Μικροί Δημιουργοί Μεγάλα Έργα. Vincent Van Gogh.

images

Τμήμα 2

Οι αναζητήσεις μας στον κόσμο της τέχνης συνεχίζονται με τον Ολλανδό ζωγράφο Vincent Van Gogh. Συζητήσαμε και ταξιδέψαμε μέσα στο φθινοπωρινό πίνακα του ζωγράφου και στη συνέχεια με συνδυασμό τεχνικών δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα. Τα παιδιά χρησιμοποιήσαν ξυλομποριές, τέμπερες, πινέλα,σφουγγάρι μπάνιου και ξυλάκια.

8 3 3 26 2 5 2 4 2 2 4IMG 20211112 172743IMG 20211112 172818IMG 20211112 172813IMG 20211112 172803IMG 20211112 172800IMG 20211112 172756IMG 20211112 172752

Μικροί Δημιουργοί Μεγάλα Έργα! Αλέξανδρος Αλεξανδράκης.

Alexandros Alexandrakis

Τμήμα 2

Στα πλαίσια του πολιτιστικού μας προγράμματος και με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 γνωρίζουμε το ζωγράφο της κατοχής Αλέξανδρο Αλεξανδράκη.

IMG 20211025 114722 1

Μάθαμε στοιχεία απο τη ζωή του και γνωρίσαμε διάφορα έργα του. Αφού παρατηρήσαμε προσεκτικά τα έργα του και συζητήσαμε για το περιεχόμενο τους προσπαθήσαμε να ακολουθήσαμε την τεχνική του ζωγράφου.  Το κάθε παιδί επέλεξε ποιον πίνακα επιθυμούσε να αναπαράγει και αρχικά προσπαθήσαμε να τα σχεδιάσουμε όπως ο σκιτσογράφος Αλέξανδρος Αλεξανδράκης.

Τα παιδιά χρησιμοποίησαν για τη δημιουργία των έργων τους μολύβι, σβήστρα, κηρομποριά, λαδοπαστέλ και νερομπογιές και το αποτελεσμα φανταστικό!!

αλογο

IMG 20211112 173849 IMG 20211112 173847 IMG 20211112 173819 IMG 20211112 173814 IMG 20211112 173808

καίνε τα χωριά

IMG 20211112 173712 IMG 20211112 173710 IMG 20211112 173708 IMG 20211112 173705

Alexandrakis 2 Proelasis IMG 20211112 173845 IMG 20211112 173843 IMG 20211112 173811 IMG 20211112 173732 IMG 20211112 173721 IMG 20211112 173916 IMG 20211112 173913 IMG 20211112 173910 IMG 20211112 173855 IMG 20211112 173853

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Ευ Ζην – Ζω Καλύτερα. 1ο Εργαστήριο – Το Ταξίδι Της Τροφής.

ζην

Τμήμα 2

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Το Ταξίδι της Τροφής.

Αρχικά παίξαμε με τα παιδιά παιχνίδια ενδυνάμωσης και παιχνίδια που στόχο είχαν να γνωρίσουν τα παιδιά το γνωστικό σχήμα του σώματος.

Χορέψαμε το Χοκυ Ποκυ, το Κεφάλι Ώμοι Γόνατα και Πόδια και στη συνέχεια παίξαμε ένα κινητικό παιχνίδι με τη βοήθεια μουσικών οργάνων, όπου τα παιδιά όσο έπαιζε μουσική χορεύανε και όταν σταματούσε η μουσική καλούνταν να ακουμπήσουν το μουσικό όργανο στο μέλος του σώματος τους σύμφωνα με τις οδηγίες της νηπιαγωγού.

Στη συνέχεια παίξαμε το παιχνίδι μάντεψε τι λείπει. Τα παιδιά παρατηρούν, ονοματίζουν και εντοπίζουν στο σώμα τους το μέλος που λείπει.

 

13 1 14 1 

‘Επειτα συζητήσαμε στην ολομέλεια για το πεπτικό σύστημα και τη σημασία της τροφής στον οργανισμό μας.Το Ταξίδι της Τροφής αρχίζει απο το στόμα μας όταν τρώμε. Στη συνέχεια κάθε μπουκιά ακολουθεί μια διαδρομή περνώντας μέσα απο διάφορα όργανα του σώματός μας. Το σύνολο των oργάνων το ονομάζουμε πεπτικό σύστημα.

Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο και τα επεξεργαστήκαμε.

 Capture 2

Το Πεπτικό Σύστημα.

Παρατηρήσαμε το πρόπλασμα και τα μέλη του ανθρώπινου σώματος.

1 4

Τοποθετήσαμε στο σκελετό μας τα εσωτερικά όργανα.

12 1

Παίξαμε σχετικά παιχνίδια στο διαδίκτυο.

2 5 9 2

Παίξαμε κινητικά παιχνίδια που μας βοήθησαν να κατανοήσουμε τη διαδρομή της τροφής μέσα στο σώμα.

Ο οισοφάγος

IMG 20211018 122123

Το στομάχι

IMG 20211018 122113Επιλέγουμε τι τροφή θέλουμε να είμαστε και το ταξίδι μας ξεκινάει……..

8 4

Στο στομάχι η τροφή θα ζυμωθεί …..6 3

Στο λεπτό έντερο θα συνεχίσει τη διαδρομή…
4 37 3

Απο το παχύ έντερο στην τουαλέτα μας θα καταλήξει.

   11 1

Στη συνέχεια τα παιδιά αποτύπωσαν στο χαρτί το δικό τους πεπτικό σύστημα.

viber image 1 viber image.jpg2

Οι εργασίες μας μετατράπηκαν σε πάζλ.

 

Μικροί Δημιουργοί Μεγάλα Έργα! Piet Mondrian.

Piet Mondrian fue un artista abstracto holandés

 

 

 

 

 

Τμήμα 2

Στο Νηπιαγωγείο μας φέτος αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε ένα πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο “Μικροί Δημιουργοί – Μεγάλα Έργα ” που σκοπό έχει μέσα απο την ψυχαγωγία και τη δημιουργική ενασχόληση με την τέχνη, τα παιδιά να γνωρίσουν διάφορες τεχνικές ζωγραφικής και ζωγράφους. Στα πλαίσια του προγράμματος τα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να διευρύνουν τη φαντασία και την παρατηρητικότητα τους, να εκφράσουν τη σκέψη και τα συναισθήματα τους ενώ θα καλλιεργήσουν και την καλαισθησία τους. Η πρώτη μας γνωριμία έγινε με τον Ολλανδό ζωγράφο Piet Mondrian. Τα παιδιά έμαθαν για τη ζωή του  ζωγράφου και για τον τρόπο που ζωγράφιζε (μέσα- τεχνικές-χρώματα).

Capture.3JPG

Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο.MONDRIAN

Capture 1

Ζωγραφίσαμε τον πίνακα του Piet Mondrian στο Φωτόδεντρο.Ζωγράφισε, όπως ο Mondrian.

2 3

Παίξαμε σχετικά ψηφιακά παιχνίδια. Δημιούργησε τον πίνακα του ζωγράφου!

viber image

Δουλέψαμε ομαδικά και δημιουργήσαμε τρείς πίνακες με την τεχνική του κολάζ.

Κάθε παιδί δημιουργήσε το δικό του πίνακα με βάση το αρχικό του ονόματός του χρησιμοποιώντας την τεχνική του ζωγράφου.

IMG 20211112 174055 IMG 20211112 174051 IMG 20211112 174048 IMG 20211112 174046 IMG 20211112 174044 IMG 20211112 173957 IMG 20211112 174002 IMG 20211112 174053 IMG 20211112 174006 IMG 20211112 174009 IMG 20211112 174011 IMG 20211112 173959 IMG 20211112 174013 IMG 20211112 174042

Επέτειος της 28ης Οκτωβρίου 1940. Άγιος Δημήτριος.

28 οκρωβριου 1940 

ΤΜΗΜΑ 2

Μάθαμε για την 28η Οκτωβρίου 1940, για τη σημαία μας και για την Ειρήνη. Με τη χρήση εποπτικού υλικού τα παιδιά γνώρισαν για τα ιστορικα γεγονότα της εποχής, για τα χρώματα της σημαίας μας, για τους συμβολισμούς της και για την πρώτη ελληνική σημαία. Ακόμη μιλήσαμε για την ειρήνη, για τα σύμβολα της και παρακολουθήσαμε σε κουκλοθέατρο “Το Κανόνι της Ειρήνης”.

9 15764IMG 20211027 095634

“Το Κανόνι της Ειρήνης” με τα δικά μας μάτια.

121314

Θυμηθήκαμε παλιά παραδοσιακά παιχνίδια και παίξαμε ΠΟΛΕΜΟΣ και ΕΙΡΗΝΗ.

118 1

Ακόμη γνωρίσαμε το σκιτσογράφο της Κατοχής ,Αλέξανδρο Αλεξανδράκη και προσπαθήσαμε να αναπαράγουμε τους πίνακές του.

IMG 20211025 11472216 117 1

Γιορτάσαμε τον Πολιούχο μας Άγιο Δημήτριο μαθαίνοντας για την ιστορία του και κατασκευάσαμε την εικόνα του με την τεχνική του ψηφιδωτού.

IMG 20211025 1243362 2

Τέλος κάναμε και τη γιορτούλα μας με ποιηματάκια, τραγουδάκια και κουκλοθέατρο.

1 1

Ποιές είναι οι κυρίες μας…..!!!

CaptureΠοιά είναι η κυρία Ευαγγελία και η κυρία Λίνα.;;;;

Ενα κουτί  που μέσα του έκρυβε τον “εαυτό” μας, όλα όσα αγαπάμε και μας χαρακτηρίζουν. Ένα κουτί γεμάτο παιδικές φωτογραφίες, τα χόμπι μας, το αγαπημένο μας φαγητό, τις αγαπημένες μας συνήθειες, αντικείμενα με ιστορίες απο τη ζωή μας…… αλλά και τις αδυναμίες μας……..!!!! Και το ταξίδι της γνωριμίας μας κάπως έτσι ξεκινά. Η Τάξη μας γέμισε με μικρά πολύχρωμα κουτία που τα παιδιά στόλισαν και γέμισαν με το δικό τους “εαυτό”.

IMG 20210928 080511

Τα κουτιά των παιδιών γέμισαν με φωτογραφίες, παραμύθια, αγαπημένα παιχνίδια και αντικείμενα τα οποία παρουσίασαν και μοιράστηκαν με τους συμμαθητές τους. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τη διαδικασία και ανυπομονούσαν για το πότε θα έρθει η σειρά τους.

IMG 20210928 080544IMG 20210928 080531IMG 20210928 080611125 1

Στη συνέχεια τα παιδιά σύνεθεσαν σε μία κατασκευή όλα τα στοιχεία που επέλεξαν να μας παρουσιάσουν.

987 13IMG 20210928 120222IMG 20210928 120103

 

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

                                                            

 

Ο ΟΚΤΩΒΡΗΣ ΗΡΘΕ  ΒΙΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΙ ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940,
ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ, ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΦΥΣΙΚΑ!

ΤΟΝ ΑΗ-ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΙΜΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΔΩΤΟ ΦΙΛΟΤΕΧΝΗΣΑΜΕ

 

ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΚΡΗ ΜΕ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ, ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ!

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

Ο ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ ΜΑΣ ΒΡΗΚΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ!

ΦΙΛΟΤΕΧΝΗΣΑΜΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ
ΚΑΙ ΠΑΙΞΑΜΕ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ!
                    

 ΣΥΝΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΑΜΕ
ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ,
(ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ).
                                                                  

 ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ Η ΒΡΟΧΗ Η ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ,
ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ΣΕ ΓΡΑΜΜΑΤΟΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΒΡΟΧΗ!

                     

ΠΑΙΞΑΜΕ ΣΤΟΝ Η/Υ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

 

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ

Η συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα και στη δράση Crack the  Code (Σπάσε τον κώδικα), ενθουσίασε τα παιδιά.

Αρχικά τα παιδιά παρέλαβαν ένα γράμμα από το σχολείο που ξεκίνησε τη δράση με τον πρώτο μυστικό κώδικα.

Στη συνέχεια σπάσαμε και άλλους κώδικες από τα σχολεία που συμμετέχουν στην αντίστοιχη  και το διασκεδάσαμε πολύ.

               

Στη συνέχεια δουλέψαμε ομαδικά και ατομικά για να δημιουργήσουμε τα δικά μας μηνύματα και ύστερα από ψηφοφορία επιλέξαμε ποιο θα στείλουμε στους φίλους μας για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα.

  

            

   

Έπειτα κωδικοποιήσαμε και το μήνυμά μας είναι έτοιμο

      

 

Crack the code

Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα 9-24 Οκτωβρίου, το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει σε μια ομαδική δράση με τίτλο Crack The Code. 

Στη δράση συμμετέχουν περίπου 200 σχολεία με τα οποία θα ανταλλάξουμε κώδικες και θα προσπαθήσουμε να τους “σπάσουμε”. Δίνεται στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας με τετράγωνο πλέγμα και στόχος τους είναι να τον αποκωδικοποιήσουν και να ανακαλύψουν το κρυμμένο μήνυμα. Τα παιδιά ζωγραφίζουν με μαύρο μαρκαδόρο μια  εικόνα  σε ένα πλέγμα και στη συνέχεια την κωδικοποιούμε χρησιμοποιώντας κάτι σαν δυαδικό σύστημα, δηλαδή έναν κώδικα.  Για κάθε μαύρο  τετράγωνο χρησιμοποιούμε τον αριθμό 1 και για κάθε λευκό το 0. Έτσι γράφουμε τον κώδικα κάθε σειράς. 

  

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι ένα κίνημα βάσης που προωθεί τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία μέσω του προγραμματισμού και άλλων δραστηριοτήτων του τομέα της τεχνολογίας. Η πρωτοβουλία στόχο έχει να προβληθεί ο προγραμματισμός, να παρουσιάσουμε στους νέους, στους ενήλικες και στα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας πώς μπορείς να δώσεις πνοή στις ιδέες σου μέσω της συγγραφής κώδικα, να απομυθοποιηθούν  οι σχετικές δεξιότητες και να έρθουν πιο κοντά ενδιαφερόμενα άτομα για να αυξήσουν τις γνώσεις τους.