Επιμόρφωση στους Τρισδιάστατους Εκτυπωτές

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν σεμινάριο για τη λειτουργία και χρήση των τρισδιάστατων εκτυπωτών, από τον κύριο Φωτεινόπουλο Παναγή, Μηχανολόγο Μηχανικό.

Το 1ο μέρος της επιμόρφωσης ήταν θεωρητικό και πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας Webex, την Παρασκευή στις 7 Φεβρουαρίου 2025 από τις 15.00-17.30.

Το 2ο μέρος της επιμόρφωσης αφορούσε την πρακτική εφαρμογή και πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στο χώρο του σχολείου, στις 19 Μαρτίου 2025, από τις 11.00-14.00.

Τα βασικά σημεία του Σεμιναρίου ήταν:

  • Κατανόηση της βασικής λειτουργίας του 3D εκτυπωτή
  • Γνώση των βασικών εφαρμογών της σε διάφορους τομείς.
  • Γνώση των υλικών που χρησιμοποιούνται
  • Εξοικείωση με τη διαδικασία της εκτύπωσης
  • Παρουσίαση σχεδιασμού μιας τρισδιάστατης εκτύπωσης
  • Σχεδιασμός από τους συμμετέχοντες ενός αντικειμένου για εκτύπωση
  • Συμπεράσματα και προβληματισμοί

 

fcefa1a1 c505 4f0a ad25 6a055424696e 9ce04a88 01d4 46cd af19 b3bf12e591d9

 

 

2 Απριλίου- Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

ibby afisa 2025 netherlands2   Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, ημέρα γενεθλίων του μεγάλου Δανού Παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Το μήνυμα της φετινής χρονιάς εστιάζει στην ελευθερία της φαντασίας.

Στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν δράσεις που στόχο είχαν τη φιλαναγνωσία, τη γνωριμία με το θαυμαστό κόσμο των βιβλίων και τους σπουδαίους Έλληνες και ξένους συγγραφείς.

Η Α ‘ και η Β’ τάξη διάβασαν το βιβλίο η “Χαριστική Βιβλιοθήκη”, των Αντώνη Παπαθεοδούλου και Δικαίου Χατζηπλή, ένα βιβλίο που αναδεικνύει το μαγικό συστατικό των βιβλίων- τη φαντασία. Μετά έγινε συζήτηση για το τι είναι δανειστική βιβλιοθήκη. Τα παιδιά ζωγράφισαν σκηνές του βιβλίου που τους άρεσαν και έφτιαξαν με χαρτί τη δική τους δανειστική βιβλιοθήκη.

5a80d247 899f 430f 969d 4983f9190b32 6db9e927 aa70 4cb3 a442 0a9e6b18a1d4 d55b4620 ce71 4d02 b713 564610d7d255 fb9e00b5 6e92 48b7 9ac7 9545c37a1ef9 57783186 d898 4ffd b860 7d6596d3b36f 57783186 d898 4ffd b860 7d6596d3b36f 1 8c58620e cf3c 43f8 a529 c19ec89dbdb9 97800ca4 d046 463e 8324 fd2475cc788b 6c679b8f 6ed4 4830 ae2e 6788125a52f4 aef4cf7a 599b 4100 b6ff fd997c3af436 0cbfbfe8 eace 4f1d a4a0 a59e16183081 1 0cbfbfe8 eace 4f1d a4a0 a59e16183081 d704129c 79e0 450f 9700 c54290d432b2

Τα παιδιά της Γ’ Τάξης έφεραν από το σπίτι το αγαπημένο τους βιβλίο, συμπλήρωσαν σε ένα φύλλο τα στοιχεία του βιβλίου, δηλαδή τον συγγραφέα, τον τίτλο, τους ήρωες και τι τους άρεσε. Έπειτα έφτιαξαν ένα βιβλιόδεντρο.

ffa8fb46 bd4a 4a11 bc69 4c300c89932a 4295e3fa 4c1c 4cdd 8fd5 5e8196066a98 a5f314bc 317b 45f4 b540 e2a5a61b422b cd0586ac f61a 4d1e 878f 97b61de2a438 609769dc aae0 4490 8f86 f4a71c75442a af2d2900 afda 4255 b55e d07a565d8a86

Συμμετοχή στον Μαθητικό Διαγωνισμό “ΜΑΖΙ στη Γιορτή -Ισότιμες Κοινότητες”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και της Στ’ Τάξης (συνολικά 31 παιδιά) συμμετείχαν στον μαθητικό Διαγωνισμό με τίτλο “ΜΑΖΙ στη Γιορτή -Ισότιμες Κοινότητες”.

Η εκπαιδευτική αυτή δράση έχει ως κύριο στόχο να αναδείξει μέσα από συλλογικές εργασίες, πολύτιμες αξίες ζωής, όπως η ενσυναίσθηση, ο σεβασμός, η αγάπη, η εμπιστευτικότητα, και η αποδοχή, προβάλλοντας ένα μοντέλο ζωής όπου όλοι είναι ευπρόσδεκτοι, ισότιμα και ενεργά μέλη της κοινότητας.

Τα παιδιά του σχολείου μας έφτιαξαν ένα άγαλμα από συμπιεσμένο χαρτί συναρμολογημένο με αλευρόκολλα.  Το ομαδικό τους έργο τους με τίτλο  “Στραπατσάρισμα”  , καταδεικνύει τα αποτελέσματα, σωματικά και ψυχικά, ενός παιδιού που έχει υποστεί βία στο σπίτι, στη κοινότητα ή και στο σχολικό περιβάλλον.

Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο έργο είναι : Δημάτη Μαρία, Μπλιγορίδου Αλεξάνδρα, Χατζημπύρου Σοφία-Μαρία και Καραγιάννης Δημήτριος.

ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ_ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΓΟΥ

IMG 9291 IMG 9297 IMG 9278

6 Μαρτίου : Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως ημέρα κατά της Σχολικής βίας και του Εκφοβισμού. Ο Σχολικός Εκφοβισμός είναι ένα φαινόμενο εσκεμμένης, απρόκλητης, συστηματικής και επαναλαμβανόμενης άσκησης βίας και επιθετικής συμπεριφοράς μεταξύ μαθητών. Έχει διάφορες μορφές , όπως λεκτικός εκφοβισμός, κοινωνικός εκφοβισμός, σωματικός εκφοβισμός και διαδικτυακός εκφοβισμός, με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου.

Την ημέρα αυτή έγιναν στο σχολείο μας δράσεις που στόχο είχαν την πρόληψη και αντιμετώπιση της εκδήλωσης της βίας και του εκφοβισμού, την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών και την επαγρύπνηση όλων των μελών της σχολικής κοινότητας για έγκαιρη παρέμβαση.

Τα παιδιά της Ε΄ και Στ’ τάξης συζήτησαν για τις συνέπειες του εκφοβισμού και τη σημασία της πρόληψης. Μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και πρότειναν τρόπους για την καταπολέμηση του φαινομένου, ενώ παρακολούθησαν ένα βίντεο που ανέδειξε τη σημασία της ευαισθητοποίησης και της αλληλεγγύης. Τέλος έφτιαξαν μια αφίσα με το σύνθημα “Σπάσε τη σιωπή!”, με στόχο να ενθαρρύνουν όλα τα παιδιά να μιλήσουν ανοιχτά και να μη φοβηθούν να ζητήσουν βοήθεια.

55dbc746 a4fa 4064 b915 d9653846cede ba832502 a9ec 4c83 8176 bc4dc2056d38 24652835 f556 4f07 8d8f 2653183ef46f 29bfaa81 1b4e 440a 97b1 3069622031c2 5fa4d09e 5b2d 4215 8748 8b29782cda06 24f1df22 d1fe 4ce0 9544 4856ee01a0aa 1

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Τάξης, αφού παρακολούθησαν μια παρουσίαση με τις  διάφορες μορφές βίας, συζήτησαν για τις προσωπικές τους εμπειρίες. Ακολούθησε μια άσκηση με στόχο να μάθουν τα παιδιά να ξεχωρίζουν την αγένεια από τον εκφοβισμό. Έπειτα διάβασαν το βιβλίο “Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε” και  έφτιαξαν αφίσα συμπληρώνοντας το σύνθημα “Τα χέρια είναι για να …….” Τέλος φούσκωσαν μπαλόνια και πάνω έγραψαν συνθήματα κατά της βίας.

84002af5 794e 44bc b04a ca8df8fe6478 1cc4fedbc 7c2b 4623 bf12 7bbff8bfde62d5d3e810 5249 448e 9abf 7d3ebc6ca37a 1 d5d3e810 5249 448e 9abf 7d3ebc6ca37a 96ffeb47 ccb1 47df b789 bd84381322c7 9355ece7 f18c 4c87 bac9 bd8f3e0106ee 3744a8e7 4594 4810 b6fd 52fdd1415f69 9f7017b0 e229 490e 8d8c 10ae2bc806a3cc4fedbc 7c2b 4623 bf12 7bbff8bfde6294d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c7494d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c74cc4fedbc 7c2b 4623 bf12 7bbff8bfde6294d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c74 1676e0491 684a 4d05 82b0 888072ce0ba6 255ae585b 6fe4 47a1 9240 ee3243823934 94d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c74 19894450e 6272 4e98 8b17 06f0f93a132b94d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c74 19894450e 6272 4e98 8b17 06f0f93a132b94d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c74 1 94d722d8 003c 438e a60e 814d851c2c74 1

Απόκριες 2025

Την Τσικνοπέμπτη, οι μικροί μαθητές και μαθήτριες της Α’ Τάξης, αφού διάβασαν την ιστορία του Αρλεκίνου, έφτιαξαν με τη καθοδήγηση των δασκάλων τους, τη στολή του Αρλεκίνου.

 

fd0ce15e 337a 40f5 924e ff42107d89ec 2 f6c6e306 d1b8 4105 9994 10c2e92d8205 6247744c 9c75 4a7d a9d5 a292b5a47c62 98940c9f 56c4 4964 96a2 06ae427140fc 8a1fc91e 83e3 49b2 b00e 978fe8e90cbb a9e7331f 8ac9 445b 82c2 d01e93c3ebd1 812c87ab 19a7 48b5 9bbe 9626ce51bee5 d2ce9331 9fe7 4fa6 bdb5 2e99a1c5c8aa 18f354ae 2884 4a44 87b9 795d9bbc5215 bf3c8c6f 74f1 4f27 a431 805b53730cf4 4a17221c e664 4405 8922 ea076e3dcb90

Λίγες μέρες μετά έγινε στο σχολείο μας το αποκριάτικο πάρτι. Τα παιδιά ήρθαν ντυμένα με αποκριάτικες στολές, χόρεψαν και τραγούδησαν. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έψησε σουβλάκια και μοίρασε σε όλα τα παιδιά. Τους ευχαριστούμε πολύ !

 

Χρόνια πολλά και Καλή Σαρακοστή !

 

 

86eff498 9fac 4550 8df7 76c4197ce72561d29927 67e4 494f a2fd 5404da73bade5a17d63a c700 4b54 a58d 937d22041dfff86199ae f186 4619 a439 e3ef11dcc3ed66f81913 b8ec 41d9 8c30 84a01bf8f504

14ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης: “Οικογένεια: Εκεί που μπορείς να είσαι ο εαυτός σου”

153ef892 1b63 4d16 91ed 28d37f45e39aΟι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης συμμετείχαν στον 14ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης που διοργανώνουν οι εκδόσεις Μεταίχμιο με τίτλο “Οικογένεια: Εκεί που μπορείς να είσαι ο εαυτός σου”. Στόχος του προγράμματος είναι η καλλιέργεια φιλικής σχέσης των παιδιών με τη λογοτεχνία και  η αγάπη για το βιβλίο.

Τα παιδιά οργανωμένα σε ομάδες ανέλαβαν την ανάγνωση τριών λογοτεχνικών βιβλίων, (Ο πύργος της Λίζας, Πετάνε οι αρουραίοι; Δύο σκύλοι και ένας γάτος: Κουταβομπελάδες). Αφού εντόπισαν τις βασικές πληροφορίες, συζήτησαν και κατέγραψαν τις απόψεις τους. Στο τέλος συμπλήρωσαν τα ερωτηματολόγια.

Μέσα από την ανάγνωση αυτών των βιβλίων, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν διάφορες μορφές οικογένειας, τις σχέσεις μεταξύ των μελών της, τις διαφορές και τις ομοιότητες που μπορεί να έχουν με τους οικείους τους, και τελικά να συνειδητοποιήσουν ότι όταν υπάρχει αγάπη σε μια οικογένεια, όλα τα εμπόδια μπορούν να ξεπεραστούν.

Οι μαθητές/τριες απόλαυσαν ιδιαίτερα τη δραστηριότητα αυτή,  οποία αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την αξία της φιλαναγνωσίας.

Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Νακόπουλο για την προσφορά των βιβλίων.

  541d862b 454e 4ec4 81fa c4af251d5444  f3f0562d 8c8c 4f97 88e0 91cc69c61eb2 d84748d8 db56 431e 96b1 ff1efbb201cf

21 Ιανουαρίου -Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς

αρχείο λήψης

Η αγκαλιά, σύμφωνα με τους ειδικούς , είναι το καλύτερο φάρμακο, αφού έστω και μια αγκαλιά μέσα στην μέρα μπορεί να μας χαρίσει μία καλύτερη ζωή. “Χρειαζόμαστε 4 αγκαλιές την ημέρα για να επιβιώσουμε, 8 αγκαλιές την ημέρα για να παραμείνουμε υγιείς και 12 αγκαλιές την ημέρα για να μεγαλώσουμε”, δηλώνει η Virginia Satir, ψυχαναλύτρια και ειδική παιδοψυχολόγος.

Με αφορμή την παγκόσμια αυτή ημέρα, συζητήσαμε για την αγκαλιά και το πόσο σημαντική είναι στη ζωή μας. Σκεφτήκαμε πως μέσα από μια αγκαλιά νιώθουμε ασφάλεια, ζεστασιά, χαρά , αγάπη. Ακούσαμε τραγούδια , ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε κάρτες.

a8986f69 27cb 4b52 bf4a 3484982e0fc2 280c05e5 5b3e 4e05 86f5 fbdb14e668d3 637f5ca3 88a4 4fe9 82de c79a893aa1b8 ecb3d3ae e311 45dc 89b7 f104aab44dee 1d71330a 6e22 45cd 869b cbb397e955ed d43dba4c 1d40 4350 9756 4ff5edf942bc e7d354b3 3fee 4b61 b378 283b5e91e80a

Διαβάσαμε το παραμύθι ” Η μεγάλη αγκαλιά” της Τσορώνη -Γεωργιάδη Γιολάντα”

 

shopping

4 Ιανουαρίου-Παγκόσμια Ημέρα γραφής Braille

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα γραφής Braille, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας βιωματική δράση με τίτλο «6 Στιγμές»(Εκμάθηση του Κώδικα Braille ως σύστημα γραφής και ανάγνωσης τυφλών) που είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών και τη γνωριμία τους με το σύστημα γραφής των τυφλών. Υπεύθυνη της δράσης ήταν η εκπαιδευτικός Αμοιράδου Αντιγόνη.

Μέσα από ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες, πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό και δημιουργικές κατασκευές οι μαθητές/τριες γνώρισαν την ιστορική προέλευση και τον ιδρυτή του κώδικα Braille,  αντιλήφθηκαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με προβλήματα όρασης και έμαθαν να γράφουν το όνομά τους με το εξάστιγμο σύστημα γραφής Braille.

Παρακάτω βρίσκεται αναλυτικά το σχέδιο της Δράσης Braille_Πλάνο_Διδασκαλίας , το οπτικοακουστικό υλικό που παρουσιάστηκε και φωτογραφικό υλικό.

Στο τέλος της δράσης δόθηκε στα παιδιά αναμνηστική Βεβαίωση Συμμετοχής. ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

 

 

 IMG 20250110 112645 IMG 20250110 124532 1 IMG 20250110 124532

IMG 20250110 124619 IMG 20250114 091029 IMG 20250110 1124371 IMG 20250110 1124451 1 IMG 20250110 112451 1 IMG 20250110 112454

 

Χριστουγεννιάτικες Ευχές!!

Χριστουγεννιάτικη γιορτή!

Τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η χριστουγεννιάτικη γιορτή!

Oι μικροί μαθητές και μαθήτριες των τάξεων Α’, Β’ και Γ’ παρουσίασαν, με χαρά και ενθουσιασμό, τα θεατρικά που είχαν ετοιμάσει. “Η μπουγάδα του Άη Βασίλη” και το  “Δε θα κοιμηθώ απόψε” μας χάρισαν άφθονο γέλιο και μετέφεραν μηνύματα αγάπης, συνεργασίας και προσφοράς.

Στη συνέχεια όλα τα παιδιά, υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού της Μουσικής, τραγούδησαν τα κάλαντα και άλλα χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Στο τέλος οι μαθήτριες της Ε΄ και της Στ΄ Τάξης παρουσίασαν δύο δικές τους χριστουγεννιάτικες χορογραφίες.

Στον προαύλιο χώρο του σχολείου στήσαμε το χριστουγεννιάτικο παζάρι με χειροποίητες κατασκευές των παιδιών.

Οι γονείς των μαθητών/τριών μαζί με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ανέλαβαν την οργάνωση του μπουφέ.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων φρόντισε για τη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του εξωτερικού χώρου, το face painting των παιδιών, τη μουσική επιμέλεια και τα πυροτεχνήματα στη λήξη της γιορτής.

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους γονείς και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη βοήθειά τους, για τη στήριξη και για τη συνεργασία τους.

Ευχόμαστε σε όλους Καλές Γιορτές με υγεία και αγάπη!

Ευτυχισμένο το 2025!

81dcf577 a656 4189 9a1d 4f7493524076 1bafe9ba 3d62 4af6 933e e7fdde17fe1a 76b1ed80 1eba 4518 8fdf fd90a3b1edd6 684ff1e3 ad5f 4348 b64a 0ae0c78d3a4e 95ec94c3 0904 4fd3 a2ef d2339a0d23dd 01814787 b18c 46d2 a464 cccaad38869f 4b5ececc cb52 42aa b4aa 18a28168c7cb ce98e217 c580 4c7a bb50 d0bf914f7fd2  826bb19b 2bdc 4f1d 9036 e6c0d25396f86a3f5651 00fd 4a2b b71f ccd1962b3aaf  d085618a d35e 4a69 8a5b 2102ddce85e4      9009a138 dd93 460f 9aad dc72bd6034129d5ba381 2edf 4327 b263 46eeef7f854f45a15a23 57fb 4755 958f 39d7c1d02cb3cc056d57 ac16 4477 a352 335e27ff88ea447a278f cd24 4fa6 9a86 b8e41abb2fcf6e6a05c2 01ee 4cd6 b698 72c4e5e996dc

81f4ada0 120a 4591 a25d 40d364ff28dd