Μια όμορφη και δημιουργική χρονιά έφτασε στο τέλος της! Η φετινή καλοκαιρινή γιορτή του Νηπιαγωγείου μας ήταν εμπνευσμένη από τα οικολογικά προγράμματα που αναπτύχθηκαν και υλοποιήθηκαν τόσο στα πλαίσια των Εργαστηρίων δεξιοτήτων για το περιβάλλον όσο και στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στο πανελλήνιο Περιβαλλοντικό Δίκτυο για τα Οικολογικά Σχολεία.
Τα παιδιά έμαθαν για το φυσικό περιβάλλον, τα δέντρα, τα δάση και τις θάλασσες, για την αξία τους αλλά και τους κινδύνους που διατρέχουν από τις αλόγιστες ανθρώπινες ενέργειες. Ενημερώθηκαν για το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής, τα αίτια και τις συνέπειες στην καθημερινή ζωή και πρότειναν λύσεις, στέλνοντας τα δικά τους μηνύματα μέσα από αφίσες και ενημερωτικά φυλλάδια. Με τη βοήθεια των μαμάδων του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων έφτιαξαν τον οικοκώδικα του σχολείου μας, όπου δεσμεύτηκαν να φροντίζουν και να προστατεύουν το περιβάλλον γιατί είναι το ¨σπίτι¨ μας! Τέλος έγιναν “ήρωες” του περιβάλλοντος αναλαμβάνοντας εθελοντικά τον καθαρισμό της παραλίας στη Ραφήνα.
Η καλοκαιρινή μας γιορτή με τίτλο¨Το παράπονο της γοργόνας¨ δε θα μπορούσε παρά να έχει οικολογικό περιεχόμενο! Η γοργόνα εκφράζει το παράπονό της για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο θαλάσσιος κόσμος της και δεν είναι άλλο από την μόλυνση της θάλασσας!
Τα ζώα της θάλασσας, τα δελφίνια, τα χταπόδια και οι φώκιες περιγράφουν τους κινδύνους που διατρέχουν από τα πετρέλαια των καραβιών, τα λήμματα των εργοστασίων, τα σκουπίδια που πετούν οι άνθρωποι στο νερό και από την αδιαφορία όλων μας. Οι γλάροι και τα κύματα αναλαμβάνουν να παρηγορήσουν την όμορφη γοργόνα με τραγούδια και χορούς, ενώ οι καπετάνιοι αναλαμβάνουν στα ταξίδια τους να μεταφέρουν τα μηνύματα της γοργόνας και των φίλων της σε όλους τους ανθρώπους!
























































































