Αγαπητοί γονείς , στα πλαίσια του σχεδίου δράσης “Η ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό”, σας παρακαλούμε να απαντήσετε το ερωτηματολόγιο , στον παρακάτω σύνδεσμο:
Με εκτίμηση,
Η Προϊσταμένη και το εκπαιδευτικό προσωπικό.
Αγαπητοί γονείς , στα πλαίσια του σχεδίου δράσης “Η ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό”, σας παρακαλούμε να απαντήσετε το ερωτηματολόγιο , στον παρακάτω σύνδεσμο:
Με εκτίμηση,
Η Προϊσταμένη και το εκπαιδευτικό προσωπικό.
Αγαπητοί γονείς, η εισήγηση αφορά τα νηπιάκια μας που θα φοιτήσουν τη νέα σχολική χρονιά 2026-27 στο Δημοτικό Σχολείο.
Η Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, ήταν το σφοδρό και εκτεταμένο κύμα σφαγών και η συστηματική καταστροφή των γηγενών ελληνικών χριστιανικών πληθυσμών της περιοχής του Πόντου, αλλά και των ομοίων ελληνικών πληθυσμών των περιοχών της δυτικής Μικράς Ασίας, Καππαδοκίας και ανατολικής Θράκης που υποκινήθηκαν και πραγματοποιήθηκαν από το Κίνημα των Νεότουρκων και των Κεμαλιστών κατά τη χρονική περίοδο 1914-1923.
Αγαπητοί γονείς,
Θα ήθελα, εκ μέρους όλης της σχολικής μας κοινότητας, να εκφράσω τις θερμές μας ευχαριστίες στους δύο γονείς μαθητών μας, κ. Αλαμπουρτζίδη Στυλιανό και κ.Μαλτέζο Αντίγονο που αφιέρωσαν χρόνο, κόπο και προσωπική φροντίδα για το κούρεμα του γκαζόν στην αυλή του σχολείου μας.
Η εθελοντική τους προσφορά συμβάλλει ουσιαστικά στη δημιουργία ενός όμορφου, καθαρού και ασφαλούς περιβάλλοντος για τα παιδιά μας και αποτελεί παράδειγμα συνεργασίας και ενδιαφέροντος για το σχολείο.
Τέτοιες πράξεις μας γεμίζουν αισιοδοξία και αποδεικνύουν πως, όταν σχολείο και οικογένεια συνεργάζονται, μπορούμε να προσφέρουμε το καλύτερο στα παιδιά μας.
Με εκτίμηση,
Η Προϊσταμένη
Αικατερίνη Χλιοπάνου
Η Διεύθυνση Π.Ε Δυτικής Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το Πατριαρχικό Ίδρυμα
Πατερικών Μελετών, θα πραγματοποιήσει για τρίτη συνεχή χρονιά στις σχολικές μονάδες
της αρμοδιότητάς της το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα:
«Αν θα μπορούσα τον Κόσμο να άλλαζα…»
Κεντρικό θέμα του καινοτόμου, συνεργατικού αυτού προγράμματος αποτελεί το όραμα
ενός καλύτερου κόσμου για όλους, ιδιαίτερα καίριο στις συνθήκες κρίσης που βιώνουμε
όλοι, το οποίο θα προσεγγισθεί μέσα από την κριτική σκέψη και τη δημιουργική ματιά των
μαθητών/τριών με όχημα τις Εικαστικές Τέχνες και τη Λογοτεχνία. Εισηγήτρια και
επιστημονική υπεύθυνη είναι η Δρ. Χαρά Ανδρεΐδου, εκπαιδευτικός, επιμορφώτρια
ενηλίκων, συγγραφέας.
Βασικός στόχος του προγράμματος είναι να υποστηρίξει, μέσα από εναλλακτικές
προσεγγίσεις, την ολόπλευρη και αρμονική ανάπτυξη των μαθητών/τριών και να τους/τις
εφοδιάσει με τις δεξιότητες και τα προσόντα που θα τους/τις ενδυναμώσουν και θα
τους/τις επιτρέψουν να εξελιχθούν ως προσωπικότητες και να ζήσουν μια δημιουργική ζωή
με νόημα, ως άτομα και ως ενεργά μέλη της κοινωνίας. Επίσης:
– να ενισχύσει τη διαθεματική διεπιστημονική, διερευνητική προσέγγιση της
μάθησης καθώς και της δημιουργικότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία για όλους
τους εμπλεκομένους,
– να στηρίξει το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου μέσα από ελκυστικές δράσεις μητυπικής εκπαίδευσης,
– να δημιουργήσει προϋποθέσεις εξωστρέφειας του σχολείου μέσω της ευρύτατης
παρουσίασης του εκπαιδευτικού έργου του στην ευρύτερη κοινωνία.
Η αφίσα μας
το ψηφιακό μουσείο του προγράμματός μας για τη φετινή χρονιά.