Στις 10 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε συνάντηση γνωριμίας με το σχολικό περιβάλλον του 3ου Δημοτικού Ωραιοκάστρου , κατόπιν ηλεκτρονικής επικοινωνίας με τη σχολική μας μονάδα …

“…Αγαπητοί γονείς,

Σας προσκαλούμε σε συνάντηση γνωριμίας με το σχολικό περιβάλλον του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου, Σχολική Μονάδα στην οποία θα φοιτήσουν τα παιδιά σας το διδακτικό έτος 2026-27.
Η συνάντηση αυτή θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026 στις 18.30 στο σχολείο, είσοδος από την οδό Βυζαντίου και ο χώρος υποδοχής βρίσκεται ακριβώς μόλις μπείτε στο κυρίως κτίριο.
 Ευπρόσδεκτοι και ευπρόσδεκτες είναι επίσης οι νηπιαγωγοί των νηπιαγωγείων από τα οποία προέρχονται οι νέοι μαθητές κι οι νέες μαθήτριες του σχολείου μας.  
Αποδέκτες του email/πρόσκλησης είναι οι γονείς που αναγράφουν το email επικοινωνίας τους στην αρχική αίτηση εγγραφής για Α’ Δημοτικού.
 
Σας περιμένουμε με χαρά!
Η δ/ντρια και οι εκπαιδευτικοί του 3ου ΔΣ Ωραιοκάστρου”
Αποδεχτήκαμε την Πρόσκληση και επισκεφθήκαμε το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ωραιοκάστρου…
image0 23 image1 14 image2 12

Στα πλαίσια του ετήσιου σχεδίου δράσης,  και πριν από την επίσκεψη μας στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ωραιοκάστρου, στην ολομέλεια συζητήσαμε σχετικά , για την επίσκεψη μας, τον τρόπο της μετάβασης μας, τα παιδιά που θα συναντήσουμε , τους εκπαιδευτικούς , το χώρο κλπ.

Ζωγραφίσαμε πως φανταζόμαστε το Δημοτικό Σχολείο …

 

image0 21

 

Ετοιμάσαμε μία ομαδική δημιουργία αφίσα , για να χαρίσουμε στο Δημοτικό σχολείο :

IMG 6253 1   

Κατά την επίσκεψη μας , συναντήσαμε παλιούς συμμαθητές μας που τώρα φοιτούν στην Α΄ τάξη και συμμετείχαμε όλοι μαζί στο μάθημα της γυμναστικής…

 IMG 6231

IMG 6232 IMG 6233 IMG 6234 IMG 6235 IMG 6236 IMG 6237 IMG 6240

Επίσης πραγματοποιήθηκε από κοινού διδασκαλία σύμφωνα με τα δεδομένα της Α΄Δημοτικού, στην τάξη , που αφορούσε την
ανάπτυξη προφορικού λόγου και τη δημιουργία σεναρίου που βασίστηκε στο silent book που  είχε προεπιλεγεί από τις
εκπαιδευτικούς Νηπιαγωγείου και Δημοτικού  και είχε τίτλο ” Το παιδί και το φεγγάρι”.

Κατά την επιστροφή στο Νηπιαγωγείο τα νήπια  ζωγράφισαν τι τους άρεσε από την επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο:

IMG 20260603 145101IMG 20260604 160207IMG 20260604 160445IMG 20260604 160242