Αγαπητοί γονείς, Την Πέμπτη 17 Μαΐου 2018 οι μαθητές της Γ΄ Τάξης με αφορμή σχετικό μάθημα της Γλώσσας έφτιαξαν για πρώτη φορά origami. Παρακολούθησαν τη διαδικασία βήμα προς βήμα από video του youtube στον διαδραστικό. Το video διακοπτόταν σε κάθε στάδιο προκειμένου οι μαθητές να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες. Ο ρυθμός εκτέλεσης ήταν διαφορετικός για […]
Κάτω από : Δραστηριότητες | Δεν υπάρχουν σχόλια »
3ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής
Η ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας