Με αφορμή την έναρξη της δανειστικής βιβλιοθήκης, προσπαθούμε να ενισχύσουμε την φιλαναγνωσία με διάφορες δράσεις. Γίναμε ταυτόχρονα συγγραφείς και εικονογράφοι. Το παραμύθι μας έχει τίτλο “Οι θησαυροί του κροκόδειλου” και δεν’έχει εκδοθεί, ακόμη τουλάχιστον, αλλά έχει αναρτηθεί στο ταμπλό της τάξης μας. Είναι ένα αντισυμβατικό παραμύθι γιατί πρώτα εικονογραφήθηκε και μετά μπήκε το κείμενο.
Αρχικά σχίσαμε ένα μεγάλο χαρτί του μέτρου τυχαία σε κομμάτια. Κάθε παιδί διάλεξε ένα κομμάτι χαρτιού και αφού σκέφτηκε τι του θυμίζει το μετέτρεψε ζωγραφίζοντάς το σε ένα αντικείμενο. Όταν όλοι είχαμε ζωγραφίσει ένα αντικείμενο, φτιάξαμε όλοι μαζί ένα παραμύθι στο οποίο έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε όλες τις εικόνες που είχαμε ζωγραφίσει.
Γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι πρόκειται για μια πολύ προκλητική για τη φαντασία των παιδιών διαδικασία, γι’ αυτό και το παραμύθι μας είναι τόσο υπέροχο.