Feed
Άρθρα
Σχόλια

Στο διάστημα 15-19 Δεκεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε αυτή τη χρονιά η πολυήμερη εκδρομή της Γ΄ τάξης του Λυκείου μας στα Ιωάννινα.

Το όνειρο όλων των μαθητών του Λυκείου να απολαύσουν ως τελειόφοιτοι την πενταήμερη σχολική εκδρομή τους ήταν γεγονός. Οι μαθητές γύρισαν με ένα πλήθος γνώσεων και εμπειριών.

Ξεκινήσαμε από την Αθήνα την Πέμπτη το πρωί με το πούλμαν και το μεσημέρι, μετά από κάποιες μικρές στάσεις, φθάσαμε στον πρώτο μας προορισμό, την πόλη της Άρτας. Εκεί περπατήσαμε στα όμορφα στενά της και καταλήξαμε στο περίφημο γεφύρι της.

IMG 1

Στη συνέχεια προχωρήσαμε και το βραδάκι φθάσαμε στην πόλη των Ιωαννίνων όπου και καταλύσαμε στο ξενοδοχείο μας.

Τη δεύτερη μέρα το πρωί επισκεφθήκαμε το κάστρο της πόλης και την πανέμορφη πόλη των Ιωαννίνων. Απολαύσαμε τα στενά δρομάκια και τα όμορφα παραδοσιακά κτίσματα της παλιάς πόλης.

Στη συνέχεια πήραμε καραβάκι και πήγαμε στο νησάκι των Ιωαννίνων. Το νησί δεν έχει όνομα και έχει περίπου 250 κατοίκους και επτά μοναστήρια! Είναι πνιγμένο στα πεύκα με ένα μοναδικό οικισμό γύρω από το φυσικό λιμάνι του. Στο νησί βρίσκεται το πολύ όμορφο μουσείο του Αλή Πασά το οποίο και επισκεφθήκαμε. Το μεσημέρι και το βραδάκι μετά την επιστροφή μας στην πόλη περιδιαβήκαμε την όμορφη παλαιότερη αλλά και τη σύγχρονη πόλη των Ιωαννίνων.

Την επόμενη μέρα κατευθυνθήκαμε προς τα Ζαγοροχώρια και κύρια στο Μονοδένδρι. Είναι ένα χωριό φωτογενές, με πέτρινα ζαγορίτικα αρχοντικά και καλντερίμια με ομαλές κλίσεις, σε αντίθεση με τα περισσότερα Ζαγοροχώρια.

Απολαύσαμε έναν καφέ στην πλατεία με τα πλατάνια και επισκεφθήκαμε τη Ριζάρειο Σχολή. Πρόκειται για τη χειροτεχνική σχολή-οικοτροφείο του Ριζαρείου Ιδρύματος, που λειτουργεί στο χωριό από το 1979.

Επισκεφτήκαμε επίσης την Μονή Αγίας Παρασκευής, το πέτρινο, ταπεινό μοναστήρι στο χείλος της χαράδρας του Βίκου, που είναι μία από τις βαθύτερες του κόσμου. Η θέα από εκεί προς τη χαράδρα του Βίκου κόβει την ανάσα. Στις σπηλιές που υπάρχουν στην περιοχή οι κάτοικοι του Μονοδενδρίου έβρισκαν καταφύγιο από τους ληστές.

IMG 2

Την τελευταία μέρα (Κυριακή) επισκεφθήκαμε το Μέτσοβο για βόλτα περιήγηση στα ιστορικά του στοιχεία και τον μικρό μουσειακό χώρο με εκθέματα από τον βίο του Αβέρωφ Τοσίτσα. Είναι ένα χωριό κτισμένο αμφιθεατρικά στις πλαγιές της Πίνδου σε υψόμετρο 1.200 μ., πάνω από τον μετσοβίτικο ποταμό.

Την Δευτέρα το πρωί ξεκινήσαμε το ταξίδι της επιστροφής. Τελευταίος σταθμός για περιήγηση ήταν η πόλη της Αμφιλοχίας. Η Αμφιλοχία είναι μικρή παραθαλάσσια πόλη 6.000 κατ. και βρίσκεται στο μυχό του Αμβρακικού κόλπου. Είναι αμφιθεατρικά χτισμένη πάνω σε δύο λόφους που στο νότιο μέρος συγκλίνουν μεταξύ τους και σχηματίζουν ορθή γωνία.

Αργά το απόγευμα φθάσαμε στο σχολείο όπου μας περίμεναν οι γονείς των μαθητών.

Σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής είχαμε τη συνοδεία ξεναγού ,ο οποίος μας έδωσε την ευκαιρία να έχουμε στη διάθεσή μας όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για τα μέρη που επισκεπτόμαστε.

Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί, κ. Κωνσταντίνα Καντέλη(Διευθύντρια), κ. Στέφανος  Νταφόπουλος, κ. Ευτυχία Καστανάρα και η κ. Βασιλική Γάτσινου.

Τους ευχαριστούμε όλους θερμά καθώς και τους μαθητές για την άψογη συμπεριφορά τους!