Ένα τραγούδι για τα χρώματα…
Τα βασικά χρώματα
Η μηλιά η φορτωμένη

φορτωμένη
ανεβασμένη
μηλαράκια
της τα χεράκια.
σπάει το κλωνάρι
Ρήνα στο χορτάρι
τρέχει στη μαμά της
την ποδιά της.
μου, πως πονάω!
ξαναπάω,
καλή σου
συμβουλή σου!
Μικροί εξερευνητές στον κήπο

Για να την εμπλουτίσουμε αποφασίσαμε να μαζέψουμε νέους “θησαυρούς” σε μια αποστολή εξερεύνησης που θα κάναμε την επόμενη μέρα στον κήπο του σχολείου μας.
Η εξερεύνηση έγινε και οι “θησαυροί” μαζεύτηκαν! Τα κυπαρισσόμηλα είχαν την τιμητική τους, αφού στον κήπο μας υπάρχουν τέσσερα κυπαρίσσια.
Εικαστική προσέγγιση του αρχικού γράμματος
Είμαστε φίλοι, γλυκό τσαμπί σταφύλι!

Φτιάξαμε τσαμπιά σταφύλι με γκοφρέ χαρτί….
…αλλά και μια μια ομαδική εργασία για να ενδυναμώσουμε τους δεσμούς φιλίας στην τάξη μας: το κάθε παιδί ζωγράφισε το προσωπάκι του σε μια ρώγα απο σταφύλι και όλες μαζί έφτιαξαν ένα μεγάλο τσαμπί, το “σταφύλι της φιλίας”!
Το Νηπιαγωγείο μας

Σε ομαδούλες ξεναγήθηκαν στους χώρους του, απασχολήθηκαν στις γωνιές με το υλικό και τα παιχνίδια, ξεφύλλισαν τα βιβλία της βιβλιοθήκης, έτρεξαν στην αυλή.
Ποιό είναι όμως το όνομά του σχολείου μας; Υπάρχουν άλλα Νηπιαγωγεία και πώς θα διακρίνουμε το δικό μας;
Οι παλιοί μαθητές έδωσαν την απάντηση και οι καινούριοι έμαθαν πως το Νηπιαγωγείο μας είναι το 30ο Νηπιαγωγείο Αθηνών.
Αφού το έμαθαν, συνεργαστήκαμε και φιάξαμε την ταμπέλα του, την οποία αναρτήσαμε στην είσοδο του σχολείου μας με πολλή χαρά.
Στη συνέχεια μιά άλλη ερώτηση προβλημάτισε τα παιδιά: γιατί πηγαίνουμε σχολείο;
Οι απαντήσεις τους ήταν εύστοχες και κατατοπιστικές.
Τις καταγράψαμε σε χαρτί και αναρτήθηκαν στην τάξη μας.



























