Το 3ο ΓΕΛ Γιαννιτσών γιόρτασε την εαρινή ισημερία συμμετέχοντας στο Πείραμα του Ερατοσθένη, μαζί με το 4ο Γυμνάσιο Γιαννιτσών
Το 4ο Γυμνάσιο Γιαννιτσών επισκέφτηκε ομάδα μαθητών/τριών του σχολείου μας για να συμμετάσχει στο “Πείραμα του Ερατοσθένη” Τους μαθητές μας προετοίμασε και συνόδευσε η Καθηγήτρια Βιολογίας κ. Λάζου Γεωργία Για… Διαβάστε περισσότερα »
Η διαδικασία για την εισαγωγή σπουδαστών στη Σχολή Πυροσβεστών και φοιτητών στη Σχολή Αξιωματικών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
για να κατεβάσετε την εγκύκλιο πατήστε εδώ
Συμμετοχή του 3ου ΓΕΛ στην Διαδικτυακή Εκδήλωση της Δ.Δ.Ε. Πέλλας με θέμα: έμφυλη Βία-Γυναικοκτονίες
8-3-2022: παρακολούθηση από τους μαθητές/τριες του Β1 της διαδικτυακής ενημέρωσης για την έμφυτη βία- γυναικοκτονίες που διοργάνωσε η ΔΔΕ Πέλλας με το Ε.Κ Γιαννιτσών
Διαδικτυακή Εκδήλωση της Δ.Δ.Ε. Πέλλας με θέμα: έμφυλη Βία-Γυναικοκτονίες
Για να συνδεθείτε πατήστε στο σύνδεσμο https://minedu-secondary2.webex.com/meet/koikono για να κατεβάσετε το πρόγραμμα της εκδήλωσης πατήστε εδώ
Εκδήλωση της Περιφερειακής Δνσης Α/θμιας & Β/θμιας εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας με θέμα τον εκφοβισμό
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο των δράσεων του Παρατηρητηρίου Διαχείρισης Κρίσεων σε συνεργασία με το ΚΜΟΠ διοργανώνει διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα: «Ζήσε χωρίς Εκφοβισμό»,… Διαβάστε περισσότερα »
6 Μαρτίου, Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς των σχολείων όλης της χώρας… Διαβάστε περισσότερα »
Συντονιστικές Οδηγίες ως προς την Διεξαγωγή των Προκαταρκτικών Εξετάσεων για Εισαγωγή στα ΑΣΕΙ – ΑΣΣΥ
Το χρονοδιάγραμμα διεξαγωγής των Προκαταρκτικών Εξετάσεων (ΠΚΕ) για εισαγωγή στα ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ για το ακαδημαϊκό έτος 2022-23 έχει ως ακολούθως: • Έκδοση της τελικής κατάστασης των υποψηφίων που γίνονται δεκτοί για… Διαβάστε περισσότερα »
Η εγκύκλιος για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων του ΥΠΑΙΘ.»
Για να κατεβάσετε την εγκύκλιο πατήστε εδώ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΚΠΑ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΚΠΑ Το Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών προσκαλεί μαθητές και μαθήτριες Λυκείου… Διαβάστε περισσότερα »
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΓΚΟΥΡΟ 2022 ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ https://www.facebook.com/KangarooGiannitsa/posts/1054296821784474 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ https://forms.gle/1w4DszebLVdBqH8o9
ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ 3ΟΥ ΓΕΛ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΚΗ ΚΑΜΠΑΝΟΥ
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές/τριες του 3ου ΓΕΛ Γιαννιτσών καταδικάζουμε την εν ψυχρώ δολοφονία του 19χρονου Αλκιβιάδη Καμπανού, και εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά του, στον αθλητικό… Διαβάστε περισσότερα »
Δράση στο πλαίσιο του προγράμματος URBACT του Δήμου Πέλλας, από τους μαθητές/τριες του 3ου ΓΕΛ Γιαννιτσών
Στο πλαίσιο του προγράμματος URBACT του Δήμου Πέλλας, οι μαθήτριες του σχολείου μας, Κοκονόζη Δ. ( Α4) ,Κυρανούδη Σ. (Α2), Μπαντιμαρούδη Δ. ( Β2), Πατσάνη Α. (Α3) και Τσακιρίδου Γ…. Διαβάστε περισσότερα »
9 Φεβρουαρίου-Παγκόσμια Ημέρα της Ελληνικής Γλώσσας
Μήνυμα του ΚΕΓ (ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ) για την Παγκόσμια Ημέρα της Ελληνικής Γλώσσας Η 9η Φεβρουαρίου, Παγκόσμια Ημέρα της Ελληνικής Γλώσσας, υπαγορεύει διπλή αναφορά: στην ιστορική διαχρονία μιας γλώσσας με απαράμιλλο… Διαβάστε περισσότερα »
«Προκήρυξη Διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων».
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ Τονίζεται ότι, όσοι/ες υποψήφιοι/ες επιθυμούν να εισαχθούν και στις Σχολές Λ.Σ.–ΕΛ.ΑΚΤ. και σε ΑΣΕΙ–ΑΣΣΥ, θα πρέπει να υποβάλουν αιτήσεις ξεχωριστά για κάθε φορέα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις… Διαβάστε περισσότερα »