Πρόγραμμα κοινωνικής και συναισθηματικής αγωγής

Η Ομάδα ΕΔΥ (ψυχολόγος και κοινωνικός λειτουργός) του σχολείου μας υλοποίησε φέτος, κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς, ομαδικά προγράμματα κοινωνικής και συναισθηματικής αγωγής σε όλες τις τάξεις.

Η κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη αναφέρεται «στη διαδικασία μέσω της οποίας τα παιδιά και οι ενήλικες αποκτούν και εφαρμόζουν αποτελεσματικά τις γνώσεις, τις στάσεις και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την κατανόηση και τη διαχείριση των συναισθημάτων, την επίτευξη θετικών στόχων, την επίδειξη ενσυναίσθησης προς τους άλλους, τη δημιουργία και διατήρηση θετικών σχέσεων και τη λήψη υπεύθυνων αποφάσεων». Περιλαμβάνει ένα σύνολο τεκμηριωμένων προγραμμάτων και πρακτικών που έχουν ως κύριο στόχο τους να ενισχύσουν την κοινωνική, συναισθηματική και γνωστική ανάπτυξη των παιδιών, τη θετική τους συμπεριφορά στις διαπροσωπικές σχέσεις, καθώς και την ακαδημαϊκή επίδοση.

Στόχος του προγράμματος ήταν  να βελτιωθούν οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών/τριών, να ενισχυθούν οι κοινωνικές τους δεξιότητες, να καλλιεργηθεί η ενσυναίσθηση και να βελτιωθεί, σε ένα γενικότερο πλαίσιο, το σχολικό κλίμα.

Το πρόγραμμα εφαρμόστηκε λαμβάνοντας υπόψη το αναπτυξιακό στάδιο των παιδιών, τις ανάγκες της κάθε τάξης και τα ζητήματα που απασχολούν την εκάστοτε ομάδα μαθητών/τριών.

Το πρόγραμμα χωρίστηκε σε διάφορες ενότητες:

-Παιχνίδια συνεργασίας και δέσιμο ομάδας

-Αναγνώριση, έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων -Καλλιέργεια ενσυναίσθησης

-Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και ενημέρωση για την εφηβεία / Ενίσχυση αυτοεικόνας- αυτοεκτίμησης (Για τους μαθητές/τριες Ε’ και Στ’)

-Σχολικός εκφοβισμός και καταπολέμηση της βίας.

 

b8db4e89 701d 4fac b5d6 70e6761a07ca.jpeg 5382e453 58f5 4587 884b be0f79f91ef5.jpeg 53e15944 be2c 4f06 83a8 df1695698812 810e0634 8feb 47ff b2ec 2096cbfac883.jpeg 9c1f796a 7479 400d bd62 227a1c416c8b f064c532 1816 4b05 acaf b70abacaf399.jpeg ff2ea116 1ac2 4299 8e88 c71f8a5c873c.jpeg3f614b1d 2c37 46c5 8771 ca0b179818cc.jpegf06ce497 5ae4 456b 8d19 f231fd9e6cc0.jpeg 1703d8c1e cdef 4d56 b349 52cb83ddeec2.jpeg 1 37794095 ddca 4a82 8a6c adbdafe6333a0b478cb9 9137 4c3f 8ce3 51f05d4cac73

 

 

 

 

 

 

 

Τα παιδιά “υιοθετούν” παιδιά-Ένα πρόγραμμα συνεργασίας

Όπως και πέρσι, έτσι και τη φετινή σχολική χρονιά το σχολείο μας υλοποίησε το πρόγραμμα “Τα παιδιά υιοθετούν παιδιά“. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα συνεργασίας μεταξύ των τάξεων Α’ και Στ’.

Στην αρχή της σχολικής χρονιάς οι δύο τάξεις γνωρίστηκαν, προκειμένου να ενημερωθούν για το στόχο του προγράμματος και τις δράσεις που θα γίνουν. Κάθε μαθητής/τρια της Στ’ τάξης πήρε υπό την προστασία του/της ένα μαθητή/τρια της Α’ τάξης. Μέσα από παιχνίδια και κατασκευές που γίνονταν με αφορμή σημαντικές σχολικές ημέρες (π.χ. ημέρα ΑΜΕΑ, ημέρα παιδιού, σχολικού εκφοβισμού κ.ά) εδραιώθηκε μια σχέση φιλίας, εμπιστοσύνης και συνεργασίας.

Στις 29 Μαρτίου με την καθοδήγηση της γυμνάστριας του σχολείου μας έγινε μύηση στο άθλημα της πετοσφαίρισης (βόλεϊ). Συγκεκριμένα, τα παιδιά της Στ ‘ τάξης, σύμφωνα με όσα έχουν διδαχθεί για το άθλημα αυτό, προσπάθησαν να μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις τους στα παιδιά της Α’.

Στις 2 Απριλίου οι μαθητές/τριες της Α’ και Στ’ τάξης συμμετείχαν σε ένα βιωματικό εργαστήρι με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Θεατρικής Αγωγής. Το θέμα ήταν η “Φιλία” και πώς τα ίδια τα παιδιά αντιλαμβάνονται την έννοιά της. Αφού χωρίστηκαν σε ζευγάρια, έπρεπε να σκεφτούν και να γράψουν στο χαρτί λέξεις, που τους έρχονται στο μυαλό όταν ακούν τη λέξη “φιλία”. Μερικές από τις λέξεις που έγραψαν είναι : σεβασμός, αλληλοϋποστήριξη, κατανόηση, αγάπη, χαρά, εμπιστοσύνη κ.ά. Στη συνέχεια έπρεπε να διαλέξουν μια λέξη και με το ζευγάρι τους να την αναπαραστήσουν με παγωμένη εικόνα, ζητώντας από τα υπόλοιπα παιδιά να μαντέψουν τη λέξη. Τέλος, όσοι/όσες ήθελαν μπορούσαν να ζωντανέψουν την εικόνα τους.

Μέσα από τη διασκέδαση και το θεατρικό παιχνίδι οι μαθητές/τριες τόνισαν την αξία της φιλίας και του σεβασμού!

 

436914311 1582860665842079 4997526448018852850 n 436914311 1582860665842079 4997526448018852850 n 1 435894920 2125604251134049 8940047188196514257 n 435941084 1180840882929951 8240407167421271411 n 435042700 1094985001551887 908787713546735675 n 438209208 331433889581509 6365209513011106909 n 435827909 1100912377830947 2222737415397667706 n 436886655 448033071038894 7421384835548188040 n 438203928 3417997048490842 6010547870186416034 n 436803910 421113170733233 4123817015364204034 n 436867469 952008426924917 6395528786979165160 n 436403893 1177522100076660 8299359359183851894 n

436027710 299333323201697 5278187337109326458 n 1 435865922 7610326389031427 8296558470227658650 n 1 436803915 393464750170753 7142017757040953633 n 1 436405689 805401291488716 5161113418340047475 n 1

 

Θεατρική παράσταση : “Αίσωπος Φτου και βγαίνω”

Τη Δευτέρα 15 Απριλίου 2024 παρακολουθήσαμε στην Εργατική Εστία της Κύμης τη θεατρική παράσταση “Αίσωπος Φτου και Βγαίνω“, μια διαφορετική προσέγγιση των ιστοριών του Αισώπου από τη θεατρική ομάδα ΤΟΠΙ, σε διασκευή και σκηνοθεσία του Δημήτρη Πλειώνη.

Ένα λιοντάρι που τραγουδάει ραπ, ένας ερωτευμένος τζίτζικας, μια αλεπού ινφλουένσερ, ένα μυρμήγκι με ιδανικά, μια αρκούδα που ψιθυρίζει μυστικά, ένας γάιδαρος που θέλει να αλλάξει ζωή ήταν μερικοί από τους ήρωες της παράστασης με φόντο ένα πανέμορφο δάσος. Τα ζώα του δάσους μάς έδωσαν μαθήματα ζωής. Μέσω της μουσικής και του παιχνιδιού  μίλησαν στα παιδιά για τη φιλία, την αλήθεια, την αλληλεγγύη, τον φόβο, την αγάπη αλλά και για την ασχήμια τους μίσους, του εγωισμού και της απληστίας!

Η παράσταση πρόσφερε γέλιο και διασκέδαση στα παιδιά!

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον σκηνοθέτη και ηθοποιό κ. Πλειώνη και τη θεατρική ομάδα ΤΟΠΙ για την εξαιρετική παράσταση!

eff5109a cc65 46d1 8f27 9c579ead6541 e51fbbd4 568d 4f07 8d8e b3f49c68b2a0 60c90246 785c 425c b6b5 f54d644e86dd 1ad84836 c712 470e 9201 14d223043429 99845921 203a 4df9 9c1d 028679cc3d18 d616e8ad f4aa 414d 9daf 123dd87c1056 764806c3 ace8 4a80 a9c2 7f9eaec98528 f4b09719 6605 4378 80d4 172f4fec766d c52d9c7a 5787 4093 8be9 bde04f90eb33

 

 

Ενδοσχολικές Επιμορφώσεις

Τη σχολική χρονιά 2023-24 πραγματοποιήθηκαν 3 ενδοσχολικές επιμορφώσεις διάρκειας 5 ωρών η κάθε μία.

Α. Το Σάββατο 3 και την Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2023 οι εκπαιδευτικοί παρακολουθήσαμε Σεμινάριο Βασικής ΚαρδιοΠνευμονικής Αναζωογόνησης και χρήσης Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή.

Σεμινάριο ΚΑΡΠΑ και χρήσης Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή

Β. Την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024 παρακολουθήσαμε σεμινάριο Σεξουαλικής Αγωγής, το οποίο υλοποιήθηκε από τον Διευθυντή του σχολείου. Οι ενότητες που συζητήθηκαν είναι:

1. Νέο σχολείο-Εκπαιδευτικό έργο

2. Σεξουαλική Αγωγή/Ευρωπαϊκές Πρακτικές-Προγράμματα

3. Απαραίτητες γνώσεις εκπαιδευτικών για το σχεδιασμό του μαθήματος Σ.Α.

4. Φύλο- Σεξουαλικότητα-Κοινωνία

5. Εικόνες σώματος και σεξουαλικότητα στο λαϊκό παραμύθι και στην τέχνη-Εκπαιδευτικές Εφαρμογές

6. Έμφυλες ταυτότητες-Σεξουαλικότητα-Θρησκεία

7. Ζητήματα σεξουαλικότητας στην εφηβεία και η διαχείρισή τους.

8. Τα δικαιώματα των παιδιών και ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην προστασία από την κακοποίηση.

 

Γ. Την Παρασκευή 5 Απριλίου 2024 παρακολουθήσαμε Σεμινάριο για τον Αυτισμό, από τον Διευθυντή του σχολείου μας , με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού στις 2 Απριλίου.  Αναλύθηκαν και συζητήθηκαν οι παρακάτω ενότητες :

  1. Η έννοια του Φάσματος
  2. Αυτισμός και ηλικιακά ορόσημα
  3. Δυσκολίες του Αυτισμού, επίδραση στη μάθηση και στην εκπαίδευση
  4. Αρχές εκπαίδευσης και Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για άτομα με Αυτισμό
  5. Οργάνωση Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή: Δομές Α/θμιας Εκπαίδευσης , Επαγγελματική κατάρτιση
  6. Αισθητηριακή Ολοκλήρωση
  7. Συμβουλευτική γονέων παιδιού με αυτισμό
  8. Δομές Υποστήριξης Οικογένειας και Ατόμων με Αυτισμό

 

73e27547 db8a 46be 93c2 9d8f504dcce8 f191384a f9fa 4c71 9b4b a8216d335735 7810b814 f7f7 4b50 882f a3d1eec0933a b365a4a1 e46d 448d 9f22 62f7f1c77e0a

2 Απριλίου-Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

AFISA PAGKOSMIA HMERA PAIDIKOU BIBLIOU 2024

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.

Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966. Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.

Το 2024 υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το Τμήμα της Ιαπωνίας. Το μήνυμα γράφτηκε από τη συγγραφέα Eiko Kadono, η οποία έχει γράψει πολλά βιβλία που έχουν μεταφραστεί σε 10 γλώσσες. Το 2018 τιμήθηκε από την ΙΒΒΥ με το Βραβείο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την αφίσα  για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου φιλοτέχνησε η συγγραφέας και εικονογράφος Nana Furiya. Γεννήθηκε στο Τόκιο και σπούδασε λιθογραφία στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Μπρατισλάβας. Έχει εικονογραφήσει πολλά βιβλία, σε αρκετά από τα οποία έχει γράψει και το κείμενο.

Το φετινό μήνυμα είναι:

ΜΗΝΥΜΑ 2024Διασχίστε τις θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας!

 Οι ιστορίες ταξιδεύουν πάνω στα σύννεφα, λαχταρώντας ν’ ακούσουν το χαρούμενο χτύπημα της καρδιάς σας. »

Στο σχολείο μας την ημέρα αυτή είδαμε το παρακάτω βίντεο, συζητήσαμε με τα παιδιά για τον συγγραφέα Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, αναφέραμε σημαντικά του βιβλία και σχολιάσαμε τη φετινή αφίσα για την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου. Επίσης, μιλήσαμε για την αξία των βιβλίων και παρουσιάσαμε το αγαπημένο μας βιβλίο, γράφοντας τον τίτλο και φτιάχνοντας το εξώφυλλο του. Στο τέλος, φτιάξαμε μια δική μας αφίσα και σελιδοδείκτες για τα αγαπημένα μας βιβλία!

https://youtu.be/URvrmEwMqGs?feature=shared

3dbe284b af9e 4e77 a824 086cf360868b ce8ba9b9 6beb 4cad b10a 0e66420d6ac1 9b0fa91a 0564 49e6 b20d d74a68232f14 434856852 437263518854394 5404660534688808444 n437147797 345907715149537 1594280185939804832 n435076306 1410188259643535 1619831043242529831 n435020759 393364853505286 8986709868971478505 n435550241 384563924413643 1092710520990163620 n437185019 790117026005444 4440502349217612367 n437148433 1775760339590804 1566763011083235656 n435564077 1208529713889935 299551021287975809 n435226459 383887434517923 8961073522498327176 n435205200 956789842721767 1920867844613467232 n435284365 421769047111662 1303135441707460812 n

Φιλικός Αγώνας ποδοσφαίρου

Την Παρασκευή 05/04/2024 πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας φιλικός αγώνας ποδοσφαίρου μεταξύ των παιδιών της Ε’ και της Στ΄ τάξης, με  διαιτητή τον  διευθυντή του σχολείου!

Ήταν μια φιλική συνάντηση με πολλές ωραίες φάσεις και γκολ, χωρίς νικητές και ηττημένους, στην οποία αγωνίστηκαν όλοι, είτε παίζοντας, είτε εμψυχώνοντας, είτε καθοδηγώντας. Παιδιά και εκπαιδευτικοί ευχαριστήθηκαν το παιχνίδι και κλείσανε ραντεβού για νέες συναντήσεις και σε άλλα αθλήματα (πετοσφαίριση, χειροσφαίριση).

03573a1b 47d0 4462 9f1c 123b169e4fac 82179bfe a306 46d0 b2ca a9f8068bedd9 c6238e2c e318 4e18 bd8e eb86b06a259a d9d4c4e5 9361 4b70 bc3f 41f371e05a49

4 Απριλίου-Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων

434839746 2380611025476712 8364237246222003924 n434771374 1414990226567500 8326516531544997195 nΚάθε χρόνο στις 4 Απριλίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων. Η ημέρα αυτή αναδεικνύει τη σημασία της φιλοζωίας και προωθεί την υιοθεσία και τη φροντίδα των ζώων που έχουν μείνει στο δρόμο και αναζητούν την ανθρώπινη φροντίδα.

Με αφορμή την ημέρα αυτή,  επισκέφτηκε το σχολείο μας η κα Παρασκευοπούλου Ανατολή, κτηνίατρος της περιοχής, όπου μίλησε στα παιδιά για τα αδέσποτα ζώα, τις ανάγκες τους, τρόπους φροντίδας, προστασίας και σωστής συμπεριφοράς απέναντί τους.. Απάντησε σε ερωτήσεις των μαθητών/τριών και πρόβαλε σχετικό βίντεο. Τα παιδιά έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο θέμα και τόνισαν πόσο σημαντικό είναι να αγαπάμε και να προστατεύουμε τα αδέσποτα ζώα.

Την παράσταση έκλεψε η μικρή σκυλίτσα, η Μπλου, που συνόδευε την κα Ανατολή. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και τη γέμισαν με χάδια και αγκαλιές.

Στη συνέχεια διαβάσαμε ιστορίες με ήρωες τα ζώα και κάναμε διάφορες κατασκευές (αφίσα, ζωγραφιές, σελιδοδείκτες με θέμα τα ζώα κ.ά.)

Στο τέλος παίξαμε και το επιτραπέζιο παιχνίδι ” τα Αδεσποτάκια”.

Ευχαριστούμε πολύ την κα Παρασκευοπούλου για την επίσκεψή της στο σχολείο μας!

41a646bd 5ee1 48ea b7bf d5ef394b1860 aa5f0ce2 5ad1 484e abdd 878552482996 f83538e7 1d63 46f9 894a 79feb416628c8364b84b 4124 436a a45b a07371f2a2b83510c53d 8223 41bf 80f6 4e76afac695b 17d088df7 bba3 4765 afe7 bdc20d7ef32e 1 e3f8d290 f23d 4abc 836b 17bf5604db60 2  434912388 795140225358213 7050707077154469328 n432664741 1121519229052304 4315017514370758692 n433090804 405554695451232 4363935533747373242 n  433090804 405554695451232 4363935533747373242 n433090804 405554695451232 4363935533747373242 n433090804 405554695451232 4363935533747373242 n433090804 405554695451232 4363935533747373242 n

434850309 270075756070997 464310679669886034 n434771374 1414990226567500 8326516531544997195 n435243285 791664635764025 1814772100342293767 n 433090804 405554695451232 4363935533747373242 n 1 434771374 1414990226567500 8326516531544997195 n 1 432807291 315222908253642 7796921803214569787 n 1 434839731 7486207364770161 400668364249218806 n 2 434873886 1139378557308452 267098070205064537 n434839746 2380611025476712 8364237246222003924 n 434839746 2380611025476712 8364237246222003924 n 1 5f6bd9d1 8f45 46ae a461 aae09d387195be21c93c 1edd 4e2a 8698 18a9d9f4a5a2788eb0c2 b79c 4d9e 9a90 695a9041acdb 1 174588ff 14f0 4c70 a160 4a26049b5328 1 91363249 f171 4f4b b2cf a2a1503218e7 9b0fa91a 0564 49e6 b20d d74a68232f14 e9056421 0705 46ea ab74 c7262e74b27f 1 434864806 754799580119766 3440084851957514898 n

433090804 405554695451232 4363935533747373242 n

433090804 405554695451232 4363935533747373242 n

 

 

1ο Δημ. Σχολείο Κύμης: 4/4/2014-4/4/2024

Καραγιάννης Δημήτρης

1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΥΜΗΣ

Θεμελιώθηκα το 1897 σε ένα κομμάτι γης με θέα τη θάλασσα στις παρυφές της Κύμης. Η ανέγερσή μου χρηματοδοτήθηκε από τον Συγγρό σε σχέδια του Τσίλλερ.

Το 1904 φιλοξένησα τους πρώτους μαθητές και δασκάλους.

Στην αγκαλιά μου βύζαξε η ιστορία του τόπου.

Στη διάρκεια της Κατοχής παραβιάστηκε η ιερότητα και ο σκοπός της ύπαρξής μου. Ένιωσα να βρωμίζει κάθε πέτρα μου και μάρμαρο. Στα υπόγειά μου βασανίστηκαν αγωνιστές. Οι πλάκες μου ποτίστηκαν με αίμα και οι κραυγές των βασανισμένων στοιχειώνουν τα ντουβάρια μου μέχρι και σήμερα.

Ήταν εφιαλτική η εικόνα να παρελαύνει από μπροστά μου εκείνη την αποφράδα ημέρα -Μάης του ΄41 ήτανε θαρρώ- η μισητή σβάστικα.

Πέρασαν τα σκοτεινά χρόνια και το καλοκαίρι του ΄45 η γαλανόλευκη ατένιζε και πάλι το πέλαγος από τον ιστό μου. Ξανά παιδικά χαμόγελα, παπαδάσκαλοι και ξυπολυταρία στην αυλή μου με γέμισαν ζωή και ελπίδα παρά τη φτώχεια και την ανέχεια των εμφυλιακών και μετεμφυλιακών χρόνων.

Τα χρόνια περνούσαν και γω ζούσα και άνθιζα από τα χάχανα και τη δημιουργία και την προσπάθεια για γνώση.

Το 2010 βαφτίστηκα Μνημείο. Τι τιμή!!!

Το 2011 δασκαλάκια καθάριζαν τα υπόγειά μου για μήνες: μουσείο δημιουργήθηκε από τους θησαυρούς μου γιατί μου είπαν <<ότι αυτή η μνήμη πρέπει να ειπωθεί>>.

Στις 4/4/2014 ημέρα Παρασκευή και ώρα 4 τα ξημερώματα δολοφονική φωτιά κατέκαψε τα σωθικά μου, από το χέρι σαλεμένης ψυχής.

Αποκαΐδια.

Από τότε στέκομαι εκεί ορθό, με όσα ντουβάρια μου απέμειναν καπνισμένα, χωρίς ζωή, χωρίς ζωή.

Στέκομαι και περιμένω να αναγεννηθώ μέσα από τις στάχτες μου.

Στέκομαι και περιμένω.

 

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Νεράιδα”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Α’ , Β’ και Γ΄ συμμετείχαν τη φετινή σχολική χρονιά 2023-24 στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Νεράιδα”, με τίτλο “Βίρα τις άγκυρες”  . Πρόκειται για μια διαδικτυακή ξενάγηση στο πλωτό μουσείο Νεράιδα, το οποίο χρηματοδοτείται από το κοινωφελές ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση. Ο στόχος των δράσεων που πραγματοποιεί το Μουσείο είναι να αναδείξει πτυχές της ναυτιλιακής και επιχειρηματικής ιστορίας, της ναυτικής εκπαίδευσης και της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Μέσα από πλούσιο ψηφιακό και έντυπο υλικό (βίντεο, εικόνες, κείμενα, κάρτες δραστηριοτήτων, κ. ά. ) και με τη βοήθεια της έμπειρης ξεναγού, γνωρίσαμε την ιστορία του επιβατηγού ”Νεράιδα” και τη μετατροπή του σε πλωτό μουσείο.

Τα παιδιά γνώρισαν τη ναυτική μας ιστορία και σε συνεργασία έκαναν διάφορες κατασκευές, παζλ και ζωγραφιές.

Περισσότερες πληροφορίες για το Μουσείο Νεράιδα πατήστε εδώ. 

613ffafe 0ded 4b07 a213 6159759c3a7c 282923f4 f7b0 4216 8bd4 1a5788b42b43 addfa5d1 6f01 4e07 a4b1 7681036b32ef 433f6b92 eeb3 4864 a2d9 b45ac2849fd9 b4bc1380 8282 4f91 90e2 07592ebc6b47 492382b8 4673 4b4a b3d4 d16bcf4a6496 b154f693 88af 402f a672 6affe0eae98b