Με μεγάλη χαρά πραγματοποιήθηκε στην Α’ τάξη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών η παρουσίαση του βιβλίου «Το Αλφαβητάρι που γελά» από τη συγγραφέα Μεταξία Φωτίου.
Τα αστεία και γουστόζικα γραμματάκια «ξεπήδησαν» μέσα από τις σελίδες του βιβλίου και γέμισαν την τάξη με φαντασία, γέλιο και δημιουργικότητα. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην όμορφη αυτή συνάντηση προστέθηκαν και «Τα δίψηφα και οι φίλοι τους», μετατρέποντας τη δραστηριότητα σε μια ζωντανή, διαδραστική εμπειρία, όπου όλοι – μικροί και μεγάλοι – έγιναν μια όμορφη παρέα.
Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή της παρουσίασης, σε μια δράση που συνδύασε τη μάθηση με τη χαρά και το παιχνίδι.
Θα θέλαμε, να εκφράσουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες στη συγγραφέα Μεταξία Φωτίου για την όμορφη και ζωντανή παρουσίαση του βιβλίου της, που χάρισε χαμόγελα, γνώσεις και αξέχαστες στιγμές στα παιδιά μας.
Ήταν μια πραγματικά υπέροχη εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη σε όλους!





























































