Την Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου, η τάξη Δ’1 του σχολείου μας επισκέφτηκε τον Πόλο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Γρεβενών για να παρακολουθήσει το εργαστήριο ρομποτικής με τίτλο: “Ρομποτική στο Λούνα Παρκ”.

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν τη δημιουργικότητα και τις ψηφιακές τους δεξιότητες στον οργανωμένο και φιλόξενο χώρο του Πόλου κάτω από την καθοδήγηση της έμπειρης συναδέλφου κας Θεοδούλας Λιάμπα. Κατασκεύασαν το δικό τους Λούνα Παρκ χρησιμοποιώντας το σύστημα μάθησης Lego Spike Prime και ενθουσιάστηκαν, τόσο οι ίδιοι όσο και εμείς με το αποτέλεσμα.

Ευχαριστούμε τους υπεύθυνους του προγράμματος κα. Θεοδούλα Λιάμπα και κ. Βασίλη Μωυσιάδη!

poloiD12 poloiD13 poloiD14 poloiD15 poloiD11 poloiD16 poloiD18

 

Με την παρούσα επιστολή, ο Δ/ντης και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 4ου Δ. Σ. Γρεβενών, ευχαριστούμε θερμά το σύλλογο Γονέων /Κηδεμόνων του σχολείου μας, για την προσφορά τους σε ξενόγλωσσα βιβλία Αγγλικών και Γερμανικών στο σχολείο μας, στοχεύοντας στον εμπλουτισμό της γνώσης, την πνευματική καλλιέργεια και την ευαισθητοποίηση για μάθηση των μαθητών μας.

 

Με εκτίμηση

Ο Διευθυντής

Δημήτριος Ευαγγελόπουλος

βιβλία

Την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου οι μαθητές της Δ’2 τάξης συμμετείχαν στο εργαστήριο ρομποτικής του Πόλου Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Γρεβενών με τίτλο: «Ρομποτική στο Λούνα Παρκ».

Οι μαθητές παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό το εργαστήριο, όπου κατασκεύασαν και προγραμμάτισαν τη ρόδα του Λούνα Παρκ με τη χρήση του Lego Spike Prime.

Ευχαριστούμε την υπεύθυνη του Πόλου Εκπαιδευτικής Καινοτομίας κα. Θεοδούλα Λιάμπα.

Πόλοι Πόλοι1 Πόλοι3 Πόλοι4 Πόλοι5 Πόλοι6 Πόλοι7 Πόλοι8

 

Πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, στις 8 Φεβρουαρίου 2024, εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Δημιουργώντας Ανθεκτικές Κοικωνίες».

Το πρόγραμμα είναι μία πρωτοβουλία της Cluster Βιοοικονομίας και Περιβάλλοντος Δυτικής Μακεδονίας (CLuBE).

ΑνθΚοιν2 ΑνθΚοιν3 ΑνθΚοιν4 ΑνθΚοιν5 ΑνθΚοιν6

Με την παρούσα επιστολή, ο Δ/ντης, ο Σύλλογος Διδασκόντων και ιδιαίτερα η εκπαιδευτικός των γερμανικών του 4ου Δ. Σ. Γρεβενών, ευχαριστούμε θερμά τις εκδόσεις Καραμπάτου, για την προσφορά τους σε λογοτεχνικά βιβλία των γερμανικών στο σχολείο μας, στοχεύοντας στον εμπλουτισμό της γνώσης, την πνευματική καλλιέργεια και την ευαισθητοποίηση για μάθηση των μαθητών μας.

Με εκτίμηση,

Ο Διευθυντής

Δημήτριος Ευαγγελόπουλος

ΒιβλΓερμ

Με την παρούσα επιστολή, ο Δ/ντης και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 4ου Δ. Σ. Γρεβενών, ευχαριστούμε θερμά το φούρνο του κ. Φωτιάδη της πόλης μας, για την προσφορά των άρτων της αρτοκλασίας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας την ημέρα του εορτασμού των Τριών Ιεραρχών.Με εκτίμησηΟ ΔιευθυντήςΔημήτριος Ευαγγελόπουλος

ΕυχΕπ1 ΕυχΕπ2