Την Τετάρτη 27 Μαρτίου επισκέφτηκε το σχολείο μας οφθαλμίατρος από το νοσοκομείο Γρεβενών. Με απλό, επιστημονικό και κατανοητό τρόπο ενημέρωσε τους μαθητές της Δ’ και Ε1 τάξης σχετικά με την υγιεινή των ματιών.
Ακολούθησε συζήτηση, απαντώντας ερωτήσεις και λύνοντας απορίες των μαθητών, οι οποίοι παρακολούθησαν την παρουσίαση με μεγάλο ενδιαφέρον!
Στο τέλος έπαιξαν ένα παιχνίδι με θέμα την οπτική αναπηρία.






















































