Με ιδιαίτερη συγκίνηση, περηφάνια και σεβασμό, την Τρίτη 24 Μαρτίου 2026, πραγματοποιήθηκε στα συστεγαζόμενα Νηπιαγωγεία Πικερμίου, ξεχωριστά για κάθε ένα από τα τέσσερα τμήματα, η γιορτή για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, παρουσία των αγαπημένων γονέων και οικογενειών των μαθητών μας.
Ήταν μια ημέρα γεμάτη δυνατά συναισθήματα, μνήμες, ιστορία και βαθιά αγάπη για την πατρίδα μας. Τα παιδιά μας τίμησαν τους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης, εκείνους που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την ελευθερία της Ελλάδας, ώστε σήμερα όλοι εμείς να ζούμε ελεύθεροι.
Μέσα από επετειακά τραγούδια, ποιήματα γεμάτα νόημα για τη ζωή, τη γενναιότητα και την αυτοθυσία των αγωνιστών, αλλά και παραδοσιακούς χορούς, οι μικροί μας μαθητές μετέφεραν σε όλους μας το μήνυμα της ελευθερίας, της ενότητας και της αγάπης για την πατρίδα.
Τα αγόρια χόρεψαν με λεβεντιά τα «Κλεφτόπουλα» και τα «Σαράντα Παλικάρια», ενώ τα κορίτσια παρουσίασαν με χάρη και συγκίνηση τη «Γερακίνα» και τον συγκλονιστικό «Χορό του Ζαλόγγου», αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα όλων των παρευρισκομένων.
Η 25η Μαρτίου, όμως, αποτελεί μια διπλή γιορτή για τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία, καθώς τιμούμε και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Για τον λόγο αυτό, τα παιδιά παρουσίασαν ένα μικρό θεατρικό δρώμενο με πρωταγωνιστές τον Αρχάγγελο Γαβριήλ και την Παναγία. Η σκηνή όπου ο Άγγελος προσφέρει τον κρίνο στην Παναγία ήταν ιδιαίτερα τρυφερή και συμβολική, γεμίζοντας όλους μας με κατάνυξη και συγκίνηση.
Ξεχωριστή στιγμή της γιορτής αποτέλεσε και η στέψη των ηρώων με δάφνινα στεφάνια από τα παιδιά, ως ένδειξη τιμής και ευγνωμοσύνης προς όλους εκείνους που αγωνίστηκαν για την πατρίδα μας.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει και στα σκηνικά της γιορτής, τα οποία επιμελήθηκαν συνεργατικά όλες οι εκπαιδευτικοί των πρωινών προγραμμάτων, δημιουργώντας ένα κοινό σκηνικό για τις τέσσερις γιορτές των τεσσάρων τμημάτων των συστεγαζόμενων Νηπιαγωγείων Πικερμίου. Μέσα από τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την ομαδική προσπάθεια δημιουργήθηκε ένα όμορφο και ζεστό περιβάλλον, αντάξιο της σημασίας της ημέρας.
Η εκδήλωσή μας ολοκληρώθηκε με όλους, μικρούς και μεγάλους, να τραγουδούμε με περηφάνια τον Εθνικό Ύμνο, τιμώντας την Ελλάδα μας και κρατώντας ζωντανές στις καρδιές μας τις αξίες της ελευθερίας, της πίστης και της ιστορικής μνήμης.
Χρόνια πολλά Ελλάδα!
Χρόνια πολλά σε όλους!
















































