Παιχνίδια με σαπουνόφουσκες

Στις 15 Μαΐου οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού ετοίμασαν μία έκπληξη για τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας. Μία διαδραστική παράσταση με σαπουνόφουσκες από την καλλιτεχνική ομάδα La Petite Marguerite Bubble Show. Οι μαθητές του Ειδικού συνεργάστηκαν στην πρωτότυπη αυτή παράσταση με τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης και τους την προσέφεραν ως αποχαιρετιστήριο “δώρο” για την αποφοίτησή τους και για να τους ευχαριστήσουν για όλα αυτά τα χρόνια συνεργασίας. Το προαύλιο γέμισε από πολύχρωμες μικρές και μεγάλες σαπουνόφουσκες και από τα χαρούμενα ξεφωνητά των παιδιών. Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης και η δασκάλα τους κ. Γρηγορίου Ελένη ευχαριστούν θερμά τη Διευθύντρια του Ειδικού κ. Παπαϊωάννου Αμαλία και όλες τις εκπαιδευτικούς γι’αυτή τους την πρωτοβουλία και για όλα τα χρόνια συνεργασίας που έχουν τα δύο σχολεία. Πολλά συγχαρητήρια!!!!!!

 

 

 

 

 

Εκπαιδευτική εκδρομή στο Φράγμα του Μόρνου

Στις 15 Μαΐου οι μαθητές των Γ’, Δ1′ και Δ2′ τάξεων του σχολείου μας, με τις δασκάλες τους κ. Ψιλογιάννη Κωνσταντίνα, κ. Κυργιοπούλου Δήμητρα, κ. Καρυδάκη Αικατερίνη και την καθηγήτρια της πληροφορικής κ. Παλιού Στέλλα, επισκέφτηκαν το Φράγμα του Μόρνου. Εκεί η υπεύθυνη κ. Θέκλα Βαρότση, τους μίλησε για την κατασκευή του φράγματος, τη χρησιμότητά του, τη χωρητικότητά του, καθώς επίσης τους έδωσε  και πολλές άλλες πληροφορίες που ήταν πολύ ενδιαφέρουσες. Ακόμα μοίρασε στους μαθητές δωράκια, για να θυμούνται αυτή τους την επίσκεψη. Ευχαριστούμε πολύ γι’αυτή τους την προσφορά!!!!! Στη συνέχεια ένα δροσιστικότατο παγωτό στην πλατεία του Λιδωρικίου ολοκλήρωσε την εκπαιδευτική εκδρομή.

 

 

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Γαλαξίδι

Στις 15 Μαΐου οι μαθητές των Α’ και Β’ τάξεων του σχολείου μας,  με τις δασκάλες τους κ. Μπάκα Ελευθερία, κ. Αντωνοπούλα Χρυσούλα, τη γυμνάστρια κ. Κρανιά Αθανασία και τη δασκάλα του τμήματος ένταξης κ. Κεχαΐδου Ισμήνη, επισκέφτηκαν το Ναυτικό και Ιστορικό Μουσείο και τον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου στο Γαλαξίδι. Στο Μουσείο ξεναγήθηκαν στους χώρους και είδαν σημαντικά εκθέματα, όπως το χειρόγραφο “Χρονικό του Γαλαξιδίου”, γυναικεία ακρόπρωρα από γαλαξιδιώτικα ιστιοφόρα, πυξίδα, κιάλια, ναυτικοί χάρτες, τη συλλογή ζωγραφικών πινάκων ιστιοφόρων και τη Συλλογή Γραμματοσήμων και Ναυτιλιακών Εγγράφων. Στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου, που βρίσκεται ψηλά στον λόφο και είναι ευδιάκριτος από κάθε γωνιά του Γαλαξιδίου , θαύμασαν το περίτεχνο ξύλινο τέμπλο και το Μέγα Ωρολόγιον της πόλης. Ευχαριστούμε θερμά τους ξεναγούς του Μουσείου και του Ναού για τις τόσο σημαντικές πληροφορίες που μας έδωσαν. Η επίσκεψη τέλειωσε με ένα δροσερό παγωτό στην πλατεία της πόλης.

 

 

 

 

Επίσκεψη στη βιβλιοθήκη

Τη βιβλιοθήκη επισκέφτηκαν οι μικροί μας μαθητές της Α’ τάξης με τη δασκάλα τους κ. Μπάκα Ελευθερία. Εκεί η κ. Βαγγελιώ τους ξενάγησε στους χώρους της βιβλιοθήκης, τους μίλησε για τη λειτουργία της, τους  έδειξε σπάνια βιβλία και έλυσε όλες τις απορίες των μικρών μας μαθητών. Την ευχαριστούμε πολύ!!!!!!

Εσείς πόσα δέντρα θα σώσετε φέτος;

Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης σχολικών βιβλίων και χαρτιών στο σχολείο “Το χαρτί του Μέλλοντός μας”, που διοργανώνεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και το ΙΤΥΕ- Διόφαντος. Ενημερωθείτε παρακάτω.

myfuture (1)

 

 

 

Συμμετοχή στον διαγωνισμό “Βιβλιοδρομίες”

Στις 27 Απριλίου μαθητές των Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν στον διαγωνισμό “Βιβλιοδρομίες”, που οργάνωναν τα Εκπαιδευτήρια “Γείτονα”. Μπράβο στους μαθητές μας γι’αυτή τους την προσπάθεια!!!! Καλά αποτελέσματα σε όλους!!!!!

Επίσκεψη στο ΚΠΕ Άμφισσας

Στις 2 Μαΐου οι μαθητές των Γ’, Δ1′ και Δ2′ τάξεων του σχολείου μας μαζί με τις δασκάλες τους κ. Ψιλογιάννη Κωνσταντίνα, κ. Κυργιοπούλου Δήμητρα και κ. Καρυδάκη Αικατερίνη, επισκέφτηκαν το ΚΠΕ Άμφισσας. Εκεί ο κ. Κόττης Γεώργιος πρόβαλε video σχετικό με τη  μέλισσα και την παραγωγή του μελιού και έδειξε την κυψέλη, όπου όλοι οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά αυτά που διδάχτηκαν στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Κόττη για την πολύ ωραία ενημέρωση που μας έκανε.

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Άμφισσας

Στις 27 Απριλίου οι μαθητές των Α’, Β’, και Γ’ τάξεων του σχολείου μας μαζί με τις δασκάλες τους κ. Μπάκα Ελευθερία, κ. Αντωνοπούλου Χρυσούλα, κ. Ψιλογιάννη Κωνσταντίνα και τη γυμνάστριά μας κ. Κρανιά Αθανασία, επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας. Εκεί οι μαθητές ξεναγήθηκαν από τον κ. Φάνη Τσάκαλο και είδαν τις νομισματικές συλλογές και τα αρχαιολογικά ευρήματα από την περιοχή της Φωκίδας. Στον προαύλειο χώρο είχαν τη δυνατότητα να θαυμάσουν ψηφιδωτά από διάφορα κτίρια της Άμφισσας, επιγραφές και επιτύμβιες στήλες. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Φάνη Τσάκαλο για την άψογη φιλοξενία και ξενάγηση στους χώρους του Μουσείου!!!!!

 

 

 

 

Εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα

Στις 25 Απριλίου οι μαθητές  και οι εκπαιδευτικοί των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του σχολείου μας, επισκέφτηκαν τον βράχο της Ακρόπολης, το Μουσείο και τη Βουλή. Ξεναγήθηκαν στον χώρο της Ακρόπολης και του Μουσείου και στη συνέχεια πήγαν στη Βουλή, όπου τους υποδέχτηκε η κ. Μπεμπή Βαγγελιώ. Αφού είδαν τον χώρο της Γερουσίας και την αίθουσα του Ελευθέριου Βενιζέλου, κεράστηκαν αναψυκτικό από τον Βουλευτή του Νομού μας κ. Κουστοπαναγιώτου. Τον ευχαριστούμε πολύ. Επίσης οι μαθητές μας  ενθουσιάστηκαν βλέποντας την αλλαγή της φρουράς στο μνημείο του  Άγνωστου Στρατιώτη.  Ήταν μία υπέροχη εκπαιδευτική εκδρομή όπου όλοι έμειναν ικανοποιημένοι.

 

Αγώνες Ποδοσφαίρου

Τα τελευταία χρόνια, την Παρασκευή , πριν κλείσουν τα σχολεία για τις διακοπές του Πάσχα, τα αγόρια των Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του Σχολείου μας, καθώς και των άλλων Σχολείων της πόλης μας, πάνε στο Γήπεδο και παίζουν ποδόσφαιρο. Έτσι και φέτος οι μαθητές απόλαυσαν το παιχνίδι και συνεργάστηκαν άριστα μεταξύ τους. Μπράβο στα παιδιά, καθώς και στους καθηγητές Φυσικής Αγωγής των Σχολείων γι’αυτή τους την πρωτοβουλία!!!! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ  ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ!!!!!!!