Ανώνυμο σχέδιο

 

Σας ενημερώνουμε ότι η επίδοση των ελέγχων προόδου για την Γ-Δ-Ε-ΣΤ τάξη και η ενημέρωση για την πρόοδο των μαθητών/τριών της Α΄ και Β΄τάξης του σχολείου μας θα γίνει την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου από τις 13.15 μέχρι τις 14.00.

Σας υπενθυμίζουμε ότι η ημέρα αυτή είναι μόνο για επίδοση ελέγχων/περιγραφική αξιολόγηση. Για την αναλυτική και προσωπική σας ενημέρωση σχετικά με τη φοίτηση και την πρόοδο των παιδιών σας, ισχύουν οι ημέρες ενημέρωσης όπως αυτές έχουν οριστεί από τους/τις εκπαιδευτικούς των τάξεων.

collage 1

 

Μία πολύ ενδιαφέρουσα επίσκεψη πραγματοποίησαν την Τετάρτη 11/12 οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης στο  Κέντρο  Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας – NOESIS. Παρακολουθώντας στην αρχή στο πλανητάριο την ταινία ” Είμαστε μόνοι στο σύμπαν;” είχαν την ευκαιρία να κάμουν ένα εικονικό ταξίδι στο διάστημα και να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν κι άλλοι πλανήτες σαν τη Γη κι ότι  ο Ήλιος μας είναι ένα από τα δισεκατομμύρια αστέρια του γαλαξία. 
 Στη συνέχεια στα πλαίσια του προγράμματος “Η Οδύσσεια του περιβάλλοντος”, ακολουθώντας ένα συγκεκριμένο σενάριο, δούλεψαν σε ομάδες κι έψαξαν να βρούνε λύσεις σε γρίφους που σχετίζονται με την κλιματική κρίση. Χρησιμοποίησαν  τάμπλετ, πειραματικές διατάξεις, τα χέρια τους και το μυαλό τους.  Στο τέλος κατάφεραν να ξεκλειδώσουν τα μυστικά και να βρουν τον κώδικα που θα μας οδηγήσει, ελπίζουμε,  σε ένα καλύτερο «μέλλον» αφού η κλιματική κρίση είναι σε εξέλιξη και ο πλανήτης Γη εκπέμπει SOS.

Στα πλαίσια των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία οι μαθητές/τριες της Β’  τάξης επισκέφτηκαν το 10ο ειδικό σχολείο βαρηκόων. Ήταν μια μέρα πολύ ξεχωριστή για όλους. Τα παιδιά των δυο σχολείων τραγούδησαν παρέα, συνέφαγαν κι έφτιαξαν μαζί πανέμορφα χριστουγεννιάτικα στολίδια. Ευχαριστούμε θερμά τη διευθύντρια του σχολείου κ. Έλενα Κακλαμανάκη, το προσωπικό και τα υπέροχα παιδιά του σχολείου για την υπέροχη φιλοξενία, την χαρά και την αγάπη που μας χάρισαν.

Τους μαθητές του σχολείου μας συνόδευαν οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων κ. Φελώνη και Καλεντερίδου, η εκπ/κός του Τμήματος Ένταξης κ. Χρύσογλου, η διευθύντρια του σχολείου και βέβαια η κ. Τανούρη Αλεξία η μουσικός μας με το ακορντεόν και τη χριστουγεννιάτικη διάθεση!

εικο6 eiko5 eidiko4 eidiko3

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία πραγματοποίηθηκαν στο σχολείο ποικίλες δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης. Με τη συνδρομή των εκπαιδευτικών των Τμημάτων ένταξης του σχολείου κ. Χρύσογλου και κ. Σακαλάκη και των εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης κ. Καρακίτσου, Κίτσιου, Χαλκιά, Καραπέγιου, Παναγιωτίδου και Πανούση οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων πραγματοποίησαν κατά τμήμα ενημερωτικές εκδηλώσεις, δράσεις και παιχνίδια. Τέλος τα παιδιά μέσα από τα έργα που δημιούργησαν έστειλαν ένα απλό μήνυμα: Η συμπερίληψη των ατόμων με αναπηρία δεν συνιστά απλώς ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης. Κάνει τον κόσμο μας καλύτερο!
Στιγμιότυπο οθόνης 2024 12 03 2137053η Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία20241204 000237

Συνεχίστε την ανάγνωση

Screenshot 34

 

Πατώντας πάνω στον σύνδεσμο https://tuerchen.app/PiM6OP8JgJ8FeZFD θα ανοίξετε το διαδραστικό χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο που έφτιαξε για τους μαθητές των τμημάτων γερμανικής γλώσσας η εκπαιδευτικός κ. Μαρία Κυμιωνάκη. Καλή διασκέδαση!

bes2εικόνα Viber 2024 11 21 21 18 19 518 1bes3

βεε3 βεε2 βεε1

Την Πέμπτη 21/11 οι μαθητές και μαθήτριες της Γ’ τάξης επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις του Bee Garden στη Νέα Ραιδεστό. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία μέσα από γυάλινες κυψέλες παρατήρησης, να δουν σε πραγματικό χρόνο τις μέλισσες σε πλήρη δραστηριότητα και να παρακολουθήσουν την καθημερινή ζωή της κυψέλης με απόλυτη ασφάλεια. Ανακάλυψαν την τέλεια οργανωμένη κοινωνία τους, είδαν πώς επικοινωνούν, συνεργάζονται και δημιουργούν το πολύτιμο μέλι που όλοι λατρεύουμε. Περιηγήθηκαν στο μελισσοκομικό μουσείο και φεύγοντας έλαβαν από ένα μικρό ευωδιαστό αναμνηστικό δώρο!

χανθ3 χανθ1 χανθ2 χανθ4

 

Την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου οι μικροί μαθητές και μαθήτριες της Α’ τάξης επισκέφθηκαν τη ΧΑΝΘ όπου παρακολούθησαν την διαδραστική παράσταση κουκλοθέατρου “Ο ξυλοκόπος και το δάσος”,  ένα έργο που βοηθάει τα παιδιά να ταυτιστούν με την φύση  και τα ζωάκια. Στο έργο αυτό η φύση αντιστέκεται και τα δάση αγωνίζονται να διατηρηθούν.

Μετά την παράσταση συμμετείχαν στο εργαστήριο κατασκευής κούκλας με ανακυκλώσιμα υλικά. Το κάθε παιδάκι  έφτιαξε τον δικό του ήρωα “ένα δέντρο που μπορεί να μιλά”. Τα παιδιά επέστρεψαν στο σχολείο ενθουσιασμένα! Ευχαριστούμε τους συντελεστές για την πολύ όμορφη εμπειρία που τους χάρισαν!

20241115 171459

Με μία ξεχωριστή και πολύ όμορφη γιορτή οι μαθητές και μαθήτριες της Γ’  τάξης τίμησαν την επέτειο του Πολυτεχνείου και όσους αγωνίστηκαν με πάθος για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας. Τη γιορτή παρακολούθησαν οι μαθητές των μεγάλων τάξεων και οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών της Γ’  τάξης που πλημμύρισαν την αίθουσα του γυμναστηρίου. Τους ευχαριστούμε όλους που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

1000000148 1000000146 1000000149 1000000144

Την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου οι μαθητές/τριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μία ψυχαγωγική και ταυτόχρονα εκπαιδευτική δράση που υλοποιήθηκε στον χώρο του γυμναστηρίου και είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών στο θέμα της ανακύκλωσης των συσκευασιών. Η δράση οργανώθηκε από την  Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης με πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Ανακύκλωσης, Καθαριότητας και Περιβάλλοντος και της Διεύθυνσης Παιδείας του δήμου Θέρμης. Τα παιδιά παίζοντας φιδάκι, παζλ και στόχο και συνομιλώντας με τον μπλε κάδο έμαθαν βιωματικά ποια υλικά μπαίνουν στην ανακύκλωση.

20241111 19430020241111 193615

“Νους υγιής εν σώματι υγιεί” έλεγαν οι αρχαίοι. Μία μοναδική ευκαιρία να γυμνάσουν τα σώματά τους και να χαρούν το παιχνίδι απόλαυσαν τη Δευτέρα 11/11 οι μαθητές/τριες της Β’ τάξης που επισκέφθηκαν τις αθλητικές εγκαταστάσεις της ΧΑΝΘ. Με την καθοδήγηση των εξειδικευμένων γυμναστών  έπαιξαν μπάσκετ και χάντμπολ ενώ στη συνέχεια ξεναγήθηκαν στο μουσείο μπάσκετ και γνώρισαν την ιστορία του αθλήματος.