστώντας την οχύρωση του φρουρίου σε πραγματικό επίτευγμα τόσο από πλευράς οχυρωματικής όσο και από πλευράς ταχύτητας κατασκευής του.Έχει έξι προμαχώνες: οι βορειοδυτικοί ονομάζονται Ρομπέρ και Αγ. Ανδρέα, οι βορειοανατολικοί προμαχώνες Λεωνίδα και Μιλιτιάδη, και οι νότιοι Θεμιστοκλή και Φωκίωνος.

Κατά τη διάρκεια της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 οι Τούρκοι οχυρώθηκαν στο Παλαμήδι, αλλά στις 30 Νοεμβρίου 1822 οι Έλληνες το κατέλαβαν έπειτα από μάχη στην οποία συμμετείχαν ο Στάικος Σταϊκόπουλος  ο Μοσχονησιώτης και 300 άνδρες.

Μετά την Επανάσταση, το Παλαμήδι χρησίμευσε σαν φυλακή, στην οποία το 1833 φυλακίστηκε ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης  και αποφυλακίστηκε  11 μήνες μετά , έπειτα από χάρη του βασιλιά Όθωνα.

IMG 20240320 100949

Είσοδος Παλαμηδίου

IMG 20240320 101734

IMG 20240320 102236

IMG 20240320 103100

Ναός Αγίου Ανδρέα

IMG 20240320 103342

Προς τη φυλακή Κολοκοτρώνη

IMG 20240320 102525 1

 

IMG 20240320 113452 1

 

 

Τσικνοπέμπτη 2024

Η Τσικνοπέμπτη είναι γιορτή της ορθόδοξης παράδοσης στην οποία καταναλώνονται μεγάλες ποσότητες κρέατος. Λαμβάνει χώρα την Πέμπτη,  της δεύτερης εβδομάδας των Αποκριών της καλούμενης Κρεατινής.

Το όνομά της προέρχεται από τις λέξεις «τσίκνα», η μυρωδιά δηλαδή του καμένου ψημένου κρέατος και την ημέρα Πέμπτη. Από παλιά οι άνθρωποι γιορτάζανε το τέλος του χειμώνα και τσικνίζανε (έψηναν) διάφορα κρεατικά. Κάποιες φορές πάνω στο γλέντι ξεχνούσανε τα κρεατικά και αυτά ΄τσικνίζονταν, έβγαζαν δηλ. περισσότερο καπνό.

Την Τσικνοπέμπτη ξεκινούν ουσιαστικά οι εκδηλώσεις της Αποκριάς,οι οποίες κορυφώνονται με τα Κούλουμα την Καθαρά Δευτέρα.

Σήμερα λοιπόν 7 Μαρτίου 2024 τηρώντας το έθιμο,  τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί έφαγαν χοιρινά σουβλάκια  με την ευγενική χορηγία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου.

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για την προσφορά τους!

IMG 20240307 120455

6 Μαρτίου- Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Mε αφορμή την 6η Μαρτίου, Πανελλήνια Ημέρα κατά της βίας στο σχολείο, στο νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε με τα παιδιά για  για τον σχολικό εκφοβισμό και ότι πρέπει να μιλάμε και να σπάμε τη σιωπή. Διαβάσαμε παραμύθια, παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο, συζητήσαμε και φωνάξαμε το σύνθημα “Όχι στη βία, Ναι στη φιλία!”. Ακούσαμε το τραγούδι “Χέρια σαν κι αυτά” των Λοκομόντο και ζωγραφήσαμε.

IMG 20240306 115244

IMG 20240306 115746

9789604962730 1



Λήψη αρχείου

 

Μάρτης- Χελιδονίσματα

Μάρτης αποκαλείται το έθιμο στο οποίο ένα βραχιόλι, φτιαγμένο από κόκκινο και άσπρο σχοινάκι ή κλωστές που έχουν στριφτεί ή πλεχτεί, φοριέται την 1η Μαρτίου ως τις 31 του Μαρτίου.

Σύμφωνα με τη λαϊκή παράδοση, ο Μάρτης προστατεύει τα πρόσωπα των παιδιών από τον πρώτο ήλιο της Άνοιξης, για να μην καούν. Τον φτιάχνουν την τελευταία μέρα του Φλεβάρη και τον φορούν την πρώτη μέρα του Μάρτη, πριν βγουν από το σπίτι.

“Μάρτης είναι χάδια κάνει, πότε κλαίει, πότε γελάει”

IMG 5bbd643f1847ed0bef2a0a71dd1091f0 V


IMG 20240301 111051

Τα χελιδονίσματα είναι ένα πανάρχαιο έθιμο καλωσορίσματος της άνοιξης. Ο Γεώργιος Μέγας («Ελληνικές γιορτές και έθιμα της λαϊκής λατρείας»), καταγράφει ένα τραγούδι από τα «χελιδονίσματα» στις Μέτρες της Θράκης όπου δύο παιδιά παίρνουν ένα καλάθι, το γεμίζουν φύλλα κισσού και περνούν μέσα από αυτό ένα ραβδί’ στην άκρη του ραβδιού προσαρμόζουν τη χελιδόνα, ένα ξύλινο ομοίωμα πτηνού. Γύρω στον λαιμό της χελιδόνας υπάρχουν κουδουνάκια, που ηχούν, καθώς κινείται το ραβδί από το οποίο αυτή κρέμεται. Τα παιδιά με το καλάθι της χελιδόνας πηγαίνουν από σπίτι σε σπίτι και τραγουδούν:

Ήρθε, ήρθε χελιδόνα
ήρθε κι άλλη μεληδόνα,
κάθισε και λάλησε,
και γλυκά κελάηδησε:
Μάρτη, Μάρτη μου καλέ,
και Φλεβάρη φοβερέ,
κι αν φλεβίσεις κι αν τσικνίσεις,
καλοκαίρι θα μυρίσεις.
Κι αν χιονίσεις κι αν κακίσεις,
πάλιν άνοιξιν θ’ανθίσεις….

IMG 20240304 115429

IMG 3997e4047851c49259b69a3587112f47 V

 

Δωρεά βιβλίων από το Library4all

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και τα παιδιά του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου, εκφράζουμε τις θερμότατες ευχαριστίες μας για την ευγενική χορηγία του Library4all προς το Νηπιαγωγείο μας.

Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό, αποδεχτήκαμε τη δωρεά 22 ποιοτικών βιβλίων για τον εμπλουτισμό της Βιβλιοθήκης μας, στα πλαίσια του Σχέδιου Δράσης του Νηπιαγωγείου μας «Με ένα βιβλίο οδηγό, όλο τον κόσμο τριγυρνώ», με σκοπό την ενίσχυση και προώθηση της Φιλαναγνωσίας στους μαθητές και μαθήτριές μας.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την ανταπόκριση και υποστήριξη σας και ευχόμαστε από καρδιάς, υγεία και δύναμη για να συνεχίσετε το πολύτιμο έργο σας!

IMG 20240229 102222

Εγγραφές μαθητών/μαθητριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025

Oι αιτήσεις νέων εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο/νήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και  σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:            https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

  Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, εγγράφονται ως προνήπια, μαθητές/μαθήτριες γεννημένοι/ες το 2020.

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίουπρονηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το
Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι
συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο
σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή. Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)).

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Ολοήμερο Πρόγραμμα

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  3. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Η εγγραφή των νηπίων στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).

Η σχολική περιφέρεια του Νηπιαγωγείου μας περικλείεται από

α) από τη συμβολή της οδού Άργους με την οδό Π. Τσαλδάρη έως τις Νέες Εργατικές Κατοικίες Ναυπλίου

β) την οδό Π. Τσαλδάρη και εν συνεχεία Ανδρέα Φλούδα  (μονοί αριθμοί) μέχρι και τη συμβολή με την οδό Ομήρου

γ) τη Λεωφ. Ναυπλίου-Ν. Κίου από τη συμβολή της οδού Μητροπολίτου Χρυσοστόμου (περιλαμβάνεται η περιοχή από  τη συμβολή της Ομήρου με την Ανδρέα Φλούδα) και μέχρι την περιοχή των Νέων Εργατικών Κατοικιών, όρια πόλης.

Μαιλ 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου:  mail@4nip-nafpl.arg.sch.gr

Τηλέφωνο 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου: 2752028937



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Πραγματοποίηση 2ης Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης

Την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας η 2η Ενδοσχολική Επιμόρφωση -ανοιχτή συζήτηση για γονείς και εκπαιδευτικούς  από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αργολίδας «Ελπίδα Ζωής» σε συνεργασία με τον Οργανισμό Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ) με θέμα:” Όταν τα όρια και οι κανόνες γίνονται σύμμαχοι”.

IMG 20240221 173129 1

IMG 20240221 175056 1

Στόχος του προγράμματος, διάρκειας δύο ωρών ήταν να προβληματιστούν οι γονείς για τα όρια και τους κανόνες που θέτουν στα παιδιά τους, τις συνέπειες που ορίζουν, το πόσο απαραβίαστα ή ευέλικτα είναι και τέλος για την δική τους σχέση, ως ενήλικες με τα όρια που τους θέτει το κάθε περιβάλλον μέσα στο οποίο ζουν και δρουν. Τα όρια θα πρέπει να είναι σταθερά και ξεκάθαρα.  Για κάθε οικογένεια είναι διαφορετικά αφού τόσο η λειτουργία της κάθε οικογένειας, όσο τα μέλη που την απαρτίζουν και οι ανάγκες τους, διαφέρουν.

Τη συζήτηση συντόνιζε η κ. Ιωάννα Καββεζού, Κοινωνική Λειτουργός την οποία ευχαριστούμε πολύ για την άψογη συνεργασία της.

Αλκυόνη- Αλκυονίδες μέρες

IMG 20240208 125258

IMG 20240219 080944

Οι Αλκυονίδες μέρες η ονομασία τους έχει αρχαιοελληνική προέλευση είναι εκείνες οι μέρες του χειμώνα κατά τις οποίες επικρατεί καλός καιρός με έντονη ηλιοφάνεια, χωρίς σύννεφα και ανέμους και κάποιες φορές με υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες.

Η Αλκυόνη[1] στην αρχαία ελληνική μυθολογία ήταν κόρη του Αιόλου της Θεσσαλίας και σύζυγος του Κύηκα. Η αγάπη τους τούς ώθησε να διαπράξουν ύβριν, προκαλώντας την οργή του Δία και της Ήρας και οδηγώντας στην μεταμόρφωσή τους σε πτηνά. (Πηγή Βικιπαίδεια)

https://video.link/w/ySXt5_E4oF4#