Φάγαμε υγιεινό πρωινό στη Γ΄ τάξη !

Αγαπητοί γονείς,

Στις 26/4/2018 η Γ’ Τάξη έφαγε υγιεινό πρωινό στο σχολείο στα πλαίσια της Μελέτης Περιβάλλοντος, της Αγωγής Υγείας και της Ευέλικτης Ζώνης.

Οι μαθητές είχαν συνεννοηθεί με τους γονείς τους (που πάντα μας στηρίζουν) και δεν είχαν φάει στο σπίτι. Το πρωί διαμόρφωσαν την αίθουσα σαν μεγάλη τραπεζαρία, έστρωσαν τα τραπεζομάντιλα και τις πετσέτες τους και έβγαλαν το υγιεινό πρωινό τους. Αποφύγαμε, όπως θα δείτε, συσκευασμένες τροφές και τρόφιμα με πολλές θερμίδες (όσο ήταν δυνατό).

Ιδιαίτερη μνεία χρήζει η συμπεριφορά τους στο προσφυγόπουλο από το Αφγανιστάν που έχουμε στην τάξη. Της πρόσφεραν με μεγάλη προθυμία και την έκαναν να νιώσει μέλος της ομάδας.

Ήταν τόσο…καλό το πρωινό τους που δεκατιανό τα περισσότερα παιδιά δεν έφαγαν.

Δυστυχώς στις 9.00 ακολούθησε το μάθημα της Γλώσσας…

Δείτε φωτογραφίες από τη βιωματική της δράση !

Δείτε το στο slideshare.net

Δείτε επίσης και σχετικό βίντεο !

 

 

Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2018-2019

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκε τόσο το Φύλλο Εφημερίδας Κυβέρνησης που ρυθμίζει όλα τα θέματα που αφορούν στη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας για τους μαθητές που θα φοιτούν στις Ε΄ και ΣΤ τάξεις (σχολ. έτος 2018 – 2019) όσο και η σχετική ερμηνευτική εγκύκλιος από το Υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με τα ανωτέρω οι γονείς των μαθητών της (φετινής) Δ΄ τάξης, αφού λάβουν υπόψη τους τη σχετική επιστολή της Επιστημονικής Επιτροπής Ξένων Γλωσσών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα αποφασίσουν από κοινού με τα παιδιά τους για την ξένη γλώσσα που επιθυμούν να διδαχθούν κατά το επόμενο σχολικό έτος (2018 – 2019), συμπληρώνοντας τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση την οποία υποχρεούνται να καταθέσουν στη διευθύντρια του σχολείου έως την 8η Ιουνίου 2018 σύμφωνα με τα οριζόμενα.

Τονίζεται ότι στο σχολείο θα διδαχθεί η ξένη γλώσσα η οποία θα έχει τις περισσότερες προτιμήσεις από τους μαθητές της (φετινής) Δ΄ τάξης.

Σε περίπτωση όμως που ως την 1η Οκτωβρίου 2018 δεν υπάρχει από τη Διεύθυνση Π.Ε Γ΄ Αθήνας διαθέσιμος εκπαιδευτικός για τη γλώσσα επιλογής των μαθητών, τότε υποχρεωτικά διδάσκονται την (2η) ξένη γλώσσα για την οποία υπάρχουν διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί ανεξάρτητα από την αρχική επιλογή τους.

Οι μαθητές της (φετινής) ΣΤ΄ τάξης διδάσκονται στο Γυμνάσιο, σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ,  την ίδια γλώσσα (στην περίπτωσή μας Γαλλικά). Σε περίπτωση που επιθυμούν αλλαγή της διδασκόμενης γλώσσας στο Γυμνάσιο υποβάλλουν στη διευθύντρια του σχολείου σχετική αιτιολογημένη αίτηση έως τη 10η Ιουνίου 2018.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης πλένουν τα δόντια τους στο σχολείο !

Αγαπητοί γονείς

 Την Τετάρτη 18 Απριλίου 2018 στα πλαίσια των μαθημάτων της Μελέτης Περιβάλλοντος, της Ευέλικτης Ζώνης, των Αγγλικών και της Αγωγής Υγείας οι μαθητές της Γ΄ τάξης έπλυναν τα δόντια τους στο σχολείο  !

Έφεραν από το σπίτι την οδοντόβουρτσά τους, την οδοντόκρεμα, την πετσέτα και το ποτηράκι τους. Πρωτύτερα στην τάξη είχε υποδειχθεί ο σωστός τρόπος πλυσίματος και τον ακολουθήσαμε όλοι… κατά γράμμα.

Αρχικά με την ανακοίνωση του πλυσίματος των δοντιών στο σχολείο οι μαθητές μας παραξενεύτηκαν αλλά, όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, τελείωσαν χαμογελαστοί και με … κατάλευκα δόντια !

Οι μαθητές επιπλέον στο μάθημα των Αγγλικών ετοίμασαν αφίσες για το ποιες τροφές είναι ωφέλιμες και ποιες βλαβερές για τα δόντια τους !

 

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

 

Δείτε το στο slideshare.net

Πασχαλινές καρτούλες από τα παιδιά της Α΄ τάξης

Αγαπητοί γονείς,

Οι μαθητές της Α΄ τάξης κατασκεύασαν όμορφες πασχαλινές κάρτες, έγραψαν ευχές και τις πρόσφεραν σε συγγενείς και φίλους !

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !

Πασχαλινές κάρτες από τους μαθητές της Β΄ τάξης του σχολείου μας !

Αγαπητοί γονείς

Οι μαθητές της Β΄ τάξης κατασκεύασαν πανέμορφες πασχαλινές κάρτες, έγραψαν ευχές και τις έδωσαν στα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Χρόνια πολλά σε όλους ! 

Πασχαλινά “ανθρώπινα” αυγά από τη Δ΄ τάξη του σχολείου μας !

Αγαπητοί γονείς

Στο πνεύμα των ημερών οι μαθητές της Δ΄ τάξης έφεραν αυγά στην τάξη, τα έβρασαν, τα έβαψαν πολύχρωμα και τα στόλισαν με κουμπάκια, τούλια, βαμβάκι, χρυσόσκονη δίνοντάς τους “ανθρώπινη” μορφή !

Δείτε σχετικές φωτογραφίες από τις δημιουργίες των μαθητών μας

Δείτε το στο slideshare.net

Καλό Πάσχα σε όλους !

Τα παιδιά του Ολοήμερου φτιάχνουν πασχαλινές κατασκευές !

Αγαπητοί γονείς

Τα παιδιά του Ολοήμερου έφτιαξαν πασχαλινές κάρτες με προβατάκια από χαρτόνι και βαμβάκι καθώς και μεγάλα αυγά με την τεχνική του κολάζ από χαρτόνι τα οποία και διακόσμησαν !

Δείτε σχετικές φωτογραφίες

Δείτε το στο slideshare.net

Κατασκευή πασχαλινού λαγού από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης

Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας με παρακολούθηση σχετικού βίντεο στον διαδραστικό πίνακα σχεδίασαν έναν λαγό που κρατά ένα πασχαλινό αυγό και τον χρωμάτισαν.

Δείτε σχετικές εικόνες από τη ζωγραφική των παιδιών μας !

Δείτε το στο slideshare.net

Εορτασμός της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου 1821 στο σχολείο μας !

Αγαπητοί γονείς

Το σχολείο μας τίμησε την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 με εορτή που πραγματοποίησαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης.
Την Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018 μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς παρακολούθησαν τη γιορτή μας που περιελάμβανε αφηγήσεις στιγμών του Αγώνα, ποιήματα, τραγούδια, και παραδοσιακούς χορούς από τα ίδια τα παιδιά, που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που έλαβαν μέρος στη γιορτή και στους εκπαιδευτικούς τους που δούλεψαν για την άρτια παρουσίασή της.

Δείτε φωτογραφίες από τη γιορτή μας !

Δείτε το στο slideshare.net

Τα παιδιά της Α΄ τάξης κάνουν καδράκια με τους ήρωες της επανάστασης του 1821 !

Αγαπητοί γονείς,

Λίγες ημέρες πριν τη γιορτή της 25ης Μαρτίου, ζωγραφίσαμε με τα παιδιά της Α΄ τάξης τους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης. Κολλήσαμε τις ζωγραφιές σε πιατάκια και δημιουργήσαμε μικρά καδράκια.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες από τα έργα των παιδιών μας !

Δείτε το στο slideshare.net

 

Εκκλησιασμός μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας

Αγαπητοί γονείς,

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018 θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός των μαθητών του σχολείου στον Ιερό Ναό του Αγίου Παύλου. Παρακαλούνται οι γονείς των μαθητών που επιθυμούν να κοινωνήσουν να τους προετοιμάσουν κατάλληλα. Οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο κανονικά με τις τσάντες τους.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Εορτασμός της επετείου της 25ης Μαρτίου 1821 στο σχολείο μας

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι η εορτή με την οποία θα τιμηθεί η εθνική επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821 θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018, στις 08:30 π.μ στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας και θα διαρκέσει περίπου μία (1) ώρα.  Οι μαθητές θα αποχωρήσουν, γύρω στις 09:30 π.μ με ευθύνη των γονέων τους.

Το Ολοήμερο την ημέρα αυτή δε θα λειτουργήσει.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Περιποίηση του σχολικού μας κήπου από τους μαθητές των Β΄ – Δ΄ τάξεων !

Αγαπητοί γονείς,

Τα παιδιά των Β΄ και Δ΄ τάξεων συνέχισαν την περιποίηση του κήπου του σχολείου. Έτσι λοιπόν την Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018 ανέλαβαν εκ νέου δράση !

Βοτάνισαν μέσα και έξω από τις ρόδες, σκάλισαν και πότισαν με προσοχή τα φυτά. Στη συνέχεια φύτεψαν βασιλικούς που τους έφεραν τα παιδιά της Δ΄ τάξης !

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Χελιδονίσματα 2018 στο Πάρκο “Αντώνης Τρίτσης”

Αγαπητοί γονείς,

Η Διεύθυνση Π.Ε. Γ΄ Αθήνας δια της Υπευθύνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης υποδέχεται την Άνοιξη και τους προάγγελούς της, τα χελιδόνια, υποστηρίζοντας τη δράση της «Ορνιθολογικής», τα «Χελιδονίσματα».

Σκοπός των «Χελιδονισμάτων» είναι τα παιδιά να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τον ερχομό των χελιδονιών, να ενημερωθούν για το μακρύ τους ταξίδι και να τα βοηθήσουν φτιάχνοντας φωλιές από πηλό. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Πάρκο «Α. Τρίτσης» στο Ίλιον  την Κυριακή 18 Μαρτίου 2018, ώρες 11.00 – 13.00 σε συνεργασία με την Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία, τον Φορέα Διαχείρισης του Μητροπολιτικού Πάρκου «Α. Τρίτσης», τους «Φίλους του Πάρκου» και την υποστήριξη της Υπεύθυνης Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας. Η διανομή του πηλού και η κατασκευή της χελιδονοφωλιάς από παιδιά και γονείς θα γίνεται στον ανοιχτό χώρο δίπλα στο κανάλι και μπροστά στο Γυμναστήριο του Δήμου Αγίων Αναργύρων – Καματερού στο κέντρο του Πάρκου.

Εθελοντές θα δίνουν τις βασικές οδηγίες για την κατασκευή των χελιδονοφωλιών και τα ενημερωτικά έντυπα για τα χελιδόνια καθώς και θα διορθώνουν τις φωλιές των μαθητών,  οι οποίοι θα τις πάρουν μαζί τους και θα τις τοποθετήσουν στο σχολείο ή στο σπίτι τους, αφού στεγνώσουν, προσφέροντας στα χελιδόνια έτοιμη κατοικία.

Δείτε τη σχετική εγκύκλιο της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας εδώ.

Εισαγωγή μαθητών ΣΤ΄ τάξης στα Πρότυπα – Πειραματικά Γυμνάσια

Αγαπητοί γονείς της ΣΤ΄ τάξης,

Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκε από το ΥΠ.Π.Ε.Θ η εγκύκλιος για την εισαγωγή των μαθητών της (φετινής) ΣΤ΄ τάξης στα Πρότυπα- Πειραματικά Γυμνάσια για το σχολικό έτος 2018 – 2019.

Κάθε ενδιαφερόμενος για εισαγωγή δικαιούται να συμμετέχει στις διαδικασίες επιλογής μίας και μόνο σχολικής μονάδας, είτε μίας Πειραματικής είτε μίας Πρότυπης.

Η αίτηση θα υποβάλλεται στον δικτυακό τόπο https://www.iep.edu.gr/pps/ ο οποίος υποστηρίζεται από το Ι.Ε.Π., στον οποίο θα δηλώνουν το Πειραματικό Γυμνάσιο που επιθυμούν, κατά το χρονικό διάστημα από 30 Απριλίου έως και 14 Μαΐου 2018. Οι καταστάσεις των υποψηφίων μαθητών/τριών θα αναρτηθούν υποχρεωτικά στην ιστοσελίδα και προαιρετικά στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων.

Το αμέσως επόμενο διάστημα και σε κάθε περίπτωση όχι μετά τις 24 Μαΐου 2018, οι γονείς και κηδεμόνες θα πρέπει να ελέγξουν με προσοχή τα στοιχεία των υποψηφίων, όπως αυτά αναρτήθηκαν στις καταστάσεις και στην περίπτωση κάποιου λάθους να προσέλθουν στο Σχολείο για να ζητήσουν τη διόρθωσή του.

Αναλυτικές οδηγίες αναφέρονται στο ΦΕΚ 810/7-3-2018 τ. Β΄ .

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Copyright © Το Ιστολόγιο του 36ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση