Ολοκληρώθηκε αυτή την εβδομάδα ο Μαραθώνιος Φιλαναγνωσίας του Γ2. Αξιοποιώντας τα βιβλία της σχολικής μας βιβλιοθήκης οι μαθητές και μαθήτριες του τμήματος επιδόθηκαν σε έαν ευγενή αγώνα για το ποιος/ποια θα διαβάσει τα περισσότερα. Τα παιδιά που διακρίθηκαν έλαβαν προχθές τα βραβεία τους από τη δασκάλα τους κ. Φιλίππου Αγάπη. Συγχαρητήρια σε όλες και όλους για την όμορφη προσπάθεια!
Ο λαχανόκηπος του σχολείου και το μεγάλο πικνίκ
Τα έσπειραν, τα πότισαν, τα φρόντισαν και τώρα τα καμαρώνουν να μεγαλώνουν και να δίνουν καρπούς. Οι μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ τάξης σε ρόλο κηπουρού με την καθοδήγηση του κ. Σωτήρη και της κ. Αγάπης ετοιμάζονται για το μεγάλο πικνίκ. Την Παρασκευή 6 Ιουνίου θα απολαύσουν επιτέλους τους καρπούς των κόπων τους! Ανυπομονούμε να δοκιμάσουμε κι εμείς!
Πρόγραμμα διατροφής από την Dole
Την Τετάρτη 28/5/2025 οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων ενημερώθηκαν για τα οφέλη της καθημερινής κατανάλωσης φρούτων και κατ’ επέκταση την αλλαγή διατροφικών συνηθειών, με στόχο την υιοθέτηση της υγιεινής διατροφής. Το πρόγραμμα υλοποιείται από την εταιρεία ΝΤΟΛ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και περιελάμβανε παρουσίαση, παιχνίδια και δ ω ρ ε ά ν διανομή μπανάνας.
Ενημερωτική Παρουσίαση από το Χαμόγελο του Παιδιού για τη βία στα σχολεία
Τη Δευτέρα 26/5/2025 υποδεχτήκαμε στο σχολείο τον κ. Κοζιάκη Ιωάννη, ψυχολόγο από τον Σύλλογο «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ο οποίος πραγματοποίησε πρόγραμμα πρόληψης με θέμα «Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός» στους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ και της Ε΄ τάξης του σχολείου. Το πρόγραμμα διήρκησε 2 ώρες για κάθε τάξη. Κατά τη διάρκειά του παρουσιάστηκε στα παιδιά, μεταξύ άλλων, η Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056 και η Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000.
Εκδρομή της ΣΤ τάξης στην Αθήνα
Με μία μοναδική επίσκεψη στην πρωτεύουσα της χώρας από τις 23 έως τις 25 Μαϊου έκλεισε ο κύκλος των εκπαιδευτικών επισκέψεων για του μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης. Τα παιδιά επισκέφτηκαν το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο, το ίδρυμα Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, την Παλαιά Βουλή, τον Βράχο και το Μουσείο της Ακρόπολης, το Εθνικό Αστεροσκοπείο και τη Βουλή ενώ είχαν την ευκαιρία να περπατήσουν και στο ιστορικό κέντρο της πόλης και να δουν από κοντά το Καλλιμάρμαραο Στάδιο, το Ζάππειο, το Προεδρικό Μέγαρο και να παρακολουθήσουν την παρέλαση των Ευζώνων πριν την αλλαγή της φρουράς. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων κ. Κοβάτση και Ψωμαθιανού καθώς και η εκπαιδευτικός Φ.Α. κ. Καρυά και η διευθύντρια του σχολείου.
Έτσι με τον νου γεμάτο υπέροχες εικόνες και την καρδιά γεμάτη πολύτιμες αναμνήσεις, τα παιδιά της ΣΤ΄ ετοιμάζονται σιγά σιγά να αποχαιρετίσουν το δημοτικό σχολείο. Τους ευχόμαστε τα καλύτερα!
Επίσκεψη στο εργοστάσιο Colora
Στο πλαίσιο του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» στο Δημοτικό, οι μαθητές των τάξεων Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ με τους εκπαιδευτικούς κ. Παπαγεωργίου, Σταγκώνη, Ξυνού, Λιάντζη, Κοβάτση, Ψωμαθιανού, Παπαδοπούλου και Σακαλάκη πραγματοποίησαν επίσκεψη στο εργοστάσιο COLORA , όπου παρακολούθησαν στάδια της επεξεργασίας υφασμάτων, γνώρισαν τεχνικές βαφής και φινιρίσματος και είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν τους πόρους που απαιτούνται. Γνωρίζοντας ένα μέρος της διαδικασίας παραγωγής ρούχων, κατέληξαν στην ανάγκη για την εξοικονόμηση πόρων, την προστασία του περιβάλλοντος και τη δυνατότητα για στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, από την επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση ρούχων.
19 Μαϊου- Ημέρα μνήμης
Με ενημερωτικές παρουσιάσεις και ποικίλες άλλες δράσεις μίλησαν οι εκπαιδευτικοί στους μαθητές/τριες του σχολείου μας για τα θλιβερά γεγονότα που οδήγησαν στον αφανισμό εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων του Πόντου, στις αρχές του 20ου αιώνα. Η Ιστορία του παρελθόντος διδάσκει κι εμπνέει τα παιδιά, για έναν καλύτερο κόσμο!
https://blogs.sch.gr/2dimtherm/files/2025/05/pontos.pdf
ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΡΟΥΧΩΝ
Ανακοίνωση
Στο πλαίσιο του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» στο Δημοτικό, οι μαθητές των τάξεων Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ του σχολείου μας ασχολούνται με το σημαντικό θέμα της ανακύκλωσης ρούχων.
ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ
Με αφορμή την είσοδό μας στη Μεγάλη Εβδομάδα και ενόψει της λαμπρής γιορτής του Πάσχα, η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου σας εύχονται από καρδιάς να βιώσετε αυτές τις Άγιες Ημέρες με κατάνυξη, αγάπη και γαλήνη.
Ας γίνει η Ανάσταση του Κυρίου αφορμή για ανανέωση της ελπίδας και της αισιοδοξίας στη ζωή όλων μας.
Είθε το ανέσπερο Φως της Ανάστασης να φωτίζει κάθε σας βήμα, χαρίζοντας υγεία, δύναμη και πνευματική ανάταση.
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Δ΄ τάξης στο Ολυμπιακό Μουσείο
Την Τετάρτη 8/4/2025, οι μαθητές της Δ΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ολυμπιακό Μουσείο, στο οποίο υλοποίησαν δύο εκπαιδευτικά προγράμματα: «Παλιοί και Σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες». Μέσα από τη διαθεματική προσέγγιση της συλλογής του Μουσείου, οι μαθητές αποκαλύψαν πτυχές της παγκόσμιας ιστορίας, γνωρίσαν αρχαίους και μακρινούς πολιτισμούς και ήρθαν σε επαφή με το υψηλό αθλητικό ήθος των πρωταγωνιστών των Ολυμπιακών Αγώνων.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων κ. Γκόγκου και Παπαγεωργίου και ο εκπ/κός Φ.Α. κ. Κοιλανίτης.















