moyseio akropolhkallimarmaro1000016332

Από τις 27 έως τις 29 Μαρτίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα, ζώντας μια μοναδική εμπειρία γεμάτη εικόνες, γνώσεις και όμορφες αναμνήσεις.

Συνεχίστε την ανάγνωση

2o Dhmotiko Scholeio THermhs 1a9d498e9 0ef4 4304 9809 f36adb97717f 1

Το απόγευμα της Τετάρτης 1 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η 4η συνάντηση της Ομάδας Γονέων του σχολείου μας.

Η συνάντηση είχε τη μορφή βιωματικού σεμιναρίου με θέμα «Τα όρια στο σπίτι και στο σχολείο». Εισηγήτριες ήταν τα μέλη της ΕΔΥ του σχολείου μας, κυρία Σταματίου Ευτυχία, ψυχολόγος, και κυρία Σαρηγιαννίδου Χριστίνα, κοινωνική λειτουργός.

Συνεχίστε την ανάγνωση

Στις 4 Απριλίου γιορτάζεται η Πανελλήνια Ημέρα Φιλοζωίας, μια ξεχωριστή ευκαιρία να εκφράσουμε την αγάπη και το ενδιαφέρον μας για τους τετράποδους φίλους μας.

Στο σχολείο μας μαθαίνουμε πως κάθε ζώο έχει δικαίωμα στη φροντίδα, τον σεβασμό, την προστασία και την ασφάλεια. Ιδιαίτερα δεν ξεχνάμε τα αδέσποτα ζώα της γειτονιάς μας, που χρειάζονται τροφή, νερό, φροντίδα και, πάνω απ’ όλα, αγάπη.

Συνεχίστε την ανάγνωση

20260402 160932IMG 5976

Η 2α Απριλίου είναι μια ξεχωριστή ημέρα, αφιερωμένη στον μαγικό κόσμο των βιβλίων, των παραμυθιών και της φαντασίας.

Συνεχίστε την ανάγνωση

a taxi

Φέτος, τα πρωτάκια μας έκαναν τα πρώτα τους βήματα στον μαγικό κόσμο της ανάγνωσης και σήμερα, με αφορμή την Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν κάτι ξεχωριστό.

Συνεχίστε την ανάγνωση

d33879a6d3

Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στον 7ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ελληνικής Γλώσσας «Κλείταρχος και Βερενίκη».

Συνεχίστε την ανάγνωση

20260325 145859

Το σχολείο μας συμμετείχε με υπερηφάνεια στις εορταστικές εκδηλώσεις του Δήμου για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, τιμώντας τον αγώνα των ηρώων του 1821 και το μήνυμα της ελευθερίας.

Μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί παρευρέθηκαν στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν με αφορμή τη μεγάλη αυτή ημέρα, αποδίδοντας φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν για την πατρίδα. Ιδιαίτερη στιγμή της ημέρας αποτέλεσε η μαθητική παρέλαση, στην οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με άψογη παρουσία, πειθαρχία και περηφάνια, εκπροσωπώντας επάξια τη σχολική μας κοινότητα.

Υπεύθυνη της παρέλασης ήταν η κ. Γραφιαδέλλη Ιωάννα, εκπ/κός Φ.Α του σχολείου. Τους μαθητές και τις μαθήτριες συνόδευσαν  επίσης οι εκπαιδευτικοί ΠΕ70 κ. Λεβάκου Αφροδίτη, Ψωμαθιανού Άννα και Κουσίδου Δέσποινα.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην προετοιμασία και τη συμμετοχή του σχολείου μας στις εκδηλώσεις.

Χρόνια πολλά σε όλους!

20260325 103903

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή για την 25η Μαρτίου, την οποία παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης.

Τα παιδιά, με ενθουσιασμό και σεβασμό, μας ταξίδεψαν στις σημαντικές στιγμές της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και μας θύμισαν τη σπουδαιότητα του αγώνα των προγόνων μας για την ελευθερία. Μέσα από ποιήματα, αφηγήσεις, θεατρικά δρώμενα και τραγούδια, απέδωσαν με όμορφο και συγκινητικό τρόπο το νόημα της εθνικής μας επετείου.

Η παρουσίαση των παιδιών ήταν εξαιρετική και γέμισε όλους μας περηφάνια. Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς κ. Καλονικολάου Σωτήρη και Φιλίππου Αγάπη της Δ’ τάξης και την μουσικό κ. Τανούρη Αλεξία!

Χρόνια πολλά σε όλους!

 

Screenshot 64

Παρατίθεται παρακάτω η ευχαριστήρια επιστολή που λάβαμε από τους εθελοντές του WinCancer για τη συμμετοχή του σχολείου μας στη δράση “Επισκεπτήριο Αγάπης” που αφορούσε την κατασκευή και αποστολή χριστουγεννιάτικων καρτών σε συνανθρώπους μας που νοσηλεύονταν κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.

Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα , έχει επιμεληθεί ο επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Αντώνιος Χρήστου και πραγματοποιείται με τη στήριξη του Stelios foundation.
Πατώντας πάνω στον σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή:

https://blogs.sch.gr/2dimtherm/files/2026/03/WinCancer-EYCHARISTHRIA-EPISTOLH.pdf

Στη δράση συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες του Γ1 και του Ολοήμερου προγράμματος υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους.

Συνεχίζουμε να φυτεύουμε αγάπη και καλοσύνη.

20260311 201225

Με πλατιά χαμόγελα και… βρεγμένα μαλλιά, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Τρίτης Τάξης ολοκλήρωσαν με απόλυτη επιτυχία τον κύκλο των 10 μαθημάτων κολύμβησης.Από την πρώτη ημέρα που οι μικροί μας κολυμβητές μπήκαν δειλά-δειλά στο νερό μέχρι την τελευταία τους βουτιά, η πρόοδος ήταν θεαματική. Δεν έμαθαν μόνο πώς να «σκίζουν» το νερό, αλλά και πώς να λειτουργούν ως ομάδα, να πειθαρχούν και να ξεπερνούν τους φόβους τους.

Συνεχίστε την ανάγνωση