- Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το Π.Δ. 79/2017, το β’ δεκαπενθήμερο Νοεμβρίου και το α’ δεκαπενθήμερο Φεβρουαρίου πρέπει να επικαιροποιείται η εγγραφή των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα.
- Για τον λόγο αυτό μοιράσαμε στα παιδιά που είναι εγγεγραμμένα στο ολοήμερο νέες δηλώσεις οι οποίες θα πρέπει να συμπληρωθούν και να επιστραφούν στο σχολείο έως την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου.
- Για την περίπτωση που το παιδί σας, αν και εγγεγραμμένο στο ολοήμερο, δεν έχει λάβει ακόμη τη νέα δήλωση επικοινωνήστε με το σχολείο.
- Παρακαλούμε όπως σημειώσετε με ακρίβεια την ώρα αποχώρησης, καθώς είναι πολύ σημαντική για τον σωστό προγραμματισμό της λειτουργίας του Ολοήμερου.
- Τα παιδιά ομαδοποιούνται σε τμήματα σύμφωνα με την ώρα αποχώρησης.
- Υπενθυμίζουμε ότι η εγγραφή στο Ολοήμερο αποτελεί προϋπόθεση για την εγγραφή του μαθητή/της μαθήτριας και στην Πρωινή Ζώνη.
- Τέλος σας υπενθυμίζουμε ότι όταν ένας μαθητής/μία μαθήτρια συμπληρώνει 15 συνεχόμενες απουσίες, οι οποίες δε δικαιολογούνται από ιατρική γνωμάτευση, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, διαγράφεται από το Ολοήμερο.
Η Γιορτή της 17ης Νοεμβρίου στο σχολείο μας
Για να τιμήσουν την επέτειο του Πολυτεχνείου οι μαθητές και μαθήτριες της Γ’ τάξης ετοίμασαν μία πολύ όμορφη γιορτή και την παρουσίασαν στους συμμαθητές και συμμαθήτριές τους όλων των τάξεων: την Πέμπτη 16 Νομεβρίου στα παιδιά της Δ’, Ε΄ & ΣΤ΄ και την Παρασκευή το πρωί στα παιδιά της Α΄και της Β΄και στη συνέχεια στους γονείς τους. Τους ευχαριστούμε θερμά για την μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλαν. Μας μετέφεραν με πολύ όμορφο και συγκινητικό τρόπο το μήνυμα της επετείου: την αγάπη για τη δημοκρατία και την ελπίδα ότι οι άνθρωποι μέσα από κοινούς αγώνες μπορούμε να κάμουμε τον κόσμο μας καλύτερο για όλους!
Ευχαριστούμε πολύ και τις εκπαιδευτικούς της Γ΄τάξης κες Ψωμαθιανού Άννα και Παπαγεωργίου Όλγα που επιμελήθηκαν τα κείμενα, την κ. Αλεξία Τανούρη για τη μουσική επένδυση και την κ. Ελένη Κανονίδου για το θεατρικό δρώμενο. Συγχαρητήρια σε όλες και όλους!
Τα πρόσωπα στις εικόνες έχουν υποστεί επεξεργασία.
14 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Σακχαρώδη Διαβήτη.
Πρόγραμμα εορταστικών εκδηλώσεων για την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου
Την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου στο σχολείο θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Οι μαθητές θα προσέλθουν κανονικά στις 8.15 π.μ. και θα αποχωρήσουν στις 10.00 π.μ. Τη μέρα αυτή δεν πραγματοποιούνται μαθήματα και δεν λειτουργεί η Πρωινή Ζώνη και το Ολοήμερο.
Τη γιορτή που έχουν αναλάβει οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης μπορούν να παρακολουθήσουν και οι γονείς τους. Ώρα προσέλευσης για τους γονείς 9.00 π.μ.
Η γιορτή του Άγιου Μαρτίνου στο σχολείο μας!
Στις γερμανόφωνες χώρες στις 11 Νοεμβρίου γιορτάζεται η ημέρα του Αγίου Μαρτίνου (Martinstag). Σύμφωνα με την παράδοση ο Μαρτίνος ήταν ένας Ρωμαίος στρατιώτης που μοιραζόταν τα υπάρχοντά του, στήριζε όσους είχαν ανάγκη και ήταν πάντα πρόθυμος να βοηθήσει τους άλλους. Λέγεται επίσης ότι κατά τη διάρκεια μιας χιονοθύελλας έκοψε στα δύο τον μανδύα του, για να ντύσει έναν γυμνό φτωχό και έτσι τον έσωσε από το κρύο. Την επόμενη μέρα αποφάσισε να εγκαταλείψει τη ζωή του στρατιώτη και να γίνει μοναχός.
Στη Γερμανία κάθε χρόνο στις 11 Νοεμβρίου, όταν νυχτώσει, παιδιά όλων των ηλικιών περπατάνε στους δρόμους κρατώντας χρωματιστά φαναράκια που έχουν φτιάξει στο σχολείο τους και τραγουδούν παραδοσιακά τραγούδια αφιερωμένα στον Άγιο Μαρτίνο.
Οι μαθητές/τριες της Ε’ τάξης που διδάσκονται γερμανικά στο σχολείο μας ενημερώθηκαν από την υπεύθυνη εκπαιδευτικό κ. Μαρία Κυμιωνάκη, για το έθιμο αυτό. Αφού παρακολούθησαν ένα σχετικό βίντεο, απάντησαν σε ένα κουίζ και στη συνέχεια κατασκεύασαν πολύχρωμα φαναράκια. Στο τέλος τραγούδησαν στις υπόλοιπες τάξεις τραγούδια για την γιορτή του Αγίου Μαρτίνου με τα φαναράκια στα χέρια! Η γιορτή αυτή αποσκοπεί να διδάξει στα παιδιά τη σημασία του να μοιράζεσαι και να προσφέρεις χωρίς αντάλλαγμα!
Εορταστικές εκδηλώσεις 28ης Οκτωβρίου
Την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου, με σύμμαχο τον ηλιόλουστο καιρό, οι μικροί μαθητές/τριες της Α’ τάξης παρέα με τους μεγαλύτερους μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης παρουσίασαν στην αυλή του σχολείου μπροστά σε μαθητές/τριες και γονείς, μία πανέμορφη και άκρως συγκινητική γιορτή γαι να τιμήσουν την επέτειο του “ΟΧΙ”.
Και το Σάββατο 28 Οκτωβρίου κάτω από έναν γαλάζιο ουρανό, οι μαθητές/τριες της Ε’ και της ΣΤ’ τάξης πήραν μέρος στη δοξολογία, την κατάθεση στεφάνων και την παρέλαση εκπροσωπώντας επάξια το σχολείο μας και χαρίζοντας σε όλους εμάς το αίσθημα της περηφάνιας.
Τους/τις ευχαριστούμε! Ένα μεγάλο Μπράβο σε όλες και όλους!
Πρόγραμμα Παρασκευής 27 Οκτωβρίου
Την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο για να παρακολουθήσουν τη γιορτή που ετοίμασαν για την επέτειο του ΟΧΙ οι συμμαθητές και συμμαθήτριές τους της Α’ και της ΣΤ’ τάξης. Τα παιδιά θα αποχωρήσουν όλα στις 10.00, μετά το πέρας της γιορτής. Τη μέρα αυτή δεν πραγματοποιούνται μαθήματα και δεν λειτουργεί η πρωινή ζώνη ούτε το ολοήμερο πρόγραμμα.
Ανακοίνωση: σχολική φωτογράφιση
Σας ενημερώνουμε ότι μετά από ενέργειες του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα 23 Οκτωβρίου η ετήσια φωτογράφιση των μαθητών και μαθητριών στον χώρο του σχολείου. Μην ξεχάσετε να φορέσετε το καλό σας χαμόγελο!

«Τρέχω για το ΕΥ»
Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού, κλήθηκαν τα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια σχολεία όλης της χώρας να συμμετάσχουν σε μία πανελλαδική σχολική σκυταλοδρομία με θέμα «Τρέχω για το ΕΥ» (ΕΥζειν-ΕΥτυχία-ΕΥσυνειδησία-ΕΥαγωνίζεσθαι-ΕΥρωστία-ΕΥημερία-ΕΥθύνη- ΕΥγένεια). Η συμβολική αυτή διαδρομή, εκτός από την αθλητική της διάσταση, εμπεριείχε και τις Ολυμπιακές Αξίες των οποίων η επιρροή είναι απαράμιλλη στην βελτίωση της κοινωνίας μας. Τα παιδιά έτρεξαν, τελικά, για να υπενθυμίσουν σε όλους μας ότι το ΕΥ (ΕΥζειν-ΕΥτυχία-ΕΥσυνειδησία-ΕΥαγωνίζεσθαι-ΕΥρωστία-ΕΥημερία-ΕΥθύνη-ΕΥγένεια) είναι η επιδιωκόμενη στάση ΖΩΗΣ που πρέπει να κατακτάται με προσπάθεια, στοχοπροσήλωση και ηθική ακεραιότητα.
Μαθητές και μαθήτριες του σχολείου συμμετείχαν στη σκυταλοδρομία με την καθηγήτρια Φ.Α. κ. Καρυά Κατερίνα, τρέχοντας μια συμβολική διαδρομή στο προαύλιο για το «ΕΥ αγωνίζεσθαι».
Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 10 Οκτωβρίου και που φέτος είχε το μήνυμα: «Η ψυχική υγεία είναι ένα παγκόσμιο ανθρώπινο δικαίωμα – Μental Health is a Universal Human Right» οι μαθητές των τμημάτων της Ε’ , στα πλαίσια του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας, παρακολούθησαν μαζί με την καθηγήτριά τους κ. Τζιτζιμπάση ένα σποτ με κινούμενα σχέδια στα αγγλικά και συζήτησαν για την αξία της ψυχικής υγείας.

















