Την Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου, η τάξη Δ’1 του σχολείου μας επισκέφτηκε τον Πόλο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Γρεβενών για να παρακολουθήσει το εργαστήριο ρομποτικής με τίτλο: “Ρομποτική στο Λούνα Παρκ”.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν τη δημιουργικότητα και τις ψηφιακές τους δεξιότητες στον οργανωμένο και φιλόξενο χώρο του Πόλου κάτω από την καθοδήγηση της έμπειρης συναδέλφου κας Θεοδούλας Λιάμπα. Κατασκεύασαν το δικό τους Λούνα Παρκ χρησιμοποιώντας το σύστημα μάθησης Lego Spike Prime και ενθουσιάστηκαν, τόσο οι ίδιοι όσο και εμείς με το αποτέλεσμα.
Ευχαριστούμε τους υπεύθυνους του προγράμματος κα. Θεοδούλα Λιάμπα και κ. Βασίλη Μωυσιάδη!


































