Με μία μικρή αλλά πολύ όμορφη γιορτή που παρουσίασαν οι μαθητές της Δ’ τάξης στην αυλή και παρακολούθησαν όλα τα παιδιά, τίμησε το σχολείο μας την Παρασκευή 13/10 την επέτειο του Μακεδονικού Αγώνα και την ηρωική θυσία του Παύλου Μελά. Την εκδήλωση οργάνωσαν οι εκπαιδευτικοί της Δ’ κ. Κοβάτση Στέλλα και κ. Φιλίππου Αγάπη με τη συνδρομή της κ. Κατερίνας Καρυά  (καθ. Φ.Α.).Τις απαγγελίες των μικρών μαθητών της Δ’  πλαισίωσαν με τις μελωδικές φωνές και τα τραγούδια τους οι μαθητές της Ε’ τάξης συνοδευόμενοι από το ακορντεόν της κ. Αλεξίας Τανούρη (καθ. μουσικής) η οποία επιμελήθηκε συνολικά το μουσικό μέρος.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συντελεστές της εκδήλωσης καθώς και τους γονείς που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Τα πρόσωπα στη φωτογραφία έχουν υποστεί επεξεργασία.

μακεδονικοςIMG 20231016 160243

Προς ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων

Σας κοινοποιούμε το με αρ. πρωτ. 71995/04-09-2023 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών σύμφωνα με το οποίο:

“… λόγω της διενέργειας των εκλογών για την ανάδειξη των Περιφερειακών και Δημοτικών αρχών της 8ης Οκτωβρίου 2023, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023 και τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023″.

ΚΛΕΙΣΤΟ 1

 

Από τη Διεύθυνση

Στο πλαίσιο του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού  και της 10ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού που είχε οριστεί για τις 29 Σεπτεμβρίου 2023,  η σχολική μας μονάδα υλοποίησε την Τρίτη 26/9 αθλητικές δραστηριότητες/δράσεις σε αθλητικό χώρο με κοινό σύνθημα ” Η κίνηση δίνει ζωή” προκειμένου να αναδειχθεί η θεμελιώδης σημασία της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και την ευημερία του ατόμου.

Τα πρόσωπα στις φωτογραφίες και στο βίντεο που ακολουθεί έχουν υποστεί επεξεργασία.

ολυμπιακη ημερα

 

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

παρακαλούμε πολύ για την πρωινή έγκαιρη προσέλευση των μαθητών/τριών στο σχολείο. Υπενθυμίζουμε τα όσα ισχύουν με βάση το ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ 79/ΦΕΚ Α 109/01.08.2017- άρθρο 18:

“Το καθημερινό ημερήσιο σχολικό πρόγραμμα αρχίζει με την προσέλευση των μαθητών στο χώρο του σχολείου την ώρα που προβλέπεται (8.00-8.15). Στο Δημοτικό Σχολείο οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί εφημερίας υποδέχονται τους μαθητές στην είσοδο του σχολείου και οι γονείς-συνοδοί αποχωρούν. Κατά τη διάρκεια του χρόνου της προσέλευσης των μαθητών δεν παρευρίσκεται χωρίς άδεια στο χώρο του σχολείου κανείς εκτός των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Μετά το ηχητικό σήμα (κουδούνι), με ευθύνη των εφημερευόντων κλείνει η είσοδος και οι μαθητές συγκεντρώνονται κατά τμήματα ή τάξεις στον προκαθορισμένο χώρο και τα τμήματα ή τις τάξεις επιτηρούν οι διδάσκοντες σε αυτά την 1η διδακτική ώρα.

Με σκοπό να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των μαθητών και να αποτρέπεται η αναίτια είσοδος και έξοδος αυτών από τον προαύλιο χώρο του σχολείου, καθώς και η είσοδος ατόμων που ουδεμία σχέση έχουν με τη λειτουργία του, οι θύρες εισόδου-εξόδου στο χώρο του σχολείου παραμένουν κλειστές κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του με ευθύνη των Διευθυντών ή Προϊσταμένων των δημοτικών σχολείων. Κανένα άτομο πλην των εκπαιδευτικών δε μπορεί να παραμένει εντός του σχολικού χώρου κατά τη διάρκεια λειτουργίας της σχολικής μονάδας.”

 

Σε περίπτωση καθυστερημένης προσέλευσης μαθητή/τριας,  για να μην δημιουργείται αναστάτωση στο παιδαγωγικό έργο του τμήματος που φοιτά, αυτός/ή θα γίνεται δεκτός/ή στο γραφείο της Διεύθυνσης και από εκεί θα οδηγείται στην τάξη του.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία.

Τις δικές τους Εθνικές Ετικέτες Ποιότητας έλαβαν και οι εκπ/κοί κος Παύλος Σταγκώνης και κα Χαρά Ξυνού για το πρόγραμμα e-twinning που υλοποίησαν με τους μαθητές του περυσινού Ε2 και φετινού ΣΤ2 με τίτλο “The gifts of Mother Nature”- Τα δώρα της Μητέρας-Φύσης. Και το ταξίδι  των παιδιών της ΣΤ δε σταματά εδώ καθώς φέτος ετοιμάζονται να υλοποιήσουν νέα προγράμματα! Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!

 

Screenshot 7 1

 

twin

 

Οι μαθητές του τμήματος Δ1΄ με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς κ. Κοβάτση Στέλλα και κ. Τζιτζιμπάση Δέσποινα, βραβεύτηκαν για τη συμμετοχή τους, κατά το σχολικό έτος 2021-2022, στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning και έλαβαν την Εθνική αλλά και την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για το έργο τους με τίτλο  ¨New light to the future” .

Η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας απονέμεται από την αρμόδια ευρωπαϊκή επιτροπή κατόπιν αξιολόγησης σε εκείνα τα έργα eTwinning που έχουν την υψηλότερη κατάταξη μεταξύ όσων έχουν λάβει την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας. Τα έργα που βραβεύονται θεωρούνται παραδείγματα μίας πολύ επιτυχημένης ευρωπαϊκής συνεργασίας.

Το έργο των δικών μας παιδιών μας και των δασκάλων τους ξεχώρισε για την καινοτομία του αλλά και το ενδιαφέρον θέμα του που αφορούσε το Περιβάλλον.

Πρόκειται για μια σπουδαία ευρωπαϊκή διάκριση για το σχολείο και τους μαθητές/τις μαθήτριές μας. Θερμά συγχαρητήρια σε όσους και όσες εργάστηκαν γι αυτήν! Είμαστε σίγουροι ότι αυτή είναι μόνον η αρχή.

Με τον καθιερωμένο Αγιασμό  ξεκίνησε σήμερα η νέα σχολική χρονιά. Τον Αγιασμό έκανε ο πατέρας Κωνσταντίνος. Παρόντες οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου, γονείς, εκπρόσωποι  του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και των Δημοτικών αρχών. Η αυλή γέμισε και πάλι με παιδικές φωνές και γέλια.

Καλή αρχή! Υγεία και πρόοδο για όλα τα παιδιά!

 

 

agiasmos1agiasmos2