Bee boot- Σκάκι και φαντασία

Αφίσα Φεστιβάλ Δικτύου

Παρουσίαση Σχεδίου Δράσης για την υλοποίηση πολιτιστικού προγράμματος ενταγμένο:

  1. σε σχέδιο Δράσης για τη βελτίωση της σχολική μονάδας.
  2. τις σχολικές δραστηριότητες και
  3. στα εργαστήρια δεξιοτήτων στο θεματικό κύκλο : ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ (Πάτρα 29-05-2024)

Φορέας: ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ- ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ – 23ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Τίτλος: Bee bot-Σκάκι και φαντασία!

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: Στελιανού Αντωνία, Νταλαπέρα Ευαγγελία, Καραλή Μαρία, Πολύζου Βασιλική, Μπάτσου Χριστίνα Σουλτάνα, Χριστοδούλου Πηνειώ.

Μετάβαση σε αυτό το Sway

20240602 093938 20240602 093721 20240602 093905 20240602 093803 20240602 094421 20240602 094502

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧ. ΜΟΝΑΔΑΣ. ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2023-2024

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 1.

Τίτλος: Επιμορφώνομαι, εφαρμόζω, αναπτύσσομαι επαγγελματικά.
Άξονας: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις.
Στόχος Βελτίωσης: Εμπλουτισμός, βελτίωση, ενδυνάμωση και περαιτέρω επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται με επάρκεια και αποτελεσματικότητα στις σύγχρονες απαιτήσεις του εκπαιδευτικού τους έργου.
IMG b84c5ffb87c884b54c3c03ac582a2482 Vφωτογραφία 23 Νηπιαγωγείο
IMG fc0fd8f285f5bc956e7bb4c05737f0cf V IMG 9ac5ef27077433fd97874c4f4f0c92b4 V IMG aeebae0d7222d5f58b0f802da51c4e1c V
Η Διευθύντρια του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου  στο πλαίσιο των καθηκόντων της  για τη διοργάνωση ενδοσχολικών επιμορφωτικών  σεμιναρίων-συναντήσεων και μετά από διερεύνηση των αναγκών της σχολικής μονάδας, διοργάνωσε  ενδοσχολικές επιμορφωτικές συναντήσεις σε επίπεδο σχολικής μονάδας, διάρκειας 15 ωρών δια ζώσης και διαδικτυακές διάρκειας 30 ωρών.
Επιπρόσθετα όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου παρακολούθησαν σεμινάρια από διάφορους φορείς.
Ειδικότερα:

1. Συμμετοχή σε σεμινάρια επαγγελματικής ανάπτυξης της Twinning πλατφόρμας  μέσω διαδικτύου.

eTwinning MOOC 2023: «Εισαγωγή στο eTwinning, την ευρωπαϊκή δράση για την εκπαίδευση» (17/09/ 2023έως 22/10/ 2023).

eTwinning I : «Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης – Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού – Εργαλεία επικοινωνίας» (Οκτώβριος 2023 μέχρι και Μάρτιο 2024).

eTwinning IΙ: «Εργαλεία επεξεργασίας πολυμέσων – Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού» (Οκτώβριος 2023 μέχρι και Μάρτιο 2024).

  • Επιμορφώσεις με Φορέα οργάνωσης το 23ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου.

Σεμινάρια του 1ου και 3ου κύκλου Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης 15 ωρών που πραγματοποιήθηκαν από το Νηπιαγωγείο μας σε συνδιοργάνωση με την Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ) με θέματα:

  • «Επικοινωνία και Διαχείριση Συγκρούσεων στο Σχολικό Περιβάλλον» (15 ώρες από 20/11/2023 έως 03/12/2023).
  • «Ονειροπλάστες – Ονειροθραύστες: DreamΜakers – DreamBreakers» (15 ώρες – με εκπαιδευτικό υλικό εγκεκριμένο από το ΙΕΠ από 20/11/2023 έως 03/12/2023).
  • «Εκπαιδεύοντας Ενήλικες στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα:  Δυνατότητες & Προοπτικές» 15 ώρες από 13/05/2024 μέχρι και 26/05/2024.
  • Τρίωρη επιμορφωτική συνάντηση με θέμα «Αυτισμός: κλινικό προφίλ και εκπαιδευτική παρέμβαση», με συμμετέχοντες τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας, τους γονείς των μαθητών/μαθητριών του Νηπιαγωγείου και τις καταρτιζόμενες του τμήματος Βοηθός Παιδαγωγών Πρώιμης Παιδικής Ηλκίας, Δ΄ εξαμήνου της Δημόσιας Σχολής Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης  (ΣΑΕΚ) Αγρινίου στις  (15 Απριλίου 2024).
  • Τρίωρη επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Παραβατικότητα ανηλίκων-Πρόληψη από το νηπιαγωγείο» Συνδιοργάνωση με το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου κα σε συνεργασία με την Υπηρεσία Επιμελητών Ανηλίκων και Κοινωνικής Αρωγής Αγρινίου, με συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς Π.Ε και γονείς. Εισηγήτρια :κ.  Μανιάκη

2. Σε επίπεδο σχολικής μονάδας, πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικά σεμινάρια- συναντήσεις για τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας, συνολικής διάρκειας δεκαπέντε (15) ωρών με θέματα:

α) «Το σχολείο ως κοινότητα μάθησης» Εισηγήτριες: κ. Πηνειώ Χριστοδούλου, Στελιανού Αντωνία

β) «Συνεργασία σχολείου οικογένειας» (11-10-2023), (Σύνολο 3 ώρες). Εισηγητής: κ. Μαγειρούδης Χρήστος (Ψυχολόγος)

  • Στις 2 Νοεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση/ ενημερωτική συνάντηση με θέματα:

α) «Λειτουργία Τμήματος Ένταξης»  και

β) «Λειτουργία Ε.Δ.Υ.», με αποδέκτες τις εκπαιδευτικούς, που τοποθετήθηκαν φέτος στη σχολική μονάδα και είχε διάρκεια  3 ώρες (08/11/2024). Εισηγήτρια: κ. Πηνειώ Χριστοδούλου

  • Τρίωρη επιμορφωτική συνάντηση για εκπαιδευτικούς και γονείς με θέματα:                                                                                                                                                                                                                                                                                          α ) «Συζητώντας με την Ε.Δ.Υ. για την οριοθέτηση ανάλογα την ηλικία» Εισηγητής: κ. Μαγειρούδης Χρήστος (Ψυχολόγος) και

β)  «Κοινωνική Αλληλεγγύη-Προγράμματα και παροχές» (22-04-2023), (Σύνολο 3 ώρες)   Εισηγήτρια: κ. Μουλά Φωτεινή ( Κοινωνική Λειτουργός)

γ) Πρακτικές Ομαλής μετάβασης στο Δημοτικό Σχολείο” (13-05-2023) 3 ώρες Εισηγητές: κ. Μαγειρούδης Χρήστος (Ψυχολόγος) και Στελιανού Αντωνία ΠΕ60

  • “Πρακτικές συνεργασίας με δίκτυα σχολείων” 3 ώρες.  Από Ιανουάριο του 2024 έως Μάιο του 2024)
  • “Επιμορφωτικές διαδικτυακές συναντήσεις με δίκτυα σχολείων”. Περιφερειακό δίκτυο Πολιτιστικών Θεμάτων Δυτικής Ελλάδας- Διεθνές Θεματικό Δίκτυο Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Περιβαλλοντικής & Πολιτιστικής Εκπαίδευσης)κ.ά

3. Διαδικτυακά σεμινάρια από διάφορους φορείς (ΠΕΚΕΣ, ΙΚΥ, ΠΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΠΕ.ΕΚ.ΠΕ. ΟΜΕΡ κ.α) με θέμα:

  • “Empowering Educators: Bridging the gap between theory and English Language teaching” διοργανώθηκε από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο New York College (27/05/2024).
  • “Fostering Inclusion Of Children With Intellectual Disabilities In Early Childhood Education And Care”, διοργανώθηκε από EMBRACE (26th October 2023).
  • Σεμινάριο Εργαλεία AI στο Digital Marketing”,  διοργανώθηκε από το  Education Festival  (08/04/ 2024).
  • Σεμινάριο “Artificial Intelligence στο ραδιόφωνο“, διοργανώθηκε από το Education Festival (10/04/2024).
  • Σεμινάριο για την «Πληροφοριακή & Ψηφιακή Παιδεία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση», στο πλαίσιο του Προγράμματος ERASMOUS με ακρωνύμιο BRIDGE στο ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.  Ιονίου Πανεπιστημίου (6 Μαΐου 2024).
  • Επιμορφωτική Εισήγηση, διάρκειας τριών (03) διδακτικών ωρών, με τίτλο: «Το παιδικό σχέδιο στην τάξη του νηπιαγωγείου», οργανώθηκε από την OMEP Ελλάδος, (30 Σεπτεμβρίου 2023).
  • «Κινητικός Γραμματισμός στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», οργανώθηκε από το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδος, τα Πολιτιστικά Θέματα ΔΠΕ Αχαϊας και το Περιφερειακό Συμβούλιο ΟΜΕΡ Δυτικής Ελλάδος και Πελοποννήσου (21/02/2024).
  • «Εκπαίδευση για τις πλημμύρες» ΠΕ.ΕΚ.Π.Ε (4 ώρες), (3 Νοεμβρίου 2023).
  • Ημερίδα που συνδιοργάνωσαν η ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας και το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ)-Εθνική Μονάδα Συντονισμού Erasmus σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας με θέμα: «Εκδήλωση Ενημέρωσης και Εργαστηρίων Erasmus, Σχολικών Μονάδων και Δομών Αιτωλοακαρνανίας», την 1η Φεβρουαρίου 2024 και ώρες 09:30-13:30, (σύνολο 08 ώρες).
  • Σεμινάριο Εξοικείωσης “Η Διαδραστική Οθόνη στη Σύγχρονη Τάξη: Καινοτόμες Λύσεις στην Εκπαίδευση” (SAMSUNG Monitor) (14 Μαΐου 2024). 
  • Σεμινάριο Εξοικείωσης‍ “Γνωρίζοντας τον Ρομποτικό Κόσμο: Η πρώτη επαφή με το R1” (ΕΠΑΦΟΣ) (21 Μαΐου 2024).
  • «Η παιδοκεντρική προσέγγιση της νομικής διαχείρισης της παιδικής κακοποίησης», ΕΛΙΖΑ ,που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την 17 Ιανουαρίου 2024.
  • Εξ αποστάσεως επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Ορισμός και είδη κακοποίησης: Πως ο παιδαγωγός αναγνωρίζει τα σημάδια» που οργανώθηκε από Νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων, 12/10/2023.

4. Τελικό συνέδριο του ερευνητικού προγράμματος Prow με θέμα: «Ευημερία Παιδαγωγών και Επεκτασιμότητα Πολιτικών».

For participating in the Final Conference : Teacher Wellbeing and Policy Scalability on Febrouary 3, 2024, Thessaloniki, Creece.

5. Διαλέξεις με θέματα:

  • «Δυσλεξία – ΔΕΠΥ, πρόγνωση, διάγνωση, αντιμετώπιση από την προσχολική ηλικία: Τεστ & Μέθοδος Παυλίδη», διοργανωτής: Dyslexia Centers Pavlidis Method Αγρινίου, Αγρίνιο (8 Νοεμβρίου 2024).
  • «ΔΕΠΥ, Επιπτώσεις στην υγεία, εκπαίδευση, οικονομία, σχέσεις, επιτυχία & ευτυχία μας-τέστ & Μέθοδος  Παυλίδη», διοργανωτής: Dyslexia Centers Pavlidis Method (11Δεκεμβρίου 2023).
  • Διαδικτυακή διάλεξη με τίτλο «Διερεύνηση του ρόλου της τεχνητής νοημοσύνης στη λογιστική και χρηματοοικονομική επιστήμη» που διοργανώθηκε στις 12 Μαρτίου 2024, από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών.
  • Διαδικτυακή διάλεξη με τίτλο «Πλοήγηση στο μεταβαλλόμενο τοπίο για τους ασφαλιστικούς μεσολαβητές στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης και της Ψηφιακή Υγείας» που διοργανώθηκε , από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών  (5 Μαρτίου 2024).

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2023-2024

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ    Σχέδιο Δράσης 2.20231204 115105
Τίτλος: Συμμετέχω, συνεργάζομαι και δημιουργώ.
Άξονας: Σχολείο και κοινότητα

Στόχος Βελτίωσης:

Ενδυνάμωση των σχέσεων της σχολικής μονάδας με την τοπική κοινότητα, μέσω δράσεων συνεργασίας με τοπικούς φορείς και διάχυσης των αποτελεσμάτων τους στην τοπική κοινωνία

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ Γ.Ε.Α


IMG a16f68b30a9345e09ec268ce5bd8d72c V 1

Στα πλαίσια της εμπλοκής μας με το  Περιφερειακό Θεματικό Δικτύο Πολιτιστικών Προγραμμάτων με τίτλο: «Παίζω και μαθαίνω στη σκακιέρα»  η οποία συνδυάστηκε από τους/τις εκπαιδευτικούς και με την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγραμμάτος  που εγκρίθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και αναρτήθηκε  στο Θεματικό Άξονα «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία – STEM – Ρομποτική» των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων «Σκάκι και φαντασία», επισκεφτήμακε τη Δευτέρα 15/4/2023 στο Παπαπστράτειο Μέγαρο του Αγρινίου την Σκακιστική Αίθουσα.

Ο προπονητής σκακιού Κ. Μπάμπης Τζότζολης ενημέρωσε τα νήπια και προνήπια για την ιστορία και τους κανόνες του Σκακιού.

 

IMG 20240415 093532 IMG 20240415 093615 IMG 20240415 093628 20240415 093334 20240415 093506 IMG a2e05903ec6701d13da071141ef868e9 V20240415 093334IMG ee9235c5df3b3704d27abc3228b36e9a VIMG 742fec663b040987b3ee3c49cc983f72 VIMG 18842e35948ebabcf18ffc2b7be0b6e2 V

Παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων

Η 4η Απριλίου γιορτάζεται ως η Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων.

Η Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων καθιερώνεται, πλέον, ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας κάθε σχολικού έτους, η οποία θα είναι αφιερωμένη στην υλοποίηση δράσεων φιλοζωίας.

Κατά τη διάρκεια αυτής της ημέρας στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε δράση  με στόχο την ειαισθητοποίηση των μαθητών /τριών για τα αδέσποτα ζώα γενικά και ειδικότερα για τα αδέσποτα γατάκια που επισκέπτονται συχνά το προαύλειο του νηπιαγωγείο μας!

Νήπια και προνήπια ετοίμασαν με μεγάλη προθυμία και χαρά κρεβατάκια για τις αδέσποτες γάτες.

20240404 110743 20240404 111038 20240404 111108 20240404 111306

20240404 112750 20240404 112802 20240404 114222 20240404 114246 20240404 121725 20240404 121800 20240404 121816 20240404 121844 20240404 122149

Συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας στο Διεθνές Δίκτυο Εκπαίδευσης Από τη Μυθολογία στο Διάστημα (Myth2space).

Συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας στο Διεθνές Δίκτυο Εκπαίδευσης Από τη Μυθολογία στο Διάστημα (Myth2space).

Μεθοδολογία Υλοποίησης
• δήλωση θέματος με το οποίο θα ασχοληθεί κάθε εκπαιδευτικός (σχετικό με τη θεματολογία του δικτύου)
• δημιουργία ζευγαριών ανά τμήμα σχολείου – κριτήριο συνεργασίας: αστικά κέντρα – περιφέρεια
• επικοινωνία συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών
• πραγματοποίηση κατ’ ελάχιστον 4 τηλεδιασκέψεις συνεργασίας
• Οι συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί είναι αυτόνομοι στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος.
• σχεδιασμός εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με γνώμονα τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα.
• ενεργή συμμετοχή μαθητών
• Οι δράσεις να προέρχονται από τους μαθητές και να απευθύνονται στους μαθητές. (απλές καθημερινές) – ευκαιρία για αυτενέργεια
• ομαδική εργασία μαθητών – διερευνητική – ανακαλυπτική μάθηση
• αποτίμηση της συνεργασίας

Την Πέμπτη 11 Απριλίου  “συναντήθηκαν” διαδικτυακά για πρώτη φορά τα νήπια και τα προνήπια του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου με τις συμμαθήτριες και τους συμμαθητές τους από το  7ο Νηπιαγωγείο Μεταμόρφωσης

Η αρχή της συνεργασίας για τα δύο νηπιαγωγεία έγινε με τα παιδιά του 7ου Νηπιαγωγείου Μεταμόρφωσης να παρουσιάζουν τον τόπο και το Σχολείο τους και τα παιδιά του 23 ου Νηπιαγωγείου να συστήνονται διαστημικά….

 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΣΥΣΤΗΝΟΜΑΣΤΕ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΑ

 

 

20240409 194627 20240409 194631 20240409 201134 20240409 203850 20240409 204714 20240409 205249 20240409 205559 20240409 214305 20240409 214426 20240409 214536 20240409 214547 20240409 214555 20240409 214614 20240409 215334 20240409 215346 20240409 215442 thumbnail Μαριαννα

Στόχος της διαδικτυακής συνάντησης των Σχολείων ήταν η έναρξη της ανταλλαγής δράσεων μεταξύ των μικρών μαθητών με αφορμή το Διεθνές Θεματικό Δίκτυο Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Περιβαλλοντικής & Πολιτιστικής Εκπαίδευσης) με τίτλο: «Από τη Μυθολογία στο Διάστημα (Myth2Spac)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΝΕΡΟΜΥΛΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙΟΥ ΒΟΝΙΤΣΑΣ

Την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024  το νηπιαγωγείο μας επισκέφθηκε τον Παραδοσιακό Νερόμυλο Μοναστηρακίου- Βόνιτσας  με αφορμή  την Παγκόσμια ημέρα νερού.

Ο Παραδοσιακός Νερόμυλος της οικογένειας Πετρόπουλου χρονολογείται από το 1823 και αποτελεί σήμερα ένα από τα λίγα κτήρια πολιτιστικής κληρονομιάς που έχουν απομείνει στην Ελλάδα.

Στο μοναδικό αυτό χώρο η παράδοση συναντά το σήμερα ενώ οι μαθητές\τριές μας καιμ οι εκπαιδευτικοί είχαν την τύχη να δουν από κοντά και να βιώσουν τη δύναμη του νερού που κινεί τον νερόμυλο μύλο όπου παλιά έως σήμερα αλέθει το καλαμπόκι και το σιτάρι.
Επίσης σε λειτουργία βρίσκεται και η Νεροτριβή για το πλύσιμο χοντρορούχων ενώ μετά από 45 χρόνια λειτουργούν και πάλι τα Μαντάνια στα οποία γίνονταν η αδιαβροχοποίηση της κάπας που φόραγε ο Τσοπάνης για να προφυλαχθεί από τα δύσκολα καιρικά φαινόμενα του χειμώνα.

IMG 20240327 102746IMG 20240327 102104 1IMG 20240327 102051IMG 20240327 10204020240327 102516

20240327 103532 20240327 103537 20240327 112449 20240327 112454 20240327 115036 20240327 115227 20240327 115314

Η διδακτική επίσκεψη αποτελεί  παιδαγωγική δραστηριότητα σχεδιασμένη να επιτύχει συγκεκριμένους στόχους σε επίπεδο γνώσεων – δεξιοτήτων και στάσεων των νηπίων για θέματα που άπτονται  του νερού. Ειδικότερα, στόχος της επίσκεψης είναι η ενημέρωση των μαθητών/τριων μας για την πολυτιμότητα του νερού και τη σπουδαιότητά του για την ανθρώπινη ύπαρξη.

Ευχαριστούμε θερμά  τον Ιδιοκτήτη του παραδοσιακού νερόμυλου. κ. Θ. Πετρόπυλο για την φιλοξενία>

ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΕΛΕΙΑ!!!!IMG 20240327 115154 IMG 20240327 115008

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

Εορτή της 25ης Μαρτίου 1821

Την Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2024 τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας γιόρτασαν με ιδιαίτερη τιμή & λαμπρότητα την 25η Μαρτίου 182

20240322 094328

 

Στο πλαίσιο  του εορτασμού  της εθνικής μας επετείου, οι μαθητές/-τριες  όλων των τμημάτων  του νηπιαγωγείου απήγγειλαν  ποιήματα, συμμετείχαν σε θεατρικά  αφιερωμένα στη διπλή γιορτή του έθνους μας.

Όλοι μαζί τραγούδησαν επετειακά τραγούδια και έψαλαν με περηφάνεια τον Εθνικό μας Ύμνο.

 

20240322 092616 20240322 093039 20240322 094234

 

 

 

 

 

 

 

 

20240322 095645 20240322 095924 20240322 095929

Στο τέλος, τα παιδιά πραγματοποίησαν την καθιερωμένη μαθητική παρέλαση στον προαύλιο χώρο του σχολείου και ευχήθηκαν

«Χρόνια Πολλά» σε όλη την Ελλάδα.

 

 

6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 ΣΠΑΜΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η δράση με τίτλο: Δράση κατά της βίας 23ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου «Σπάμε τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές ενάντια στη βία»

σε συνεργασία  με το  Φορέα Υλοποίησης: Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Εργαστηρίου ΜΕΚΘΕΜΕ του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και με περισσότερα από 520 σχολεία όλων των βαθμίδων (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και  Λύκεια) από όλη τη χώρα και ένα από την Ίμβρο, και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Θρησκευμάτων.

Στο πλαίσιο της δράσης οι μαθητές/τριες συζήτησαν για τη βία και τον εκφοβισμό, τις μορφές, τα συναισθήματα της βίας και του εκφοβισμού, την αντιμετώπιση και πόσο σημαντικό είναι να σπάμε τη σιωπή και να αναφέρουμε φαινόμενα βίας και εκφοβισμού.

Την ημέρα της δράσης (6 Μαρτίου), κατά τη μετάβασή τους από το σχολείο στο κεντρικό σημείο συγκέντρωσης οι μαθητές/τριες κρατώντας μπαλόνια και φορώντας  μάσκες που απεικονίζουν συναισθήματα της βίας και του εκφοβισμού κ ‘εσπασαν ταυτόχρονα ένα μπαλόνι. Το σπάσιμο των μπαλονιών συμβολίζει το σπάσιμο της σιωπής και τη ταυτόχρονη κίνηση συμβολίζει ότι ενώνουμε τις φωνές.

νηπια

Η υλοποίηση της δράσης σε κεντρικό σημείο της πόλης αποσκοπούσε στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών.

20240305 094054 220240305 094023 220240305 093944 2

 

 

20240306 095205 20240306 095218 20240306 095221 20240306 095227 20240306 102845 20240306 102848 20240306 102851 20240306 102854νηπιαεκπαιδευτικοιπαιδειας

Ευχαριστούμε από καρδιάς για την ευγενική τους παρουσία, συνεργασία και στήριξη :

  • Το Δήμο Αγρινίου για την ηχητική κάλυψη της εκδήλωσης και την εκτύπωση της αφίσας της δράσης
  • Τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού κο Χρήστο Ζαρκαβέλη
  • Τη σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ 60 κα Χαρούλα Κουζέλη

Για την εθελοντική τους συμμετοχή ευχαριστούμε :

  • Το PhotopolisAgrinio Photo Festival για την βιντεοκάλυψη της δράσης
  • Τον κο Καλτσά Παναγιώτη για την παραχώρηση του Drone
  • Τη φωτογραφική ομάδα Art8 του Καλλιτεχνικού εργαστηρίου, τον κο Τσολκα Κων/νο και τις κυρίες Λίτινα Ελένη και Δημητριάνου Αλέκα.

Τους γονείς όλων των παιδιών των συμμετεχόντων νηπιαγωγείων:

  • 1οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 5οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 14οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 16οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 18οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 23οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 2oΝηπιαγωγείο Αγίου Κωνσταντίνου
  • Ειδικό Νηπιαγωγείο Αγρινίου «Μαρία Δημάδη»
  • Νηπιαγωγείο Δοκιμίου