ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΥ
Η Γ΄ τάξη στο Ολυμπιακό Μουσείο
Την Πέμπτη 16-1-25 οι μαθητές της Γ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ολυμπιακό μουσείο. Γνώρισαν την ιστορία των αρχαίων ολυμπιακών αγώνων και συμμετείχαν σε ολυμπιακά αθλήματα. Ενημερώθηκαν για την ιστορία και των παραολυμπιακών αγώνων και είχαν την ευκαιρία να παίξουν και οι ίδοι τα παραολυμπιακά αθλήματα goalball και boccia. Ήταν μια μέρα γεμάτη αθλητικές εμπειρίες. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπ/κοί των τμημάτων κ. Φιλίππου και κ. Καλονικολάου και η εκπ/κός Φ.Α. κ. Καρυά Αικατερίνη.
Συμμετοχή σε σχολικούς αγώνες χειροσφαίρισης (χάντμπολ)
Άρωμα Χριστουγέννων στις αίθουσες – Δ1
Προσφορά αγάπης στους συνανθρώπους μας
Η ανταπόκριση των γονέων στο φετινό κάλεσμα του σχολείου και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για προσφορά τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Μέρος των ειδών που συγκεντρώθηκαν παραδόθηκαν σήμερα Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου στις εθελόντριες του Κοινωνικού Ιατρείου Αλληλεγγύης. Τα υπόλοιπα δόθηκαν στο Φιλόπτωχο Ταμείο του Αγίου Νικολάου Θέρμης. Εκεί οι μαθητές και μαθήτριες της Ε2 τάξης ενημερώθηκαν από τον πατέρα Σεραφείμ για τη δράση του Ταμείου και συμμετείχαν στην προετοιμασία πακέτων αγάπης που θα δοθούν σε ευάλωτους συμπολίτες μας.
Ως επιβράβευση για την προσφορά των παιδιών το σχολείο οργάνωσε σε όλα τα τμήματα προβολή χριστουγεννιάτικης ταινίας. Μαζί κάνουμε πράξη το σπουδαιότερο μάθημα: να αγαπάμε, να μοιραζόμαστε, να βοηθούμε, να προσφέρουμε. Σας ευχαριστούμε!
Γιορτή Χριστουγέννων
Στολίδια, στρατιωτάκια, μπαλαρίνες, αστέρι και φωτάκια…. Αλεύρι, ζάχαρη, αυγά, μαγιά, βούτυρο, γάλα, νερό κι ένα φλουρί χρυσό….. Αϊ Βασίλης, ξωτικά τάρανδοι, αστυνόμοι και μικρά παιδιά…… Μαζευτήκαν όλοι σήμερα στη μικρή μας σκηνή σε μια παράσταση μαγευτική! Συγχαρητήρια στους μικρούς και τις μικρές ηθοποιούς της Β’ τάξης και στις δασκάλες τους! Και του χρόνου!
Ο Ερμής των Χριστουγέννων
Λίγο καιρό πριν διαβάσαμε μια πρόσκληση: ένα σχολείο της Κρήτης καλούσε σχολεία απ’όλη την Ελλάδα να δημιουργήσουν ομάδες των 15 και ν ανταλλάξουν μεταξύ τους χριστουγεννιάτικα στολίδια κι ευχές. Δεχτηκαμε με μεγάλη χαρά. Μαθητές και μαθήτριες της Ε & ΣΤ τάξης με την καθοδήγηση της δασκάλας των εικαστικών κ. Υψηλάντη και της δασκάλας της μουσικής κ. Τανουρη ετοίμασαν τα στολίδια που έστειλε το σχολείο μας. Με το ταχυδρομείο έφτασαν τα στολίδια που ετοίμασαν τα άλλα σχολεία για μας. Πόσο όμορφα ήταν όλα! Τα στολίσαμε πάνω στον χάρτη της Ελλάδας. Οι ευχές που τα συνόδευαν ζέσταναν τις καρδιές μας. Είναι πολύ ωραίο να κάνεις καινούργιους φίλους!.
Εικόνες από το χριστουγεννιάτικο bazaar
Η μέρα τα είχε όλα: συνάντηση με τον Αϊ Βασίλη, face painting με την κ. Χαρά του ΤΕ, παραμύθια με την κ. Δέσποινα, αγορά με δώρα και στολίδια, παραδοσιακούς χορούς, ζωντανή μουσική, νόστιμες λιχουδιές……. Κι ήμασταν όλοι εκεί: παιδιά, γονείς και δάσκαλοι. Και περάσαμε τόσο όμορφα που σκεφτόμαστε σοβαρά να το επαναλάβουμε και του χρόνου!
Συγχαρητήρια σε όλα τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά που εργάστηκαν γι αυτή την πολύ όμορφη εκδήλωση!




















