Πρώτη ημέρα στο σχολείο

20190912 130717
Πρώτη ημέρα στο σχολείο! Πρώτη ημέρα μακριά από την αγκαλιά της μαμάς! Ανάμεικτα τα συναισθήματα για τους μικρούς μας μαθητές: χαρά, λύπη, ανυπομονησία. Τα παιχνίδια γνωριμίας βοήθησαν να δημιουργηθεί γρήγορα ένα ευχάριστο κλίμα. Τα παιδιά έφτιαξαν με ενθουσιασμό την πρώτη τους ζωγραφιά και την πήραν μαζί τους!

 

Καλή σχολική χρονιά!

kali xronia
Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου το σχολείο μας  γέμισε με τις χαρούμενες παιδικές φωνές και τα χαμογελαστά προσωπάκια από τα νήπια και τα προνήπια. Ο καθιερωμένος Αγιασμός έγινε το πρωί, 9.00 πμ. Ακολούθησε στις 11.00 πμ ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων για το πλαίσιο λειτουργίας του Νηπιαγωγείου μας και το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα.
Ευχόμαστε να έχουμε μια καλή και δημιουργική χρονιά!

Καλοκαιρινή γιορτή

20190606 094229

Με χαρά σας προσκαλούμε στην καλοκαιρινή μας γιορτή με τίτλο “Οι ζωγραφιές της φύσης”, την Τετάρτη 12 Ιουνίου και ώρα 18:30, για να αποχαιρετίσουμε με χορό και τραγούδι τη  φετινή σχολική χρονιά. Να είστε όλοι εκεί!

Δενδροφύτευση

20190606 113231
Σήμερα Τρίτη 5 Ιουνίου, παγκόσμια ημέρα για το περιβάλλον, αποφασίσαμε να φυτέψουμε ένα δέντρο στον κήπο μας.

Διαλέξαμε μια λεμονιά και αφού συζητήσαμε για μια ακόμη φορά την αξία των δέντρων στη ζωή μας, ψάξαμε το κατάλληλο μέρος για να την βάλουμε. Ποτίσαμε καλά το χώμα, σκάψαμε αρκετά βαθιά και φυτέψαμε με χαρά το δεντράκι μας.

Με τα παιδιά είπαμε πως όταν θα περνούν απ’ την πλατεία του Αγίου Ανδρέα θα τη βλέπουν να μεγαλώνει, και θα θυμούνται ότι την φυτέψαμε όλοι μαζί αυτή τη μέρα…

Αγαπάω τα δέντρα, προστατεύω το δάσος!

20190520 094142252802529
Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος για το δάσος τα παιδιά έφτιαξαν αυτή την ομαδική εργασία και στέλνουν το δικό τους μήνυμα: “Αγαπάω τα δέντρα, προστατεύω το δάσος”.

Μέσα από βιωματικές δράσεις γνώρισαν την αξία που έχει ο φυσικός πλούτος των δασών για τον άνθρωπο, για τη ζωή μας, για τον πλανήτη. Η επίσκεψή μας στην Πάρνηθα ήταν η τελική αφόρμηση για την εικαστική επεξεργασία του θέματος. Η δημιουργία της αφίσας αυτής ήταν προϊόν συνεργασίας, επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης.

Ένας πυροσβέστης στο σχολείο μας!

20190530 121900
Την Πέμπτη 30 Μαΐου είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας τον κύριο Δημήτρη Κουτσουμπίνα για να μας μιλήσει για το δύσκολο και πολλές φορές επικίνδυνο επάγγελμα που εξασκεί, αυτό του πυροσβέστη.

 Τα εξαρτήματα από τον εξοπλισμό που είχε φέρει μαζί του ενθουσίασαν τα παιδιά που ήθελαν να τα παρατηρήσουν από κοντά και να τα επεξεργαστούν. Αναφέρθηκε στις αρμοδιότητες των πυροσβεστών, σε ποιες περιπτώσεις προσφέρουν την πολύτιμη βοήθειά τους και με ποια μέσα καταφτάνουν όταν καλούνται στο 199,  έναν αριθμό που δεν πρέπει να ξεχνάμε.

 Τα παιδιά εξέφρασαν τις απορίες τους και ο κύριος Κουτσουμπίνας απάντησε σε όλες με μεγάλη προθυμία και υπομονή. Οι οδηγίες που μας έδωσε για περιπτώσεις εκδήλωσης πυρκαγιάς αλλά και σεισμού ήταν χρήσιμες και κατατοπιστικές. Τον ευχαριστούμε πολύ για την παρουσία του στο Νηπιαγωγείο μας!

Οι θησαυροί του δάσους

Συζητήσαμε πρίν λίγες μέρες με τα παιδιά για την αξία του δάσους στη ζωή μας και την προσφορά του στην διατήρηση της ζωής γενικότερα πάνω στη γη. Είχαν πολλά πράγματα να πούν, τα οποία σημειώσαμε και τα ονομάσαμε “Οι θησαυροί του δάσους”. Μαζί με τη δική μας βοήθεια καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως το δάσος έχει καθοριστική σημασία στη ζωή του ανθρώπου, των ζώων και στην υγεία του πλανήτη μας.

Το δάσος προσφέρει οξυγόνο, στέγη και τροφή στα ζώα, ξυλεία, φαρμακευτικά φυτά, καρπούς, φρούτα και μανιτάρια. Μας χαρίζει ομορφιά, ξεκούραση και αναψυχή. Συγκρατεί τα νερά της βροχής και μας εξασφαλίζει καλό κλίμα.
Παροτρύναμε τα παιδιά να ζωγραφίσουν τους “θησαυρούς του δάσους” για να τους κάνουμε βιβλίο.
Δούλεψαν ανά δύο και αν ξεφυλλίσετε το ηλεκτρονικό μας βιβλίο θα δείτε το αποτέλεσμα της προσπαθειάς τους.

Εκπαιδευτική εκδρομή στην Πάρνηθα

20190514 100729
Την Τρίτη 14 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική εκδρομή μας στην Πάρνηθα. Αν και ο καιρός δεν ήταν αρχικά σύμμαχός μας, αφού μας συνόδευε μια ανοιξιάτικη βροχούλα, εμείς ξεκινήσαμε  με αισιόδοξη διάθεση και τελικά απολαύσαμε στη συνέχεια και τον ήλιο. Τα παιδιά παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα από τον φορέα “Εθνικός Δρυμός Πάρνηθας” στο πλαίσιο της υλοποίησης του περιβαλλοντικού μας προγράμματος για το δάσος. Η συμμετοχή των γονέων επισφράγισε την όμορφη συνεργασία που είχαμε καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς.


Τα παιδιά παρατήρησαν, εξερεύνησαν, άκουσαν, συνέλεξαν θησαυρούς της φύσης και έζησαν για λίγες ώρες την ομορφιά που κρύβει το δάσος. 


Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τα επιβλητικά δέντρα, τα φύλλα τους και τους καρπούς τους. Χάρηκαν όμως και με το βιβλίο και το παζλ που ήταν μια ευγενική προσφορά από τον “Εθνικό Δρυμό Πάρνηθας”. Ήταν μια όμορφη εκπαιδευτική εκδρομή που σίγουρα θα επαναλάβουμε και σε άλλες  χρονιές.

Την επόμενη ημέρα  τα παιδιά μίλησαν για τις εντυπώσεις τους τις οποίες καταγράψαμε και ταξινόμησαν τους θησαυρούς του δάσους που είχαν φέρει στο σχολείο.

Τα βιβλία σε ρόδες έφτασαν στο σχολείο μας!

20190417 152608

Τα βιβλία σε ρόδες επισκέφτηκαν το σχολείο μας! Μια βαλίτσα γεμάτη με βιβλία έφτασε σήμερα στο σχολείο μας και θα παραμείνει μέχρι τις 30 Μαΐου. Σε αυτό το χρονικό διάστημα  τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να τα δανειστούν και να τα διαβάσουν. Τα βιβλία σε ρόδες είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που φέρνει μικρές κινητές βιβλιοθήκες στις τάξεις δημόσιων σχολείων. Τα παιδιά τα υποδέχτηκαν με χαρά και ανυπομονούν να ξεκινήσουν νέες αναγνωστικές πτήσεις!

Το Νηπιαγωγείο μας στηρίζει το Χαμόγελο του παιδιού

644b88319145e2a96de67dd5b18b4beb XL
Καθώς οι μέρες του Πάσχα πλησιάζουν, η σκέψη μας είναι κοντά σε αυτούς που έχουν περισσότερο ανάγκη την αγάπη μας και τη στήριξή μας. Στόχος μας είναι να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά απέναντι σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες καλλιεργώντας πνεύμα αλληλεγγύης και ενσυναίσθησης. Αποφασίσαμε, λοιπόν, να συγκεντρώσουμε τρόφιμα για το “Χαμόγελο του παιδιού” τις επόμενες ημέρες μέχρι και την Τρίτη 16 Απριλίου που θα γίνει  η αποστολή τους.

Τα παιδιά ετοίμασαν  ζωγραφιές, τις συγκεντρώσαμε σε ένα όμορφο βιβλίο το οποίο θα παραδώσουμε στο “Χαμόγελο του παιδιού” μαζί με τις ευχές μας.