Διακρίσεις

2o βραβείο στο 3ο ΓΕΛ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ στο Παγκόσμιο Σχολικό Πρωτάθλημα από τον Ανθρωπιστικό Οργανισμό “We4all”

Η We4all είναι ένας Περιβαλλοντικός και Ανθρωπιστικός Οργανισμός με αποστολή να βοηθήσει τη Γη να θεραπευτεί και να θυμίσει στους ανθρώπους ότι αυτός ο πλανήτης είναι το σπίτι μας.
Κάθε χρόνο διοργανώνεται Παγκόσμιο Σχολικό Πρωτάθλημα με τις εθελοντικές δράσεις των σχολείων. Πήραμε το 2ο βραβείο σε επίπεδο λυκείων. Συνολικά είχαμε 26 δράσεις και 675 πόντους. Το έπαθλο είναι μια δωροεπιταγή τεχνολογίας από τον Κωτσόβολο αξίας έως 200€.

Υπεύθυνες καθηγήτριες: Λάζου Γεωργία, Κάζογλου Αυγή, Ευσταθίου Κατερίνα, Καψάλη Παρασκευή, Κετικίδου Έλσα.

Δευτεραθλήτριες Ευρώπης στην κωπηλασία οι αθλήτριες του Ναυτικού Ομίλου Γιαννιτσών Καλαϊτζή Παναγιώτα και Μουρατίδου Πασχαλίνα. 

1000003936

Paschalina Mouratidou (b), Eleni Paparrizou, Panagiota Kalaitzi, Stella Karyoti (s), Under 19 Women’s Quadruple Sculls, Greece, Silver, 2025 European Rowing Under 19 Championships, Kruszwica, Poland / © Detlev Seyb / MyRowingPhoto.com

1000003914

1000003928

1000003888

1000003874

Αργυρό μετάλλιο και τη 2η θέση στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κωπηλασίας Κ19, που διεξήχθει στην Kruswica της Πολωνίας το Σαββατοκύριακο 24-25 Μαΐου,  κατέκτησαν το 4Χ Νεανίδων με τις δύο από τις τέσσερις αθλήτριες του πληρώματος από τον Ναυτικό Όμιλο Γιαννιτσών. Η Μουρατίδου Πασχαλίνα, η Καλαϊτζή Παναγιώτα από τον Ναυτικό Όμιλο Γιαννιτσών, μαζί με την Καρυώτη Στέλλα (Ν.Ο.ΚΑΤ.) και την Παπαρρίζου Ελένη (Ν.Ο.Β.Α) σε μια εξαιρετική διαδρομή 2000 μ. ξεκίνησαν πολύ δυνατά τον αγώνα επικρατώντας της κούρσας για τουλάχιστον 1000 μ. και τελικά τερμάτισαν στη 2η θέση δίνοντας το αργυρό μετάλλιο στα ελληνικά κουπιά. Μια ιστορική διάκριση για τα ελληνικά κουπιά γιατί δεν είχαμε ξανά μετάλλιο σε ανάλογο αγώνισμα στην κατηγορία αυτή στην ιστορία της ελληνικής κωπηλασίας.

Οι νεαρές φερέλπιδες αθλήτριες αγωνίστηκαν με πάθος, δείχνοντας αγωνιστικότητα και υψηλό επίπεδο τεχνικής, γεγονός που εξασφάλισαν από την άρτια καθοδήγηση των σωματειακών προπονητών τους που τους προετοιμάζουν όλα τα χρόνια της ενασχόλησης τους με την Κωπηλασία, καθώς και των ομοσπονδιακών προπονητών που τις έκαναν πλήρωμα και τις προετοίμαζαν στα προπονητικά κοινόβια καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Άλλωστε η επιτυχία που εξασφάλισαν τα νεαρά κορίτσια  αποδεικνύει πως το “όνειρο” της διάκρισης και της επιτυχίας έρχεται με συστηματική δουλειά, προσήλωση στο στόχο και πάθος για τη νίκη. Συνοδοιπόροι σε όλο αυτό το ταξίδι οι οικογένειες τους που τους στηρίζουν σε κάθε τους βήμα, οι προπονητές τους που τους καθοδηγούν, τα σωματεία τους που προσφέρουν όλα τα εχέγγυα μέσα για την προετοιμασία τους και η κωπηλατική ομοσπονδία που τους δίνει την ευκαιρία με τη συμμετοχή τους σε διεθνείς αγώνες και την εξασφάλιση του ονείρου.

Παράλληλα, μια εξαιρετική κούρσα έκανε το πλήρωμα του 4Χ Εφήβων που αγωνίστηκε στον Β τελικό του αγωνίσματος στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που απαρτίζεται από τον αθλητή του Ναυτικού Ομίλου Γιαννιτσών Μαλιούφα Ιωάννη, Καμαλεδάκη Ιωάννη (Ν.Α.Ο. Σούδας), Κωστάρα Κωνσταντίνο (Ν.Ο.Κ.) και Αλεξίου Απόστολο -Σταύρο (Ν.Ο.Β.Α). Το ελληνικό πλήρωμα από την αρχή του αγώνα είχε το προβάδισμα και τερμάτισε πρώτο στον Β τελικό με χρόνο 5:57.00 σε μια πάρα πολύ ανταγωνιστική κούρσα και κατατάχθηκαν 7οι ανάμεσα σε 16 πληρώματα.

Η αθλητική οικογένεια του Ναυτικού Ομίλου Γιαννιτσών συγχαίρει τους αθλητές του Καλαϊτζή Παναγιώτα, Μουρατίδου Πασχαλίνα και Μαλιούφα Ιωάννη και τους προπονητές τους τόσο ομοσπονδιακούς όσο και σωματειακούς (Χρυσόπουλο Ιωάννη και Τσαλικίδη Βασίλη)  για την εξαιρετική προετοιμασία τους και τους εύχεται καλή συνέχεια στους αγώνες τους και την εξαιρετική τους πορεία.  Άλλωστε για πολλούς από τους αθλητές και τις αθλήτριες των δύο πληρωμάτων είναι η πρώτη τους διεθνή διοργάνωση. Το μέλλον τους ανήκει !!!

Λίλα, Παναγιώτα, Γιάννη, μας κάνετε πολύ περήφανους!!!

Με εκτίμηση,
Στυλιανή Μισιργή
Γ. Γραμματέας

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΟΥ ΡΑΛΛΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗ HAΪKU
c195b838 7409 4571 9816 39f2dd037fb7

1bc171ae 962d 4ef4 a3fb 61c0357d8364

ad4931ca 990c 46ce b70b 0585d04042df

be557939 6492 4a41 9884 b413fdb5bef7

74554184 12d6 4036 bd27 352cbd5f0e00

ca05a423 9dad 4c15 bdd6 f3ff5116ae0f

17f8c9b5 c51f 4201 bee7 db87aff6da1b

1814eec9 89ba 417c 95bd d5d6091851c0

Την Τετάρτη 30 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε η τελετή βράβευσης διακριθέντων στο Διεθνή Διαγωνισμό γαλλικής ποίησης Haïku, που διοργάνωσε ο Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Πτυχιούχων Πανεπιστημίου A.P.L.F. – D.U. σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης – I.F.T.
  🇫🇷 Το Διεθνή Διαγωνισμό Haïku στη γαλλική γλώσσα διοργανώνει κάθε χρόνο η Παγκόσμια Ομοσπονδία Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας / Επιτροπή Δυτικής Ευρώπης και υλοποιεί στην Ελλάδα ο Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας A.P.L.F. – D.U. σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης – I.F.T., με επιλογή των καλύτερων ποιημάτων σε εθνικό επίπεδο.
Η εκδήλωση έλαβε χώρα στην κατάμεστη αίθουσα Allatini-Dassault του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης, παρουσία του Γενικού Προξένου της Γαλλίας κ. Jean–Luc Lavaud, ο οποίος και απηύθυνε χαιρετισμό, της Συμβούλου Εκπαίδευσης για τη Γαλλική Γλώσσα κας Χριστίνας Ενέ και πλήθους εκλεκτών προσκεκλημένων: καθηγητών και διδασκόντων του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ., στελεχών της Ακαδημίας της Λυών (Γαλλία), διευθυντών σχολικών μονάδων, φοιτητών, σπουδαστών, γονέων και μαθητών.
Ανάμεσα στους βραβευθέντες, φοιτήτριες και φοιτητές γαλλικής γλώσσας του Κέντρου Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών του Α.Π.Θ., οι οποίοι ανέλαβαν να απαγγείλουν όλα τα ποιήματα, τα οποία και θα διαγωνιστούν και σε διεθνές επίπεδο, σε συνεργασία με φοιτητές/-τριες του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ.
Στην τελετή βράβευσης παρευρέθηκε και η καθηγήτριά μας, κα. Γάτση Γιώτα, η οποία παρέλαβε το βραβείο της διακριθείσας μαθήτριας Ραλλίας Καλαϊτζίδου, καθώς και ένα βιβλίο, προσφορά για τη σχολική βιβλιοθήκη του σχολείου μας. Το βραβευμένο haïku της μαθήτριας εκτυπώθηκε σε καλαίσθητο σελιδοδείκτη, αποτυπώνοντας με ποιητικό τρόπο τη δημιουργικότητά της.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ στον πρόσφατο 91ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας καθώς και στο μαθητικό πρωτάθλημα κωπηλασίας. Συγκεκριμένα οι διακρίσεις ανά μαθητή/αθλητή:

494485484 17929045272043241 1962619030453003719 n

495060319 17929045281043241 8032080921558956855 n

494496133 17929045290043241 1380015135734499799 n

491465375 17929045359043241 939311362060345441 n

491463591 17929045368043241 3727645509544860985 n

ΚΑΛΑΙΤΖΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ:1η: Η πανελλήνια νίκη 2Χ Μαθητριών (ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ) 1η: Η πανελλήνια νίκη 2Χ Νεανίδων (91Ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας) 1η: Η πανελλήνια νίκη 4Χ Γυναικών (91Ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας) 2η: Η πανελλήνια νίκη 4Χ Νεανίδων(91Ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας) 2η: Η πανελλήνια νίκη 2Χ Γυναικών Κ23 (91Ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας)

ΧΟΝΤΟΥ ΜΑΡΙΑ: 3η: Η πανελλήνια νίκη Δίκωπο άνευ Γυναικών Κ23(91Ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας) 5η: Η πανελλήνια νίκη Δίκωπο άνευ Νεανίδων (91Ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας) 6η: Η πανελλήνια νίκη 2Χ Γυναικών (91Ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας) 5η: Η πανελλήνια νίκη Δίκωπο άνευ Μαθητριών (ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ)
ΤΣΑΛΚΑΝΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ: 5η: Η πανελλήνια νίκη 2Χ Εφήβων (91Ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας) 5η: Η πανελλήνια νίκη 2Χ Ανδρών Κ23 (91Ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας) 6η: Η πανελλήνια νίκη 2Χ Ανδρών (91Ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας) 6η: Η πανελλήνια νίκη 2Χ Μαθητών (ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ)
Θερμά συγχαρητήρια!!! Είμαστε περήφανοι/ες για εσάς!

 

«Dictée Lavalloise» – ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ

494549424 17929045650043241 1880887547117099961 n

494601626 17929045659043241 7631511572668119356 n

491464016 17929045668043241 394564819955139935 n

494733205 17929045677043241 7264520910867901687 n

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες γαλλικών του 3ου ΓΕΛ Γιαννιτσών που συμμετείχαν και ξεχώρισαν με την επίδοσή τους στον εξ αποστάσεως Διαγωνισμό Ορθογραφίας στα Γαλλικά «Dictée Lavalloise», μια αξιόλογη εκπαιδευτική δράση προώθησης της γαλλικής γλώσσας και κουλτούρας!
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης, του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ., του Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Πτυχιούχων Πανεπιστημίου A.P.L.F.-D.U. και της Επιτροπής Αδελφοποίησης LAVAL-GRÈCE του Δήμου Λαβάλ Γαλλίας, υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής.
Ευχαριστούμε επίσης τη κα Χατζηπαντελή Χριστίνα, υπεύθυνη του ΓΕΛ Πολύγυρου, για την άρτια οργάνωση του Διαγωνισμού.
Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στους: Βασιλειάδου Μαρία Ερμιόνη (Β’ Λυκείου),  Γρηγοριάδη Δημήτρη (Α’ Λυκείου), Νερολή Αλέξανδρο (Α’ Λυκείου), για τις υψηλές βαθμολογίες τους σε έναν διαγωνισμό που απαιτεί τουλάχιστον επίπεδο Β1!
Ευχαριστούμε θερμά για τα όμορφα δώρα που δόθηκαν στους μαθητές μας και στο σχολείο μας.
Υπεύθυνη Καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας του σχολείου μας: Γάτση Γιώτα
Μπράβο σε όλους/ες!
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ 3ου ΓΕΛ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΣΤΗΝ Α’  φάση Πανελληνίων Αγώνων Στίβου μαθητών/τριών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Ελλάδος-Κύπρου σχολικού έτους 2024-25
Πέμπτη 27 Μαρτίου 2025, Δημοτικό Στάδιο Γιαννιτσών “Έλλη Μυστακίδου”

486831250 17925549192043241 5425557931173078928 n

486951682 17925549201043241 5552451104657570524 n

486549430 17925549216043241 7337709698804607505 n

Στους αγώνες συμμετείχαν μαθητές/τριες από όλα τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ του Νομού μας.

Το σχολείο μας συμμετείχε με 3 μαθήτριες και 2 μαθητές, οι οποίοι έφεραν τα εξής αποτελεσματα:
1ος ο Μυλοθρίδης Κων/νος στο ακόντιο
2η η Δαουτοπούλου Ισμήνη στα 200μ.
3η η Βεΐκου Αναστασία στο μήκος
3ος ο Ιακωβίδης Άγγελος στο μήκος
4η η Δημητριάδου Κυριακή στα 200μ.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και ευχόμαστε καλή συνέχεια στις προσπάθειες τους!
ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΓΑΛΛΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ “haïkus”,  14 Μαρτίου 2025483999813 642023415229847 7773624588967255386 nΗ μαθήτρια Ραλλία Καλαϊτζίδου του τμήματος 4, της Α’ τάξης διακρίθηκε στον Γαλλικό διαγωνισμό haïkus που έγραψε με θέμα την “Ειρήνη”! Θα συνεχίσει
Πολλά, πολλά συγχαρητήρια, Ραλλία!
Συγχαρητήρια και σε όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες που προετοιμάστηκαν στο μάθημα της γαλλικής γλώσσας και συμμετείχαν με δικά τους Haïkus!
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός η κυρία Γάτση Γιώτα.
Επιτυχία μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας στον μαθηματικό διαγωνισμό “Θαλής”
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, των οποίων τα ονόματα ακολουθούν, επέτυχαν στον μαθηματικό διαγωνισμό “Θαλής” και συνεχίζουν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού “Ευκλείδης”.
Κιόση Σουλτάνα (Α2 τάξη), Αλευράς Νικόλας (Β1 τάξη), Εφραιμίδου Ιωάννα (Β1 τάξη), Ιορδανοπούλου Μαρία (Β1 τάξη), Κουρτίδου Αριάδνη (Β1 τάξη), Σκολαρίκος Κωσταντίνος (Β2 τάξη).
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό, ο οποίος εντάσσεται στο σχέδιο δράσης του σχολείου είναι:
Σαλαμάνης Γιάννης, Τσακμακίδης Αβραάμ, Λαζαρίδης Θεόδωρος, Καρά Μαρία.
Συγχαρητήρια σε όλους/ες και καλή συνέχεια στον διαγωνισμό Ευκλείδη!!!

Αποτελέσματα Επιλογής 48ης ΕΣΕ (Εθνική Συνδιάσκεψη Επιλογής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νέων Ελλάδος)

Στο αρχείο που ακολουθεί θα βρείτε τα ονόματα των μαθητών/μαθητριών που επιλέχθηκαν για να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα και το ΕΚΝΕ στην ερχόμενη 101η Διεθνή Σύνοδο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νέων, η οποία θα λάβει χώρα στη Χάγη (Hague) της Ολλανδίας, που θα πραγματοποιηθεί 5 με 13 Απριλίου και στην 102η Διεθνή Σύνοδο, η οποία θα λάβει χώρα στο Τούρκου (Turku) της Φιλανδίας, που θα πραγματοποιηθεί 17 με 27 Ιουλίου.

Θα θέλαμε να συγχαρούμε όλους τους συμμετέχοντες για τη συμμετοχή, την προσπάθεια και το χρόνο που αφιέρωσαν στη Δράση, καθώς και τους υπεύθυνους/υπεύθυνες καθηγητές/καθηγήτριες για τη συμβολή τους στην προετοιμασία όλων των μαθητών και μαθητριών. Ανεξάρτητα από τη διαδικασία επιλογής, ελπίζουμε πως οι 4 ημέρες της Συνδιάσκεψης αποτέλεσαν μία θετική εμπειρία και ευελπιστούμε στη περαιτέρω συμμετοχή σας σε μελλοντικές δράσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νέων Ελλάδος!

Συγχαρητήρια στη μαθήτρια της Α’ τάξης του σχολείου μας, Κυβέλη Χατζόγλου!

Resolution Booklet – 48th National Selection Conference of EYP Greece-1 (1)

Αποτελέσματα Επιλογής 48ης ΕΣΕ.

9η Πανελλήνια Μαθητική Προσομοίωση των Επιτροπών του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου470601245 580547031377486 338065439310293154 n470667404 580546928044163 2695499612154274910 n
Το σχολείο μας συμμετείχε με ιδιαίτερη επιτυχία στην 9η Πανελλήνια Μαθητική Προσομοίωση των Επιτροπών του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, που διεξήχθη από τις 13 έως 15 Δεκεμβρίου 2024 στα Εκπαιδευτήρια «Ο Απόστολος Παύλος» και στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο της ΔΕΘ. Οι «Μαθητές σε Ρόλο Διπλωμάτη» (ΜΡΔ) είναι μία Πανελλήνια Μαθητική Προσομοίωση των Επιτροπών του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου. Πρόκειται για την πρώτη και μοναδική διοργάνωση που έχει ως γλώσσα εργασίας τα Ελληνικά. Το σχολείο μας εκπροσώπησαν οι μαθήτριες: Καδερίδου Κυριακή, Κοκονόζη Θεοδώρα και Χόντου Μαρία.
Συγχαρητήρια στις μαθήτριες για τη συμμετοχή τους, γιατί μέσα από αυτήν ανέδειξαν το ρόλο του διπλωμάτη και μετέφεραν μηνύματα αισιοδοξίας και ευθύνης για έναν κόσμο με σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα!
Υπεύθυνη καθηγήτρια για την δράση: Κυριαζή Ευαγγελία

Καλαϊτζή Παναγιώτα: 1η θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κλειστής Κωπηλασίας467635309 560754580023398 121343354430346110 n 1Η μαθήτρια Καλαϊτζή Παναγιώτα διακρίθηκε με την 1η θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κλειστής Κωπηλασίας στο μονό νεανίδων (17-18) που έγινε στο στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (Πειραιά),στις 16/11/2024. Συγχαρητήρια! 

Διάκριση μαθήτριας σε Βαλκανικό Πρωτάθλημα461150795 519957400769783 2847876673422342304 n

Πολλά συγχαρητήρια στη μαθήτρια Καλαϊτζή Παναγιώτα που συμμετείχε στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα στην Ανδριανούπολη της Τουρκίας και διακρίθηκε με τη 2η θέση στο τετραπλό σκιφ νεανίδων (14/9/2024) και την 3η θέση στο διπλό σκιφ νεανίδων (15/9/2024). Γιώτα, καλή συνέχεια και επιτυχίες σε αυτό που αγαπάς να κάνεις!

Διάκριση για το 3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ “ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΑΡΕΛΑ”

        

Το Σχολείο 3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ “ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΑΡΕΛΑ” αναδείχτηκε μεταξύ των καλύτερων σχολικών προσεγγίσεων στο Στόχο 10 στην κατηγορία «Δράση Συνεργασίας» με τίτλο Πρόγραμμα, Loud: «Επτά σχολεία μία καμπάνια – Σας ακούμε «δυνατά» και εντάσσεται στο ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΕΣΒΕΥΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LOUD

Εδώ και πολλά χρόνια, προσπαθούμε να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές μας στην κοινωνική προσφορά και αλληλεγγύη, στον εθελοντισμό. Οι δράσεις μας αφορούν τον συνάνθρωπο, το περιβάλλον, τους φίλους μας τα ζώα.

Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμα του Δήμου Πέλλας για να συζητήσουμε τρόπους ευαισθητοποίησης της τοπικής κοινωνίας για τη βελτίωση της ζωής των συνανθρώπων μας με αναπηρίες.

Κατά τη γνώμη μας, η δυνατότητα συμμετοχής όλων των πολιτών σε όλους τους τομείς των κοινωνικών δραστηριοτήτων είναι πολύ σημαντική και γι αυτό θεωρούμε ό,τι το πρόγραμμα που υλοποιείται είναι πάρα πολύ σημαντικό (Κάζογλου Χρυσαυγή, 3ο Γιαννιτσών)

Στο πρόγραμμα, Loud, ( Erasmus + )-Local Young Leaders for Inclusion ) με οργανωτή τον Δήμο Πέλλας, από το φθινόπωρο του 2019, συμμετέχουν 7 σχολεία, με τίτλο: «Επτά σχολεία μία καμπάνια – Σας ακούμε «δυνατά». «Η Οδύσσεια ενός τυφλού και άλλες ιστορίες» είναι μία σειρά από έξι βίντεο που το καθένα λέει μία διαφορετική ιστορία. Ο Γιάννης είναι ένα τυφλό παιδί που “ταξιδεύει” στα Γιαννιτσά και μέχρι να φτάσει στην Ιθάκη του βλέπουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ίδιος αλλά και τα άτομα με ειδικές ανάγκες γενικότερα…

Ο γενικός στόχος του έργου είναι η δημιουργία περιβάλλοντος ένταξης των νέων χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις.

Δράσεις:

9 καμπάνιες σε τοπικό επίπεδο σε 5 ευρωπαϊκές χώρες από νέους.

4 συντονιστικές συναντήσεις για την παρακολούθηση της εξέλιξης στις καμπάνιες σε τοπικό επίπεδο και ανταλλαγή φορέων αλλά και νέων.

Η διάχυση των αποτελεσμάτων θα γίνει μέσω:

  • Δημοσίευσης φυλλαδίου παρουσίασης από τις καμπάνιες σε τοπικό επίπεδο και τα αποτελέσματά τους.
  • Διάχυση κύριων μηνυμάτων από τις τοπικές καμπάνιες με μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
  • Εργαλεία ηλεκτρονικής εκπαίδευσης συμπεριλαμβάνοντας βίντεο για την κατανόηση σημαντικών απόψεων σε σχέση με τις καμπάνιες και την κινητοποίηση των νέων.

Προσδοκώμενα αποτελέσματα του έργου

1. Αύξηση κοινωνικής συνοχής.

2. Ενδυνάμωση των δυνατοτήτων των τοπικών αυτοδιοικήσεων και των νέων για την παραγωγή εναλλακτικών λύσεων και την εξασφάλιση της αποτελεσματικής διάχυσης.

3. Ευαισθητοποίηση των εμπλεκόμενων φορέων σε ευρωπαϊκό επίπεδο με την εμπλοκή των νέων στις κοινωνικές πολιτικές πρόληψης

https://www.giannitsa.gr/index.php/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7/erasmus-programme-loud.html )

Σε συνεργασία με την Δ/νση Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας και υπεύθυνους καθηγητές από τα Λύκεια του δήμου Πέλλας συγκροτήθηκε η ομάδα εργασίας των μαθητών που δούλεψαν ομαδικά και με μεράκι φέρνοντας σε πέρας την καμπάνια που έχει σχεδόν ολοκληρωθεί στοχεύοντας στην μείωση των διακρίσεων κατά της ομάδας στόχου και κατ’επέκταση την ευαισθητοποίηση του κοινού σε σχέση με το θέμα αυτό.

Τα 7 σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι:

1ο ΓΕΛ Γιαννιτσών,

το 1ο ΕΠΑΛ Γιαννιτσών,

το 2ο ΓΕΛ Γιαννιτσών,

το 2ο ΕΠΑΛ Γιαννιτσών,

το 3ο ΓΕΛ Γιαννιτσών,

το ΓΕΛ Αξού

και το Εσπερινό ΕΠΑΛ Γιαννιτσών.

Από το 3ο ΓΕΛ Γιαννιτσών συμμετέχουν οι μαθητές:

š  ΠΟΛΙΟΥΔΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

š  ΤΑΤΟΓΟΥ ΜΑΡΙΑ

š  ΤΣΙΒΡΑΝΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

š  ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Υπεύθυνη καθηγήτρια : ΚΑΖΟΓΛΟΥ ΧΡΥΣΑΥΓΗ

Στόχος της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα είναι να βοηθήσουμε στην αντιμετώπιση & περιορισμό των διακρίσεων, της περιθωριοποίησης που υπάρχουν για Άτομα Μ Ε Α που οδηγούν στη διάκριση, στον κοινωνικός αποκλεισμό, στη φτώχεια

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος πήραμε μέρος:ιμη συμμετοχή των ατόμων με αναπηρία

  • στην επιμόρφωση των μαθητών του προγράμματος – 23 και 24 /9/2019
  • Συμμετείχαμε στην επίσκεψη στο ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ Γιαννιτσών- 24/9/2019
  • Δράση – εκπαίδευση στις 17/12/2019
  • 23/01/2020 -εκπαίδευση στο κοινωνικό θέατρο
  • Δημιουργήσαμε αφίσα και λογότυπο για την καμπάνια. Η Επιλογή έγινε μέσω διαγωνισμού από τις δημιουργίες των μαθητών -14-12-2020, με υπεύθυνη καθηγήτρια την Μαρία Κιουζέπη.
  • Δημιουργήσαμε βίντεο, 28-7-2020, με υπεύθυνο καθηγητή τον Γεώργιο Γρηγοριάδη
  • Συμμετοχή σε τηλεδιάσκεψη με τους συντελεστές του προγράμματος
  • Παράλληλα έξω από τα πλαίσια του παραπάνω προγράμματος συμμετείχαμε στη δράση που διοργάνωσε το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών- 1/12/2019

Το σχολείο μας, το 3ο ΓΕΛ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ “ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΑΡΕΛΑ”  διακρίθηκε στο #BravoSchools 2021 με τη συμμετοχή του στον Παγκόσμιο Στόχο 10, στην κατηγορία Δράση συνεργασίας. Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς και μαθητές για την προσπάθειά τους! Δεσμευόμαστε όλοι μαζί να είμαστε Πρεσβευτές των 17 Στόχων για τη Δημιουργία ενός Καλύτερου Κόσμου!

 

ΙΣΤΟΡΙΑ 1η: Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΕΝΟΣ ΤΥΦΛΟΥ (ελληνικά) 

Επτά σχολεία μία καμπάνια

Σας ακούμε «δυνατά»

Συμμετοχή του Δήμου Πέλλας στο πρόγραμμα Erasmus +

Έργο LOUD – Local Young Leaders for Inclusion

Με leader του έργου το Efus.

Συνεχίζουμε με το 2ο μέρος της εξαλογίας μας με τον τίτλο     «Αναπηρικό καρότσι στο αστικό» όπου μπορούμε  να διαπιστώσουμε την πιθανή έλλειψη εξοπλισμού στις μαζικές μεταφορές, αλλά και από την άλλη πλευρά διαπιστώνουμε την ευαισθησία και ευσυνειδησία του οδηγού του αστικού, καθώς δεν ήξερε τίποτα για το γύρισμα της ταινίας μας και οι αντίδρασή του είναι 100% αυθεντική.  Και  αυτή  η ταινία κυκλοφορεί με Ελληνικούς και Αγγλικούς υπότιτλους για τους κωφούς και ξενόγλωσσους συμπολίτες μας.

Την κινηματογράφηση και το μοντάζ επιμελήθηκε ο εκπαιδευτικός Γιώργος Γρηγοριάδης.

 

ΙΣΤΟΡΙΑ 2η: Η Οδύσσεια ενός τυφλού

 

The Odyssey of a blind person

Επτά σχολεία μία καμπάνια – Σας ακούμε «δυνατά»

Συμμετοχή του Δήμου Πέλλας στο πρόγραμμα Erasmus +

Έργο LOUD – Local Young Leaders for Inclusion

Με leader του έργου το Efus.    

Το τρίτο από τα έξι βίντεο της σειράς  «Η Οδύσσεια ενός τυφλού και άλλες ιστορίες» έχει τον τίτλο «Δεν είσαι μόνος».  Ένας κωφάλαλος πηγαίνει στο Δημαρχείο και βλέπουμε τα πρακτικά προβλήματα που αντιμετωπίζει στις συναλλαγές του με το Δημόσιο.                         Θα καταφέρει να βρει άκρη ή θα μπλεχτεί στα γρανάζια της γραφειοκρατίας;                    Το τελευταίο πλάνο είναι εκπληκτικό και είναι έμπνευση της μαθήτριας που συμμετέχει στην ταινία.                                                                                                                                           Πείτε μας τη γνώμη σας στα σχόλια.

Φυσικά υπάρχουν υπότιτλοι στα Ελληνικά για τους συνανθρώπους μας που έχουν προβλήματα ακοής, και στα Αγγλικά για τους ανθρώπους του εξωτερικού.

ΙΣΤΟΡΙΑ 3η: ΤΟ 3ο VIDEO!

Την κινηματογράφηση και το μοντάζ απόλαυσε ο εκπαιδευτικός Γιώργος Γρηγοριάδης.

Seven schools one campaign

We can hear you loud

Municipality of Pella participating in the Erasmus+ programme

Project – Local Young Leaders for Inclusion-LOUD project-coordinated by the European Forum for Urban Security and co-financed by the Erasmus + programme

The 3rd of the six videos of the series “The Odyssey of a blind person and other stories” is called: “You are not alone” where a deaf mute person  goes to the town hall and there we can see the practical problems he faces trying to carry out an everyday procedure as a citizen in public services. He will eventually manage to find his way around or get stuck in bureaucracy? The final scene is amazing and was inspired by a student who participates in the film.

We are looking forward to your opinion in your comments…

This video of course is supported by Greek and English subtitles for our deaf and foreign citizens.

THE 3rd VIDEO!

Τhe 4th video will be uploaded….

The shooting and the film editing is supported by the teacher  George Grigoriadis

Επτά σχολεία μία – Σας ακούμε «δυνατά»

Συμμετοχή του Δήμου Πέλλας στο πρόγραμμα Erasmus +

Έργο LOUD – Local Young Leaders for Inclusion

Με leader του έργου το Efus.

Φτάσαμε αισίως στο τέταρτο από τα έξι βίντεο της σειράς  «Η Οδύσσεια ενός τυφλού και άλλες ιστορίες», που έχει τον τίτλο «Ραγισμένη καρδιά».  Η ιστορία μας επικεντρώνεται στο πως μία αναπηρία μπορεί να οδηγήσει κάποιους ανθρώπους σε κοινωνικό αποκλεισμό και να επηρεάσει τις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

Προσεγγίσαμε το θέμα λίγο μεταφορικά και αντί για αναπηρία η πρωταγωνίστρια παθαίνει έναν τραυματισμό και παρατηρούμε την αλλαγή συμπεριφοράς του φίλου της.

Εννοείται ότι και αυτό το επεισόδιο κυκλοφορεί με Ελληνικούς και Αγγλικούς υπότιτλους, για αυτούς που έχουν προβλήματα ακοής και για αυτούς που δε γνωρίζουν Ελληνικά.

Θα ακολουθήσει το πέμπτο βίντεο…

Την κινηματογράφηση κατεύθυνε και το μοντάζ απόλαυσε ο εκπαιδευτικός Γιώργος Γρηγοριάδης.

ΙΣΤΟΡΙΑ 4η: Η Οδύσσεια ενός τύφλου

Seven schools one campaign

We can hear you loud

Municipality of Pella participating in the Erasmus+ programme

Project – Local Young Leaders for Inclusion-LOUD project-coordinated by the European Forum for Urban Security and co-financed by the Erasmus + programme

We hopefully reached the 4th of the six videos of the series “The Odyssey of a blind person and other stories” which is called: “the broken heart”. Our story focuses on the way a disability can lead some people to social exclusion and affect their interpersonal relationships.

We approached the issue a little metaphorically and instead of a disability our protagonist gets injured and then we observe the change of her boyfriend’s attitude.

This video of course is supported by Greek and English subtitles for the people with hearing problems and those who don’t speak Greek.

Τhe 5th video will be uploaded….

The shooting and the film editing is supported by the teacher  George Grigoriadis

The Odyssey of a blind person, 4th story

Η Οδύσσεια ενός τυφλού και άλλες ιστορίες” 5η Ιστορία

ΙΣΤΟΡΙΑ 5η: “Διαδρομές μετ΄ εμποδίων”

The Odyssey of a blind person and other stories -5th story

“Bumpy road”

Η “Οδύσσεια” ενός τυφλού και άλλες ιστορίες,
The “Odyssey” of a blind person and other stories,

ΣΚΕΨΕΙΣ των ΜΑΘΗΤΩΝ μας:

Μαρία

Το πρόγραμμα του Loud μας βοήθησε να έρθουμε κοντά σε ανθρώπους που τα προβλήματα τους μας ήταν άγνωστα, πληροφορώντας μας για αυτά κ ευαισθητοποιώντας μας, κάνοντας μας να παλέψουμε για την, έστω κ ελάχιστη, βελτίωση της καθημερινότητας τους. Ήταν μία αξέχαστη εμπειρία την οποία είμαι τυχερή που έζησα, καθώς περάσαμε πολλές όμορφες στιγμές, γνωρίσαμε αξιόλογους ανθρώπους κ το αποτέλεσμα άξιζε κάθε πρωινό ξύπνημα!

Δήμητρα

The idea of the project seemed to me in the beginning very interesting, so I wanted to take part in it, as I have never taken part in such programs before. I’ve always wanted to do something to help disabled people, because they weren’t treated equally in my country. During the program, I met many great people and we worked together. It was really fun! And I loved the opportunities that we were given during its run. I would definitely do this again!

Γιάννης

Από την αρχή μου ακούστηκε πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα καθώς οι δράσεις του δεν συμπεριλαμβανόταν στο αυστηρό σχολικό πλαίσιο και ήμασταν πιο ελεύθεροι σε ότι και αν κάναμε και ταυτόχρονα πιο δημιουργικοί. Άλλο ένα θετικό στοιχείο που συγκέντρωνε σαν πρόγραμμα και με έκανε να θέλω να γίνω μέρος αυτού, είναι ότι έχει πρακτικό σκοπό και αυτό που κάναμε ελπίζω ότι θα έχει κάποιο αντίκτυπο για να αντιμετωπίζονται όλοι οι άνθρωποι ίσα και όχι ισότιμα. Ειμαι πολύ χαρούμενος που συμμετείχα στις δράσεις του LOUD γιατί έζησα από κοντά ανθρώπους που χρειάζονται αλληλεγγύη και στήριξη. Αν μου ξαναδινόταν η ευκαιρία θα το έκανα ξανά.