Γιορτή Τριών Ιεραρχών αύριο κι εμείς για να τους τιμήσουμε ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε μικρά αυτοσχέδια καντηλάκια-εικονοστάσια.
Αρχείο μηνός Ιανουάριος 2014
Σχολιάστε
Ήρθε ο χειμώνας ξανά…
Διάστημα και… ζώα σε χειμερία νάρκη
Με αφορμή την περιστροφή της γης γύρω από τον ήλιο ασχοληθήκαμε και με τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος και το διάστημα γενικότερα αλλά και με την εναλλαγή των εποχών και συγκεκριμένα το χειμώνα και τα ζώα που βρίσκονται σε χειμερία νάρκη.
Καλή Χρονιά!
Με αφορμή την αλλαγή του χρόνου μάθαμε για τις υποδιαιρέσεις του (εποχές, μήνες, μέρες, ώρες). Τικ-τακ, τικ-τακ το χρόνο γυρνώ. Τικ-τακ, τικ-τακ τις ώρες μετρώ. και ιδού τα ρολογάκια μας.
Και όπως κάθε χρόνο κόψαμε την καθιερωμένη βασιλόπιτα. Τυχεροί της χρονιάς: ο Δημήτρης στο ολοήμερο και η Χριστίνα στο κλασικό. Και του χρόνου παιδιά. Να έχετε πάντα τύχη!














