moyseio makedonikoy agvna 1

Οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης επισκέφτηκαν την Παρασκευή 24/1/2025 το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Αποκρυπτογραφώντας τον Μακεδονικό Αγώνα». Αφού ξεναγήθηκαν στις αίθουσες του Μουσείου κλήθηκαν μέσα από γρίφους και αινίγματα να ανακαλύψουν πτυχές του Μακεδονικού Αγώνα . Στο τέλος ένας αυθεντικός κώδικας των μακεδονομάχων οδήγησε τα παιδιά στη λύση του μυστηρίου.
Στη συνέχεια επισκέφτηκαν την Κρύπτη που βρίσκεται κάτω από τον Μητροπολιτικό ναό του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά. Ο χώρος χρησιμοποιούνταν γαι τις συνεδριάσεις και τη φιλοξενία των αγωνιστών,  καθώς επικοινωνούσε με μυστικές υπόγειες διόδους τόσο με το τότε Μητροπολιτικό Μέγαρο όσο και με το Ελληνικό Προξενείο.
Ήταν μια υπέροχη εμπειρία και ένα ταξίδι στον χρόνο και την ιστορία του τόπου μας!

Αφίσα εργαστηρίου για γονείς20250123 093206

Οι προετοιμασίες ξεκίνησαν! Τα παιδιά του Γ1 εργάζονται ήδη πάνω στην ιδέα και θα σας περιμένουν για να σχεδιάσουμε τον λαχανόκηπο όλοι μαζί την Τετάρτη το απόγευμα. Να είστε εκεί!

20250116 163404

Την Πέμπτη 16-1-25 οι μαθητές της Γ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική  επίσκεψη στο Ολυμπιακό μουσείο. Γνώρισαν την ιστορία των  αρχαίων  ολυμπιακών αγώνων  και συμμετείχαν σε ολυμπιακά αθλήματα. Ενημερώθηκαν για την  ιστορία και των  παραολυμπιακών αγώνων και είχαν την ευκαιρία να παίξουν και οι ίδοι τα παραολυμπιακά αθλήματα goalball και boccia. Ήταν μια μέρα γεμάτη αθλητικές εμπειρίες. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπ/κοί των τμημάτων κ. Φιλίππου και κ. Καλονικολάου και η εκπ/κός Φ.Α. κ. Καρυά Αικατερίνη.

20250114 164332
Την Τρίτη 14 Ιανουαρίου το σχολείο μας έλαβε μέρος στην αθλητική  διοργάνωση με τίτλο “Γνωρίζουμε την Χειροσφαίριση με παιχνίδι” που οργανώθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αν. Θεσσαλονίκης μέσω του τμήματος Φυσικής Αγωγής και σχολικού αθλητισμού, σε συνεργασία με την ελληνική ομοσπονδία χειροσφαίρισης.
Η ομάδα μας αποτελείτο από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Άγγελο Μποέμη, Παναγιώτη Κωνσταντινίδη, Βίκτωρα Σπυρίδη, Γιώργο Αφεντουλίδη, Παναγιώτη Ψηλό, Κωνσταντίνου Ταξιάρχη, Βασιλειάδη Ευθύμη, Ιωάννη Μπουσδελεκίδη, Νίκο Καζανά και Χάρη Ζωγράφο.
Οι μικροί αθλητές επέδειξαν  υποδειγματικό ήθος και αγωνιστικότητα. Τους συγχαίρουμε θερμά για την επάξια εκπροσώπηση του σχολείου μας.

 

 

462560125 1356474552182787 4825519555149355997 n462560120 860178602720535 3466507532549592820 n 467225779 605118332076724 4680715922090660643 n20241220 101812

Η ανταπόκριση των γονέων στο φετινό κάλεσμα του σχολείου και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για προσφορά τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Μέρος των ειδών που συγκεντρώθηκαν παραδόθηκαν σήμερα Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου στις εθελόντριες του Κοινωνικού Ιατρείου Αλληλεγγύης. Τα υπόλοιπα δόθηκαν στο Φιλόπτωχο Ταμείο του Αγίου Νικολάου Θέρμης. Εκεί οι μαθητές και μαθήτριες της Ε2 τάξης ενημερώθηκαν από τον πατέρα Σεραφείμ για τη δράση του Ταμείου και συμμετείχαν στην προετοιμασία πακέτων αγάπης που θα δοθούν σε ευάλωτους συμπολίτες μας.

Ως επιβράβευση για την προσφορά των παιδιών το σχολείο οργάνωσε σε όλα τα τμήματα προβολή χριστουγεννιάτικης ταινίας. Μαζί κάνουμε πράξη το σπουδαιότερο μάθημα: να αγαπάμε, να μοιραζόμαστε, να βοηθούμε, να προσφέρουμε. Σας ευχαριστούμε!

20241218 164341 1 20241218 163913 1

Στολίδια, στρατιωτάκια, μπαλαρίνες, αστέρι και φωτάκια…. Αλεύρι, ζάχαρη, αυγά, μαγιά, βούτυρο, γάλα, νερό κι ένα φλουρί χρυσό….. Αϊ Βασίλης, ξωτικά τάρανδοι, αστυνόμοι και μικρά παιδιά…… Μαζευτήκαν όλοι σήμερα στη μικρή μας σκηνή σε μια παράσταση μαγευτική! Συγχαρητήρια στους μικρούς και τις μικρές ηθοποιούς της Β’  τάξης και στις δασκάλες τους! Και του χρόνου!

IMG 20241217 143518

Λίγο καιρό πριν διαβάσαμε μια πρόσκληση: ένα σχολείο της Κρήτης καλούσε σχολεία απ’όλη την Ελλάδα να δημιουργήσουν ομάδες των 15 και ν ανταλλάξουν μεταξύ τους χριστουγεννιάτικα στολίδια κι ευχές. Δεχτηκαμε με μεγάλη χαρά. Μαθητές και μαθήτριες της Ε & ΣΤ τάξης με την καθοδήγηση της δασκάλας των εικαστικών κ. Υψηλάντη και της δασκάλας της μουσικής κ. Τανουρη ετοίμασαν τα στολίδια που έστειλε το σχολείο μας. Με το ταχυδρομείο έφτασαν τα στολίδια που ετοίμασαν τα άλλα σχολεία για μας. Πόσο όμορφα ήταν όλα! Τα στολίσαμε πάνω στον χάρτη της Ελλάδας. Οι ευχές που τα συνόδευαν ζέσταναν τις καρδιές μας. Είναι πολύ ωραίο να κάνεις καινούργιους φίλους!.

20241215 185201 20241215 154624 20241215 161833 20241215 184804

Η μέρα τα είχε όλα: συνάντηση με τον Αϊ Βασίλη, face painting με την κ. Χαρά του ΤΕ, παραμύθια με την κ. Δέσποινα, αγορά με δώρα και στολίδια, παραδοσιακούς χορούς, ζωντανή μουσική, νόστιμες λιχουδιές……. Κι ήμασταν όλοι εκεί: παιδιά, γονείς και δάσκαλοι. Και περάσαμε τόσο όμορφα που σκεφτόμαστε σοβαρά να το επαναλάβουμε και του χρόνου!

Συγχαρητήρια σε όλα τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά που εργάστηκαν γι αυτή την πολύ όμορφη εκδήλωση!