Σεμινάριο Θετικής Γονεικότητας

Capture

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το σεμινάριο Θετικής Γονεϊκότητας  σε συνεργασία με την Αμυμώνη και το Τμήμα Ένταξης του Νηπιαγωγείου μας.

Το σεμινάριο εστιάσε στα πιο συνηθισμένα ζητήματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι γονείς με τα παιδιά τους. Μέσα από την προσεκτική ενορχήστρωση της ψυχολόγου Ελένη Πασκαλή, οι παρευρισκόμενοι γονείς μπόρεσαν να μοιραστούν απορίες και αγωνίες που αφορούν στην καθημερινότητα των παιδιών τους.

Μέσα από τη συζήτηση διαφάνηκε η μεγάλη ανάγκη για την πραγματοποίηση συστηματικών ομάδων γονέων, όπου θα μπορούν να επιλύουν απορίες και να ανταλλάσσουν προβληματισμούς αλλά και λύσεις  σχετικά με την ανάπτυξη των παιδιών.

Με αυτή τη δράση, το σχολείο μας επιβεβαιώνει τον ρόλο του ως μια ανοιχτή κοινότητα μάθησης, που στηρίζει όχι μόνο τα παιδιά αλλά και τις οικογένειές τους.

viber image 2026 05 03 17 56 50 247


Λήψη αρχείου

Πασχαλινό εργαστήρι!

Η τελευταία εβδομάδα πριν τις διακοπές του Πάσχα έκρυβε πολλές εκπλήξεις για τους μικρούς μας μαθητές! Το πασχαλινό εργαστήρι φέτος τα είχε όλα!

Αρχικά τα παιδιά έμαθαν για τα πασχαλινά έθιμα! Μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο για τις ημέρες της Μεγάλης εβδομάδας και σχετικό εποπτικό υλικό εμπλούτισαν τις γνώσεις τους, μιλώντας για τις εμπειρίες και εκφράζοντας τις σκέψεις τους. Στη συνέχεια παρακολούθησαν την ψηφιακή αφήγηση αγαπημένων πασχαλινών παραμυθιών όπως “Η πασχαλίτσα της Αγάπης και “Το Πάσχα της νόνας χελώνας”, έπαιξαν πασχαλινά παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα κι έμαθαν τραγούδια για την Πασχαλιά!

Φυσικά δεν έλειψαν και οι πασχαλινές κατασκευές που φέτος είχαν πρωταγωνιστή το λαγό! Πασχαλινά καλαθάκια που διακόσμησαν τα παιδιά με ποικίλα υλικά (λουλούδια, πασχαλίτσες, διάφορα αυτοκόλλητα), πασχαλινές κάρτες  που ζωγράφισαν τα ίδια με διάφορα μοτίβα/σχέδια, κρεμαστοί λαγοί /διακοσμητικά και πασχαλινές τσάντες λαγουδάκι….. όλα από τα χεράκια τους!

Την τελευταία μέρα παίξαμε το κυνήγι των πασχαλινών αυγών, όπου τα παιδιά με την ομάδα τους έψαχναν σε διάφορα σημεία της τάξης να βρουν τα αυγά με το όνομα τους!!!

Αυτή η εβδομάδα κύλησε τόσο όμορφα και τελείωσε με τις πιο γλυκές ευχές από το στόμα των μικρών παιδιών και τις πιο ζεστές αγκαλιές τους!

IMG 20260407 190554 IMG 20260407 190638 IMG 20260407 185143 IMG 20260407 185832 IMG20260403093216 IMG 20260407 185238 IMG 20260407 185445 IMG 20260407 185650IMG 20260407 191352 IMG 20260407 191931

Καλή Ανάσταση με υγεία, χαρά κι αγάπη!

Επίσκεψη του Συλλόγου ¨Δεινοθήριο¨ στο Νηπιαγωγείο!

Την Παρασκευή 3 Απριλίου, τελευταία ημέρα πριν κλείσουμε για το Πάσχα, επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας, όπως κάθε χρόνο, ο πολιτιστικός σύλλογος Πικερμίου ¨Δεινοθήριο¨. Πρόκειται για μια παράδοση στο σχολείο μας με την ευγενική προσφορά του συλλόγου, όπου με τα παιδιά μας μεταφέρουν ένα κλίμα κατάνυξης και ευφορίας, αυτή τη φορά με αφορμή το Σάββατο του Λαζάρου. Τα παιδάκια του Συλλόγου μας είπαν τα κάλαντα του Λαζάρου μέσα σε ένα κλίμα χαράς και στη συνέχεια τα μέλη του Συλλόγου μας εξήγησαν τη παράδοση,

και μας μίλησαν για τα έθιμα εκείνης της ημέρας ανά περιοχή. Στο τέλος ανταλλάξαμε ευχές και δώρα!  Φυσικά δεν έλειψαν και τα παραδοσιακά λαζαράκια, μια ευγενική προσφορά του Συλλόγου προς τα Νηπιαγωγεία μας!

 

 

3 15

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση