Με αφορμή τα γεγονότα της επετείου της 17ης Νοεμβρίου μας δόθηκε η ευκαιρία να μάθουμε μία καινούρια φωνούλα, το Π, μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων που εναρμονίζονται με τις δυνατότητες των νηπίων.
Πραγματοποιήθηκαν:
- Δραστηριότητες φωνολογικής ενημερότητας – διάκρισης αρχικού φωνήματος και εύρεσης λέξεων (π.χ. παπί, παντόφλα, παπαγάλος)
- Δραστηριότητα οπτικής διάκρισης
- Δραστηριότητες σχηματισμού, ώστε να αντιληφθούν το σχήμα του γράμματος και να ενισχυθεί η λεπτή κινητικότητα
- Δραστηριότητα γραφής
Η δραστηριότητα που ενθουσίασε περισσότερο τα νήπια ήταν ο σχηματισμός του φωνήματος με διάφορα αντικείμενα (όπως κομμάτια παζλ, τουβλάκια, καπάκια μπουκαλιών, ρολά από χαρτί υγείας, μαρκαδόρους, πατουσάκια κ.ά.), τα οποία λειτούργησαν συνδυαστικά ως «αυθαίρετες μονάδες μέτρησης» δίνοντάς μας το βήμα για την απόκτηση προ-μαθηματικών εννοιών.