Αποτίμηση 5ης επιμορφωτικής συνάντησης

image239484 768x272

Την Δευτέρα, 14/3/2022 πραγματοποιήθηκε για τους Συλλόγους Διδασκόντων του  2ου Δημοτικού σχολείου Αμυνταίου και του  Δημοτικού σχολείου Λεχόβου  η 5η κατά σειρά επιμόρφωση μέσω τηλεδιάσκεψης (Webex), που συνδιοργανώθηκε από τις αντίστοιχες σχολικές μονάδες στο πλαίσιο διαδικασιών εσωτερικής αξιολόγησης, ως προς τη λειτουργία και την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου τους. Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί των δύο σχολείων παρακολούθησαν την εισήγηση της κυρίας  Στεργιανής Γκιαούρη, Επίκουρης Καθηγήτριας Σχολικής Ψυχολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, με θέμα εισήγησης: «Συμπεριληπτικά μαθησιακά περιβάλλοντα: Οι σύγχρονες πρακτικές για την αντιμετώπιση των αναγκών των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρίες».

274910495 1832835170248130 3357487505848000085 n

Η κ. Γκιαούρη παρουσίασε μεθόδους  αξιολόγησης των μαθητών/τριών, επιλογές πλαισίων φοίτησης, διδακτικές πρακτικές  συμπερίληψης. Επίσης αναφέρθηκε στους ρόλους των εκπαιδευτικών της Γενικής Εκπαίδευσης και της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης όσον αφορά την παροχή εξατομικευμένου προγράμματος εκπαίδευσης και προγράμματος οικογενειακής υποστήριξης. Τέλος, ανέπτυξε τους τρόπoυς και τους στόχους  υλοποίησης των συμπεριληπτικών διδακτικών πρακτικών, αλλά και  τη σπουδαιότητα της συνεργασίας  οικογένειας – σχολείου.

275153707 1178375612911627 1367562702914693233 n

Το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων διατηρήθηκε αμείωτο μέχρι το τέλος της επιμορφωτικής διαδικασίας και τροφοδότησε μία εποικοδομητική συζήτηση με την εισηγήτρια, η οποία διαφώτισε ποικίλες πλευρές της συμπερίληψης μαθητών/τριών με αναπηρίες στη γενική σχολική τάξη.

image239484 768x272 1