28η Οκτωβρίου 1940

Μια εβδομάδα αφιερωμένη στην εθνική μας επέτειο ήταν η εβδομάδα που πέρασε, για να κατανοήσουμε το νόημα αυτής της γιορτής, να μάθουμε για τα ιστορικά γεγονότα που προηγήθηκαν του ελληνοιταλικού πολέμου και να τιμήσουμε με αυτόν τον τρόπο τους ήρωες προγόνους μας, που αγωνίστηκαν για να ζούμε εμείς σε μια χώρα ελεύθερη και δημοκρατική!

Πάντα βέβαια τονίζουμε το πόσο σημαντικό είναι να έχουμε ειρήνη και να είμαστε αγαπημένοι με όλους τους λαούς, συνυπάρχοντας αρμονικά με σεβασμό ο ένας απέναντι στον άλλον.

Η γιορτούλα μας πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας με τραγούδια, ποιήματα και φυσικά Παρέλαση!

Χρόνια Πολλά Ελλάδα!!

28η γ

 

Τα χρώματα στην τάξη μας (Τμήμα κ. Γιώτας)

Πριν λίγες μέρες την τάξη μας κατέκλυσαν τα χρώματα και πραγματοποιήσαμε πλήθος δραστηριοτήτων μέσα από τις οποίες τα μελετήσαμε διεξοδικά!! Μέσα από την ενασχόληση με τη θεματική ενότητα «χρώματα», τα παιδιά ενθαρρύνονται ώστε να αποκτήσουν ποικίλες δεξιότητες όπως: • να βελτιώνουν και να εμπλουτίζουν τον προφορικό τους λόγο • να περιγράφουν • να εξηγούν και να ερμηνεύουν • να συμμετέχουν σε συζητήσεις • να αναπτύσσουν δεξιότητες συνεργασίας • να αναπτύσσουν την κινητικότητά τους • να χρησιμοποιούν με πολλούς τρόπους ποικίλα υλικά • να αρχίσουν να κατανοούν τη σημασία των πειραμάτων και των δοκιμών ⇒ Επιπλέον αποκτούν νέες γνώσεις και μαθαίνουν διασκεδάζοντας. Όλα αυτά κι ακόμη περισσότερα προέκυψαν μέσα από πλήθος δραστηριοτήτων όπως: 📌 Ανάγνωση βιβλίων για τα χρώματα 📌Δημιουργία μεγάλου πίνακα αναφοράς για τα χρώματα χρησιμοποιώντας τα ανθρωπάκια του Αμερικάνου καλλιτέχνη της Ποπ Αρτ Keith Allen Haring! ♦ Ομαδοποίηση παιχνιδιών με κριτήριο το χρώμα ♦ Μίξεις χρωμάτων με τέμπερες ♦ Γνωριμία με τα βασικά και τα δευτερεύοντα χρώματα ♦ Συμμετοχή στην ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού με το Bee bot με παιχνίδι χρωμάτων με ζάρι.

3e2bec8e 0c4d 40ee 99ed 54129b18ff91 68643560 ceca 4251 96d3 1ddd7849cb67 ebd1bebf e57e 49a6 b63d 14d6f42f77f7

Θεματική Ενότητα : Φθινόπωρο (Τμήμα κ. Λίτσας και κ. Γιώτας)

Σιγά σιγά ολοκληρώνουμε την θεματική ενότητα “Φθινόπωρο”, για να ξεκινήσουμε την ενασχόληση μας με την Εθνική Γιορτή της 28ης Οκτωβρίου. Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικές από τις εργασίες που κάναμε. Ποιήματα , Κατασκευές, Αινίγματα, Ελεύθερη δημιουργική έκφραση ενώ ολοκληρώσαμε σήμερα με μια ρουτίνα Σκέψης. Τα παιδιά με βάση όσα έμαθαν για το Φθινόπωρο, συμπλήρωσαν το φύλλο της Ρουτίνας Σκέψης για το Φθινόπωρο, δηλαδή έδωσαν στην εποχή αυτή ένα χρώμα, ένα σύμβολο και ζωγράφισαν μια ζωγραφιά που τους θυμίζει το Φθινόπωρο! Έτσι, τα παιδιά έδωσαν στο Φθινόπωρο το χρώμα από τα φύλλα που πέφτουν (κόκκινο, κίτρινο, πορτοκαλί) και το συμβόλισαν με τη βροχή ή με ένα φυλλαράκι!

Σκανάρετε τον κώδικα για να ακούσετε τις φωνούλες μας!!

qr code 6

fbbbf7f3 b319 40ec b8da 25bfbfab0830

Ζωγραφίσαμε φύλλα στο λογισμικό ΕΛΠΕΙΔΑ

1162036f afca 4299 ab98 fe3e773b76a6

Προγραμματίσαμε τη BEE BOTνα φτάσει στα φρούτα του φθινοπώρου!

2

Ποίημα : Τα φύλλα πέφτουν

 

3

“Τι μου αρέσει να κάνω το Φθινόπωρο” και Ποίημα “Μια  ροδιά μες στο περβόλι””

4

Αινίγματα για το Φθινόπωρο

5

Ο Φθινοπωρούλης

6

Μομπιλ Βελανίδια

7

Φθινοπωρικό Καδράκι

89101112φ1

Τμήμα κ. Γιώτας: Φθινόπωρο φθινοπωράκι η πρώτη εποχή προς εξερεύνηση… Τα θέματα πολλά, οι απορίες ακόμη περισσότερες, τα ενδιαφέροντα των παιδιών ποικίλα… Συζητήσαμε λοιπόν, για τον καιρό που αλλάζει με τα πρωτοβρόχια και τον άνεμο, για τις αλλαγές στη φύση, στα δέντρα, στα φύλλα, για τη ζωή των ζώων και εντόμων, για τα ταξιδιάρικα πουλιά, για τα νόστιμα φρούτα του φθινοπώρου, τα χρώματα και τους ήχους της φύσης… Τα παιδιά μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων εξοικειώθηκαν με προμαθηματικές έννοιες, προγραφικές ασκήσεις, έπαιξαν μουσικοκινητικά παιχνίδια και δημιούργησαν όμορφες χειροτεχνίες!

φ1 1

φ7

φ2 φ3 φ4 φ5 φ6

φ8

Μμμμμμμμμμμ τέλεια η μηλόπιτα!

 

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

Η 4η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων! Πόσα πράγματα είχαμε να πούμε σημερα για αυτούς τους υπέροχους φίλους που μας προσφέρουν απλόχερα την αγάπη τους! Όλοι είχαμε να πούμε πολλές ιστορίες για τα ζωάκια που έχουμε, είτε μέσα στο σπίτι, είτε στην αυλή μας, αλλά και για εκείνα τα ζωάκια που είναι αδέσποτα και δεν έχουν κάποιον να τα φροντίσει! Στα πλαίσια αυτής της ημέρας είχαμε και μια αναπάντεχη επίσκεψη.Η γλυκούλα Μόλυ ήρθε στο σχολείο μας, μας άφησε να την χαϊδέψουμε και  η παρουσία της μας έδωσε μεγάλη χαρά!! Η ανάγνωση του ΞΟΥΤ επιβάλλεται, κάθε χρόνο τέτοια μέρα!!

28c7156f ea24 463d ad7e ba42ecb4a6fb

Και μιας και μιλάμε για τα  αδέσποτα ζωάκια σαν τον ΞΟΥΤ της ιστορίας που διαβάσαμε, ο μικρός μας μαθητής Γιάννης, μας έφερε ένα υπέροχο βιβλίο με τίτλο “Αν λίγο μ΄αγαπούσες”, το οποίο μας άρεσε πολύ και μας συγκίνησε ακόμη περισσότερο!!

e569652a69ae484f9134867467f14123

Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων

Μια ημέρα εξ΄ ολοκλήρου αφιερωμένη στα πιο αγαπημένα μας πρόσωπα! Στον παππού και στη γιαγιά!! Σε αυτούς που δεν μας χαλάνε ποτέ χατίρι! Σε αυτούς που μας προσέχουν και μας αγαπούν! Σ αυτούς που είναι πάντα δίπλα μας!! Να είστε πάντα καλά και όσοι μας βλέπετε από ψηλά σας στέλνουμε και εκεί την αγάπη μας!! Χρόνια Πολλά ΠΑΠΠΟΥ και ΓΙΑΓΙΑ!!Rules

 

A walk in the imagination – celebrating the European Day of Languages

Το σύντομο eTwinning  έργο σχεδιάστηκε για τον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών.  Τα παιδιά από την Ελλάδα , τη Σλοβακία, τη Γαλλία και την Πολωνία αντάλλαξαν καρτ ποστάλ με ευχές στα Αγγλικά και τη μητρική τους γλώσσα (γραπτή μορφή και βίντεο), έφτιαξαν ένα λεξικό για τον κόσμο της φαντασίας και συναντήθηκαν  διαδικτυακά για να παίξουν ένα παιχνίδι με τις λέξεις.

8472dc9b 2532 40fa 8652 1952b10adfbb 1

461179096 1000987968382354 3432488530662755546 n


 

 

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Μια ημέρα αφιερωμένη στην άθληση ήταν η χθεσινή για όλα τα  σχολεία, στα πλαίσια της Ημέρας του Σχολικού Αθλητισμού και δεν θα μπορούσαμε να μην την ενσωματώσουμε  στον προγραμματισμό μας.

Το πρότζεκτ που δουλεύουμε με τους μαθητές μας  τις πρώτες μέρες του σχολικού έτους είναι ” Ο εαυτός μου” και ότι σχετίζεται με αυτόν. Η οικογένειά μου, το όνομά μου, οι αγαπημένες μου δραστηριότητες.

Έτσι συνδέσαμε το σχέδιο εργασίας των ημερών με τον σχολικό αθλητισμό και μιλήσαμε για το αγαπημένο μας άθλημα, γυμναστήκαμε, τόσο μέσα στην τάξη, όσο και στην αυλή, παίξαμε παιχνίδια και βραβευτήκαμε φυσικά για τη συμμετοχή μας!

Τις προηγούμενες μέρες, προσεγγίσαμε το αρχικό μας γράμμα μέσα από πολλές δραστηριότητες, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω στα πλαίσια του πρότζεκτ “Ο εαυτός μου”

Ανώνυμο σχέδιο 10   1   2   3

e3cbec22 f92f 4789 805b dc5fe45f04a4

Να και οι ταυτότητές μας!!

    4 

δ    7 6      8    β  γ5 0a97f3c9 d820 49f9 8e0e f282a46a6797

11     13  14  12 1 15  16  17 18  19

α ε φ9 10

TCA Erasmus+ : Active bodies – active minds.

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με εκπρόσωπό του στο TCA «Thematic seminar “Active Bodies = Active Minds.How toInfuse Erasmus+ Projects with Physical Activity» που πραγματοποιήθηκε στο Vilnius  της Λιθουανίας από 6-9 Σεπτεμβρίου 2024.

Το σεμινάριο αυτό δεν έχει να κάνει με τον αθλητισμό αλλά με την σπουδαιότητα της φυσικής άσκησης στην διαδικασία της μάθησης, στα εκπαιδευτικά ιδρύματα αλλά και στην προσωπική ζωή. Δόθηκε μια ευκαιρία οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν την προστιθέμενη αξία της
φυσικής άσκησης στην εκπαίδευση και πως η κίνηση μπορεί να ενταχθεί στα σχέδια Erasmus+ και στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Οι συμμετέχοντες στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του σεμιναρίου, πήραν μέρος στον Μαραθώνιο της Λιθουανίας  “Run 5χμ”, Από την Ελλάδα επιλέχτηκαν 4 εκπαιδευτικοί , ένας από κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης και είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με πολλούς εκπαιδευτικούς α΄πό όλη την Ευρώπη και να τεθούν οι βάσεις για μελλοντικές συνεργασίες σε προγράμματα ERASMUS.

thumbnail 2 active bodies active minds

E twinning Booklet-Once Upon a STEAM

Το αποτέλεσμα όλης της προσπάθειας και της δουλειά μας στο φετεινό eTwinning έργο είναι ένα φυλλάδιο με χρήσιμες ιδέες για την προσέγγιση των παιδικών ιστοριών μέσω του STEAM.

“Πρόκειται για ένα booklet με εφαρμογή της μεθοδολογίας STEAM στην αφήγηση. Κάθε κεφάλαιο περιλαμβάνει μια δημοφιλή ιστορία και μια δραστηριότητα STEAM, η οποία περιγράφεται βήμα προς βήμα, ενώ ταυτόχρονα δίνει χώρος για δημιουργικότητα. Ο σκοπός είναι να προτείνουν στα παιδιά διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων, επιτρέποντάς τους να κάνουν λάθη και να παίρνουν αποφάσεις.”


The result of all our effort and work in this year’s eTwinning project is a booklet with useful ideas for approaching children’s stories through STEAM.

“This is a booklet with the application of the STEAM methodology in storytelling. Each chapter includes a popular story and a STEAM activity, which is described step by step, while at the same time giving room for creativity. The aim is to suggest to children problem-solving processes, allowing them to make mistakes and make decisions.”

[Original size] A STEAM Storytelling Booklet[Original size] A STEAM Storytelling Booklet