Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, οι εκπαιδευτικοί της αγγλικής και γερμανικής γλώσσας, κ. Παδοπούλου, Ξυνού και Κυμιωνάκη σχεδίασαν και υλοποίησαν την Παρασκευή 4/4/2025, ένα πρωτότυπο Κυνήγι Θησαυρού για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Γ’, Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Θέρμης.
Ο «θησαυρός» δεν ήταν άλλος από τρία μαγευτικά παραμύθια — ένα ελληνικό, ένα αγγλικό και ένα γερμανικό — τα οποία χωρίστηκαν σε δέκα ενότητες το καθένα και τοποθετήθηκαν σε διάφορα κρυφά σημεία του σχολείου. Οι μαθητές, μέσα από τη διαδικασία επίλυσης γρίφων, καλούνταν να εντοπίσουν την επόμενη ενότητα κάθε παραμυθιού, μέχρι να φτάσουν στο τέλος της ιστορίας.
Η δράση αυτή συνδύασε τη χαρά της ανάγνωσης με την αγωνία της ανακάλυψης και την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας μέσα από τη συνεργασία και το παιχνίδι. Μικροί και μεγάλοι απολαύσαμε την εμπειρία και διασκεδάσαμε μαθαίνοντας!
20250410 154353 20250410 15324720250404 221804

Την Δευτέρα 7-4-25 οι μαθητές της Στ τάξης επισκέφθηκαν ένα  μουσείο πολύ σημαντικό για την ιστορία της Θεσσαλονίκης το Μουσείο Βαλκανικών Πολέμων ΤΟΨΙΝ. Εδώ εγκαταστάθηκε το στρατηγείο του Ελληνικού Στρατού από τις 24 έως τις 26 Οκτωβρίου του 1912 και στους χώρους του έγιναν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του Έλληνα Αρχιστράτηγου διαδόχου Κωνσταντίνου και του Χασάν Ταχσίν Πασά, του Τούρκου διοικητή της Θεσσαλονίκης, που οδήγησαν στην τελική παράδοση της Θεσσαλονίκης στους Έλληνες.

Την επίσκεψη οργάνωσαν οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων κ. Κοβάτση, Ψωμαθιανού και η εκπ/κός Φ.Α. κ. Καρυά.

20250409 144511

Την Κυριακή 6-4-25 διεξήχθη στην Θεσσαλονίκη ο 19ος μαραθώνιος δρόμος ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ. Στην κατηγορία 9-12 ετών κοριτσιών πήρε μέρος η μαθήτρια της Στ’ τάξης του σχολείου μας Έλλη Λακασά και τερμάτισε στην πρώτη θέση. Θερμά συγχαρητήρια για το ήθος και την αγωνιστικότητά της. Της ευχόμαστε ένα λαμπρό αθλητικό μέλλον.

20250410 103847

Η 4η Απριλίου Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωΐας είναι μια σημαντική ευκαιρία για τους μαθητές  μας να μάθουν για την αγάπη και τον σεβασμό προς τα ζώα. Την ημέρα αυτή, δώσαμε  έμφαση στη σημασία της φροντίδας των κατοικίδιων, της προστασίας των αδέσποτων ζώων και της υπεύθυνης συμπεριφοράς απέναντί τους.Μέσα από δράσεις μας όπως ζωγραφική, αφήγηση ιστοριών , ανάγνωση βιβλίων και προβολή  ταινιών οι μαθητές  μας κατανόησαν πως και τα ζώα έχουν συναισθήματα και ανάγκες, όπως κι εμείς.Μπορούμε όλοι να συμβάλλουμε σε έναν κόσμο όπου άνθρωποι και ζώα να συνυπάρχουν αρμονικά!

thumbnail 1thumbnail

Την Παρασκευή 28-3-25 το σχολείο μας έλαβε μέρος στην αθλητική δράση ποδοσφαίρου <<Ελάτε να παίξουμε. Με μια μπάλα και την παρέα μας αλλάζουμε τον κόσμο >>που οργανώθηκε από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσω της Φυσικής Αγωγής και σχολικού αθλητισμού με συνδιοργανωτή την Ε.Π.Ο και σε συνεργασία με την ειδικότητα ποδοσφαίρου του ΤΕΦΑΑ Α.Π.Θ. Η ομάδα μας αποτελούνταν από τους μαθητές της Στ’ τάξης: Άγγελο Μποέμη, Παναγιώτη Κωνσταντινίδη, Ταξιάρχη Κωνσταντίνου, Παναγιώτη Ψηλό, Γιώργο Αφεντουλίδη, Βίκτωρα Σπυρίδη, Γιάννη Μπουσδελεκίδη, Ευθύμη Βασιλειάδη, Αναστάση Τσαλίκογλου, Τριανταφυλλίδη Παρασκευά. Οι αθλητές μας υπέδειξαν υποδειγματικό ήθος κι αγωνιστικότητα. Τους συγχαίρουμε θερμά για την επάξια εκπροσώπηση του σχολείου μας.

20250329 153120

MIA 1743581059563 20250403 003121

📚 Μια ξεχωριστή γωνιά άνοιξε σήμερα τις σελίδες της στο σχολείο μας…

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, εγκαινιάσαμε τη Γωνιά Ανάγνωσης – έναν όμορφο και φιλόξενο χώρο, αφιερωμένο στο μαγικό κόσμο των βιβλίων!

Η ιδέα γεννήθηκε μέσα από την αγάπη μας για το διάβασμα και υλοποιήθηκε με πολλή φροντίδα και μεράκι από τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου μας. Κάθε γωνιά της, κάθε μαξιλάρι, ράφι και βιβλίο είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας, με έναν και μόνο σκοπό: να καλλιεργήσουμε στα παιδιά την αγάπη για τη λογοτεχνία και να τους δώσουμε έναν ήσυχο χώρο για να ταξιδεύουν με τη φαντασία τους.

Από σήμερα, η Γωνιά Ανάγνωσης είναι ανοιχτή για όλους τους μικρούς μας αναγνώστες, και ανυπομονούμε να τη δούμε να γεμίζει φωνούλες, ξεφυλλίσματα και… ονειροπολήσεις.

image 1 20250330 130506

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την ολοκλήρωση του σχολικού λαχανόκηπου, μια πρωτοβουλία που έγινε πραγματικότητα χάρη στην πολύτιμη συνεργασία μαθητών, δασκάλων, γονέων και των καταπληκτικών νέων ανθρώπων της περιβαλλοντικής οργάνωσης «Μαμαγαία», με επικεφαλή την Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων κ. Δομνίκη Βαγιάτη.

Συνεχίστε την ανάγνωση

eygeneia2

Η πρόκληση ευγένειας συνεχίστηκε κι αυτή την εβδομάδα. Την Παρασκευή 28 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η 2η απονομή των τιμητικών επαίνων στους μαθητές/τις μαθήτριες που διακρίθηκαν για την ευγενική συμπεριφορά τους. Η προσπάθεια να γινόμαστε κάθε μέρα και καλύτεροι συνεχίζεται. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!

20250325 172302

Το σχολείο μας συμμετείχε στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου, τιμώντας την ιστορική επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παρέλασαν με εθνική υπερηφάνεια, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων. Με τη στάση και τη συμπεριφορά τους, τίμησαν με τον καλύτερο τρόπο τους ήρωες του ’21 και μετέδωσαν το μήνυμα της ελευθερίας, της ενότητας και της αγάπης για την πατρίδα.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν, στην υπεύθυνη εκπαιδευτικό Φ.Α. κ. Καρυά Κατερίνα καθώς και στους εκπαιδευτικούς που τα συνόδευσαν και φρόντισαν για την άψογη παρουσία του σχολείου μας στην εκδήλωση.

Χρόνια πολλά σε όλους!

20250321 225420 20250321 222519

 

Με μία πανέμορφη και πολύ συγκινητική γιορτή που ετοίμασαν και παρουσίασαν οι μαθητές και μαθήτριες της Δ΄ τάξης γιόρτασε το σχολείο μας τη διπλή γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.

Μέσα από θεατρικά δρώμενα, αφηγήσεις, ποιήματα, τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς, τα παιδιά τίμησαν τους αγώνες των προγόνων μας για ελευθερία και ανεξαρτησία. Με σεβασμό και ενθουσιασμό μετέφεραν σε όλους μας τα ιστορικά μηνύματα της ημέρας, κρατώντας ζωντανή την πίστη, τη μνήμη και την εθνική μας συνείδηση.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθειά τους και την εξαιρετική παρουσία τους, καθώς και στιςς εκπαιδευτικούς κ. Γκόγκου Στέλλα, κ. Παπαγεωργίου Όλγα και τη μουσικό κ. Τανούρη Αλεξία που ανέλαβαν τη διοργάνωση και επίβλεψη της εκδήλωσης.

Χρόνια πολλά σε όλους!