Feed
Άρθρα
Σχόλια

Οι καθηγητές του σχολείου δέχονται τους γονείς κατά τις διδακτικές ώρες, που αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα (ένα  “κλικ”  με τον κέρσορα πάνω στην επικεφαλίδα  για να ανοίξει το αρχείο):

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ/ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ       Καθημερινά, κατόπιν ραντεβού
ΚΑΝΤΕΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

 

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ/ ΥΠΟΔ/ΤΡΙΑ     4η
ΣΚΑΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΟΣ     4η
ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ     3η
ΓΑΛΑΝΑΚΗ ΣΟΦΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ     3η
ΤΣΙΡΑΓΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ     4η
ΣΚΛΗΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ    
ΕΠΙΓΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ     4η
ΔΟΡΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ     5η
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ     2η
ΝΤΑΦΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ     6η
ΚΑΣΤΑΝΑΡΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ     6η
ΓΡΙΒΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ 6η    
ΚΙΤΣΩΝΑΣ ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ     6η
ΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΦΥΣΙΚΟΣ     5η
ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΦΥΣΙΚΟΣ     3η
ΤΡΙΠΟΛΙΤΣΙΩΤΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΗΜΙΚΟΣ     4η
ΜΑΝΩΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΗΜΙΚΟΣ 2η    
ΓΙΑΣΕΜΗΣ ΗΛΙΑΣ ΒΙΟΛΟΓΟΣ     3η
ΚΑΜΠΕΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ     3η
ΤΑΣΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ 3η    
ΦΩΚΟΥ ΠΑΓΩΝΑ ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ     5η
ΒΟΓΑΝΑΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ   4η  
ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΥ ΦΛΩΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ     4η
ΓΑΤΣΙΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ     4η
ΣΚΟΥΡΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ     3η
ΒΑΚΚΑ ΒΑΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ     5η
ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ 4η    
 ΚΟΡΟΝΤΖΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΑΛΛΙΚΩΝ 5η    

Άλιμος, 29.10.2021

Με εκτίμηση

Ο  Διευθυντής 2ου ΓΕΛ Αλίμου

Διονύσης Αναστασόπουλος Δρ.

Δείτε το νέο πρόγραμμα  ΕΔΩ

Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Αλίμου

Αγαπητοί γονείς & Κηδεμόνες

Σας ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία και μια αισιόδοξη ματιά για το μέλλον.

Επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι το σχολείο μας προτίθεται να συνεργαστεί με το Κέντρο Πρόληψης Κατά των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας του Δήμου Αλίμου, προκειμένου να υλοποιήσει  ένα πρόγραμμα 6 βιωματικών συναντήσεων σε όλα τα τμήματα της Α΄ Λυκείου με στόχο την καλύτερη ένταξη τους στην νέα βαθμίδα εκπαίδευσης.

Οι παρεμβάσεις οι οποίες υλοποιούνται στο σχολικό πλαίσιο λαμβάνουν υπόψη  τους την Υπουργική Απόφαση του 2011 (ΦΕΚ Β/434/17-03-2011, αρ. αποφ, 24146/Γ7) , η οποία θέτει ένα πλαίσιο συνεργασίας με τα Κέντρα Πρόληψης.

Σκοπός της παρέμβασής είναι :

  • να συνδεθούν οι έφηβοι και να γνωριστούν καλύτερα με τους συμμαθητές τους
  • να μοιραστούν αγωνίες και προβληματισμούς, μιλώντας για θέματα που τους αφορούν

Θα γίνει χρήση βιωματικών διαδραστικών τεχνικών που ενισχύουν την ενεργό συμμετοχή των μαθητών, λαμβάνοντας ως αφετηρία τη γνώση, τις αντιλήψεις τους, τα ενδιαφέροντα και καλλιεργούν την δημιουργικότητα καθώς και την μεταξύ τους σύνδεση και σχέση.

Τα  θέματα  που θα επεξεργαστούν οι μαθητές  θα στηριχτούν σε εκπαιδευτικά υλικά εγκεκριμένα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ( Ι.Ε.Π.).

Την δράση θα συντονίσουν δύο ψυχολόγοι του Κέντρου Πρόληψης παρουσία του εκπαιδευτικού.

Στην αρχή και στο τέλος της δράσης θα δοθούν ερωτηματολόγια στους μαθητές (που θα συμπληρωθούν ανώνυμα- σύμφωνα με τον γενικό κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων- προκειμένου αρχικά να διερευνήσουμε τις στάσεις και τις αντιλήψεις τους για την νέα βαθμίδα εκπαίδευσης και πώς βλέπουν τον εαυτό τους μέσα στο καινούριο σχολείο καθώς και να αποτυπωθεί μια εικόνα για τα θέματα που τους απασχολούν. Στο τέλος της δράσης το ερωτηματολόγιο έχει ως στόχο την αξιολόγηση της).

Για να μπορέσουν να συμμετάσχουν οι μαθητές είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε και να υπογράψετε την παρακάτω φόρμα συμμετοχής.

Είμαστε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.

Με εκτίμηση

Η Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης Αλίμου

Σοφία Παπακωνσταντίνου – κλινική ψυχολόγος

Αριστοτέλους 25, 17455 Άλιμος

Τηλ : 2109850339,  Fax : 2109887016, E- mail: keprageaalimos@gmail.com

Δείτε το πρόγραμμα  ΕΔΩ

Δείτε την εγκύκλιο για τον διαγωνισμό στα μαθηματικά  ΕΔΩ

Δείτε την εγκύκλιο  ΕΔΩ

Δείτε το ΦΕΚ 4402/23/9/2021   ΕΔΩ

Δείτε τα μαθήματα :

Άλγεβρα Α

Άλγεβρα Β

Αρχαία ελληνικά

Βιολογία Α

Βιολογία Β΄

Βιολογία Γ΄

Γεωμετρία Α

Γεωμετρία Β

Γλώσσα και λογοτεχνία

Θρησκευτικά – φυσική αγωγή

Ιστορία 21-22

Λατινικά Β΄ τάξης

Μαθηματικά προσανατ Β

Ξένη γλώσσα

Πληροφορική Γ

Οικονομία και φιλοσοφία

Πολιτική παιδεία

Φυσική Α-Β-Γ τάξης

Χημεία Α

Χημεία Β

Χημεία Γ

Ενέργειες σε πιθανό σεισμό

Ο σεισμός δεν προειδοποιεί, μπορεί οποιαδήποτε χρονική στιγμή, την ώρα που οι μαθητές προσεύχονται, βρίσκονται στην αίθουσα και κάνουν μάθημα, την ώρα προσέλευσης, την ώρα του διαλείμματος ή την ώρα που σχολάνε.

Ιδιαίτερα την ώρα της προσευχής χρειάζεται προσοχή γιατί υπάρχει μια σχετική χαλαρότητα από όλους καθώς υπάρχουν μαθητές που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία και θα πρέπει να αντιδράσουν ανάλογα με το σημείο εντός ή εκτός του σχολείου όπου και αν βρίσκονται. Σεισμός την ώρα του μαθήματος: κατά την διάρκεια της δόνησης

Οι μαθητές μπαίνουν αμέσως κάτω από τα θρανία και ο εκπαιδευτικός κάτω από το γραφείο για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί ο σεισμός. Όλοι κρατούν σταθερά το ένα πόδι του επίπλου κάτω από το οποίο βρίσκονται. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγονται τραυματισμοί από την πτώση δομικών υλικών ( π.χ σοβάδες) αλλά και άλλα υλικά όπως φωτιστικά , ντουλάπες βιβλία, τζάμια.

Άλλωστε στην πράξη έχει αποδειχτεί ότι όποιος ξαπλώσει μπρούμυτα αυξάνει την πιθανότητα επιβίωσης ακόμη και σε κατάρρευση του κτιρίου. Κατά συνέπεια: όσο μικρότερος είναι ο όγκος τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης υπάρχουν. Περιμένουν ψύχραιμα οδηγίες από τον εκπαιδευτικό.

Δεν εγκαταλείπουν το κτίριο στη διάρκεια του σεισμού

Δεν πλησιάζουν κοντά σε παράθυρα Δεν βγαίνουν σε ταράτσες ή μπαλκόνια Δεν προσπαθούν να διαφύγουν από τα παράθυρα Δεν χρησιμοποιούν ανελκυστήρα αν υπάρχει Και όσοι είναι έξω δεν μπαίνουν μέσα στο κτίριο αλλά απομακρύνονται από αυτό. Μετά το τέλος της σεισμικής δόνησης Εκκένωση των αιθουσών Κάποιος από το προσωπικό ή ακόμα και ο ίδιος ο διευθυντής ανοίγουν τις πόρτες όσο πιο γρήγορα γίνεται και κάποιος αναλαμβάνει να διακόψει τις παροχές νερού και ηλεκτρικού.

Συνεχίστε να διαβάζετε ›

Οι ασθενείς με ήπια συμπτωματολογία και χωρίς σοβαρό υποκείμενο νόσημα (πχ καρδιακό/ αναπνευστικό νόσημα, νεφρική ανεπάρκεια, ανοσοκαταστολή) μπορούν να νοσηλευθούν στο σπίτι. Επίσης οι συμπτωματικοί ασθενείς που ολοκλήρωσαν τη νοσηλεία στο νοσοκομείο και λαμβάνουν εξιτήριο μπορεί να συνεχίσουν τη θεραπεία στο σπίτι. Η απόφαση πρέπει να είναι αποτέλεσμα προσεκτικής κλινικής αξιολόγησης και αφού προηγουμένως έχουν εξασφαλιστεί οι κατάλληλες συνθήκες νοσηλείας στο σπίτι καθώς και τακτική (καθημερινή) και κατά προτίμηση άμεση επικοινωνία επαγγελματία υγεία με τους ασθενείς.

     Σε περίπτωση φροντίδας πιθανού κρούσματος στο σπίτι, συστήνονται τα παρακάτω:  

Διαβάστε περισσότερα  ΕΔΩ

10 Σεπτεμβρίου 2021

Σκοπός των παρακάτω οδηγιών είναι η ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας της  πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας (και μέσω αυτών και των μαθητών και των οικογενειών τους) σχετικά με την λειτουργία των σχολείων από τον Σεπτέμβριο του 2021, τη λοίμωξη COVID-19, τα μέτρα πρόληψης της διασποράς του ιού, τις απαραίτητες ενέργειες σε περίπτωση εμφάνισης περιστατικού ύποπτου για λοίμωξη COVID-19 και γενικά την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Δείτε όλο το έγγραφο  ΕΔΩ

Περί BULLING

     Η λέξη μπούλινγκ (“bullying”) προέρχεται από το αγγλικό ρήμα bully, που σημαίνει: τρομοκρατώ, πληγώνω, εξαναγκάζω. Το φαινόμενο αυτό, σε μικρό ή και μεγάλο ενίοτε βαθμό υπήρχε σχεδόν πάντα σε όλες τις κοινωνίες και έχει να κάνει με την υπερβολική τάση κάποιων συνανθρώπων μας, κυρίως νεαρής ηλικίας, να υπερισχύουν, να προβάλλονται και να επιβάλλονται στον περίγυρό τους. Ταυτόχρονα, όμως, είναι αλήθεια ότι στην Ελλάδα το φαινόμενο αυτό έχει γιγαντωθεί τις τελευταίες δεκαετίες, ενώ εκδηλώνεται και με σύγχρονα μέσα, όπως το διαδίκτυο, με συνέπεια να έχει γίνει και δύσκολα διαχειρίσιμο. Μάλιστα η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας.

Διαβάστε όλο το κείμενο ΕΔΩ

 

 

 

 

Την Παρασκευή 17.09.2021 θα πραγματοποιηθεί τελετή βράβευσης των αριστούχων μαθητών  Λυκείων Αλίμου στο θέατρο ΜΑΙΡΗ ΑΡΩΝΗ, στις 19:00.

 

 

 

 

Υπενθύμιση σχετικά με την προμήθεια και τη διενέργεια self-test μαθητών και rapid
test εκπαιδευτικών.

Υπενθυμίζεται ότι:

 έως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021 οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα
προμηθεύονται έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία,
προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου της τρέχουσας και των επόμενων δύο
εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο
σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών,

 για την τρέχουσα εβδομάδα οι μαθητές θα πρέπει να διενεργήσουν το δεύτερο selftest έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο την Παρασκευή 17
Σεπτεμβρίου 2021,

 το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως
και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο,

 ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω
αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self-test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις
μαθήτριες,

 βεβαίωση self-test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό
εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας
νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),

 οι εμβολιασμένοι μαθητές δεν δικαιούνται δωρεάν self-test, καθώς δεν οφείλουν να τα
διενεργούν εφόσον δεν προκύψει ειδικός λόγος,

 η δωρεάν διάθεση self-test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες
και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν
έκτακτες ανάγκες.

Επίσης, για την τρέχουσα εβδομάδα οι εκπαιδευτικοί, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) των σχολικών μονάδων
που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού έναντι του COVID-19 ή πιστοποιητικό νόσησης τελευταίου εξαμήνου, θα πρέπει να προσκομίσουν αρνητικό αποτέλεσμα εργαστηριακού
διαγνωστικού ελέγχου [ταχείας δοκιμασίας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test) ή μοριακού τεστ (RT-PCR)], στο οποίο θα έχουν υποβληθεί έως και 48 ώρες πριν από την προσέλευση την
Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 202

Ο νόμος με αριθμό 102474/Δ2/ ΦΕΚ 4134/9-9-2021 αφορά τον ορισμό των ομάδων και κλάδων μαθημάτων, τον τρόπο και χρόνο εξέτασης και βαθμολόγησης, τις υποχρεώσεις μαθητών κατά τη διάρκεια της εξέτασης, τον τρόπο διατύπωσης των θεμάτων, την βαθμολόγηση των γραπτών
δοκιμίων των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων, την αναβαθμολόγηση των γραπτών δοκιμίων προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων του Γενικού Λυκείου κ.α.

Δείτε τον νόμο  ΕΔΩ

Για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων σχετικά με τη χρήση κινητών τηλεφώνων και ηλεκτρονικών συσκευών από μαθητές και εκπαιδευτικούς στο χώρο του σχολείου και λαμβάνοντας υπόψη το ΠΔ 28/15 (34Α΄) «Κωδικοποίηση διατάξεων για την πρόσβαση σε δημόσια έγγραφα και στοιχεία», το ν. 2472/1997 (50Α΄) «Περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα» καθώς και την με αριθμ. πρωτ. 14/21-04-2016 Πράξη του Δ.Σ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ορίζουμε τα εξής:

  1. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου.
  2. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους εκτός από κινητά τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου εντός του σχολικού χώρου.Ο ανάλογος εξοπλισμός που τους διαθέτει το σχολείο στο οποίο φοιτούν, χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της διδακτικής πράξης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα και μόνο υπό την εποπτεία/επίβλεψη του εκπαιδευτικού.
  3. Οι εκπαιδευτικοί εκτός από τις διαθέσιμες από το σχολείο ηλεκτρονικές συσκευές (H/Y, laptops, tablets, διαδραστικούς πίνακες κτλ), δύνανται να χρησιμοποιήσουν και το δικό τους προσωπικό ηλεκτρονικό εξοπλισμόκατά τη διάρκεια της διδακτικής πράξης και για τις ανάγκες αυτής, αλλά και στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα, τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και τις σχετικές διατάξεις περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων των μαθητών και των εκπαιδευτικών (νόμοι 2472/1997 (ΦΕΚ 50/τ.Α’/1997) και 3471/2006 (ΦΕΚ 133/τ. Α’/2006).

 

Θεμέλιο της Δημοκρατίας είναι ο σεβασμός των δικαιωμάτων των άλλων ανθρώπων. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο για όλους να γνωρίζουμε όχι μόνο ποια είναι τα δικαιώματά μας, αλλά και οι υποχρεώσεις μας, αν θέλουμε να συνυπάρχουμε και να απολαμβάνουμε χωρίς προβλήματα τα αγαθά που μας προσφέρει η οικογένεια, το σχολείο και η κοινωνία μέσα στην οποία ζούμε.

 

Ο Διευθυντής 2ου ΓΕΛ Αλίμου

Η αίτηση υποβάλλεται από τον κηδεμόνα του μαθητή στο σχολείο με ταυτόχρονη παρουσία του, εφ΄όσον ο μαθητής/τρια είναι ανήλικος/η.

Η αίτηση μπορεί να υποβληθεί και ηλεκτρονικά στο email : 2ogelalimou@gmail.com   με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά, μετά από επικοινωνία με τη Διεύθυνση του σχολείου.

 

Δείτε την σχετική αίτηση  Αίτηση κηδεμόνα

Η σχολική κάρτα για την covid_19 αποτελεί το πιστοποιητικό του μαθητή που δηλώνει ότι έχει υποβληθεί σε self test για την covid_19 και το έχει δηλώσει στη σχετική πλατφόρμα. Η κάρτα αυτή εκδίδεται από την πλατφόρμα (εκτύπωση) αλλά μπορεί να συμπληρωθεί και χειρόγραφα.

ΠΡΟΣΟΧΗ: στη χειρόγραφη κάρτα θα πρέπει να συμπληρώνετε και ο κωδικός που αναγράφεται στο προς εκτύπωση έγγραφο (βρίσκεται πάνω δεξιά).

Το πιστοποιητικό αυτό φέρνει ο μαθητής στο σχολείο κάθε Τρίτη και Παρασκευή.

Δείτε την    covid19-school-card

Μία νέα σχολική χρονιά ξεκινά με την ελπίδα να ζήσουμε μαζί αξέχαστες εμπειρίες.

Με τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης, που ανυπομονούμε να τους ξαναδούμε στις τάξεις και με τους μαθητές της  Α’ Λυκείου, που προσμένουμε να γνωρίσουμε και να τα καλωσορίσουμε στο σχολείο μας.

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων περιμένουν να συνταξιδέψουμε κι αυτή τη χρονιά στο ταξίδι της γνώσης.

Καλώς να έρθετε στο σχολείο μας, στο 2ο ΓΕΛ Αλίμου.

 

Σας πληροφορούμε ότι στην ιστοσελίδα του σχολείου μας μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για:

  1. Τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας
  2. Οδηγίες πολιτικής προστασίας
  3. Οδηγίες για τον covid-19
  4. Το Bulling
  5. Την σεξουαλική παρενόχληση
  6. Την επικοινωνία Γονέων & Κηδεμόνων
  7. Χρήσιμα έντυπα-αιτήσεις
  8. Θέματα ορίων/αιτιολόγησης απουσιών

Κατά τη λειτουργία των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης εφαρμόζονται τα μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 που ορίζονται στην παρούσα απόφαση και ακολουθούνται οι οδηγίες των από 8.9.2021 εισηγήσεων της Εθνικής Επιτροπής προστασίας Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19, όπως αυτές επικαιροποιούνται και εξειδικεύονται με τις σχετικές οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), οι οποίες κοινοποιούνται με εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

    Δείτε την εγκύκλιο με αριθμό Δ1α/Γ.Π.οικ. 55254 (ΦΕΚ 4187/10-9-2021)  ΕΔΩ

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων