Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, την Παρασκευή 6 Μαρτίου, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν ποικίλες δράσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών γύρω από την αξία του σεβασμού, της φιλίας και της αποδοχής.

Κάθε τάξη συμμετείχε με τη δική της ξεχωριστή δραστηριότητα.

Συνεχίστε την ανάγνωση

IMG 20260303 092458 814c2473 ed31 48ee b829 447f3bb2c477

Την Τρίτη 3 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημέρωση των μαθητών και μαθητριών σχετικά με το έργο της «Λάμψης», της Ομάδας Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματικές Ασθένειες.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη σημαντική δράση της οργάνωσης, η οποία στηρίζει παιδιά που αντιμετωπίζουν νεοπλασματικές ασθένειες, καθώς και τις οικογένειές τους, προσφέροντας βοήθεια, συμπαράσταση και ελπίδα.

Συνεχίστε την ανάγνωση

WhatsApp Image 2026 03 02 at 20.06.28o WhatsApp Image 2026 03 02 at 20.06.27 WhatsApp Image 2026 03 02 at 20.06.27ps

 

Την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2026, οι μαθητές της Στ΄ τάξης, με συνοδούς την εκπαιδευτικό Γερμανικών κ. Κυμιωνάκη Μαρία και τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων κ. Ψωμαθιανού Άννα, κ. Σταγκώνη Παύλο και κ. Λιάντζη Αναστασία, επισκέφθηκαν το Goethe-Institut Θεσσαλονίκης, όπου είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Kinder-Uni».

Συνεχίστε την ανάγνωση

 

1000029126  1000029127

Την Πέμπτη, 26-02-2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης, συνοδευόμενοι/ες από τις εκπαιδευτικούς  των τμημάτων κ. Καρρά Αθηνά, κ. Λεβάκου Αφροδίτη και κ. Ραμματά Ειρήνη, επισκέφθηκαν τον πολυχώρο «Μικροί Ήρωες». Αρχικά, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την τοξοβολία με τη βοήθεια καθηγητή φυσικής αγωγής και στη συνέχεια παρακολούθησαν το πρόγραμμα Μεσογειακή Διατροφή «Είμαστε ό, τι τρώμε».

Συνεχίστε την ανάγνωση

20260224 154201

Χωρίς σύμμαχο τον καιρό, καθώς η βροχή έκανε την εμφάνισή της από νωρίς, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου, τελευταία Παρασκευή της Αποκριάς, δίωρο αφιέρωμα στα ήθη και έθιμα που συνδέονται με την Αποκριά και τη Σαρακοστή. Οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιούργησαν κατασκευές στις τάξεις τους και, στον χρόνο που επέτρεψαν οι καιρικές συνθήκες, έπαιξαν παιχνίδια στην αυλή, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους.
Και του χρόνου με υγεία! Καλή Σαρακοστή!

diameso

 

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας με θέμα «Η σχολική διαμεσολάβηση ως μέσο ειρηνικής επίλυσης των διαφορών μεταξύ των μαθητών», και εισηγήτρια την κ. Κοβάτση Στέλλα, εκπαιδευτικό του σχολείου.

Συνεχίστε την ανάγνωση

20260215 131814

Με αφορμή την πανελλήνια ημέρα φιλάθλου (1η Φεβρουαρίου 2026) ο Φεβρουάριος οριζεται ως μήνας αθλητικών δράσεων υπέρ του φίλαθλου πνεύματος με κεντρικό σύνθημα <<Η καρδιά του αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμία φανέλα πάνω απ’  τη ΖΩΗ>>.

Συνεχίστε την ανάγνωση

psomi Messenger creation 31CE822D 2131 41E8 9FA2 43593523A8CB

Την Τρίτη, 10-02-2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς κ. Φιλίππου Αγάπη και Καλονικολάου Σωτήρη,  επισκέφθηκαν τον πολυχώρο “Μικροί Ήρωες, όπου συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “από το σιτάρι στο ψωμί”.

Συνεχίστε την ανάγνωση

g1 g1 1

Στο πλαίσιο των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα για την Ελληνική Γλώσσα οι μαθητές του Γ1΄ με τη δασκάλα τους κ. Καλεντερίδου Δέσποινα, ασχολήθηκαν με τη σημασία και τη διαχρονική αξία της ελληνικής γλώσσας.

Συνεχίστε την ανάγνωση

8e203d5c f44d 4c7a 9643 1b0ab7dd8879Stigmiotypo othonhs 2026 02 05 195850

Η 30ή Ιανουαρίου είναι αφιερωμένη στον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών, οι οποίοι θεωρούνται προστάτες των γραμμάτων και της μάθησης, χάρη στη σπουδαία συμβολή τους στην παιδεία και την πνευματική καλλιέργεια. Ο εκκλησιασμός των μαθητών του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε νωρίτερα, προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός, ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας αφιερώθηκε χρόνος σε όλες τις τάξεις για δραστηριότητες σχετικές με τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών.

Συνεχίστε την ανάγνωση