Την Τετάρτη 27 Μαρτίου επισκέφτηκε το σχολείο μας οφθαλμίατρος από το νοσοκομείο Γρεβενών. Με απλό, επιστημονικό και κατανοητό τρόπο ενημέρωσε τους μαθητές της Δ’ και Ε1 τάξης σχετικά με την υγιεινή των ματιών.

Ακολούθησε συζήτηση, απαντώντας ερωτήσεις και λύνοντας απορίες των μαθητών, οι οποίοι παρακολούθησαν την παρουσίαση με μεγάλο ενδιαφέρον!

Στο τέλος έπαιξαν ένα παιχνίδι με θέμα την οπτική αναπηρία.

Οι μαθητές της Α’ τάξης επισκέφτηκαν το ΚΠΕ Γρεβενών και συμμετείχαν στο θεωρητικό και βιωματικό μέρος του περιβαλλοντικού προγράμματος «Δρυάδα, η νεραϊδούλα του Δάσους».

Πρόσκληση

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Σας προσκαλούμε στην ενημερωτική συνάντηση, που θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων στα πλαίσια του σχεδίου δράσης Αυτοαξιολόγησης της Σχολικής  Μονάδας, με θέμα: «Γονεϊκή εμπλοκή και βελτίωση επικοινωνίας ανάμεσα σε Εκπαιδευτικούς, Γονείς και Σχολείο».

Την εισήγηση θα υλοποιήσουν η Κοινωνική Λειτουργός και Ψυχολόγος στο χώρο του Σχολείου μας.

Ημερομηνία : 21/3/2024

Ώρα :13:15μ.μ.-14:30μ.μ.

Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος με θέμα «Όρλιακας το Δάσος των χρωμάτων» πραγματοποιήθηκε επίσκεψη των μαθητών των ΣΤ1 και ΣΤ2 τμημάτων στο ΚΕΠΕΑ – ΚΠΕ Γρεβενών και στη συνέχεια μετακίνηση στο πεδίο του Ζιάκα για ενημέρωση και πραγματοποίηση του περιβαλλοντικού προγράμματος.

Ζιάκας1 Ζιάκας2 Ζιάκας3 Ζιάκας4 Ζιάκας5 Ζιάκας6 Ζιάκας7 Ζιάκας8

 

Οι μαθητές της Γ και της Δ2 τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε διαδικτυακή επιμορφωτική δράση στην Αειφόρο εκπ/ση, που διοργάνωσε το Κ.Π.Ε. Ιεράπετρας Λασιθίου.

Σκοπός να ευαισθητοποιηθούν εκπαιδευτικοί και μαθητές σε θέματα που αφορούν τη διατροφή και τη σχέση της με την υγεία, το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή.

Στα πλαίσια της δράσης έγιναν συστάσεις για αλλαγή διατροφικών συνηθειών αλλά και την υιοθέτηση μιας καινοτόμας και βιώσιμης διατροφής για την υγεία και το περιβάλλον.

Αειφ5 Αειφ4 Αειφ3 Αειφ2 Αειφ1