Σήμερα μας επισκέφθηκαν οι μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου , στα πλαίσια του ετήσιου σχεδίου Δράσης “Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό”.
Είχε προηγηθεί σχετική τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία μεταξύ των Διευθύνσεων και των δύο σχολικών μονάδων αλλά και των εκπαιδευτικών … ενδεικτικά αναφέρουμε ένα απόσπασμα της επικοινωνίας μας…
“Αξιότιμη κυρία Διευθύντρια,
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης του Νηπιαγωγείου μας με θέμα τη «Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο», θα θέλαμε να προχωρήσουμε στον σχεδιασμό και την υλοποίηση κοινών δράσεων με τη σχολική σας μονάδα. Πιστεύουμε ότι η συνεργασία μεταξύ Νηπιαγωγείου και Δημοτικού είναι ιδιαίτερα σημαντική για την ομαλή προσαρμογή των παιδιών στο νέο σχολικό περιβάλλον και τη διασφάλιση της συνέχειας της μαθησιακής διαδικασίας.
Για τον λόγο αυτό, θα επιθυμούσαμε τη διοργάνωση συνάντησης (δια ζώσης ή εξ αποστάσεως), σε χρόνο που σας εξυπηρετεί, ώστε να συζητήσουμε προτάσεις δράσεων και να συντονίσουμε τον προγραμματισμό μας. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία και αναμένουμε την απάντησή σας….”
Σχεδιάστηκε λοιπόν, οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε η πρώτη μας συνάντηση με αφορμή τη γιορτή των Χριστουγέννων.
Οι μαθητές της Α΄τάξης του Δημοτικού σχολείου , μας έψαλλαν τα κάλαντα των Χριστουγέννων , και τα νηπιάκια τραγούδησαν το τραγούδι του Ρούντολφ , που μετά ζωγράφισαν σε ομάδες όλοι μαζί.
Επίσης φτιάξαμε και τους χαρίσαμε και Χριστουγεννιάτικες κάρτες , για να στολίσουν την τάξη τους!!!
Παράλληλα μερικά παιδιά βοήθησαν στην κατασκευή στολιδιών χριστουγεννιάτικων από ανακυκλώσιμα υλικά στα πλαίσια του Προγράμματος “Δέντρα στολίδια στην αυλή μας”.































