Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας ευχαριστεί θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου Ωραιοκάστρου που σε συνεργασία και με τη Α/βάθμια Σχολική Επιτροπή του Δήμου μας δώσατε χρώμα στην αυλή και την αναβαθμίσατε αισθητικά!
Είναι γεγονός ότι τα χρώματα δεν έχουν σαν μοναδικό τους ρόλο να κάνουν τη ζωή μας πιο φωτεινή αλλά έχουν αρετές που με τα αποτελέσματά τους αγγίζουν το ψυχολογικό μας επίπεδο…
Προσδοκούμε και ευχόμαστε αυτή η ανταπόκριση και συνεργασία να συνεχίζει να αποδίδει καρπούς γιατί η εκπαίδευση των παιδιών είναι αναμφισβήτητα υπόθεση της πολιτείας, αλλά και όλης της κοινότητας και των φορέων της.






