Ώρα για ανακύκλωση!



Καλέσαμε στην τάξη μας έναν γονέα μουσικό – τραγουδοποιό, τον κ. Άγγελο Θεοδωράκη , να συνοδεύσει με την κιθάρα του τα παιδιά στα τραγούδια της γιορτής. Εκείνος δέχτηκε με χαρά την πρόσκληση και έδωσε ένα διαφορετικό χρώμα στη γιορτή μας!
Ηχογραφήσαμε δύο τραγούδια μας, για να απολαύσετε τις φωνές μας…
” Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο “

Αποφασίσαμε να φυτέψουμε μαρούλια, λάχανο, κουνουπίδι, κρεμμυδάκια και σκόρδα.
Βγήκαμε στο λαχανόκηπο και φυτέψαμε στο αφράτο χώμα…
Στην τάξη ετοιμάσαμε ταμπελάκια με τα ονόματα των λαχανικών μας και παίξαμε παιχνίδια με τις λέξεις.

Οι μικροί μαθητές μας σε ρόλους “σπουδαίων βοηθών”, μέσα απο βιωματική δράση, κουκλοθέατρο και αφήγηση μπλέχτηκαν απο τις εμψυχώτριες του προγράμματος σε ένα αλληλεπιδραστικό παιχνίδι, το οποίο τους οδήγησε να ανακαλύψουν τα αγαθά της ειρήνης και τις επιπτώσεις του πολέμου. Ταυτόχρονα καλλιέργησαν αξίες ενσυναίσθησης, αλληλοσεβασμού και αλληλεγγύης.


Προβληματίσαμε τα παιδιά τι είδους δέντρα να έχει η αυλή μας και βγήκαμε να τα παρατηρήσουμε ώστε να μάθουμε. Αποφασίσαμε να δέσουμε πορτοκαλί κορδέλες στα φυλλοβόλα δέντρα και πράσινες στα αειθαλή αλλά και να τα φωτογραφήσουμε.