Με την έλευση του νέου μήνα ένας κύκλος εργαστηρίων έφτασε στο τέλος του και φυσικά αποχαιρετήσαμε τον Χειμώνα! Πιο συγκεκριμένα ο δεύτερος κύκλος εργαστηρίων είχε θέμα τον εθελοντισμό ως μια ανιδιοτελή πράξη προσφοράς, αγάπης και αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο που χρειάζεται βοήθεια. Μέσα από ιστορίες, εκπαιδευτικά κατάλληλο εποπτικό υλικό και απλά καθημερινά παραδείγματα τα παιδιά καλλιέργησαν την κοινωνικό- συναισθηματική τους αντίληψη κι έμαθαν ότι το να προσφέρεις και να βοηθάς χωρίς αντάλλαγμα είναι αυτό που πραγματικά γεμίζει την καρδιά με φως, το φως της αγάπης και της ενσυναίσθησης. Τα παιδιά ζωγράφισαν τις δικές τους αφίσες με μηνύματα αγάπης, φτιάχνοντας “γέφυρες ” και “αλυσίδες ” ζωής! Με αφετηρία τις σκέψεις και τις εμπειρίες τους οργανώσαμε μικρές δράσεις εθελοντισμού που θα πραγματοποιήσουμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς! Και φυσικά πήραν το βραβείο του καλύτερου εθελοντή!!
Αυτοί οι δύο μήνες είχαν και άλλες ενδιαφέρουσες δραστηριότητες. Τα παιδιά έμαθαν για το Χειμώνα, τα χειμωνιάτικα ρούχα, τα μέσα θέρμανσης, εμπνεύστηκαν από το τραγούδι του Χειμώνα με το κρύο και τους βοριάδες κι έφτιαξαν τα δικά τους χειμωνιάτικα έργα! Η γωνιά που διακόσμησαν τις δημιουργίες τους είχε τίτλο: “Αααα, Χειμώνα, παγωνιά!!!”. Φυσικά δε θα μπορούσαμε να ξεχάσουμε τα ζώα μέσα στο κρύο! Τα παιδιά αφού έμαθαν για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη, αποφάσισαν να τα…. κοιμίσουν, φτιάχνοντας με τις ομάδες τους τις φωλιές των ζώων κι ετοίμασαν ένα χειμωνιάτικο βιβλίο σχετικά με το θέμα.
Ο Φεβρουάριος αν και “μικρός” είχε και τις χαρές του! Τα παιδιά διασκέδασαν στο καρναβάλι των ζώων και χόρεψαν το παραδοσιακό γαϊτανάκι!
Και αποχαιρετήσαμε τις Απόκριες με τον πιο ευχάριστο τρόπο: Φτιάχνοντας την κυρά Σαρακοστή!

















