eTwinning ετικέτα ποιότητας

Είμαστε πολύ περήφανοι καθώς τα eTwinning έργα μας 

«Let’s play evey day» 

«JOURNEY TO SHAPES ISLAND» και «WORLD CHIDREN’S COUNCIL»

που υλοποιήσαμε την προηγούμενη σχολική χρονιά βραβεύτηκαν με την εθνική ετικέτα ποιότητας λαμβάνοντας θετική αξιολόγηση. Ευχαριστούμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, τους γονείς μας και τους συνεργάτες μας από τα σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου, Σερβίας, Τουρκίας, Σλοβακίας, Ρουμανίας, Ισπανίας.

Τα έργα μας υλοποιήθηκαν σε όλη τη διάρκεια του χρόνου δια ζώσης και κατά την τηλεκπαίδευση δίνοντάς μας τη χαρά της δημιουργικότητας ,συνεργασίας και επικοινωνίας.

Συγχαρητήρια σε όλους και όλες! 

Συγχαρητήρια! Μόλις σου απονεμήθηκε η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο Let’s play every day!

Το έργο σας αποτελεί μία ενδιαφέρουσα πρόταση που στοχεύει στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών, που μέσω του παιχνιδιού αλληλοεπιδρά με τους γύρω του, αντιλαμβάνεται τον κόσμο, εκφράζει ιδέες και σκέψεις αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητα και την αυτονομία τους. Η αξία του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μοναδική καθώς οδηγεί τα παιδιά να μάθουν μέσα από την εξάσκηση με διασκεδαστικό και δημιουργικό τρόπο. Μέσω αυτού του έργου με τα παιχνίδια οι μαθητές/τριες ενισχύουν την κοινωνική αλληλεπίδραση, έκφραση, επικοινωνία.
Θετικά στοιχεία:
— Πολύ καλή η αξιολόγηση που υλοποιήθηκε.
— Για τη διάχυση του έργου, υλοποιήθηκε ένα blog (Ιστολόγιο), όπου συμμετείχαν οι εταίροι του έργου
— Οι στόχοι που τέθηκαν ήταν εφικτοί, υλοποιήσιμοι και φαίνεται ότι επιτεύχθηκαν από τα αποτελέσματα του έργου
— Υπήρξε συνεργασία μεταξύ των εταίρων του έργου
— Η χρήση των εργαλείων ΤΠΕ
— Δράσεις για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Καλή συνέχεια στη δημιουργική σας πορεία!
Με εκτίμηση, η ΕΥΥ της δράσης eTwinning

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εθνική Υπηρεσία Στήριξης.

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Η Ομάδα του eTwinning

Συγχαρητήρια! Μόλις σου απονεμήθηκε η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο WORLD CHILDREN’S COUNCIL .

Το έργο σας αποτελεί μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση ενεργοποίησης των μικρών μαθητών σας για τη διαπραγμάτευση 4 βασικών δικαιωμάτων των παιδιών, της στέγης, του νερού, τη τροφής και του παιχνιδιού με ένα έργο eTwinning σε μια ομολογουμένως δύσκολη σχολική χρονιά.
Θετικά στοιχεία:
-η θεματολογία και οι ξεκάθαροι στόχοι του
-η ενεργός συμμετοχή των μαθητών σε όλες τις δραστηριότητες του έργου μέσα από την εργασία σε διακρατικές ομάδες
-η προσέγγιση του θέματος μέσα από ενδιαφέρουσες και ποικίλες δραστηριότητες
-η συνεχής διάδραση και συνεργασία των μαθητών
-η χρήση της τεχνολογίας προκειμένου να δημιουργηθούν τα κοινά τελικά προϊόντα («Το Χαρούμενο Χωριό» με τα επί μέρους συνεργατικά προϊόντά του όπως το λογότυπο, τα συνεργατικά ebooks, το φυλλάδιο που πλαισιώνουν το κεντρικό όραμα)
-η συνεχής επικοινωνία και συνεργασία των εκπαιδευτικών με την αξιοποίηση των εργαλείων του Twinspace
-η άριστη οργάνωση του Twinspace
-η αξιολόγηση και διάχυση
Εξετάζοντας όλα τα παραπάνω σας απονέμεται η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο σας. Ευχόμαστε συγχαρητήρια σε σας, τους μαθητές και τους συνεργάτες σας.

Καλή επιτυχία στη δημιουργική σας πορεία!
Με εκτίμηση, o ΕOΥ της δράσης eTwinning

 

Συγχαρητήρια! Μόλις σου απονεμήθηκε η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο JOURNEY TO SHAPES ISLAND.

Υλοποιήσατε ένα πολύ ενδιαφέρον έργο με κύριο θέμα τις μαθηματικές έννοιες μέσα από ποικίλες δραστηριότητες με τους εταίρους σας. Στα θετικά του σημεία ήταν:
– η συνέπεια των εταίρων σε όλη τη διάρκεια του έργου
– οι συνεργατικές δραστηριότητες που κατέληγαν σε κοινά τελικά προϊόντα
– η θεματολογία που ήταν σίγουρα κινητήρια δύναμη για την εμπλοκή με ενδιαφέρον των μικρών σας μαθητών
– η πολύ καλή οργάνωση του Twinspace
– η θεωρητική υποστήριξη των δράσεών σας
Για όλους τους παραπάνω λόγους σας απονέμεται η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο σας! Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια στη δημιουργική σας πορεία!
Με εκτίμηση, ο Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εθνική Υπηρεσία Στήριξης.

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Η Ομάδα του eTwinning

Ανοίγουν τα σχολεία Σεπτέμβριος 2021

Συζητούμε και αποφασίζουμε όλοι μαζί τους κανόνες της τάξης μας.

«Ντίλι ντίλι το καντήλι» 

Το υπέροχο τραγούδι τραγουδήσαμε και ζωγραφίσαμε.

Το 1ο τμήμα του Νηπιαγωγείου μας χαρίζει το δικό του ομαδικό έργο-δώρο στους φίλους του 2ου τμήματος του σχολείου μας.

Το 2ο τμήμα ετοίμασε και φέρνει το ωραίο ομαδικό έργο για τους φίλους του 1ου τμήματος του Νηπιαγωγείου μας!

Το πρόγραμμμα και η λειτουργία του Νηπιαγωγείου μας συζήτηθηκαν στη Συνάντηση Γονέων και Κηδεμόνων που  πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021. Ακόμη έγινε η σύσταση του 7μελούς Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου. 

Τα μέτρα προστασίας για τον Covid, χρήση μάσκας, πλύσιμο χεριών, χρήση αντισηπτικού, τήρηση αποστάσεων αποτελούν τις πρώτες μας δραστηριότητες.

Το καλωσόρισμα της νέας σχολικής χρονιάς

 

Αγαπητοί γονείς και αγαπημένα μας παιδιά,

σας καλωσορίζουμε στη νέα σχολική χρονιά και σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 8.30 π.μ. στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας.
Σύμφωνα με τα πρωτόκολλα προστασίας Covid απαιτείται  υποχρεωτική χρήση μάσκας παιδιών και ενηλίκων καθώς και δήλωση αποτελέσματος selftest για τα παιδιά.

Ευχαριστούμε πολύ
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου

Ιούνιος 2021

Η γιορτή λήξης του σχολείου μας έγινε την Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021 στην αυλή μας. Τα παιδιά των 2 τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας παρουσίασαν ένα πλούσιο πρόγραμμα με τραγούδια και χορό, ποιήματα, κατασκευές και ζωγραφιές που επέλεξαν και προετοίμασαν με τους γονείς τους καθώς και ομαδικά χορευτικά δρώμενα που προετοίμασαν ανά τμήμα. Τα παιδιά εκφράστηκαν, απάγγειλαν, τραγούδησαν, χόρεψαν αποχαιρετώντας τη σχολική χρονιά. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας και ευχαριστίες για την πολύτιμη συνεργασία στους γονείς.

Καλό καλοκαίρι με υγεία σε όλους και όλες! 

 

Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για το κέρασμα στη γιορτή μας.

Οι κατασκευές των παιδιών μας για τη γιορτή μας

Τα ποιήματα για τη γιορτή μας

Αναμνηστικά δώρα για τα παιδιά μας…

Οι φάκελοι μας

Η γιορτή του πατέρα, 20 Ιουνίου 2021

Καλοκαιρινή σύνθεση

Ο βυθός

Τελευταίες μέρες του σχολικού έτους, ζωγραφίζουμε τον εαυτό μας στο σχολικό μας περιβάλλον με τους φίλους μας.

 

Ανεμόμυλος

 

5 Ιουνίου Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι παγκόσμια ημέρα η οποία εορτάζεται στις 5 Ιουνίου κάθε έτος. Είναι το κύριο όχημα των Ηνωμένων Εθνών για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και της δράσης για την προστασία του περιβάλλοντος. Η πρώτη Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος εορτάστηκε το 1974. Σήμερα είναι η εκστρατεία-ναυαρχίδα για την ευαισθητοποίηση του κόσμου για θέματα όπως είναι για παράδειγμα τα περιβαλλοντικά ζητήματα, η θαλάσσια ρύπανση, ο ανθρώπινος υπερπληθυσμός, η υπερθέρμανση του πλανήτη, η βιώσιμη κατανάλωση, τα εγκλήματα κατά της άγριας φύσης και πολλά άλλα. Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος έχει γίνει μια παγκόσμια πλατφόρμα στην οποία συμμετέχουν πάνω από 140 χώρες τον χρόνο. Κάθε χρόνο η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος έχει διαφορετική χώρα-οικοδεσπότη των διεθνών εορτασμών της ημέρας.(Βικιπαίδεια)

Ζωγραφίζουμε για το καλοκαίρι

Το βιβλίο «Ο μεγάλος Θυμός» ( D’Allance Mireille εκδ.Ηλίβατον) (μας έδωσε την ευκαιρία να εκφράσουμε για καταστάσεις που μας θυμώνουν και να συζητήσουμε τρόπους αντιμετώπισης αυτού του συναισθήματος.

Ο Μάριος είναι πολύ θυμωμένος κι όλα του φταίνε. Ο πατέρας του τον στέλνει στο δωμάτιό του για να ηρεμήσει. Εκεί, όταν μένει μόνος του, νοιώθει μέσα του κάτι να φουντώνει, να φουντώνει… (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

«World Children’s Council» June 2021

Το World Children’s Council  είναι ένα eTwinning project καρδιάς φτιαγμένο από τα παιδιά για τα παιδιά.Τα παιδιά ασχολήθηκαν με τα δικαιώματά τους τα οποία είναι δικαιώματα και όλων των ανθρώπων, την στέγη, το νερό, τη διατροφή και το παιχνίδι. Οι μαθητές μου ένιωσαν ότι είναι ενεργά μέλη ενός συμβουλίου  που φαντάστηκε, σχεδίασε, αποφάσισε, οργάνωσε και δημιούργησε ένα κόσμο χαρούμενο και ασφαλή για τα παιδιά, έναν κόσμο με σπίτι, καθαρό νερό, φαγητό και παιδικές χαρές. Οι μαθητές οργανώθηκαν σε μικτές ομάδες των συνεργαζόμενων σχολείων οι οποίες ερεύνησαν το κάθε θέμα, ανέλαβαν πρωτοβουλία, πήραν αποφάσεις, πειραματίστηκαν, πρότειναν λύσεις, συνεργάστηκαν   και δημιούργησαν συνεργατικά προϊόντα πρωτότυπα και χρήσιμα για τα παιδιά. Οι εκπαιδευτικοί του έργου συνεργάστηκαν σε μικτές ομάδες συντονισμού των θεμάτων του σε πνεύμα αγάπης και φιλίας. Οι μαθητές μου απόλαυσαν τη συμμετοχή μας στο έργο με  χαρά, καλλιέργησαν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας, απέκτησαν εμπειρίες και ανέπτυξαν πραγματική ενσυναίσθηση για τα προβλήματα των παιδιών του κόσμου. Εγώ και οι μαθητές μου νιώθουμε χαρούμενοι που συμμετείχαμε σε αυτό το ονειρεμένο έργο, που συνεργαστήκαμε με αυτή την υπέροχη ομάδα μαθητών και εκπαιδευτικών των σχολείων της Ελλάδας, της Τουρκίας, της Σερβίας και της Ισπανίας σε κλίμα φιλίας και δημιουργίας. World Childrens Council, σε ευχαριστούμε για την εμπειρία , φίλοι μας etwinners, σας ευχαριστούμε για την συνεργασία και τη φιλία.

Πήραμε με χαρά και περηφάνια τα αναμνηστικά διπλώματα του έργου μας! Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά των ομάδων, συγχαρητήρια στο Συμβούλιο των παιδιών.

 

Τα μέλη του Παγκόσμιου Συμβουλίου των παιδιών του έργου μας εργάστηκαν με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα και έφτιαξαν ένα ονειρεμένο χωριό για τα παιδιά. Ένα χωριό όπου τα παιδιά  έχουν σπίτι, καθαρό νερό, φαγητό και κήπο με παιχνίδια για να παίζουν. Νιώθουμε περηφάνια για το συνεργατικό μας δημιούργημα, νιώθουμε περηφάνια που ανήκουμε σε αυτή την ομάδα των σχολείων και συνεργατών.

Τα μέλη του Παγκόσμιου Συμβουλίου Παιδιών

Την Πέμπτη 3 Ιουνίου είχαμε μια θερμή και φιλική επικοινωνία με τα σχολεία της Ελλάδας και της Τουρκίας. Παρουσιάσαμε και εμείς και οι φίλοι μας τα σπίτια μας με τους κήπους τους, αποχαιρετιστήκαμε και ευχηθήκαμε καλό καλοκαίρι. Ευχαριστούμε τις κυρίες και τα παιδιά των  συνεργαζόμενων  σχολείων.

Το έργο μας έφτασε στο τέλος του. Τα παιδιά μας μέλη του Συμβουλίου υπεύθυνα για όλο το έργο το αξιολογούν θετικά γιατί μας έδωσε πολλές εμπειρίες, γνώσεις και αναμνήσεις. 

 

«Let’s play every day»eTwinning 2020-21 Μάιος και Ιούνιος

Το eTwinning πρόγραμμά μας «Let’s play every day» ολοκληρώθηκε. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα παίξαμε μόνοι μας, με άλλα σχολεία, με τους γονείς μας στο σπίτι, στην τάξη, στην αυλή, σύγχρονα και παραδοσιακά παιχνίδια. Σε μια ατμόσφαιρα χαράς και παιχνιδιού τα παιδιά μας επικοινώνησαν, συνεργάστηκαν, δημιούργησαν, ψυχαγωγήθηκαν, αξιολόγησαν, ανέπτυξαν την προσωπικότητά τους μέσω του βασικού αυτού μέσου μάθησης. Ευχαριστούμε τους συνεργάτες και φίλους μας από τα 25 σχολεία της Ελλάδας, της Σερβίας, της Τουρκίας και της Σλοβακίας για την συνεργασία και τη φιλία που μας πρόσφεραν . 

«Let’s play every day» ευχαριστούμε!!

Φίλοι μας, etwinners, ευχόμαστε καλό καλοκαίρι με παιχνίδι και χαρά!

 

Με χαρά και περηφάνια οι μαθητές και οι μαθήτριές μας έλαβαν τα αναμνηστικά διπλώματα του έργου μας!

Συγχαρητήρια στα παιδιά μας!!!

Μία θερμή επικοινωνία αποχαιρετισμού είχαμε οι συνεργάτες του έργου μας. Εκφράσαμε την εμπειρία μας από τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα, ευχαριστήσαμε για τη συνεργασία και ευχηθήκαμε καλό καλοκαίρι!

Τα παιδιά με χαρά αξιολογούν το πρόγραμμα!»Let’s play every day», ευχαριστούμε!!!

Mία υπέροχη επικοινωνία αποχαιρετισμού με τραγούδια και παιχνίδια είχαμε με τους ξεχωριστούς φίλους μας του 13ου Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου την Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021. Διασκεδάσαμε παίζοντας το αγαπημένο παιχνίδι του έργου μας «Fairy Tales Cards» και ευχηθήκαμε καλό καλοκαίρι!!!

Παίζουμε στην αυλή μας!

Παίζουμε τα παιχνίδια των γονέων μας και διασκεδάζουμε πολύ. Ένα από αυτά ήταν το «λάστιχο».

Επιλέξαμε να παίξουμε «Κουτσό» από τα παιχνίδια των γονιών μας

Το συνεργατικό παιχνίδι «Αpril fairy tales cards» που δημιουργήθηκε από όλα τα σχολεία του έργου μας παίζουμε στο σχολείο και παράλληλα θυμόμαστε αγαπημένα κλασικά παραμύθια.



Λήψη αρχείου

 

World Children’s Council Game

Αξιολογούμε το θέμα Παιχνίδι ζωγραφίζοντας στο WEB 2 εργαλείο ζωγραφικής Colorillo.

Δημιουργήσαμε παιχνίδια κήπου για το σπίτι μας. Μία μπασκέτα, έναν ανεμοστρόβιλο δαπέδου( twister)και μία μπάλα ποδοσφαίρου.

Τοποθετήσαμε μια κούνια και δώσαμε ένα λάστιχο και χούλα-χούπ στα παιδιά για να παίζουν. Φτιάξαμε μια ράμπα για τα αμαξίδια για να μπορούν να πηγαίνουν όλα τα παιδιά στον κήπο και να είναι χαρούμενα!

Το παραδοσιακό παιχνίδι «Περνά-περνά η μέλισσα» παίξαμε και παρουσιάζουμε στο συνεργατικό βιβλίο με παραδοσιακά παιχνίδια  του έργου μας.

 Το παραδοσιακό παιχνίδι που παρουσιάσαμε είναι το ‘Μπιζ…»

  

Ο τίτλος του εξώφυλλου του βιβλίου με τα παιχνίδια των συνεργαζόμενων σχολείων δημιουργημένος με παιχνίδια από τα παιδιά.

Τα γράμματα Τ και Η σχηματίσαμε με υλικό-παιχνίδια της τάξης μας για να συμμετέχουμε στον τίτλο του συνεργατικού βιβλίου με τα παραδοσιακά παιχνίδια του έργου μας.

 

Οι μαθητές σχημάτισαν το γράμμα I με κύβους και το γράμμα C με πλαστελίνη

Τα πουλιά πετούν, τα ψάρια κολυμπούν και τα παιδιά παίζουν. (Landreth, 1991)

Το παιχνίδι και η σημασία του για τα παιδιά αποτελούν το 4ο και τελευταίο θέμα για το Συμβούλιο των παιδιών του έργου μας.

Τι είναι το παιχνίδι; Ποια η σημασία του για τα παιδιά; από ποια υλικά μπορεί να είναι; ποια είναι τα παραδοσιακά παιχνίδια του τόπου μας; Για αυτά τα ερωτήματα αναζήτησε πληροφορίες και υλικό η ομάδα του παιχνιδιού και πραγματοποίησε μια υπέροχη παρουσίαση για το αγαπημένο αντικείμενο των παιδιών.

Καλλιόπη, Αναστασία, Αρτέμη, Κωστή, Μαριλένα, συγχαρητήρια!!!Ευχαριστούμε τις οικογένειές σας για τη συνεργασία!

Οι μαθητές του 1ου τμήματος που ήταν υπεύθυνοι για την θεματική ‘Παιχνίδι» έκαναν εξαιρετικές παρουσιάσεις. Συγχαρητήρια Ειρήνη, Ευαγγελία, Γιώργο Κ., Άγγελε, Κωνσταντίνα, Κωνσταντίνε και Πολύδωρε. Ευχαριστώ και τις οικογένειες για την συνεργασία.

World Children’s Council Nutrition

H αξιολόγησή μας για τη διατροφή με συννεφόλεξο WordArt.

 

Τον  μύλο που αλέθει το σιτάρι ζωγραφίσαμε για να συμμετέχουμε στη συνεργατική ιστορία του έργου μας με θέμα τον κύκλο του ψωμιού.

Οι μαθητές του 1ου τμήματος επέλεξαν να σχεδιάσουν τον Μυλωνά για την συνεργατική ιστορία του προγράμματος.

Το ψωμί αποτελεί βασική τροφή για τον άνθρωπο. Τον κύκλο του ψωμιού από τον σπόρο του σιταριού που φυτεύουμε μέχρι το ψωμί στο τραπέζι μας επεξεργαστήκαμε παρακολουθώντας σχετικά  videos και ζωγραφίζοντας.

 

Χρήσιμες πληροφορίες και οδηγίες για μια διατροφή με μέτρο ποικιλία και ισορροπία μελετήσαμε από το υλικό του προγράμματος του  Υπουργείου Υγείας για παιδιά.

Συνταγή με  μπαγιάτικο ψωμί

 Ένα μεγάλο μέρος του φαγητού που ψωνίζουμε και μαγειρεύουμε καταλήγει στα σκουπίδια. Αυτό ονομάζεται σπατάλη τροφίμωνΕξαιτίας της σπατάλης των τροφών καταστρέφονται πολύτιμοι πόροι όπως το νερό,η ενέργεια,η εργασία(μόχθος) και χρήματα. Λέγεται πως αν όλοι οι κάτοικοι της Ευρώπης αγοράζαμε όσα τρόφιμα χρειαζόμαστε θα λυνόταν το πρόβλημα της πείνας στην Αφρική για πάντα!!

Ο Στέφανος και η Ανδριάνα, από την ομάδα διατροφής μας παρουσίασαν την συνταγή τους με μπαγιάτικο ψωμί που έφτιαξαν στο σπίτι με τη βοήθεια των γονιών τους. 

Πιτσάκια

Συνταγή με μπαγιάτικο ψωμί.

Υλικά :μπαγ. ψωμί, το αλείφω με βούτυρο, βάζω τριμμένη ντομάτα, φέτα, πιπεριά, λίγο μπέικον, λίγο αλάτι, ψήνω 10 λεπτά στο φούρνο και τρώω!!!

 

Η Αλεξάνδρα (1ο τμήμα) έφτιαξε και μας παρουσίασε το αγαπημένο της  κρύο σάντουιτς !

 

«Ο κύκλος του ψωμιού»

Τη βασική τροφή του ανθρώπου, το ψωμί, διερευνούμε με το πείραμά μας.

Ποιο είναι το κύριο συστατικό του ψωμιού; Είδαμε τους σπόρους του σιταριού, τους φυτέψαμε και παρατηρούμε την ανάπτυξή του.

Ακόμη φυτέψαμε σπόρους φακής και φασολιού. Χώμα, νερό, αέρα και ήλιο χρειάζονται οι σπόροι μας. Καθημερινά τα παρατηρούμε και χαιρόμαστε που δημιούργησαν ρίζες, βλαστό και φύλλα.

Τα παιδιά της υπεύθυνης ομάδας  (1ο τμήμα) φύτεψαν φακές και φασόλια και τα φρόντιζαν καθημερινά!

Παρακολουθήσαμε videos  σχετικά με την σημασία της υγιεινής διατροφής και την πυραμίδα διατροφής. Συζητήσαμε για τους κανόνες που διέπουν μια ισορροπημένη διατροφή για τα παιδιά, αναγκαία για την ανάπτυξή και την υγεία τους. Τα παιδιά ζωγράφισαν την πυραμίδα της διατροφής και έπαιξαν τα ψηφιακά παιχνίδια του έργου με ενθουσιασμό.

Ανακαλύψαμε τα αγαπημένα μας φαγητά στην πυραμίδα διατροφής και τα ζωγραφίσαμε. Κατανοήσαμε ότι οι γλυκές λιχουδιές πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο!

Ενθουσιαστήκαμε με τα ψηφιακά παιχνίδια για την διατροφή.

 

 

Τα τρόφιμα και η διατροφή αποτελούν το 3ο θέμα με το οποίο ασχολείται το Συμβούλιο των παιδιών. Η ομάδα διατροφής μας παρουσίασε την έρευνά της για το θέμα δίνοντας μας χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες αλλά και προβληματισμούς. Τι είναι τα τρόφιμα-από πού τα παίρνουμε-πώς επηρεάζει η ξηρασία τις καλλιέργειες-πώς επηρεάζουν τα φυτοφάρμακα τα τρόφιμα-τι είναι και πώς επηρεάζει τους πόρους ή σπατάλη τροφίμων;

Ευχαριστούμε την Θεοφανία, το Μανώλη, την Ανδριάνα, το Στέφανο και την Κατερίνα για την υπέροχη παρουσίασή τους. Ευχαριστούμε τις οικογένειές τους για την συνεργασία. Συγχαρητήρια, ομάδα της διατροφής. 

 

Η ομάδα Διατροφής του 1ου τμήματος δούλεψε εξαιρετικά και μας παρουσίασε πολύ ενδιαφέρον υλικό. Συγχαρητήρια Βασιλεία, Αλεξάνδρα, Παντελή, Φίλιππε, Λευτέρη ,Σίντρα και Χρήστο-Γιώργο. Ευχαριστώ τους γονείς για την συνεργασία.

 

 

World Children’s Council Water problem

Η αξιολόγηση του θέματος του νερού.

Δημιουργήσαμε φυλλάδιο με οδηγίες για την εξοικονόμηση του νερού σε συνεργασία με όλα τα σχολεία του έργου μας.

Πραγματοποιήσαμε το πείραμα με τον κοχλία του Αρχιμήδη για την άντληση νερού.

 

Ενθουσιαστήκαμε με την χρήση του κοχλία του Αρχιμήδη ,πειραματιστήκαμε με χρωματιστό νερό και δούλεψε!

Kατασκευάσαμε πηγάδι για το σπίτι μας.

 

Φτιάξαμε σωλήνες για την συλλογή του νερού της βροχής και τους τοποθετήσαμε στο σπίτι μας

 

 

Παίξαμε τα online  παιχνίδια για τη σωστή χρήση του νερού και την αποφυγή της σπατάλης του.

Συζητήσαμε την σημασία και τις χρήσεις του νερού. Καταγράψαμε μία λίστα με τις καθημερινές χρήσεις του νερού. Είναι πραγματικά πολύτιμο και απαραίτητο αγαθό στη ζωή μας.

 

 

Παρακολουθήσαμε βίντεο για την αξία του νερού και καταγράψαμε την καθημερινή  χρήση του

 

Αξιολογήσαμε  την σπουδαιότητα του πόσιμου νερού ζωγραφίσαμε την σωστή και την λάθος χρήση

9 Μαΐου μέρα eTwinning Day

 

Το ιστόγραμμά με τις ιδέες και τους προβληματισμούς μας για το πρόβλημα του νερού με τη μέθοδο mind map /εννοιολογικός χάρτης

Έγινε καταγραφή των ιδεών και προβληματισμών για το νερό και σχηματίστηκε ένας εννοιολογικός χάρτης από την ομάδα των μαθητών

 

 

Τα μέλη της ομάδας μελέτης για το νερό μας παρουσίασαν την έρευνά τους και τις πληροφορίες για το θέμα:

H σημασία του νερού για το ανθρώπινο σώμα-πού υπάρχει το νερό;-τι προκαλεί τη δίψα/έλλειψη νερού;-ποιες χώρες υποφέρουν;τι μέτρα πρέπει να λαμβάνονται για να αποφύγουμε την έλλειψη νερού;-τι μπορούμε να κάνουμε για τα παιδιά που δεν έχουν νερό;

Ευχαριστούμε Βαλεντίνε, Άγγελε, Ειρήνη και Παύλο!!!Ευχαριστούμε τις οικογένειές σας για τη συμπαράσταση και συνεργασία.

 

Οι μαθητές της ομάδας του νερού  (1ο τμήμα) παρουσίασαν εξαιρετικά τις πληροφορίες που συγκέντρωσαν. Συγχαρητήρια Γιάννη, Γιώργο Π. , Μαρία. Ευχαριστούμε και τις οικογένειές τους για την συνεργασία

To πρόβλημα του νερού, η έλλειψή του και η ποιότητά του σε κάποιες χώρες κυρίως της Αφρικής, είναι το 2ο θέμα που θα απασχολήσει το Συμβούλιο των παιδιών. Με ένα γράμμα και ένα video στο οποίο ένα μέλος του Συμβουλίου, η Σελμά, μας αναφέρει το πρόβλημα του νερού στη χώρα της κάνοντας έκκληση για βοήθεια, μας έγινε γνωστό το πρόβλημα με τρόπο άμεσο και δραστικό. Είμαστε έτοιμοι για δράση!

Παρακολουθήσαμε το βίντεο και διαβάσαμε την επιστολή . Αναζητήσαμε την Αφρική στην υδρόγειο σφαίρα και αποφασίσαμε ότι πρέπει να βοηθήσουμε

   

Επιστροφή στο σχολείο Μάης 2021

«Ο Κουκούσκα είναι κούκος (ρώσικα: кукушка/kukuska=κούκος). Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ξύπνησε και βγήκε βόλτα στο δάσος. Παράξενο! Κάποια δέντρα ήταν κομμένα στα δύο. Πιο παράξενο: οι καμηλοπαρδάλεις είχαν χάσει το λαιμό τους. Και τα αξιοπερίεργα συνεχίστηκαν. Πουλιά χάνονταν στον ουρανό, ο χαρταετός των παιδιών εξαφανίστηκε και το χειρότερο… έλειπε ένα κομμάτι ουρανού. Μα ο Κουκούσκα είχε αποφασίσει να λύσει αυτό το μυστήριο. Και θα το λύσει.

Η Μάρω Κατσίκα,  φτιάχνει ένα ακόμα εξαίσιο picturebook όπου το βραχύ, λιτό, ξεκάθαρο κείμενο συνδιαλλέγεται απολαυστικά με τις πολύχρωμες γεωμετρίες της δημιουργώντας ένα ονειρικό βιβλίο».(elniplex,από την παρουσίαση του βιβλίου).Aυτό το βιβλίο απολαύσαμε και ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε, κυρίως τον Κουκούσκα.

Ο κύκλος ζωής της πεταλούδας

Ο αριθμός 8

Τα ζάρια μας

Μάχη της Κρήτης (Γερμανικά Luftlandeschlacht um Kreta) ονομάζεται η επιχείρηση κατάληψης της Κρήτης από τους Γερμανούς κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, και συγκεκριμένα από το πρωί της 20ης Μαΐου 1941, όταν ξεκίνησε η αεραπόβαση των Γερμανών με συνθηματικό όνομα «Unternehmen Merkur» (Επιχείρηση Ερμής) εναντίον του νησιού, ως την 1η Ιουνίου. Με την επιχείρηση αυτή οι Γερμανοί κατάφεραν να καταλάβουν το νησί από τις αγγλοελληνικές συμμαχικές δυνάμεις, ωστόσο αυτή τους η επιτυχία κόστισε τόσο πολύ ώστε να μην επιχειρήσουν ξανά άλλη αεροπορική έφοδο της ίδιας κλίμακας κατά τη διάρκεια του πόλεμου.

Σήμερα, η μάχη της Κρήτης θεωρείται η πρώτη μεγάλη αεραποβατική επιχείρηση και παραμένει μοναδική στο ότι ο κύριος αντικειμενικός σκοπός κατελήφθη εξ ολοκλήρου από αέρος. Η μάχη θεωρείται επίσης πολύ σημαντική για τους Κρητικούς, λόγω της αναπάντεχης σθεναρής αντίστασης που πρόβαλλαν εναντίον των αριθμητικά ανώτερων Γερμανών και του μεγάλου τιμήματος που είχε η επίθεση, και η επακόλουθη κατοχή, στον πληθυσμό του νησιού. (από Βικιπαίδεια)

Την ιστορία » Φόρα το χαμόγελό σου» της Γιολάντα Τσορώνη-Γεωργιάδη διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε με την ψυχολόγο μας κ.Ραφαηλία. Ζωγραφίσαμε τα συναισθήματά μας.

Ο Ρόκκος είναι ένα γατάκι που του αρέσει να δείχνει πάντα σκυθρωπό. Δε χαμογελάει ποτέ. Όμως μια μέρα το πρόσωπό του φωτίζεται από ένα τεράστιο χαμόγελο και η ζωή του αλλάζει. Τι θα κάνει τώρα ο Ρόκκος; Θα κατσουφιάσει ξανά ή μήπως… δε θέλει πια; (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

Η γιορτή της μητέρας

Με πολλή μεγάλη χαρά επιστρέψαμε στο σχολείο μας μετά από 6 εβδομάδες τηλεκπαίδευσης και τις διακοπές του Πάσχα. Το σχολείο μας αγαπημένο και οι φίλοι και συμμαθητές μας μαζί με τις κυρίες μας μας υποδέχτηκαν με χαμόγελο και αγάπη. Συνεχίζουμε με ασφάλεια και προσοχή λαμβάνοντας όλα τα μέτρα.

Η πρώτη μας εργασία τι άλλο… η καλύτερη ανάμνησή μας από το φετινό Πάσχα.

 

Τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021 επιστρέφουμε στο αγαπημένο μας σχολείο και θα ξαναδούμε τους φίλους μας!!! Η επιστροφή μας θα γίνει με ασφάλεια και προσοχή παίρνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα.

Αγαπημένα μας παιδιά, σας περιμένουμε με χαρά!

Αγαπημένοι μας γονείς, σας παραθέτουμε την αναλυτική ΚΥΑ για να διαβάσουμε τις οδηγίες.

Με αγάπη ο Σύλλογος Διδασκόντων 3ου Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου

Για τη σύνδεση με την πλατφόρμα δήλωσης αποτελεσμάτων πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο/link:

https://dilosi.services.gov.gr/login?template=COVID19-SCHOOL-CARD&next=/templates/COVID19-SCHOOL-CARD/create/&



Λήψη αρχείου

 

Πάσχα 2021 τηλεκπαίδευση

Το βιβλίο του Πάσχα δημιουργήθηκε από τα έργα των μαθητών και των μαθητριών του 2ου τμήματος του Νηπιαγωγείου μας κατά την εβδομάδα από 19 ως 23 Απριλίου. Περιλαμβάνει έργα και δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά την εβδομάδα αυτή και αφορούν την ιστορία της Μεγάλης Εβδομάδας και της Ανάστασης, έθιμα, παραδόσεις και έργα τέχνης σχετικά με την μεγάλη γιορτή.

Ευχόμαστε Καλό Πάσχα σε όλους με αγάπη και υγεία!!!

 Πατήστε την εικόνα για να ξεφυλλίσετε το βιβλίο μας

Let’s play every day April 2021

Το έργο μας για τον Απρίλιο μας φέρνει τη δημιουργία συνεργατικού παιχνιδιού«Fairy tales cards» με τη συμμετοχή όλων των σχολείων του. Το παιχνίδι αποτελείται από κάρτες με ερωτήσεις από γνωστά και αγαπημένα  παραμύθια των παιδιών και αφιερώνεται στην 2η του Απρίλη την παγκόσμια  μέρα παιδικού βιβλίου. Τα παιδιά ζωγραφίζουν τους/τις  ήρωες/ηρωίδες των παραμυθιών και επινοούν ερωτήσεις σχετικά με το παραμύθι που επεξεργάζονται. 

Το σχολείο μας επεξεργάστηκε το γνωστό παραμύθι «Η Κοκκινοσκουφίτσα» και δημιούργησε την κάρτα του για το παιχνίδι. 

 

 

World Children’ Council «Housing-Art»April 2021

Η ομάδα της κατοικίας παρουσιάζει την αξιολόγησή της για το θέμα.

 

 

Οι μαθητές της ομάδας  αξιολογούν το θέμα.

 

Έτοιμο το σχολείο του χαρούμενου χωριού, αποτέλεσμα της συνεργασίας των σχολείων του έργου μας.

Ζωγραφίσαμε το φράχτη του κήπου του σχολείου που θα δημιουργήσουμε στο χαρούμενο χωριό για τα παιδιά. Το σχολείο δημιουργείται από όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία.

 

Αναλάβαμε την Στέγη για το συνεργατικό έργο. Τα παιδιά ζωγράφισαν και ψηφίσαμε αυτή που μας άρεσε περισσότερο.

Κατασκευάσαμε τα σπίτια μας με ανακυκλώσιμα υλικά.

 

 

 

Ζωγραφίσαμε το  σπίτι των ονείρων μας

 

 

Tην Πέμπτη 8 Απριλίου συμμετείχαμε σε online  παρουσίαση-σεμινάριο για τα προγράμματα STEM που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του έργου μας. Η ενδιαφέρουσα παρουσίαση έγινε από την συνεργάτιδά μας Edina Dorovic .

Το γνωστό παραμύθι «Τα τρία γουρουνάκια» το οποίο αναφέρεται σε τύπους σπιτιών αναπαράστησαν τα παιδιά στο σπίτι τους σε συνεργασία με την οικογένειά τους.

 

Στην τηλεκπαίδευση παίξαμε το ψηφιακό παιχνίδι με τους τύπους σπιτιών. Τα παιδιά απόλαυσαν το παιχνίδι.

 

Μελετούμε και σχεδιάζουμε το σπίτι κατά την τηλεκπαίδευση.

Η ομάδα μελέτης για το σπίτι παρουσίασε τις πληροφορίες της έρευνάς της. Συγχαίρουμε και ευχαριστούμε τα παιδιά της ομάδας, Θεοχάρη, Μάνια, Άντρεα-Μαρία και Σοφία-Μαρία, καθώς και τις οικογένειές τους για την πολύτιμη συμπαράστασή τους.

Η πρώτη ομάδα μαθητών υπεύθυνη για την «Στέγη» μας παρουσίασε στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση το υλικό τους. Μας έδειξαν σπίτια από διάφορα μέρη του κόσμου, παλιές  και σύγχρονες κατοικίες  και την αναγκαιότητα της δημιουργίας «Πράσινων σπιτιών» για το μέλλον του πλανήτη.

Βασίλη, Αθανασία και Αγάπη σας ευχαριστούμε πολύ!

Ευχαριστούμε και τους γονείς τους για την συνεργασία και την υποστήριξη!

Απρίλιος 2021

Την ιστορία «Μια θυμωμένη τίγρης» της  Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη (εκδ.Σαββάλα) μας παρουσίασε η ψυχολόγος μας κ.Ραφαηλία Σπυρίδου κατά την τηλεκπαίδευση. Η συζήτηση κατά την επεξεργασία της ιστορίας έδωσαν την ευκαιρία στα παιδιά να εκφράσουν ιδέες και συναισθήματα.

Ο αριθμός 7 και διάφορα παιχνίδια με αυτόν μέσα από το παραμύθι «η Χιονάτη και οι 7 νάνοι»

Ο κύκλος ζωής του φυτού

ΑΝΟΙΞΗ

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ –

 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021

 

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966. Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους. 

Το 2021 υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το Τμήμα των Η.Π.Α. Το μήνυμα γράφτηκε από την Αμερικανίδα ποιήτρια Margarita Engle, γεννημένη στο Λος Άντζελες από Αμερικανό πατέρα και Κουβανή μητέρα. Έχει τιμηθεί με πολυάριθμα βραβεία παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας και πλήθος διακρίσεων.

Η αφίσα φιλοτεχνήθηκε από τον Roger Mello, που γεννήθηκε στην Μπραζίλια το 1965. Έχει εικονογραφήσει περισσότερα από εκατό βιβλία, από τα οποία στα είκοσι πέντε είναι δικό του και το κείμενο. Τιμημένος από την ΙΒΒΥ με το βραβείο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν εικονογράφησης το 2014, έχει επίσης τιμηθεί με πολλά βραβεία από πολλές χώρες και σε πολλές χώρες έχουν εκτεθεί έργα του.

Σε όλες τις χώρες, τα παιδιά, οι συγγραφείς, οι εικονογράφοι, οι μεταφραστές, οι βιβλιοθηκάριοι, οι εκδότες και οι εκπαιδευτικοί γιορτάζουν την παγκόσμια αυτή ημέρα με διάφορες εκδηλώσεις σε σχολεία, βιβλιοθήκες, βιβλιοπωλεία, πλατείες και άλλους χώρους, δείχνοντας έτσι την αγάπη και το ενδιαφέρον τους για τα βιβλία και το διάβασμα.

Στην Ελλάδα, όπως κάθε χρόνο, το Ελληνικό Τμήμα της ΙΒΒΥ – Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου φρόντισε να μεταφραστεί το μήνυμα στα ελληνικά και παροτρύνει τους φορείς που ενδιαφέρονται για τα παιδιά και τα βιβλία τους να συμβάλουν στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου. Η αφίσα με το μήνυμα τυπώθηκε στα ελληνικά από το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού και διανέμεται με τη φροντίδα του. 

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΒΙΒΛΙΩΝ

ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΤΗΤΑ (ΙΒΒΥ) ΓΙΑ ΤΗΝ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 2.4.2021

Η μουσική των λέξεων

Margarita Engle (Η.Π.Α.)

Όταν διαβάζουμε, το μυαλό μας βγάζει φτερά.
Όταν γράφουμε, τα δάχτυλά μας τραγουδούν.

Οι λέξεις είναι ήχοι από τύμπανα και φλάουτα στη σελίδα,
καλλίφωνα πουλιά που πετούν ψηλά, ελέφαντες που σαλπίζουν,
ποτάμια που κυλούν, καταρράκτες που ξεχύνονται,

πεταλούδες που στροβιλίζονται
ψηλά στον αέρα!

Οι λέξεις μας καλούν να χορέψουμε – ρυθμούς, στίχους,
χτυποκάρδια, παλιές ιστορίες και νέες,
φανταστικές και αληθινές.

Είτε είσαι στο σπίτι ασφαλής
ή τρέχεις να περάσεις τα σύνορα για μια άλλη χώρα
και μια ξένη γλώσσα, οι ιστορίες και τα ποιήματα
σου ανήκουν.

Όταν μοιραζόμαστε λέξεις, οι φωνές μας

γίνονται η μουσική του μέλλοντος,

ειρήνη, χαρά και φιλία,

μια μελωδία

ελπίδας.

(Απόδοση: Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου)

 

Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου 2ο τμήμα

Ζωγραφίζουμε αγαπημένα μας βιβλία καθώς και για την ημέρα παίρνοντας έμπνευση από το ποίημα-μήνυμα της φετινής αφίσας της IBBY.

Ενημερωθήκαμε για τον εορτασμό της μέρας  και εκφράσαμε την αγάπη μας για το βιβλίο ζωγραφίζοντας τον αγαπημένο μας ήρωα παραμυθιών! Η μέρα έκλεισε με παρακολούθηση  της ταινίας » Το Ασχημόπαπο»  – παραμύθι του  Χανς Κρίστιαν Άντερσεν

 

25η Μαρτίου 2021-τηλεκπαίδευση

Συγκίνηση και περηφάνια στη διαδικτυακή μας γιορτή για την μεγάλη επέτειο! Χρόνια πολλά!

 

Η διαδικτυακή γιορτή τα είχε όλα. Ποιήματα, τραγούδια, προβολή βίντεο.

Χρόνια πολλά σε όλους!

  

Τι νιώθω όταν ακούω τον εθνικό ύμνο

 

Ζωγραφίζουμε από την ιστορία της 25ης Μαρτίου.

Κρίνος

 

Παρατηρήσαμε  τα χαρακτηριστικά και τα ρούχα που είχαν οι Ήρωες του 1821 και τους ζωγραφίσαμε

  

 

Τα  «Τσολιαδάκια» μας

 

 

  

Μιλήσαμε για την Ελληνική σημαία και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου

6 Μαρτίου-Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying), όπως και ο όρος «θυματοποίηση» (victimization) χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

Ο εκφοβισμός και η βία στο σχολείο είναι και ομαδικό φαινόμενο, καθώς δεν αφορά μόνο το μαθητή που εκφοβίζει και εκείνον που εκφοβίζεται, αλλά και όσους είναι παρόντες ή γνωρίζουν την ύπαρξή του, δηλαδή τους παρατηρητές, οι οποίοι μπορεί να είναι είτε μαθητές είτε ενήλικες.

Διαβάσαμε μια σχετική ιστορία και συζητήσαμε στην παρεούλα έχοντας στόχο να κατανοήσουμε πόσο σημαντικό είναι να ζητάμε βοήθεια όταν νιώθουμε ότι αντιμετωπίζουμε μια δυσάρεστη κατάσταση. Δεν είναι ένδειξη αδυναμίας να συζητούμε το πρόβλημά μας. Δεν σωπαίνουμε, μιλούμε.

Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό. Θέλουμε αγάπη, φιλία, παιχνίδια και συνεργασία!

Let’s play every day March 2021

Το καλύτερο παιχνίδι που μπορεί να έχει ένα παιδί είναι ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ που θα καθίσει στο πάτωμα να παίξει μαζί του !!!

Ο Μάρτιος προτρέπει τους γονείς μας να εμπλακούν στο πρόγραμμά μας «Let’s play every day». Καλούνται να ανατρέξουν στην παιδική τους ηλικία και να παίξουν με τα παιδιά τους αγαπημένα  παιχνίδια από εκείνη την εποχή.

 

 

 

3ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου 5-3-2021

Αγαπημένοι μας γονείς,

Στα πλαίσια του eTwinning έργου μας «Let’s play every day» σας παρακαλούμε να ανατρέξετε στα παιδικά σας χρόνια και να θυμηθείτε το αγαπημένο σας  παιχνίδι. Στη συνέχεια να το παίξετε με το  παιδί σας σε όποιον χώρο θέλετε και να φωτογραφίσετε την δραστηριότητα. Στο τέλος της δραστηριότητας ενθαρρύνετε το παιδί να ζωγραφίσει τη διαδικασία.

Παρακαλούμε γράψτε το παιχνίδι με δικά σας λόγια:

  • Ονομα παιχνιδιού:———————————————————
  • Κανόνες παιχνιδιού(πώς παίζεται–————————————

Ο Σύλλογος Διδασκόντων 3ου Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου

9 Mαρτίου 2021 είχαμε μια πολύ φιλική online επικοινωνία με τα παιδιά του  Uzun köprü Demokrasi ilkokulu, σχολείου της Τουρκίας. Παίξαμε τον «Τροχό» ένα από τα συνεργατικά online παιχνίδια του έργου μας και διασκεδάσαμε πολύ εμείς από το σχολείο και οι φίλοι μας από τα σπίτια τους καθώς είναι σε περίοδο τηλεκπαίδευσης. Ευχαριστούμε την κ.Νεριμάν Τεμιζέλ και τους μαθητές /μαθήτριές της με τους γονείς τους για την ωραία μας επικοινωνία.

Ρεθεμνιώτικα Νέα- Προσφορά παιδικών μασκών

Με μεγάλη χαρά παραλάβαμε από τα  «Ρεθεμνιώτικα Νέα»  μάσκες για τους μαθητές του νηπιαγωγείου μας. Το συνοδευτικό φυλλάδιο με πολύ ωραίο και παιγνιώδη τρόπο μας υπενθυμίζει τους τρόπους προφύλαξης από τον Covid-19 και  προτείνει δημιουργικούς τρόπους ψυχαγωγίας στο σπίτι.

Σας ευχαριστούμε πολύ!

 

 

Π.Ε.Κ.Ε.Σ. ΚΡΗΤΗΣ Διαδικτυακή δράση με ψυχολόγους Χαμόγελου του Παιδιού-Σεξουαλική αγωγή



Λήψη αρχείου

World Children’s Council March 2021

Συμμετέχουμε στον εορτασμό της παγκόσμιας ημέρας νερού που είναι στις 22 Μαρτίου κάθε χρόνο. Μέσα από το έργο μας θα ασχοληθούμε με το νερό και την έλλειψή του. Για την παγκόσμια ημέρα ζωγραφίζουμε το πολύτιμο αγαθό της Φύσης γνωρίζοντας πως το νερό είναι τόσο παλιό όσο και η Γη μας και απαραίτητο για τη ζωή στον πλανήτη μας.

πατήστε:το μήνυμα για την παγκόσμια μέρα του νερού προς τα παιδιά εδώ

Ο συνεργατικός μας λογότυπος 

Το συνεργατικό σήμα του έργου μας. Το σχολείο μας συμμετέχει με τη δημιουργία 2 γραμμάτων του σήματος: HAPPILY KIDS VILLAGE

Γίναμε ομάδες για τα θέματα με τα οποία θα ασχοληθούμε στο έργο μας. Τα θέματα μας  είναι: η Στέγη, η Τροφή, το Νερό και το Παιχνίδι από τα δικαιώματα των παιδιών. 

Διαδικτυακή επίσκεψη κάναμε στην ΣΤ’Δημοτικού του συστεγαζόμενου 3ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου για να παρουσιάσουμε στους μαθητές και τις μαθήτριες το έργο μας και να πάρουμε συνέντευξη. Σε πολύ ζεστό και φιλικό κλίμα συζητήσαμε και καταγράψαμε τις απόψεις και τις ιδέες τους για τα θέματα του έργου μας. Τους/τις ευχαριστούμε όλους/ες και τον δάσκαλό τους κ.Γιώργο Ασπρούλη για την ζεστή φιλοξενία.

 

Την Πέμπτη 18 Μαρτίου συνδεθήκαμε με την Β’ τάξη του 3ου Δημοτικού σχολείου Ρεθύμνου και  αφού τους παρουσιάσαμε το έργο μας τους «πήραμε» συνέντευξη για θέματα σχετικά με αυτό. Η δασκάλα τους κ. Μαρία Μώρου και όλοι οι μαθητές ανταποκρίθηκαν πολύ θετικά. Σας ευχαριστούμε πολύ για την συνεργασία!

Ζωγραφίσαμε τους εαυτούς μας για να συμμετέχουμε στο συνεργατικό λογότυπο που θα δημιουργηθεί για το έργο μας.

 

Το αγγλικό γράμμα Y ζωγραφίσαμε για να συμβάλλουμε στη δημιουργία του λογότυπου του έργου μας. Η φράση HAPPILY KIDS VILLAGE θα δημιουργηθεί από τα παιδιά των συνεργαζόμενων σχολείων. 

Την Τρίτη 9 Μάρτη 2021 είχαμε επικοινωνία με τα παιδιά του σχολείου της Τουρκίας σε κλίμα φιλίας και συνεργασίας.

 

Η παρουσίαση του β’ τμήματος που προβλήθηκε στην online επικοινωνία μας με τα παιδιά σχολείου της Τουρκίας. Τα παιδιά μας παρουσιάζουν τη χώρα, τη σημαία μας, την πόλη, το σχολείο μας και βέβαια τον εαυτό τους. 

Αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στη δημιουργία του ευτυχισμένου χωριού για τα παιδιά του κόσμου.

Την Τρίτη 9 Μάρτη, το 1ο τμήμα του νηπιαγωγείου μας, επικοινώνησε με συνεργαζόμενα σχολεία της Τουρκίας και της Ελλάδας. Μας δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τα βίντεο των άλλων σχολείων και να προβάλουμε και το δικό μας για να γνωριστούμε καλύτερα.

 

Πρόσκληση για την πρώτη online συμμετοχή τους στο «Παγκόσμιο Συμβούλιο Παιδιών» έλαβαν τα παιδιά μας.

Τις σκέψεις μας για το έργο και την ιστορία που διαβάσαμε αποτυπώσαμε στον συνεργατικό online χάρτη ιδεών του έργου μας.

Διαβάζουμε την ιστορία με την οποία ξεκινά το έργο μας και εκφράζουμε τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις ιδέες μας.

Διαβάσαμε την ιστορία και συζητήσαμε τι είναι αυτό που κάνει τα παιδιά λυπημένα και τί χαρούμενα. Ενθουσιαστήκαμε με την ιδέα της «δημιουργίας» ενός παιδικού χωριού και αναζητήσαμε πάνω στην υδρόγειο σφαίρα το κατάλληλο μέρος για να φτιαχτεί!

O Mάρτιος ξεκίνησε με το ερωτηματολόγιο αρχικής αξιολόγησης του έργου «World Children’s Council» από τα παιδιά.