Εικαστική προσέγγιση του αρχικού γράμματος

20180920 160953
Στα παιδιά αρέσει να μαθαίνουν το όνομά τους, να το αναγνωρίζουν, να το ζωγραφίζουν. Έτσι, λοιπόν, εντόπισαν το όνομά τους σε καρτέλες. Στη συνέχεια διέκριναν το πρώτο γράμμα από αυτό και το σχεδίασαν με χρωματιστές ψηφίδες.

Είμαστε φίλοι, γλυκό τσαμπί σταφύλι!

20181002 122446
Σεπτέμβριος, ο μήνας του τρύγου και στο σχολείο μας μαθαίνουμε για το σταφύλι.

Φτιάξαμε τσαμπιά σταφύλι με γκοφρέ χαρτί….

…αλλά και μια μια ομαδική εργασία για να ενδυναμώσουμε τους δεσμούς φιλίας στην τάξη μας: το κάθε παιδί ζωγράφισε το προσωπάκι του σε μια ρώγα απο σταφύλι και όλες μαζί έφτιαξαν ένα μεγάλο τσαμπί, το “σταφύλι της φιλίας”!

Το Νηπιαγωγείο μας

20180914 113655
Το Νηπιαγωγείο μας άνοιξε τις πόρτες του και οι μικροί μας μαθητές ανυπομονούσαν να το γνωρίσουν.

Σε ομαδούλες ξεναγήθηκαν στους χώρους του, απασχολήθηκαν στις γωνιές με το υλικό και τα παιχνίδια, ξεφύλλισαν τα βιβλία της βιβλιοθήκης, έτρεξαν στην αυλή.

Ποιό είναι όμως το όνομά του σχολείου μας; Υπάρχουν άλλα Νηπιαγωγεία και πώς θα διακρίνουμε το δικό μας;
Οι παλιοί μαθητές έδωσαν την απάντηση και οι καινούριοι έμαθαν πως το Νηπιαγωγείο μας είναι το 30ο Νηπιαγωγείο Αθηνών.

Αφού το έμαθαν, συνεργαστήκαμε και φιάξαμε την ταμπέλα του, την οποία αναρτήσαμε στην είσοδο του σχολείου μας με πολλή χαρά.

Στη συνέχεια μιά άλλη ερώτηση προβλημάτισε τα παιδιά: γιατί πηγαίνουμε σχολείο;
Οι απαντήσεις τους ήταν εύστοχες και κατατοπιστικές.
Τις καταγράψαμε σε χαρτί και αναρτήθηκαν στην τάξη μας.

Τέλος ζωγραφίσαμε το Νηπιαγωγείο μας με μπογιές και προσθέσαμε τους εαυτούς μας.