Το πρώτο κουδούνι για τη Σχολική Χρονιά 2018 -2019 χτύπησε στις 09:30 σήμερα το πρωί. Οι μαθητές των προηγούμενων χρόνων,τα πρωτάκια μας και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας, καθώς και του Ειδικού Δημοτικού παρακολούθησαν την τελετή του Αγιασμού που έγινε από τον πατέρα Δημήτριο Βλασίου. Γονείς και εκπρόσωποι του Δήμου ήταν παρόντες στην τελετή. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων καλωσόρισε τους μαθητές προσφέροντάς τους από ένα παγωτίνι. Τους ευχαριστούμε πολύ. Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές, και κυρίως στα πρωτάκια μας, Καλή Σχολική Χρονιά με υγεία, δύναμη και χαμόγελο!!!!!!!!
Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου θέλησαν να το γιορτάσουν. “Το Στέκι του Καλοφαγά” επέλεξαν για να φάνε, να πιουν και να τραγουδήσουν. Μία πολύ όμορφη χρονιά έκλεισε με ένα πολύ ωραίο γλέντι. Πάντα τέτοια!!!!! Καλό Καλοκαίρι σε όλους!!!!!!!!!!!
Την Παρασκευή 15 Ιουνίου οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης αποχαιρέτισαν το Δημοτικό. Η έναρξη της τελετής έγινε με ένα τραγούδι στα Γαλλικά, ακολούθησε Video με φωτογραφίες των μαθητών (από διάφορες φάσεις της ζωής τους) και ένας συγκινητικότατος λόγος για όλα αυτά τα χρόνια που πέρασαν στο Δημοτικό. Στη συνέχεια οι μαθητές προσέφεραν από ένα λουλούδι σε όλους τους εκπαιδευτικούς. Οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού τους ευχαρίστησαν με τον δικό τους τρόπο, για τη συνεργασία που είχαν όλα αυτά τα χρόνια τα δύο σχολεία, προσφέροντάς τους από μία φωτογραφία με δράσεις που είχαν κάνει από κοινού. Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Ειδικού Δημοτικού. Στη συνέχεια δόθηκαν οι Τίτλοι Σπουδών, μία κονκάρδα του σχολείου και η ετήσια αναμνηστική φωτογραφία, η οποία ήταν προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Τους ευχαριστούμε πολύ για το δώρο τους, καθώς και για τη συνεργασία όλο τον χρόνο. Ευχόμαστε στους μαθητές της ΣΤ’ τάξης καλό καλοκαίρι και καλή τύχη στο νέο τους σχολείο!!!!!!!!!!!!
Το απόγευμα της 14ης Ιουνίου έγινε η γιορτή λήξης στον αύλειο χώρο του σχολείου μας, σε συνεργασία με το Ειδικό Δημοτικό. Πλήθος κόσμου παραβρέθηκε στην εκδήλωση. Με την παρουσία τους τίμησαν τη γιορτή ο Περιφερειακός κ. Δημητρίου Χρήστος, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Καστρίτης Παναγιώτης, ο Σχολικός Σύμβουλος της 1ης Περιφέρειας κ. Σάρρας Σπυρίδων, ο αντιδήμαρχος κ. Αγγελόπουλος Άρης, ο Διοικητής της Πυροσβεστικής κ. Κεφαλάς Δημήτριος και πολλοί συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί. Η έναρξη της γιορτής έγινε με ένα αφιέρωμα στον ευεργέτη Πέτρο Μαρκίδη, στην ιστορία του σχολείου και ακολούθησε προβολή video με παλιές φωτογραφίες από σχολικές εκδηλώσεις. Στη συνέχεια ποιήματα, τραγούδια, χοροί και θεατρικά μιας “άλλης εποχής” αποδόθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από όλους τους μαθητές. Συγχαρητήρια σε όλους τους εκπαιδευτικούς και των δύο σχολείων και φυσικά στους μαθητές που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό!!!!! Στη συνέχεια ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων οργάνωσε πλούσιο μπουφέ από υπέροχα εδέσματα που πρόσφεραν οι γονείς των μαθητών και ακολούθησε μουσική βραδιά με την ορχήστρα του κ. Σούφρα Ιωάννη. Τους ευχαριστούμε όλους πάρα πολύ. Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!!!!!!
Η Τρίτη μέρα των εκδηλώσεων συνεχίζεται με Γυμναστικές επιδείξεις, που μας παραπέμπουν σε μια άλλη εποχή. Όλοι οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν με το δικό τους παιχνίδι και θύμισαν στους μεγαλύτερους τα παιχνίδια των παιδικών τους χρόνων. Την εκδήλωση παρακολούθησαν πολλοί γονείς και ο κ. Σάρρας Σπυρίδων, Σχολικός Σύμβουλος 1ης Περιφέρειας Ν. Φωκίδας. Συγχαρητήρια στους μαθητές και στους Γυμναστές του Σχολείου μας κ. Φουσέκη Νικόλαο και κ. Κρανιά Αθανασία.
Η δεύτερη μέρα των εκδηλώσεων περιελάμβανε ξενόγλωσση θεατρική παράσταση από τους μαθητές της Ε’ τάξης. Η παράσταση δόθηκε το πρωί στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης μας. Οι μικροί μας ηθοποιοί απέδωσαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους ρόλους τους στα γαλλικά. Το θέμα ήταν “Ο Μικρός Νικόλας”, το οποίο διδάχτηκαν στο μάθημα των Γαλλικών. Πολλά συγχαρητήρια στην καθηγήτρια των Γαλλικών κ. Γαζή Χαρίκλεια και φυσικά στους μαθητές!!!!!!!
Το απόγευμα της ίδιας μέρας διεξήχθη αγώνας ποδοσφαίρου μεταξύ γονιών και μαθητών της ΣΤ’ τάξης. Το σκορ ήρθε 11- 10 υπέρ των μαθητών. Μπράβο σε όλους, μικρούς και μεγάλους!!!!!!
Σήμερα στις 11 Ιουνίου έγινε η έναρξη των εκδηλώσεων – αφιέρωμα για τα 100 χρόνια μνήμης του ευεργέτη Πέτρου Μαρκίδη. Η πρώτη ημέρα περιελάμβανε αιμοδοσία από τον Σύλλογο ‘Άγιοι Ανάργυροι” σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας. Επίσης επίσκεψη στην ειδικά διαμορφωμένη “παλιά αίθουσα” για ένα ταξίδι σε άλλες εποχές και προβολή Video με παλιές φωτογραφίες από εκδηλώσεις του Σχολείου μας. Η συμμετοχή για αιμοδοσία ήταν αρκετά μεγάλη. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους αιμοδότες.
Στις 25 Μαΐου όλες οι τάξεις του σχολείου μας και όλοι οι εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν την τελική ημερήσια εκδρομή στο κτήμα Κλέτσα στην Γραβιά. Ήταν μία πολύ ωραία εκδρομή με πολλές δραστηριότητες για τους μαθητές σ’έναν υπέροχο χώρο. Παιχνίδι, φαγητό, χορός ήταν τα κύρια στοιχεία της εκδρομής. Να’μαστε καλά να πάμε και του χρόνου!!!!!
Οι Ε’ και ΣΤ’ τάξεις του σχολείου μας, φέτος εκπονούν το περιβαλλοντικό πρόγραμμα “Νερό, πρωταρχικό στοιχείο ζωής – Τεχνητή Λίμνη Μόρνου”. Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος και με συνοδούς τον Διευθυντή κ. Φουσέκη Νικόλαο, την κ. Γρηγορίου Ελένη, την κ. Αντωνοπούλου Χρυσούλα και την κ. Κεχαΐδου Ισμήνη, επισκέφτηκαν το ΚΠΕ Καστοριάς στις 17,18 και 19 Μαΐου. Φτάνοντας στο ΚΠΕ έγινε μια θεωρητική προσέγγιση του θέματος “Οι δρόμοι του νερού – Η Λίμνη της Καστοριάς” από την ΠΟ του Κέντρου. Στη συνέχεια οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και πραγματοποίησαν δραστηριότητες στο πεδίο δράσης (το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού, το οικοσύστημα της παραλίμνιας περιοχής). Η δεύτερη μέρα περιελάμβανε επίσκεψη στον Νεολιθικό Λιμναίο Οικισμό Δισπηλιού και στη συνέχεια επίσκεψη – δραστηριότητες στον ποταμό Αλιάκμονα, στην περιοχή Νεστορίου. Εκεί έγινε παρατήρηση και καταγραφή της παραποτάμιας χλωρίδας και πανίδας. Το απόγευμα στο ΚΠΕ οι μαθητές παρατήρησαν μικροοργανισμούς στα εργαστήρια βιολογίας με χρήση μικροσκοπίου και στερεοσκοπίου. Την τρίτη μέρα εκφράστηκαν μέσα από εικαστικές δημιουργίες και έγινε αξιολόγηση του προγράμματος. Πριν γίνει η αναχώρηση από το ΚΠΕ, έγινε και μία επίσκεψη στο Ενυδρείο που βρίσκεται στον ίδιο χώρο και οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να δουν ψάρια της λίμνης αλλά και από άλλες χώρες. Φυσικά δεν έλειψαν οι βόλτες στην παραλία της λίμνης, η αγορά σουβενίρ, καθώς επίσης και η απόλαυση γευστικότατης πίτσας και κρέπας. Στην επιστροφή έγινε μια στάση στα Τρίκαλα για φαγητό και παγωτό. Ευχαριστούμε πολύ την ΠΟ του ΚΠΕ Καστοριάς για την υπέροχη υποδοχή, ενημέρωση και φιλοξενία όλες αυτές τις ημέρες.
Στο πεδίο δράσης
Στο ΚΠΕ
Στον Νεολιθικό Λιμναίο Οικισμό Δισπηλιού
Εικαστικές δημιουργίες και στο εργαστήρι βιολογίας
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.