“Traveling with a time machine” present (παρόν και λήξη)

awarded-etwinning-school-label-2020-21

Το eTwinning έργο μας «Τraveling with a time machine»  ολοκληρώθηκε. Tα παιδιά απέκτησαν εμπειρίες και γνώσεις ως προς την έννοια του χρόνου παρελθόν-παρόν και μέλλον. Μέσα από την επικοινωνία και συνεργασία με τα παιδιά των συνεργαζόμενων σχολείων και μέσα από δραστηριότητες παιδοκεντρικού χαρακτήρα «ταξίδεψαν» με τη χρονομηχανή τους στο χρόνο, ερεύνησαν, αναζήτησαν, πειραματίστηκαν, συνεργάστηκαν, δημιούργησαν πρωτότυπα συνεργατικά προϊόντα. 

Απολαύσαμε τη συμμετοχή μας στο έργο και ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία και τη φιλία τα παιδιά και τις εκπαιδευτικούς-συνεργάτες των σχολείων της Ελλάδας και της Τουρκίας για το ωραίο ταξίδι στο χρόνο.

Το έργο μας τελειώνει με την τελική του αξιολόγηση από τα παιδιά μας.

students survey

Τα παιδιά των σχολείων του έργου μας δημιούργησαν ένα συνεργατικό ημερολόγιο με τις εποχές του έτους. Συμμετέχουμε στις ομάδες του φθινοπώρου και της άνοιξης.

callendar

 

Letters .jpg

Οργανώσαμε μία έκθεση-μουσείο ρολογιών με τα διάφορα είδη ρολογιών που συγκεντρώσαμε στην τάξη μας. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και πολύ ενδιαφέρον.

Clock museum

Παρατηρούμε τα μέρη και τη λειτουργία του μηχανικού ρολογιού.

expement1 experiment

Clock repair

 

Παίζουμε τα online παιχνίδια του έργου μας σχετικά με τα ρολόγια.
digital games

Digital games

 

H ώρα

Literacy sttudies Literacy studies1

Αντιστοίχιση: “είδη ρολογιών-ονομασία τους”literacy

study about clock

Δημιουργούμε ημερολόγιο τοίχου με τους μήνες για την τάξη μας.

calendar

making calendar

Φτιάξαμε ένα ρολόι για την τάξη μας.

Art time Clock

 

Οι ζωγραφιές των μαθητών διακόσμησαν το ετήσιο ημερολόγιο του νηπιαγωγείου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων 

Art time Calendar

Art time Calendar 2

seasons 1

Καλλιτεχνικές δημιουργίες με θέμα το χρόνο και τα ρολόγια.

clocks

 

art timerooster

 

 

ατομικά

 

Ένας τρόπος μέτρησης του χρόνου είναι τα ημερολόγια.

269089527 727618708212300 8554342429336746051 n

Research παρόν

Μετά το ταξίδι μας στο παρελθόν ταξιδεύουμε στο παρόν με τη χρονομηχανή μας και βρίσκουμε στοιχεία που μας δείχνουν πώς μετρούμε το χρόνο τώρα.

 

Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει#SkillsLabs 2η Θεματική Ενότητα

awarded-etwinning-school-label-2020-21

2η Θεματική Ενότητα

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Υποθεματική: Ανθρώπινα δικαιώματα

“Τα δικαιώματα στα παραμύθια”

7ο Εργαστήριο:Αναστοχάζομαι και αξιολογώ – Τα δικαιώματά μου γνωστοποιώ!

πατήστε:https://view.genial.ly/621b3529718af20012ac4e86/video-presentation-a3iologhsh-2hs-8ematikhs-enothtas

Επικοινωνήσαμε με τα συνεργαζόμενα σχολεία της ομάδας μας στο έργο μας την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022 και παίξαμε το κυνήγι θησαυρού που ετοίμασαν τα σχολεία της 2ης ομάδας. Αναζητήσαμε τα δικαιώματα λύνοντας τους γρίφους του κυνηγιού και “φτιάξαμε” το γλυκό της ευτυχίας. Ήταν μία πολύ ζεστή και ουσιαστική επικοινωνία.

25 2 2022

Επικοινωνήσαμε με τα συνεργαζόμενα σχολεία της ομάδας μας στο έργο μας την Δευτέρα 14 Μαρτίου 2022 και υποδεχτήκαμε  τη μουσικό μας κ.Κατερίνα Σαραντινού που μας βοήθησε στη μελωδία του συνεργατικού τραγουδιού μας για το διαγωνισμό του “Make a Wish”.Τραγουδήσαμε το αγαπημένο μας “Αστεράκι” και απολαύσαμε τη μουσικό μας να παίζει ζωντανά την αγαπημένη μας μελωδία.

14 2 2022

 

6ο Εργαστήριο: Μίλα Τώρα

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει μαζί με τα 37 συνεργαζόμενα σχολεία του eTwinning  έργου μας «Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει#SkillsLabs» στην πανελλαδική, ετήσια εκστρατεία

“Μίλα Τώρα”

που υλοποιεί  “Το Χαμόγελο του Παιδιού” και το «YouSmile», το Ευρωπαϊκό Εθελοντικό Δίκτυο Μαθητών και Μαθητριών του Οργανισμού με τη συνεργασία του Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά του Σχολικού Εκφοβισμού (E.A.N).

Οι νηπιαγωγοί έστειλαν το δικό τους συνεργατικό μήνυμα

5ο εργαστήριο: Παραμυθοοικογένειες

πατήστε το σύνδεσμο-link:

https://view.genial.ly/5e9ded663b6beb0db86b7c21/presentation-paramy8ooikogeneies

 

4ο εργαστήριο:Κάθε όνομα κρύβει τη δική του ιστορία!

https://heyzine.com/flip-book/acb7a4c27b.html?fbclid=IwAR0eezgYU3isZjxONCWMLEgX6ovRgZva5jrY-dzfFp4FeFBttiKjQmW95H8

3ο εργαστήριο: “Με ένα λυχνάρι μαγικό, το νέο χρόνο ξεκινώ!

Το σχολείο μας συμμετείχε μαζί με τα άλλα 8 Νηπιαγωγεία της 4ης ομάδας του έργου μας στον διαγωνισμό τραγουδιού του “Κάνε μια ευχή Ελλάδας” με ένα πρωτότυπο τραγούδι με στίχους από τα παιδιά των Νηπιαγωγείων  και μουσική  της κ.Κατερίνας Σαραντινού, μουσικού της Α/Βάθμιας Εκπ/σης Ρεθύμνου.

1

Στο παρακάτω video τραγούδησαν και ζωγράφισαν το τραγούδι όλα τα παιδιά των συνεργαζόμενων σχολείων της 4ης ομάδας του έργου μας.

Υιοθεσίας 1883 Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος 1

star1a

1ο εργαστήριο: “Μια έκπληξη μας περιμένει” & 2ο εργαστήριο: “Εγώ, ο μολυβένιος στρατιώτης” στο παρακάτω e-book. Ξεφυλλίστέ το!

1

 

Δεκέμβριος 2021

Δεκέμβριος
263570666 2684841021821058 2324181676840260848 n

Ένα ξωτικό επισκέφτηκε το σχολείο μας την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021 και παίξαμε, χορέψαμε και διασκεδάσαμε.

Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας για την ωραία χριστουγεννιάτικη έκπληξη.

268794065 282176873954914 9062505282206701906 n

1

Inkedξωτικό LI

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου οργάνωσε χριστουγεννιάτικο παζάρι την Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021.Ευχαριστούμε όσους και όσες συμμετείχαν στην ωραία δράση, τους επισκέπτες, τους γονείς μας, τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων του 3ου Δημοτικού Σχολείου που με φροντίδα και τάξη oργάνωσαν την επίσκεψη των μαθητών και μαθητριών στο παζάρι μας τηρώντας τα μέτρα προστασίας για τον Covid 19. 

267084167 1101532980661298 1755835529349468661 n

Viber 2021 12 11 23 15 10 063265159513 4554537607999592 2742029226941859971 n

265477676 1097181410823604 7087377471472499303 n

265519746 354998606432971 712650504592871410 n

263169768 1361038514355053 6765370011290347213 n 263699997 448602596662788 1956167743975797117 n

1639239232843 2Viber 2021 12 10 22 05 04 714

Η 3η Δεκεμβρίου έχει καθιερωθεί από τον ΟΗΕ ως  Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ). Η ημέρα αυτή θεσπίστηκε το 1992 και γιορτάζεται παγκοσμίως, στοχεύοντας στην ευαισθητοποίηση και προώθηση της κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και την κοινωνική κινητοποίηση για την ένταξη των ατόμων με αναπηρία σε κάθε πτυχή της πολιτικής, κοινωνικής, οικονομικής και πολιτιστικής ζωής.

263682150 862649807702280 5091829176447323411 n

.jpg

Traveling with a time machine experiments(past)

awarded-etwinning-school-label-2020-21

Επικοινωνία και παιχνίδι είχαμε την Δευτέρα 6 και την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου με τα παιδιά των σχολείων του έργου μας. Χαρήκαμε που είδαμε τους φίλους μας και παίξαμε το παιχνίδι “Μέρα-Νύχτα”.

online 6 12 2021 online 7 12 2021

On line meeting day or night

 

Δραστηριότητες και  παιχνίδια για τη μέρα-νύχτα αλλά και τις διάφορες φάσεις του 24ωρου.

play

μερας νύχταςart263389357 1272354426543989 5775853160385808110 n

 

 

Το τραγούδι μας για την καλημέρα

 

Μετά το ταξίδι μας στο παρελθόν και την αναζήτηση διαφόρων τρόπων μέτρησης του χρόνου ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσουμε τα πειράματά μας για να φτιάξουμε τα δικά μας …όργανα μέτρησης του χρόνου, ρολόγια ηλιακά, κεριού, νερού, άμμου. Πριν όμως από όλα το πείραμα της κίνησης της Γης μας γύρω από τον ήλιο που καθορίζει τη μέρα και νύχτα στον πλανήτη μας. 

Ρολόι κεριού

 

Ρολόι νερού

 

Ρολόι άμμου

Experiments Hourglass

 

Ηλιακό ρολόι

sundial clockρολόι

 

Η κίνηση της Γης γύρω από τον ήλιο:Mέρα-Νύχτα

Earth movements

 

Earth movements

.jpg

Διδακτικές ασκήσεις φοιτητών/τριών Δ’ έτους Πανεπιστημίου Κρήτης Οκτώβρης-Νοέμβρης-Δεκέμβρης2021

Στο πλαίσιο των διδακτικών ασκήσεων των φοιτητών/τριών του  Παιδαγωγικού  Τμήματος  Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Κρήτης κατά το σχολικό έτος 2021-22 πραγματοποιούνται στο Νηπιαγωγείο μας εβδομαδιαία προγράμματα διδασκαλιών με δραστηριότητες ενεργητικής μάθησης  που έχουν νόημα για τα παιδιά και ανταποκρίνονται στις  ανάγκες τους.  

Επόπτρια καθηγήτρια των διδακτικών ασκήσεων είναι η κ.Μαρία Αμπαρτζάκη.

Δεκέμβριος

Χριστούγεννα

2

Viber 2021 12 16 16 46 43 587

Διατροφή

2

 

266674755 652656879201595 7915093143035750496 n

Viber 2021 12 09 14 55 53 722 2Viber 2021 12 09 14 55 54 033Viber 2021 12 09 14 56 21 389 2

264825748 672596453732377 7577442421327890924 n

Viber 2021 12 09 14 56 00 914 Viber 2021 12 09 14 56 00 588 Viber 2021 12 09 14 56 00 342

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα δικαιώματα των παιδιών

Viber 2021 12 01 16 10 11 489Συγκέντρωση τροφίμων, παιχνιδιών και βιβλίων για τη UNICEF.263785867 622971635786960 4746548069145695412 n264880296 470130941430015 1364453940771119181 n 265914652 1255753151613650 6979362878996778009 n Viber 2021 12 01 16 10 12 488

Νοέμβριος

Εγώ και η οικογένειά μου

Viber 2021 11 25 14 03 17 960 2

261956189 270169411633018 6860440361465830974 n

Το γενεαλογικό μας δέντρο

Viber 2021 12 05 17 43 15 643

Παίρνουμε συνέντευξη από μία μαμά μας που εργάζεται και από μία που δεν εργάζεται.

Viber 2021 11 25 14 03 18 567 2

Ραβδόγραμμα με τον αριθμό των μελών της οικογένειάς μας και ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις για τους γονείς μας.

Viber 2021 11 23 14 22 17 338

Αρκάδι

Viber 2021 11 22 20 22 55 427

Η προσωπική μας ιστοριογραμμή

Viber 2021 11 22 20 54 44 626 LI

Οκτώβριος

Viber 2021 11 25 12 42 56 701

28η Οκτωβρίου

Viber 2021 11 22 17 57 44 099

Παιχνίδι με τα μέρη του σώματος

Viber 2021 11 22 22 28 06 281 LI

Ζάρι για τα μέρη του σώματος

Viber 2021 11 22 21 59 15 028

 

Στολίζουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.

Viber 2021 11 22 21 59 15 358

Ζωγραφίζουμε πώς περνούμε το Σαββατοκύριακο.

Viber 2021 11 22 21 59 16 114

 

 

7ο Πανελλήνιο συνέδριο eTwinning

awarded-etwinning-school-label-2020-21

photovisi download

Η ομάδα εκπαιδευτικών στην οποία ανήκουμε και  με την οποία έχουμε υλοποιήσει στα σχολεία μας βραβευμένα με εθνικές και ευρωπαϊκές ετικέτες ποιότητας έργα eTwinning συμμετείχε στο 7ο Πανελλήνιο Διαδικτυακό Συνέδριο eTwinning  «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε  19, 20, 21 Νοεμβρίου 2021, διαδικτυακά και μεταδόθηκαν ζωντανά οι συνεδρίες του. http://www.etwinning.gr/conf2021 

Παρουσιάσαμε τα δύο υπέροχα έργα που υλοποιήθηκαν τις προηγούμενες σχολικές χρονιές, ” Η παρέα των ζωγράφων η παλέτα των χρωμάτων” 2019-20 και “Let’s play every day” 2020-21. Tα έργα υλοποιήθηκαν με τη συνεργασία και έμπνευση των εκπαιδευτικών της αγαπημένης ομάδας μας, τον ενθουσιασμό των μαθητών και μαθητριών των σχολείων μας και των συνεργαζόμενων σχολείων του εξωτερικού και την ανταπόκριση των γονέων μας. Τα έργα μας υλοποιήθηκαν σε δύο σχολικές χρονιές με άνοιγμα-κλείσιμο σχολείων, καραντίνα και τηλεκπαίδευση χαρίζοντας μας εμπειρίες και αναμνήσεις ξεχωριστές.

 

.jpg .jpg

Νοέμβριος 2021

263996975 198424532493797 8098670867852563874 n

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας , οργάνωσε και μας πρόσφερε μία ξεχωριστή βόλτα στους δρόμους της πόλης μας σήμερα Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021. Απολαύσαμε τη θέα των δρόμων και των μαγαζιών που είναι στολισμένα χριστουγεννιάτικα, χαιρετίσαμε τους ανθρώπους που με χαρά μας καλημέριζαν, θαυμάσαμε τη θέα της θάλασσας μας και της Φορτέτζας μας. Ευχαριστούμε, γονείς μας , για το ωραίο δώρο!!Ό,τι καλύτερο για την έναρξη της χριστουγεννιάτικης περιόδου.

261916838 4881595498537289 8893679909201958573 n LI 261979969 490593065499679 6085044164954378125 n LI 262058245 1551533218533543 569457722118713508 n LI 262082502 277875274353017 5964662379778791349 n LI 262585049 3053223634935300 7404632742863496365 n LI 2

257430590 1039839120145214 5053906211799604457 n LI

Η εξέγερση του Πολυτεχνείου ήταν μαζική και δυναμική εκδήλωση της λαϊκής αντίθεσης στο καθεστώς της Χούντας των Συνταγματαρχών που έλαβε χώρα στην ελληνική επικράτεια τον Νοέμβριο του 1973. Η εξέγερση ξεκίνησε στις 14 Νοεμβρίου με κατάληψη του Μετσόβιου Πολυτεχνείου Αθηνών από φοιτητές και σπουδαστές και η οποία κλιμακώθηκε σε αντιχουντική εξέγερση, καταλήγοντας σε αιματοχυσία το πρωί της 17ης Νοεμβρίου, ύστερα από μια σειρά γεγονότων αρχής γενομένης με την είσοδο άρματος μάχης στον χώρο του Πολυτεχνείου και την επαναφορά σε ισχύ του σχετικού στρατιωτικού νόμου που απαγόρευε τις συγκεντρώσεις και την κυκλοφορία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ο αγώνας των φοιτητών του Πολυτεχνείου και  τα συνθήματα τους μας εμπνέουν και μας διδάσκουν.

257320115 328345282431590 6326475349647398261 n 2 257410510 1009467539619511 1125268723131320210 n

.jpg 1

257779263 321695639772057 1547958684766124053 n

257524742 1019180508937733 3517618227047478612 n 2257582980 940739190132887 7293273524829868658 n

257625435 668623524544254 2804370977743230513 n 2

257450489 2021514591343990 4180353558809987564 n

257371631 1023246848219681 693179430199708478 n LI 2

Νοέμβριος

255112885 429258218815751 524125600329768274 n

255979044 405462051228478 6733469175368045927 n 2255639933 2966178150314342 6177476423035123531 n

Με φυσικά υλικά και διάφορες τεχνικές φτιάξαμε ατομικά και ομαδικά έργα

255174991 470813957673358 1714240216928911090 n 255429726 400778085125983 8364208719291365509 n

1638038115039 2 1638038184707 2 1638038184721 2 1638038184737 2

 

“Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει#SkillsLambs” 1η Θεματική Ενότητα

awarded-etwinning-school-label-2020-21

1η Θεματική Ενότητα

” Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία”

Υποθεματική:STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική

“Με τα παραμύθια οδηγό, στον ψηφιακό κόσμο θα διαβώ!!”

5ο Εργαστήριο:Αξιολόγηση-Διάχυση

πατήστε το σύνδεσμο:https://prezi.com/i/8qkhj8r3of74/

4ο Εργαστήριο: Παραμυθοπαίζουμε

3ο εργαστήριο: “Παραμύθια του παππού και της γιαγιάς”… 

*Παιχνίδι ταύτισης με εικόνες του παραμυθιού “H Mαρούλα και η μαγική σκούπα” ζωγραφισμένες από τα παιδιά μας.Πατήστε τον σύνδεσμο/link για να παίξετε:

        *Παιχνίδι μνήμης  https://learningapps.org/watch?v=po7isdx0t21

“Το παραμύθι της γιαγιάς” σε puzzle...πατήστε την εικόνα για να παίξετε!

2gaz10a

 

2ο εργαστήριο: “Παραμυθοκώδικες”

 1ο εργαστήριο: “Το παραμύθι αρχίζει…” 

 

3ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου 2021-22 εκπαιδευτικοί:Χριστίνα Κουτσουρούμπη, Καίτη Ρεμπατσουλέα, Ειρήνη Ξυλούρη και Σταματία Γερονάτσιου
” Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει#SkillsLambs”
Μετάβαση σε αυτό το Sway

Αρκάδι 2021

Το Αρκάδι αποτελεί κορυφαία πράξη του απελευθερωτικού αγώνα των Κρητών, σύμβολο ηρωισμού και θυσίας. Είναι το σημαντικότερο επεισόδιο της Κρητικής Επανάστασης του 1866. Η προσέγγισή του έγινε μέσα από την αφήγηση του ιστορικού γεγονότος, εποπτικό υλικό , φωτογραφίες και κείμενα της εποχής καθώς και  σχετικά videos σε συνεργασία με τους φοιτητές/φοιτήτριες  Δ’έτους του Πανεπιστημίου Κρήτης στο πλαίσιο των διδακτικών τους ασκήσεων με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ.Μαρία Αμπαρτζάκη. 

Ευχαριστούμε τη φοιτήτρια κ.Ιωσιφίνα Σειραδάκη για την μαντινάδα που μας έμαθε για να τιμήσουμε το Αρκάδι μας!

253552521 240649251462783 8746013871055649086 n 2

252558667 590596108757067 431760089059371557 n 253936796 471821944157400 6281098339693434104 n

Αναπαράσταση

253381947 254125403400399 7052653823356929844 n

252836937 1296682807446029 183530122818734703 n 253190740 1044915406302863 1685391084987783343 n 254005241 1488122911586968 3853756488797405112 n 254293554 845812209433432 2270438038632035799 n

252779426 3799664023591369 6468827882469209507 n

.jpg

“Traveling with a time machine” November 2021

awarded-etwinning-school-label-2020-21

Το ταξίδι μας ξεκίνησε από το παρελθόν. Πώς μετρούσαν οι άνθρωποι στο παρελθόν το χρόνο; Επιβιβαστήκαμε στη χρονομηχανή μας και βρήκαμε διάφορα στοιχεία που μας βοήθησαν να μάθουμε. Τα μελετήσαμε και ζωγραφίσαμε ανάλογα.

past

Έτοιμη η χρονομηχανή μας!!!

Time machine

Την δημιουργήσαμε με πολύ κέφι και φαντασία. Είμαστε έτοιμοι για το ταξίδι στο χρόνο…

Δημιουργήσαμε τον πίνακα παρουσίασης των χωρών μας Ελλάδας και Τουρκίας. Η συμπλήρωση του πίνακα έγινε με παιγνιώδη τρόπο μαθαίνοντας στοιχεία του τόπου και του πολιτισμού της συνεργαζόμενης χώρας. Πραγματικά απολαύσαμε τη διαδικασία και είμαστε περήφανοι για τον πίνακα παρουσίασης των δύο χωρών!!!

c6b254874

country board

Κωδικοποιούμε τη διαδρομή μέσα από αντικείμενα του χρόνου για να φτάσουμε στον προορισμό μας, τη χρονομηχανή.

coding

b57ef904a

 

Συστηνόμαστε στους φίλους μας του έργου μας ξεκινώντας και την επαφή μας  με την Αγγλική γλώσσα

Ο συνεργατικός λογότυπος του έργου μας , δημιουργία των παιδιών των συνεργαζόμενων σχολείων. Ετοιμαζόμαστε για το ταξίδι μας. 

c9bac3e86

Ζωγραφίζουμε τη μέρα και τη νύχτα.

b1660b5ea

art activity

Ανίχνευση των γνώσεων των παιδιών για το χρόνο και τη μέτρησή του με καταγραφή ιδεών και σκέψεων σε εννοιολογικό χάρτη.

A New Design Made with PosterMyWall

cb9c36316

Ξεκινούμε τις δραστηριότητες για το χρόνο με το παιχνίδι «Μέρα-Νύχτα».

c9aa72e8e

Τα παιδιά πραγματοποιούν την αρχική αξιολόγηση του έργου μας.

c9a959a8e

28η Οκτωβρίου 2021

Η επέτειος της 28ης  Οκτωβρίου προσεγγίζεται  στο Νηπιαγωγείο μας με ιδιαίτερη προσοχή και σεβασμό στις αξίες της ελευθερίας, της ειρήνης, της πατρίδας , της σημαίας και του αγώνα των προγόνων μας για τον τόπο μας και τους ανθρώπους του.Τα παιδιά μας μέσα από διάφορες δραστηριότητες με αποκορύφωμα τη γιορτή της επετείου στις 27 Οκτώβρη  έρχονται σε επαφή με τα γεγονότα της εποποιίας του ’40.

Με σημαίες, πανό, τραγούδια, παρουσίαση εργασιών των παιδιών με σχετικό υλικό για την επέτειο, γιορτάσαμε την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου τιμώντας τα ιδανικά και τους αγώνες του λαού μας και των προγόνων μας. Ξεχωριστή στιγμή της γιορτής μας η παρουσίαση των εργασιών των παιδιών με υλικό που αναζήτησαν και επεξεργάστηκαν με τη βοήθεια των γονέων τους με τραγούδια, ποιήματα, κείμενα της εποχής, συνθήματα, το ΟΧΙ και ζωγραφίστηκαν από τα παιδιά υπέροχα.

Συγχαρητήρια στα παιδιά μας και στους γονείς τους. Ζήτω η 28η Οκτωβρίου 1940!!!

Χρόνια πολλά !!!



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

 

Traveling with a time machine October 2021

awarded-etwinning-school-label-2020-21

Δημιουργήσαμε ένα ρολόι με πλαστελίνη.Το μνημείο της πόλης μας, τη Φορτέτζα επιλέξαμε να παρουσιάσουμε στον πίνακα για τη χώρα μας που θα δημιουργηθεί συνεργατικά από τα σχολεία της Ελλάδας που συμμετέχουν στο έργο μας.

Αναζητήσαμε Έλληνα επιστήμονα της αρχαιότητας που ασχολήθηκε με τον χρόνο και φτιάξαμε αφίσα με τον Απολλώνιο για να μπει στον πίνακα παρουσίασης της χώρας μας.

1638038115058 2

New Phototastic Collage

Τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου είχαμε ακόμη μια υπέροχη επικοινωνία και γνωριμία με τους μαθητές και τις μαθήτριες της κ. Ozge Zengin Alan, συνεργάτιδας του έργου μας. 

Την Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021 είχαμε μία πολύ όμορφη επικοινωνία με τους μαθητές και μαθήτριες της αγαπητής μας κ.Νεριμάν Τεμιζέλ, συνιδρύτριας και συνεργάτιδας του έργου μας. Γνωριστήκαμε, τραγουδήσαμε και ευχηθήκαμε καλή αρχή στο έργο μας.

Ζωγραφίσαμε τον αριθμό 9 και τον λεπτοδείχτη για να συμμετέχουμε στη δημιουργία του συνεργατικού λογότυπου του έργου μας.

 

Ενημέρωση γονέων

 

Η πρώτη online  επικοινωνία συνεργατών του έργου μας σε κλίμα φιλίας και συνεργασίας έγινε την Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021 με θέμα την οργάνωση και έναρξη του.

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο eTwinning έργο “Τraveling with a time machine” “Ταξιδεύοντας με τη μηχανή του χρόνου” που θα υλοποιηθεί από τον Οκτώβριο του 2021 ως τον Φεβρουάριο του 2022. Στο έργο συμμετέχουμε 6 σχολεία της Ελλάδας και 8 σχολεία της Τουρκίας. 

Σχετικά με το έργο

Στην προσχολική περίοδο, τα παιδιά θα έχουν αποκτήσει πολλές μαθηματικές έννοιες και δεξιότητες με τις πλούσιες εμπειρίες που έχουν αποκτήσει στην καθημερινή τους ζωή. Η έννοια του χρόνου διαμορφώνεται στα πρώτα 6 χρόνια της ζωής ανάλογα με την πνευματική ανάπτυξη και εμπειρία. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, παρατηρείται ταχεία πρόοδος στα παιδιά όσον αφορά τις σωματικές, ψυχικές, συναισθηματικές και κοινωνικές πτυχές. Καθώς το παιδί μεγαλώνει, καταγράφει όλα όσα βλέπει γύρω του στο μυαλό του, αρχίζει να τα βγάζει νόημα και να τα ταξινομεί. Αρχίζει να διαμορφώνει την ικανότητα κατανόησής του με συγκεκριμένες (ορατές) έννοιες. Για να υποστηρίξει την ανάπτυξη, το παιδί ενθαρρύνεται να περιγράψει γεγονότα που έχουν συμβεί και θα συμβούν στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.

ΣΤΟΧΟΙ

Να εμπλέκονται οι  μαθητές και να μαθαίνουν ενεργώντας.

Να αναπτύσσουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων.

Να αναπτύσσουν δεξιότητες δημιουργικής σκέψης και σχεδίασης.

Να παρέχει στους μαθητές δεξιότητες του 21ου αιώνα.

Να προκαλέσει περιέργεια στους μαθητές.

Να μπορέσουν να μάθουν από τους συνομηλίκους τους.

Οι μαθητές να αναπτύσσουν δεξιότητες αναλυτικής σκέψης.

Να μπορέσουν οι μαθητές να κάνουν έρευνα.

Να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους και την ικανότητα για καινοτομία, πρωτοβουλία.

Για την ανάπτυξη ατόμων που μπορούν να παράγουν λύσεις σε προβλήματα ζωής με βάση τη γνώση και να αναπτύσσουν προϊόντα κατάλληλα για τη λύση.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Το έργο μας στοχεύει να υλοποιηθεί μεταξύ Οκτωβρίου 2021 και Φεβρουαρίου 2022 και το σχέδιο εργασίας προγραμματίζεται να εκπονηθεί σε συνεργασία με τους εταίρους του έργου.

Οι μαθητές μέσω παιδοκεντρικών δραστηριοτήτων θα κατανοήσουν την έννοια του χρόνου.

Θα συνεργαστούν για να δημιουργήσουν τη μηχανή του χρόνου για να διερευνήσουν την έννοια του χρόνου στο παρελθόν-παρόν-μέλλον.

Ημέρα-νύχτα, μήνες-εποχές, η κίνηση της Γης θα γίνει κατανοητή μέσω πειραμάτων.

Μέσα από δραστηριότητες εξερεύνησης και πειραματισμού θα ανακαλύψουν τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι μετρούν το χρόνο.

Οι δραστηριότητες τέχνης και παιχνιδιού θα βοηθήσουν τους μαθητές να κατανοήσουν την έννοια του χρόνου και θα ενισχύσουν τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ τους.

 

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Για να μπορέσει το παιδί να αναπτύξει δεξιότητες έρευνας, έρευνας και παρατήρησης, να δημιουργήσει στέρεες επιστημονικές βάσεις και να μάθει να σκέφτεται επιστημονικά στα προσχολικά χρόνια.

Δεξιότητες των παιδιών του 21ου αιώνα (επίλυση προβλημάτων, επικοινωνία, συνεργασία και κριτική σκέψη, ψηφιακές ικανότητες και δεξιότητες αυτοπεποίθησης).

 

 

Σχετικά με το έργο

In the preschool period, children will have acquired many mathematical concepts and skills with the rich experiences they have gained in their daily lives. The concept of time is shaped in the first 6 years of life depending on mental development and experience. During this period, rapid progress is observed in children in terms of physical, mental, emotional and social aspects. As the child grows up, he records everything he sees around him in his mind, begins to make sense of and classify them. He begins to form his comprehension ability with concrete (visible) concepts. To support development, the child is encouraged to describe events that have occurred and will occur in the past, present, and future. As children grow up, they record everything they see around them in their minds and begin to make sense and classify them; Our project studies were planned to gain the concept of time.

ΣΤΌΧΟΙ

To enable students to learn by doing.
Students develop problem-solving skills.
Students develop creative thinking and design skills.
To provide students with 21st-century skills.
To arouse curiosity in students.
To enable them to learn from their peers.
Students develop analytical thinking skills.
To enable students to do research.
To raise innovative and imaginative individuals.
To raise individuals who can produce solutions to life problems based on knowledge and develop products suitable for the solution,

ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ

Our project is aimed to be implemented between October 2021 and February 2022, and the work plan is planned to be prepared in cooperation with the project partners.
Students through child-centered activities will understand the concept of time.
They will work together to create the time machine to explore the concept of time in the past-present-future.
Day-night, months-seasons, the Earth movement will be understood through experiments.
Through exploration and experimentation activities they will discover ways in which people measure time.
Art and play activities will help students to understand the concept of time and will strengthen the collaboration and communication between them.

ΑΝΑΜΕΝΌΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ

To enable the child to develop research, research, and observation skills, establish solid scientific foundations, and learn to think scientifically in pre-school years.
Children’s 21st-century skills (problem-solving, communication, collaboration, and critical thinking, digital competence, and self-confidence skills)

Code Week 2021

awarded-etwinning-school-label-2020-21

τίτλο 2 2

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

#CodeWeek
9-24 Οκτωβρίου 2021
Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.

To Nηπιαγωγείο μας συμμετέχει στις εκδηλώσεις Code Week  μέσα από το eTwinning έργο μας “Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει#SkillsLambs”με τη δραστηριότητα:

ποιο παραμύθι θα δω με το εισιτήριο το μαγικό

που οργανώθηκε από τις συνεργάτιδες του έργου κ.Έφη Ταραλάικου και Ευγενία Τσακίρη.

Περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ: https://codeweek.eu/view/385222/poio-paramythi-tha-do-me-to-eisitirio-to-maghiko

 

Προσφορά Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων στους σεισμόπληκτους

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 3ου Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου πραγματοποίησε μία δράση προσφοράς και αλληλεγγύης για τους σεισμόπληκτους του Αρκαλοχωρίου Ηρακλείου συγκεντρώνοντας τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης και κλινοσκεπάσματα  την Τρίτη, 5 Οκτωβρίου 8-9 π.μ.στην παιδική χαρά δίπλα στο σχολείο. Οι γονείς μας πρόσφεραν με χαρά και προθυμία δίνοντας με το παράδειγμά τους μάθημα ανθρωπιάς.

Συγχαρητήρια σε όλους και όλες!!!Μπράβο για αυτή την όμορφη δράση!!!

Και τα παιδιά μας πρόσφεραν ζωγραφίζοντας μία κάρτα δώρο για τους συνανθρώπους μας.

“Κόκκινη κλωστή δεμένη…δεξιότητες γυρεύει” Oκτώβριος

awarded-etwinning-school-label-2020-21

Το παραμύθι αρχίζει…

-Πώς;

-Με κυνήγι θησαυρού!

Η “Παραμυθογωνιά μας”

Ανίχνευση πρότερων γνώσεων και ιδεών των παιδιών για τα παραμύθια με τη μορφή ιστογράμματος.

 

Τα παιδιά των σχολείων του έργου μας ψήφισαν την μπαλαρίνα ως μασκότ μας. Πολλά συγχαρητήρια!!!Μπράβο στα παιδιά για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία!

Συμμετέχουμε στη διαδικασία ψηφοφορίας για την ανάδειξη της μασκότ του έργου μας.

 

Η ασφάλεια στο διαδίκτυο πολλή σημαντική δραστηριότητα για τα έργα eTwinning  αλλά και τη συμπεριφορά μας ως προς τη χρήση της τεχνολογίας.

 

Ο λογότυπος του έργου μας “Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει” δημιουργία των 41 συνεργαζόμενων σχολείων του έργου μας ολοκληρώθηκε και είναι χαρούμενος και παραμυθένιος.

 

Συμμετέχουμε στη διαδικασία ανάδειξης μασκότ για το έργο μας. Ψηφίσαμε την αρκούδα και μαζί με τα Νηπιαγωγεία που ψήφισαν το ίδιο δημιουργήσαμε υποψήφια  μασκότ για την κεντρική ψηφοφορία του έργου.

Για να παίξετε το puzzle  με την αρκούδα πατήστε πάνω στην εικόνα

 

Τα μέρη του υπολογιστή

 

Με ενθουσιασμό κάναμε την αρχική αξιολόγησή μας για το eTwinning  και το έργο μας ακολουθώντας τις ρουτίνες σκέψης βλέπω-σκέφτομαι-αναρωτιέμαι.

 

Αρχική αξιολόγηση γονέων

Τα παιδιά των δύο τμημάτων μας παρουσιάζονται στο έργο μας

πατήστε πάνω στην εικόνα

Τη 2η διαδικτυακή συνάντηση συνεργατών είχαμε την Παρασκευή 1 Οκτωβρίου για να συζητήσουμε την οργάνωση των δραστηριοτήτων του μήνα.

Oκτώβριος 2021

Οκτώβριος

Ζωγραφίζουμε τον Οκτώβριο

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου έγινε η έναρξη της Δανειστικής Βιβλιοθήκης του Νηπιαγωγείου μας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας θα δανείζονται ένα βιβλίο κάθε Πέμπτη και θα το επιστρέφουν κάθε Δευτέρα. Ευχόμαστε σε παιδιά και γονείς καλές αναγνώσεις!

Για το παιδί της σύγχρονης κοινωνίας, όπου κυριαρχεί ο γραπτός λόγος, θεωρείται απαραίτητη η απόκτηση της αναγνωστικής ικανότητας.

Η ανάγνωση ιστοριών σε παιδιά από ενηλίκους τους περιβάλλοντος τους, εκτός από μια ευχάριστη, ψυχαγωγική δραστηριότητα, καλλιεργεί στα παιδιά την αγάπη για το βιβλίο και επηρεάζει τη μελλοντική τους πορεία ως μαθητές. Μέσω της ανάγνωσης προάγεται η διανοητική ανάπτυξη του παιδιού, ενισχύεται το λεξιλόγιό του, αναπτύσσεται η φαντασία του, βελτιώνεται η συγκέντρωσή του, κεντρίζεται το  ενδιαφέρον του και προάγεται η συναισθηματική του ανάπτυξη.

Είναι επομένως απαραίτητο κάποιο πρόσωπο της οικογένειας ασχοληθεί έστω και για λίγο χρόνο με την ανάγνωση και το σχολιασμό του βιβλίου.

Ομαδικά φθινοπωρινά κολλάζ.

Παρατηρούμε τα φύλλα και δημιουργούμε τη φθινοπωρινή μας σύνθεση.

Το βιβλίο “Φθινόπωρο και ο σκίουρος χάνει το φαΐ του” (Laughrey Anita) εκδ.Πατάκη διαβάσαμε και συζητήσαμε για την εποχή του φθινοπώρου.Ζωγραφίσαμε ό,τι μας έκανε εντύπωση.

Ζωγραφίζουμε το Φθινόπωρο παρατηρώντας τις αλλαγές στη φύση, τον καιρό και  τις ασχολίες των ανθρώπων.

Κόβουμε εφημερίδες και δημιουργούμε κολλάζ.

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι διεθνής ημέρα δράσης για τα δικαιώματα των ζώων και την καλή διαβίωση. Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 4 Οκτωβρίου, ημέρα γιορτής του Φραγκίσκου της Ασίζης, προστάτη άγιου των ζώων.

Η αφίσα με τα μηνύματά μας για την ημέρα.

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ηλικιωμένων, γνωστή και ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία» εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου.

Εμείς είπαμε δυο λόγια για τους αγαπημένους μας παππού και γιαγιά.
Χρόνια πολλά, παππού και γιαγιά!!!

 Υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990, για να αποτίσει φόρο τιμής στους ηλικιωμένους, αλλά και να επισημάνει τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν. Όπως αναφέρουν ΟΗΕ και ΠΟΥ, η Παγκόσμια Μέρα Ηλικιωμένων έχει στόχο να αναγνωρισθεί η συμβολή των ηλικιωμένων στην κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη, και αυτό διότι στη σύγχρονη εποχή οι ηλικιωμένοι παίζουν έναν ολοένα σημαντικότερο ρόλο, μέσω του εθελοντικού έργου τους, της μετάδοσης των εμπειριών και των γνώσεών τους, της βοήθειας που δίνουν στα παιδιά τους αναλαμβάνοντας να φροντίζουν τα εγγόνια τους, αλλά και της αυξανόμενης συμμετοχής τους στην αγορά εργασίας.

“Κόκκινη κλωστή δεμένη…δεξιότητες γυρεύει” Σεπτέμβριος eTwinning 2021-22

awarded-etwinning-school-label-2020-21

Συμμετέχουμε στη δημιουργία του συνεργατικού λογότυπου του έργου μας ζωγραφίζοντας το γράμμα Ι από τον τίτλο του έργου μας.

Τα ονόματά μας σε συννεφόλεξο μέσω του WordArt.

Ενημέρωση γονέων

 

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο έργο μας με τα δύο τμήματά του και όλες τις εκπαιδευτικούς μας!Ευχόμαστε καλή συνεργασία και στέλνουμε την αγάπη μας στους συνεργάτες μας!

Ευχαριστούμε τις ιδρύτριες του έργου κ.Ανθή Ζήση και Ελισσάβετ Κωνσταντοπούλου για την πρόσκληση στο έργο.

Το σχολείο μας στο συνεργατικό χάρτη του έργου

Την πρώτη μας διαδικτυακή συνάντηση συνεργατών είχαμε στις 10 Σεπτεμβρίου 2021 για να συζητήσουμε για την οργάνωση και πορεία του έργου μας.

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο eTwinning έργο «Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει» που θα υλοποιηθεί κατά τη φετινή σχολική χρονιά 2021-22. Στο έργο συμμετέχουν παιδιά και εκπαιδευτικοί 40 σχολείων από όλη την Ελλάδα και με ενθουσιασμό ετοιμαζόμαστε να επικοινωνήσουμε, να συνεργαστούμε και να υλοποιήσουμε δραστηριότητες που ενδιαφέρουν τα παιδιά και καλλιεργούν τις δεξιότητες του 21ου αιώνα. Το έργο είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» που αποτελούν μέρος του προγράμματος του Νηπιαγωγείου.

Σχετικά με το έργο

Στο έργο αυτό θα ασχοληθούμε με τα κλασικά παραμύθια, όπου οι ήρωες των παραμυθιών θα κληθούν να έρθουν πιο κοντά στην πραγματικότητα που ζούμε και να περάσουν μηνύματα οικολογικά, κοινωνικής ενσυναίσθησης κλπ και να βοηθήσουν τα παιδιά να καλλιεργήσουν δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα (συνεργασία, επικοινωνία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα), δεξιότητες του νου(ρουτίνες σκέψης). Οι ήρωες των παραμυθιών θα αναθέτουν στα παιδιά κάθε φορά μια αποστολή κι αυτά θα αναζητήσουν τρόπους να ολοκληρώσουν τις αποστολές τους, αλληλεπιδρώντας με τα άλλα μέλη της ομάδας.
Το πρόγραμμά μας φιλοδοξεί να προάγει τη φιλαναγνωσία και παράλληλα την κριτική σκέψη, την ανάπτυξη της φαντασίας και την ενίσχυση γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών μας.
Το έργο δίνει έμφαση σε ομαδοσυνεργατικές διαδικασίες, στην παράλληλη χρήση συμβατικών μέσων διδασκαλίας και μέσων από το χώρο των ΤΠΕ και στην χρήση ποικιλίας τεχνικών και δραστηριοτήτων όπως η δημιουργία εννοιολογικών χαρτών κλπ.

ΣΤΌΧΟΙ

· Να εντοπίσουν και να κατανοήσουν την υπερβολή που υπάρχει στη σκιαγράφηση των ηρώων στα κλασικά παραμύθια, αλλά και την παρουσίαση ζώων με ανθρώπινα χαρακτηριστικά (ανιμισμός).
· Να επικοινωνήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις με συνομήλικους πέρα από τα όρια του σχολείου τους με τη χρήση των ΤΠΕ.
· Να καλλιεργήσουν οικολογική συνείδηση.
· Να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν το δικό τους παραμύθι.
· Να χρησιμοποιούν δεξιότητες επίλυσης προβλήματος.
· Να εισαχθούν στην αλγοριθμική και υπολογιστική σκέψη μέσα από δραστηριότητες ρομποτικής.
· Να γνωρίσουν τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας και να τις χρησιμοποιούν με ασφάλεια για πειραματισμό και παραγωγή έργων.
· Να δώσουν άλλη διάσταση στα κλασικά παραμύθια τροποποιώντας τα με βάση την πραγματικότητα που βιώνουν.
· Να αναζητήσουν μέσα από τα παραμύθια αξίες, όπως ο σεβασμός των δικαιωμάτων των ανθρώπων και της φύσης, η ελευθερία κλπ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ

Κάθε νηπιαγωγείο θα έχει ευελιξία στον τρόπο που θα επιλέξει να εργαστεί ανάλογα με την σύνθεση της ομάδας, τα ενδιαφέροντα των παιδιών και τις εμπειρίες τους. Το παραγόμενο υλικό (ζωγραφιές, ιστογράμματα, παρουσιάσεις, βίντεο κλπ) που θα προκύπτει στην πορεία υλοποίησης, θα αναρτάται στο twinspace του έργου έτσι ώστε να υπάρχει συνεχής ροή και ενημέρωση αλλά και ανταλλαγή ιδεών. Επιπλέον θα υπάρχει πιο άμεση τακτική επικοινωνία των συνεργατών.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ: Γνωριμία σχολείων και μαθητών. Αναζήτηση τίτλου έργου και δημιουργία μασκότ και λογότυπου.
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ – ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ: Γνωριμία με τα μέρη του υπολογιστή, εισαγωγή στον προγραμματισμό, Ρομποτική, Συμμετοχή στην εβδομάδα κώδικα, (Δημιουργώ και Καινοτομώ, Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία)
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ: Δικαιώματα (Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη)
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ – ΜΑΡΤΙΟΣ: Προστασία της φύσης (Φροντίζω το Περιβάλλον)
ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΪΟΣ: Ασφάλεια (Ζω καλύτερα – Ευ ζην)
ΙΟΥΝΙΟΣ: Αξιολόγηση και διάχυση.

ΑΝΑΜΕΝΌΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ

Ως τελικό προϊόν του έργου προβλέπεται η δημιουργία ενός συνεργατικού παραμυθιού από τα ίδια τα παιδιά. Κάθε νηπιαγωγείο θα συνεχίσει την ψηφιακή ιστορία, η οποία θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του έργου και του σχολείου και θα παρουσιαστεί στους γονείς σε ανοιχτή εκδήλωση που θα οργανωθεί για το σκοπό αυτό και να δημοσιοποιηθεί περεταίρω σε Μ.Μ.Ε και σχολικές εφημερίδες. Επίσης, θα δημιουργηθούν συνεργατικές αφίσες, λογότυπο, παραμυθοτράγουδο και επιτραπέζια παιχνίδια με τη συμμετοχή όλων των σχολείων και τα σχολεία θα συμμετέχουν σε δράσεις ρομποτικής (code week, WRO HELLAS και δράσεις του bravo school και όλες οι δράσεις θα κοινοποιηθούν στους γονείς και τη τοπική κοινωνία.

 

Σεισμός-άσκηση Σεισμού

Ο σεισμός , η προστασία μας , τα μέτρα πρόληψης και η συμπεριφορά μας σε ώρα σεισμού μας απασχόλησαν σήμερα Πέμπτη 30 Σεπτέμβρη.

Παρακολουθούμε σχετικά videos και ζωγραφίζουμε ό,τι μας έκανε εντύπωση.

eTwinning εθνική και ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας 2021

awarded-etwinning-school-label-2020-21

    

“Συγχαρητήρια! Το σχολείο σας βραβεύθηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για την τελειότητα της εργασίας σας στο έργα eTwinning

“Let’s play every day!”

“JOURNEY TO SHAPES ISLAND” και “WORLD CHIDREN’S COUNCIL”. Αυτό σημαίνει πως η εργασία σας, η εργασία των μαθητών και του σχολείου σας έχει αναγνωριστεί στο υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Σαν αποτέλεσμα, θα λάβετε ένα πιστοποιητικό το οποίο μπορείτε να επισυνάψετε στην ιστοσελίδα σας και να το εκθέσετε σε μία περίοπτη θέση στο σχολείο σας. Επίσης, το έργο σας θα εμφανιστεί σε έναν ειδικό χώρο της Ευρωπαϊκής Διαδικτυακής Πύλης στο www.etwinning.net.

Για μία ακόμη φορά, συγχαρητήρια για αυτό το μοναδικό επίτευγμα και ελπίζω να συναντηθούμε σε κάποια από τις εκδηλώσεις eTwinning κατά τη διάρκεια του έτους.”

Είμαστε πολύ περήφανοι καθώς τα eTwinning έργα μας 

“Let’s play evey day” 

“JOURNEY TO SHAPES ISLAND” και “WORLD CHIDREN’S COUNCIL”

που υλοποιήσαμε την προηγούμενη σχολική χρονιά βραβεύτηκαν με την εθνική και ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας λαμβάνοντας θετική αξιολόγηση. Ευχαριστούμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, τους γονείς μας και τους συνεργάτες μας από τα σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου, Σερβίας, Τουρκίας, Σλοβακίας, Ρουμανίας, Ισπανίας.

Τα έργα μας υλοποιήθηκαν σε όλη τη διάρκεια του χρόνου δια ζώσης και κατά την τηλεκπαίδευση δίνοντάς μας τη χαρά της δημιουργικότητας ,συνεργασίας και επικοινωνίας.

Συγχαρητήρια σε όλους και όλες! 

Συγχαρητήρια! Μόλις σου απονεμήθηκε η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο Let’s play every day!

Το έργο σας αποτελεί μία ενδιαφέρουσα πρόταση που στοχεύει στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών, που μέσω του παιχνιδιού αλληλοεπιδρά με τους γύρω του, αντιλαμβάνεται τον κόσμο, εκφράζει ιδέες και σκέψεις αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητα και την αυτονομία τους. Η αξία του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μοναδική καθώς οδηγεί τα παιδιά να μάθουν μέσα από την εξάσκηση με διασκεδαστικό και δημιουργικό τρόπο. Μέσω αυτού του έργου με τα παιχνίδια οι μαθητές/τριες ενισχύουν την κοινωνική αλληλεπίδραση, έκφραση, επικοινωνία.
Θετικά στοιχεία:
— Πολύ καλή η αξιολόγηση που υλοποιήθηκε.
— Για τη διάχυση του έργου, υλοποιήθηκε ένα blog (Ιστολόγιο), όπου συμμετείχαν οι εταίροι του έργου
— Οι στόχοι που τέθηκαν ήταν εφικτοί, υλοποιήσιμοι και φαίνεται ότι επιτεύχθηκαν από τα αποτελέσματα του έργου
— Υπήρξε συνεργασία μεταξύ των εταίρων του έργου
— Η χρήση των εργαλείων ΤΠΕ
— Δράσεις για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Καλή συνέχεια στη δημιουργική σας πορεία!
Με εκτίμηση, η ΕΥΥ της δράσης eTwinning

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εθνική Υπηρεσία Στήριξης.

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Η Ομάδα του eTwinning

Συγχαρητήρια! Μόλις σου απονεμήθηκε η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο WORLD CHILDREN’S COUNCIL .

Το έργο σας αποτελεί μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση ενεργοποίησης των μικρών μαθητών σας για τη διαπραγμάτευση 4 βασικών δικαιωμάτων των παιδιών, της στέγης, του νερού, τη τροφής και του παιχνιδιού με ένα έργο eTwinning σε μια ομολογουμένως δύσκολη σχολική χρονιά.
Θετικά στοιχεία:
-η θεματολογία και οι ξεκάθαροι στόχοι του
-η ενεργός συμμετοχή των μαθητών σε όλες τις δραστηριότητες του έργου μέσα από την εργασία σε διακρατικές ομάδες
-η προσέγγιση του θέματος μέσα από ενδιαφέρουσες και ποικίλες δραστηριότητες
-η συνεχής διάδραση και συνεργασία των μαθητών
-η χρήση της τεχνολογίας προκειμένου να δημιουργηθούν τα κοινά τελικά προϊόντα (“Το Χαρούμενο Χωριό” με τα επί μέρους συνεργατικά προϊόντά του όπως το λογότυπο, τα συνεργατικά ebooks, το φυλλάδιο που πλαισιώνουν το κεντρικό όραμα)
-η συνεχής επικοινωνία και συνεργασία των εκπαιδευτικών με την αξιοποίηση των εργαλείων του Twinspace
-η άριστη οργάνωση του Twinspace
-η αξιολόγηση και διάχυση
Εξετάζοντας όλα τα παραπάνω σας απονέμεται η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο σας. Ευχόμαστε συγχαρητήρια σε σας, τους μαθητές και τους συνεργάτες σας.

Καλή επιτυχία στη δημιουργική σας πορεία!
Με εκτίμηση, o ΕOΥ της δράσης eTwinning

 

Συγχαρητήρια! Μόλις σου απονεμήθηκε η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο JOURNEY TO SHAPES ISLAND.

Υλοποιήσατε ένα πολύ ενδιαφέρον έργο με κύριο θέμα τις μαθηματικές έννοιες μέσα από ποικίλες δραστηριότητες με τους εταίρους σας. Στα θετικά του σημεία ήταν:
– η συνέπεια των εταίρων σε όλη τη διάρκεια του έργου
– οι συνεργατικές δραστηριότητες που κατέληγαν σε κοινά τελικά προϊόντα
– η θεματολογία που ήταν σίγουρα κινητήρια δύναμη για την εμπλοκή με ενδιαφέρον των μικρών σας μαθητών
– η πολύ καλή οργάνωση του Twinspace
– η θεωρητική υποστήριξη των δράσεών σας
Για όλους τους παραπάνω λόγους σας απονέμεται η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο σας! Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια στη δημιουργική σας πορεία!
Με εκτίμηση, ο Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εθνική Υπηρεσία Στήριξης.

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Η Ομάδα του eTwinning