Δεινόσαυροι!!!🦖
Ένα αγαπημένο μας θέμα !!!Ήρθαν στην τάξη μας και μας συστήθηκαν ! Ο Στεγόσαυρος, ο Παρασαυρόλοφος, ο Πτεροδάκτυλος, ο Τρικεράτωψ, ο Βραγχιόσαυρος, ο Βροσόσαυρος, ο T-Rex και πολλοί άλλοι ! Τους φιλοξενήσαμε φτιάχνοντας το μουσείο των δεινοσαύρων και μας μίλησαν για τις συνήθειές τους, αλλά και για τον τρόπο που εξαφανίστηκαν από τη γη! Μελετήσαμε τα αποτυπώματά τους, τα απολιθώματά τους και δημιουργήσαμε και εμείς μια ηφαιστειακή έκρηξη για να νιώσουν πιο πολύ στο περιβάλλον τους , αναμειγνύοντας μαγειρική σόδα και ξύδι , χρησιμοποιώντας δραστηριότητα Steam !
Συνεχιζόντας με steam, χρησιμοποιήσαμε μαγνήτες και «ζωντανέψαμε» τα ολογράμματα των δεινοσαύρων, των πλανητών, των λουλουδιών και των ζώων! Δημιουργήσαμε σκοτεινό θάλαμο και εντυπωσιαστήκαμε από το αποτέλεσμα !
Οργανώσαμε ένα μουσείο φυσικών επιστημών στην τάξη μας ,ήρθαν οι φίλοι μας από το συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο και τους ξεναγήσαμε !

































































































































































