Αγαπητοί γονείς,
Στις 26/4/2018 η Γ’ Τάξη έφαγε υγιεινό πρωινό στο σχολείο στα πλαίσια της Μελέτης Περιβάλλοντος, της Αγωγής Υγείας και της Ευέλικτης Ζώνης.
Οι μαθητές είχαν συνεννοηθεί με τους γονείς τους (που πάντα μας στηρίζουν) και δεν είχαν φάει στο σπίτι. Το πρωί διαμόρφωσαν την αίθουσα σαν μεγάλη τραπεζαρία, έστρωσαν τα τραπεζομάντιλα και τις πετσέτες τους και έβγαλαν το υγιεινό πρωινό τους. Αποφύγαμε, όπως θα δείτε, συσκευασμένες τροφές και τρόφιμα με πολλές θερμίδες (όσο ήταν δυνατό).
Ιδιαίτερη μνεία χρήζει η συμπεριφορά τους στο προσφυγόπουλο από το Αφγανιστάν που έχουμε στην τάξη. Της πρόσφεραν με μεγάλη προθυμία και την έκαναν να νιώσει μέλος της ομάδας.
Ήταν τόσο…καλό το πρωινό τους που δεκατιανό τα περισσότερα παιδιά δεν έφαγαν.
Δυστυχώς στις 9.00 ακολούθησε το μάθημα της Γλώσσας…
Δείτε φωτογραφίες από τη βιωματική της δράση !
Δείτε επίσης και σχετικό βίντεο !
Κάτω από : Δραστηριότητες | Με ετικέττες Γ΄ τάξη, Μελέτη Περιβάλλοντος, υγιεινό πρωινό | Δεν υπάρχουν σχόλια »
Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκε τόσο το
Την Τετάρτη 18 Απριλίου 2018 στα πλαίσια των μαθημάτων της Μελέτης Περιβάλλοντος, της Ευέλικτης Ζώνης, των Αγγλικών και της Αγωγής Υγείας οι μαθητές της Γ΄ τάξης έπλυναν τα δόντια τους στο σχολείο !
Οι μαθητές της Α΄ τάξης κατασκεύασαν όμορφες πασχαλινές κάρτες, έγραψαν ευχές και τις πρόσφεραν σε συγγενείς και φίλους !
Οι μαθητές της Β΄ τάξης κατασκεύασαν πανέμορφες πασχαλινές κάρτες, έγραψαν ευχές και τις έδωσαν στα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Στο πνεύμα των ημερών οι μαθητές της Δ΄ τάξης έφεραν αυγά στην τάξη, τα έβρασαν, τα έβαψαν πολύχρωμα και τα στόλισαν με κουμπάκια, τούλια, βαμβάκι, χρυσόσκονη δίνοντάς τους “ανθρώπινη” μορφή !
Το σχολείο μας τίμησε την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 με εορτή που πραγματοποίησαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης.
Λίγες ημέρες πριν τη γιορτή της 25ης Μαρτίου, ζωγραφίσαμε με τα παιδιά της Α΄ τάξης τους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης. Κολλήσαμε τις ζωγραφιές σε πιατάκια και δημιουργήσαμε μικρά καδράκια.
Σας ενημερώνουμε ότι η εορτή με την οποία θα τιμηθεί η εθνική επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821 θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018, στις 08:30 π.μ στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας και θα διαρκέσει περίπου μία (1) ώρα. Οι μαθητές θα αποχωρήσουν, γύρω στις 09:30 π.μ με ευθύνη των γονέων τους.
Τα παιδιά των Β΄ και Δ΄ τάξεων συνέχισαν την περιποίηση του κήπου του σχολείου. Έτσι λοιπόν την Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018 ανέλαβαν εκ νέου δράση !
Η Διεύθυνση Π.Ε. Γ΄ Αθήνας δια της Υπευθύνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης υποδέχεται την Άνοιξη και τους προάγγελούς της, τα χελιδόνια, υποστηρίζοντας τη δράση της «Ορνιθολογικής», τα «Χελιδονίσματα».
Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκε από το ΥΠ.Π.Ε.Θ η
3ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής
Η ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας