Το τένις στο σχολείο

Τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου, επισκέφτηκε το σχολείο μας ο ομοσπονδιακός προπονητής αντισφαίρισης ΕΦΟΑ, κος Παπαδημητρίου Δημήτριος. Παρουσίασε σε όλους τους μαθητές του σχολείου μας το άθλημα της αντισφαίρισης, οι οποίοι το χάρηκαν πάρα πολύ. Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Παπαδημητρίου για όλα αυτά τα χρήσιμα πράγματα που μας είπε και έδειξε.

 

 

 

Γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Στις 16 Νοεμβρίου οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας τίμησαν την επέτειο του Πολυτεχνείου. Ομιλίες, τραγούδια, ποιήματα και θεατρικά δρώμενα αποδόθηκαν από τους μαθητές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Συγχαρητήρια στις δασκάλες τους κ. Αντωνοπούλου Χρυσούλα, κ. Γρηγορίου Ελένη, στον μουσικό του σχολείου μας κ. Χατζή Γιάννη και φυσικά στους μικρούς μας ηθοποιούς. Μπράβο παιδιά!!!!!!

Από το θεατρικό…….

 

“Ο μικρός Δικτατορίσκος”

 

Από το θεατρικό “Το καφενείον η Ελλάς”

 

Από το θεατρικό “Ο Γεώργιος Παπαδόπουλος ανακρίνεται”

 

Η χορωδία μας

 

 

Εκδηλώσεις Χάλλοουήν

Την Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2018 και στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών, οι μαθητές της Ε’ τάξης γιόρτασαν το Χάλλοουήν. Μασκαρεύτηκαν, πήγαν από τάξη σε τάξη για “Φάρσα ή Κέρασμα” και οι συμμαθητές τους τους κέρασαν γλυκιές λιχουδιές!!! Μπράβο στους μαθητές μας, καθώς και στην καθηγήτρια των Αγγλικών κ. Σαββανή Νίκη γι’αυτή τους τη δράση!!!!!!

 

Σκαλίστηκε η παραδοσιακή κολοκύθα “Τζακ – Ο – Λάντερν
Το εσωτερικό του…γλυπτού έγινε κολοκυθόπιτα!!!!

 

 

 

 

Παρέλαση για την 28η Οκτωβρίου

Στις 28 Οκτωβρίου οι μαθητές των Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του Σχολείου μας, παρέλασαν προς τιμή των αγωνιστών του 1940. Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την υπέροχη εμφάνισή τους, καθώς επίσης και στις συνοδούς τους κ. Κρανιά Αθανασία και κ. Τσιρώνη Ειρήνη!!!!!!

 

 

Σχολική γιορτή για την 28η Οκτωβρίου

Την Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου, οι μαθητές της Δ’ τάξης του σχολείου μας και του Ειδικού Δημοτικού, πραγματοποίησαν γιορτή για την 28η Οκτωβρίου. Πρώτα έγινε η παρουσίαση των μαθητών της ΣΤ’ τάξης που κληρώθηκαν ως σημαιοφόροι, παραστάτες και υπεύθυνοι για την κατάθεση στεφάνων. Ακολούθησαν ομιλίες, ποιήματα, θεατρικά και τραγούδια από τους μαθητές μας. Πολλά συγχαρητήρια στη δασκάλα τους κ. Ψιλογιάννη Κωνσταντίνα, στην καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής κ. Κρανιά Αθανασία για την υπέροχη χορογραφία, στον μουσικό μας κ. Χατζή Ιωάννη και φυσικά στους μικρούς μας ηθοποιούς. Μπράβο σε όλους!!!!!!

 

 

 

 

 

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Χάρμαινα

Στις 16 Οκτωβρίου οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας, μαζί με τις δασκάλες τους και τη δασκάλα του τμήματος Ένταξης, επισκέφτηκαν την περιοχή της Χάρμαινας. Ξεκίνησαν από την Πινακοθήκη του Παπαλουκά, όπου ο κος Καλλίας Δημήτρης τους μίλησε για τις αγιογραφίες του Παπαλουκά που υπάρχουν στην Μητρόπολη και για τη μοναδική τεχνοτροπία  (ανθίβολα) του αγιογράφου. Στη συνέχεια ο κος Μερινόπουλος Σπύρος, ο τελευταίος βυρσοδέψης της πόλης μας, τους μίλησε για τη δουλειά του και τους  είπε τη διαδικασία που ακολουθείται στην κατεργασία των δερμάτων. Επίσης ότι είναι τέταρτη γενιά βυρσοδέψης. Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Καλλία και τον κ. Μερινόπουλο για την πολύ ωραία ενημέρωση που μας έκαναν.

Στην Πινακοθήκη

 

Στο βυρσοδεψείο

 

Στη Χάρμαινα

 

Στα σκαλιά του Άι – Νικόλα

Ημέρα σχολικού αθλητισμού

Επειδή οι καιρικές συνθήκες ήταν άσχημες, δεν πραγματοποιήσαμε τη δράση στις 28 Σεπτεμβρίου. Μετατέθηκε για τις 12 Οκτωβρίου. Το φετινό σύνθημα ήταν “Ας κινηθούμε”.  Έτσι οι δράσεις που έγιναν ήταν πεζοπορία (από το μονοπάτι)  στο εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου. Αφού είδαμε τον ναό και απολαύσαμε  τη θέα από ψηλά, κατηφορίσαμε και πήγαμε στο κλειστό Γήπεδο της πόλης μας. Εκεί οι μαθητές μας,  σε συνεργασία με τους μαθητές και τις εκπαιδευτικούς του Ειδικού Δημοτικού, έπαιξαν διάφορα παιχνίδια και απόλαυσαν τη μέρα αυτή. Μπράβο στους γυμναστές του σχολείου μας για την οργάνωση , καθώς και στους μαθητές μας για τη συμμετοχή και συνεργασία που είχαν μεταξύ τους.

        Πηγαίνοντας προς τον Άι – Γιώργη

 

        Ξεκούραση στο εκκλησάκι

 

     Κατηφορίζοντας για το Κλειστό Γήπεδο

 

           Ώρα για ποδόσφαιρο…..

 

 

            …..και μπάσκετ

 

            Επιστρέφοντας στο σχολείο

 

            Χαλάρωση πριν το κουδούνι

Σχολικός Λαχανόκηπος

Στις 11 Οκτωβρίου μας επισκέφτηκαν οι υπεύθυνοι του ΚΠΕ Άμφισσας κος Θανάσης Πανάγος και κος Γιώργος Κόττης. Μας μίλησαν για την αξία των λαχανικών στη διατροφή μας και μας έδωσαν πολύτιμες συμβουλές για την καλλιέργεια των φυτών και την κατασκευή μικρών κήπων. Τα παιδιά των Δ’ και ΣΤ’ τάξεων δημιούργησαν τον σχολικό λαχανόκηπο. Οι γνώσεις από αυτή τη δράση θα αποτελέσουν μέρος του Προγράμματος Erasmus στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας με άλλα Ευρωπαϊκά Σχολεία. Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους του ΚΠΕ για όλα όσα μας είπαν και συγχαρητήρια στους μαθητές γι’αυτή τους τη δράση!!!!!!!!!

 

Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείου

Στις 9 Οκτωβρίου επισκεφτήκαμε με τους μαθητές του Ε1 τα ΕΛΤΑ Άμφισσας μια και ήταν  Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείου. Οι μαθητές έστειλαν επετειακές καρτ ποστάλ  (δώρο από τα ΕΛΤΑ) σε συγγενείς και φίλους. Ο Διευθυντής του Ταχυδρομείου κος Σάββας Γιαννοσπύρος μας μίλησε για την Παγκόσμια Ταχυδρομική Ένωση που συμπληρώνει 144 χρόνια ζωής με 192 χώρες – μέλη. Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία είναι ιδρυτικό μέλος της Παγκόσμιας Ταχυδρομικής Ένωσης από το 1828.  Πριν φύγουμε κεραστήκαμε από τον κύριο Γιαννοσπύρο ένα λουκουμάκι. Τον ευχαριστούμε πολύ για όλα αυτά που μας είπε, καθώς και για το κέρασμα!!!!!

 

Συμμετοχή σε δράση του Δήμου Δελφών

Στις 21 Σεπτεμβρίου οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του Σχολείου μας, συμμετείχαν στη δράση του Δήμου Δελφών “Τα παιδιά ανακαλύπτουν – αναμορφώνουν μια ξεχασμένη διαδρομή”. Μαζί με συμμαθητές τους, από άλλα σχολεία της Άμφισσας,  φύτεψαν λουλούδια και στόλισαν με γλάστρες τα σκαλιά της οδού Ασημακοπούλου. Οι μαθητές μας έγιναν πρώτη φορά κηπουροί. Μπράβο  για τη συμμετοχή τους σ’αυτή τη δράση !!!!!!!!