«Μάιος: Ο Μήνας των Λουλουδιών και της Ελπίδας»
Με χαρά υποδεχτήκαμε τον μήνα Μάιο στο νηπιαγωγείο μας, γεμίζοντας την τάξη με χρώματα, αρώματα και δημιουργική διάθεση!
Τα παιδιά κατασκεύασαν όμορφα στεφανάκια, εμπνευσμένα από την άνοιξη.



Παράλληλα, οι μικροί μας καλλιτέχνες έφτιαξαν το πορτρέτο της κυρίας Άνοιξης. Με σφουγγαράκια και δαχτυλομπογιές δημιούργησαν τα μαλλιά της, γεμίζοντάς τα με πολλά, πολύχρωμα λουλούδια. Στο κέντρο των λουλουδιών σχεδίασαν κύκλους, όπως ακριβώς στη φύση, παρατηρώντας και αναπαριστώντας τις λεπτομέρειες με φαντασία και ενθουσιασμό.
Ήταν μια υπέροχη δραστηριότητα που μας έφερε πιο κοντά στην ομορφιά της άνοιξης και μας βοήθησε να καλωσορίσουμε τον Μάιο με χαμόγελα και δημιουργικότητα! 🌸











